Gå til innhold

Irriterende ting på treningssenteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok så fordi man ikke bruker dyr parfyme, så er man en skitten nesepiller? Jaha.

Nei jeg synes ikke Chanel no 5 lukter noe godt. Det spiller ingen rolle om kjendiser bruker denne parfymen. Jeg liker den fortsatt ikke - den lukter gammel dame. Jeg liker heller ikke det billige skvipet en god del sprayer villt med i garderoben.

Og skal man bruke parfyme, så skal det brukes diskret. Noe ganske mange ikke gjør.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Klarer du ikke å forstå det jeg har skrevet? Jeg gjentar meg :) Jeg skrev: "Jeg for min del har sett en del har ved flere anledninger sett at 2-3 "naturlige" jenter, stadig piller seg i nesa og aldri vasker hendene når de går på do.Vil det si at alle andre jenter som er kledd som de, er som de?"

Du påsto at alle som bruker parfyme, sprayet deg ned med parfymen sin. Og da spurte jeg deg "Vil det si at alle andre jenter som er kledd som de, er som de?"

Hva du mener om Chanel bryr jeg meg veldig lite om. Tror ikke du har all verdens kunnskap når det kommer til sånt likevel, da du kalte Chanel for Chanell. Har aldri hørt at noen har sagt at det lukter gammel dame av Chanel no5, den har faktisk en veldig lett og frisk duft :) Men nok om det, du får heller ta deg en tur til parfymerier og lære litt neste gang du er ut ;)

FYI, folk bruker parfyme fordi DE liker det, ikke for at du skal like det. Hva andre folk bruker er opp til de, ikke deg. Forstå det den som kan :fnise:

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja du sier at du selv lukter bedre enn alle andre, fordi du bruker Chanel No 5, så er du virkelig ikke det skvett bedre ;)

Og hvor sier jeg at alle, som bruker parfyme, sprayer meg ned? Helt seriøst? Når jeg selv sier at det er ok å bruke litt, og at jeg til og med bruker parfyme selv? Men at det er mange som bruker alt for mye parfyme, er det ingen tvil om. Og at flere, spesielt unge jenter, sprayer villt i vei. Ikke bare en dæsj, men spraying. Det er ufint å gjøre i en garderobe, hvor det er trangt og flere andre folk.

Nei jeg liker ikke Chanel No 5. Det finnes heldigvis mange freshere parfymer der ute.



Anonymous poster hash: 39524...4e3
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Unge jenter og gutter, gjerne 2-4 i følge, som kniser og skravler høyt. Dette har ikke blitt bedre ettersom aldersgrensen er senket.

  • På gruppetimer med step, matte eller utstyr, hvor man opptar et visst areal, og folk installerer 1 meter fra deg! Hold avstand, for ...!

  • Enig: Folk som viser for mye hud! (Ikke fordi synet nødvendigvis er så ubehagelig, men fordi det er grisete med naken hud på treningssentere.)

  • Folk som går med utesko i salene. (Man snubler i småstener, eller får hendene fulle av skitt ved armhevninger osv.)

  • Folk som stinker, det være seg parfyme, etterbarberingsvann, gammel svette eller ny svette. Alt er like kvalmende.

  • Det mest aktuelle for mitt nærsenter: unge bimboer av begge kjønn, som ikke eier vanlig dannelse og albuer seg vei forbi deg for å komme først.

  • Folk som bare MÅ bæsje på do på treningssenterne. (Gjør det på jobb eller hjemme!) Og folk som legger ned toalettlokket slik at man blir nødt til å ta opp lokket. (Hvorfor gjør de det? Føler de glede ved å berøre et skittent, fellestoalett?)

  • Og sist, men ikke minst:

    Elendig renhold, lodotter og hår som fyker langs gulvene, klissete apparater, matter og vekter, toalett som man nesten ikke orker bruke. - Se TV2 hjelper deg f.k. torsdag!

Anonymous poster hash: 5b890...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er irriterende med de som skifter pådo. Det er bare en do der jeg trener, og det er utrolig kjedelig å måtte vente i evigheter fordi folk bruker den som garderobe.



