Gå til innhold

Irriterende ting på treningssenteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Der jeg trener er det faktisk et eget jentegym. Et rom med møller, vekter og apparater der det bare er tillatt for jenter å trene. Dette har de opprettet fordi mange føler seg beglodd på trening. Det er veldig polulært, mange senter her i Oslo har det.

Jeg bruker alltid denne avdelingen, med mindre det er så fullt der at jeg blir nødt til å bruke den vanlige avdelingen. Liker ikke å bli glodd på og forsøkt sjekka opp når jeg trener.

Anonymous poster hash: 9f12c...e8c

Og det er diskriminering og burde vært ulovlig, og du skulle skjemmes over å benytte deg av apartheid, spesielt når gymmen mest sannsynlig finansieres mest gjennom mannlige brukere.

Jeg vil gjerne ha navnet på den gymmen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis noe, så hadde det vært sexisme. Oppdeling etter kjønn har ingenting med rase å gjøre.

Du kan google selv hvis det opprører deg sånn at noen av oss vil unngå sånne som deg når vi trener. Men med sånne "treningssenteret er en sjekkeplass, finn deg i det"-uttalelser, så har du vel mer understreket behovet for jentegym, enn å skape et argument i mot.

Anonymous poster hash: 9f12c...e8c

Du, jeg vil unngå sånne som deg jeg og. Jeg syns det er bittert å se manualer jeg bruker til å isolere små muskelgrupper bli brukt til å utføre tunge baseøvelser blant jenter, men jeg skjønner at de betaler for å gå der og har like mye rett på utstyret som meg. At du ikke liker å gå rundt menn på gymmen gir ikke gymmen noe som helst rett til å frarøve menn areal og utstyr fordi kvinner føler de har rett til overklassebehandling. Den gymmen oppgir du med det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. fins faktisk ingen egne gutteområder eller jenterområder, sorry mate

Her jeg trener har vi en avdeling med løsvekter, benker, stativer osv., der henger det flest gutter, og et annet område også med vekter, men litt lettere, et par benker, noen stenger osv., men ikke knebøystativ og lignende. Er jo ikke gitt at dette er gutte- og jenteområder så klart, men man ser en helt klar fordeling. Når det er sagt så trener jeg alltid i "gutteavdelingen", da utsyret er mer ordentlig her. Maskinene står midt mellom avdelingene sammen med tredemøllene osv.

Anonymous poster hash: 2d21b...54a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei send pm

Masete mannfolk er turn-off.

...lærte ikke morra di deg det?

Endret av Flair
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, jeg vil unngå sånne som deg jeg og. Jeg syns det er bittert å se manualer jeg bruker til å isolere små muskelgrupper bli brukt til å utføre tunge baseøvelser blant jenter, men jeg skjønner at de betaler for å gå der og har like mye rett på utstyret som meg. At du ikke liker å gå rundt menn på gymmen gir ikke gymmen noe som helst rett til å frarøve menn areal og utstyr fordi kvinner