Anonymous poster hash: 9f12c...e8c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg syns det er plagsomt når jeg er i garderoben, skal til å dusje, og så renner det inn med folk etter gruppetime som tar opp all plass og hyler og skriker. Skapene er også oppå hverandre, så er man ekstra heldig skal alle ha tak i noe rundt deg mens du står der og skifter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENIG! Hater når spesielt sånne selvutnevnte verdensmestre i styrketrening stønner noe helt sinnsykt når de tar seg helt ut. Det blir bare kleint og dumt.

En litt morsom ting var derimot da ei jente i 20-åra satt og syklet, med musikk på ørene, og ble tydeligvis veldig sliten. En og annen gang, med kanskje sånn 2-3 minutters mellomrom, kom hun med dem stønne-utbruddene, og det hørtes virkelig ut som hun gjorde noe helt annet enn å sykle på et treningssenter, for å si det sånn.... Var ganske få folk i området rundt, og vi bare så litt rart på hverandre. Skikkelig klein stemning :fnise:

" :fnise: "

Trener man hardt nok klarer man ikke være stille. De som klager over "stønning" kan heller trene hjemme, lyder (både fra mennesker, apparater og vekter) er helt naturlig på et senter.

Det eneste jeg finner irriterende på et treningssenter er de som stjeler apparater fra deg eller stirrer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noe rart man stirrer da, når dere bruker sånne inntilsittende tight som viser konturene av hele rævhullet og musa? Der KAN bruke joggebukse som oss menn hvis dere vil. Vi er et likestillt land.

Ekte menn løfter i tights. :-) Joggebukser på senter er kvalmt, samme med store gensre. Hvis du er kald nok til å kunne gå med så mye klær, trener du ikke hardt nok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" :fnise: "

Trener man hardt nok klarer man ikke være stille. De som klager over "stønning" kan heller trene hjemme, lyder (både fra mennesker, apparater og vekter) er helt naturlig på et senter.

Det eneste jeg finner irriterende på et treningssenter er de som stjeler apparater fra deg eller stirrer.

Jeg lover deg at de lydene hun ga fra seg var av den grad som ikke er naturlig på et treningssenter. Var nok ikke den eneste på senteret som syntes det. Mener ikke at man må være muse stille, men det finnes grenser ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte menn løfter i tights. :-) Joggebukser på senter er kvalmt, samme med store gensre. Hvis du er kald nok til å kunne gå med så mye klær, trener du ikke hardt nok.

Der tar du feil. Men i tights er ekle perverse griser synes kvinner, fordi du kan se ballene dems. I motsetning til det de sier om at menn bør se vekk når de "velger" å trene i tights, så mener kvinner at de selv ikke kan se vekk når en "ekkel" mann fremhever pungen i sin "praktiske" tights.

Likestillingslandet Norge...

Endret av straamann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Der tar du feil. Men i tights er ekle perverse griser synes kvinner, fordi du kan se ballene dems. I motsetning til det de sier om at menn bør se vekk når de "velger" å trene i tights, så mener kvinner at de selv ikke kan se vekk når en "ekkel" mann fremhever pungen i sin "praktiske" tights.

Likestillingslandet Norge...

Slutt å si hva alle andre syns. Menn i tights eller joggebukse er ett fett. Jeg ser ikke etter slikt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er plagsomt når jeg er i garderoben, skal til å dusje, og så renner det inn med folk etter gruppetime som tar opp all plass og hyler og skriker. Skapene er også oppå hverandre, så er man ekstra heldig skal alle ha tak i noe rundt deg mens du står der og skifter!

Sånne drittskap er det der jeg trener også, og folk er så forbanna dumme at de tar skapet under, selv om de ser at skapet mitt er opptatt, og det er plenty av andre skap å ta. Har begynt å låse skapet under det andre også, for at ingen skal ta skapet under meg. Haaaaater å vente, eller stå klint oppi andre. det er ekkelt.

Anonymous poster hash: b2191...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chlorophyll

Wait, what?! Du kan ikke mene at folk ikke skal få gjøre sitt fornødne på do?!

Ingen som klarer å trene med dritt oppi tarmen. Selvfølgelig skal man drite hvis man må.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med skap-problemer; hvor trener dere? Jeg er bare innom treningssenteret i cirka rundt en time hver dag, men uansett tidspunkt (etter 16:00), er det ALDRI over folksomt i garderobene. ALLTID plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det irriterer meg når gutter bare MÅ ha speilplass (det er jo selvfølgelig kjempebra for å se at man gjør det riktig), men IKKE vil stå litt lenger bak når andre har tatt "første rekke" foran speilet og derfor prøver å plasserer seg på enden av denne første rekka, som da er HELT oppi vektstativet - så når jeg skal hente vekter så må jeg gå i en lang bue rundt for å ikke få noen av repetisjonene hans i ansiktet, og vente til riktig øyeblikk (feks at han har senket armene) før jeg kan skyte frem og hente de vektene jeg trenger. Bare fordi fyren IKKE synes det er kult å måtte se seg selv trene fra avstand, og MÅ ha speilet rett foran seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Menn som åpenlyst stirrer! I det minste vær gentlemann nok til å se vekk når folk buster deg i å glo som en annen psykopat, djesus...

Også når du løper ved siden av folk på mølla, også kikker de på maskinen din for å se hvor fort eller hvor langt du har løpt. Jeg sverger, det er av og til noen som utfordrer meg med blikket og som oppfordrer meg til å ta opp kampen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Absolutt

Menn som åpenlyst stirrer! I det minste vær gentlemann nok til å se vekk når folk buster deg i å glo som en annen psykopat, djesus...

Også når du løper ved siden av folk på mølla, også kikker de på maskinen din for å se hvor fort eller hvor langt du har løpt. Jeg sverger, det er av og til noen som utfordrer meg med blikket og som oppfordrer meg til å ta opp kampen :fnise:

Haha, jeg er en av de som kikker på mølla til sidemannen. Utfordrer aldri derimot, går mer i retning av at "Dæven, hun/han har løpt av seg 450 kcl, det skal faen meg jeg og" :fnise: Gir litt ekstra motivasjon når man trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- De som går rundt mellom apparatene for å "vise" seg, mens de ser rundt seg for å få med seg om noen ser på dem...

- De som ikke tørker av apparat etter å ha grisesvettet, slik at apparatet er vått

- De som stirrer...ja det er noen av de, og jeg har spesielt lagt merke til at det er jenter som gjør det. Og det er ikke et snilt blikk de gir. Hva har jeg gjort dem?

- De som flytter på "dine" ting som du har lagt frem til en gruppetime. Altså, at de flytter tingene fremover feks. for å slippe å stå fremst selv...hva er greien? Jeg er jo ikke blind.

- De som går rundt apparatet du holder på med og tydelig venter på sin tur, selv om jeg ikke har brukt det lenge. Gjør det bare vanskelig å konsentrere seg, og jeg stresser med å bli fort ferdig.

- De som tar seg "runder" rundt apparatet og i rommet mens de har en pause mellom repitisjonene. Du eier ikke apparatet...

- Unge gutter som pumper og digger seg selv i speilet

Jeg trenger jo ikke å bry meg om det jeg har nevnt, men noen ting bare irriterer meg litt...Foruten om det, så liker jeg treningssenteret mitt veldig godt! De fleste er heldigvis greie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bidra i debatten om tights på jentene og stirring; Jeg er jente, jeg liker ikke tights. Nei, det er en underdrivelse, jeg hater tights. Jeg avskyr dem. Da jeg slet ut joggebuksa jeg har hatt siden tidlig 2000-tall, gikk jeg på jakt etter ny på sportsbutikkene. Hva oppdager jeg der? Jo: oi, joggebukser til kvinner? Æh... øøh... sa butikkdama og henta sjefen. Æh... øøh... sa han og. Neste butikk. Mer æh-ing og øh-ing. Repeat.

Nærmeste jeg kom var en unisex joggebukse. Og unisex fant jeg ut i praksis betyr at den er tilpasset menn. Altså, at det er litt ekstra der i skrittet så dere får plass til utstyret. For MEG betyr det at jeg som ikke har noe som henger og slenger der nede må dra buksa opp. Det resulterer i A: jeg får bukselinningen oppunder puppa. B: buksene blir så korte de når meg midt på leggen.

Hva endte det hele med? Tights. FML.

Så du kan ta den "likestilt land-regla" og dytte den så inderlig langt inn en viss plass.

Anonymous poster hash: 61259...346

Finnes da jobbebukser for kvinner?

Bare se her:

http://www.xxl.no/klar/klar-dame/bukser/fritidsbukser/champion-rib-cuff-pants-joggebukse-dame/p/1095221_1_style

http://www.xxl.no/klar/klar-dame/bukser/treningsbukser/nike-obsessed-woven-pant-treningsbukse-dame/p/1084909_1_style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...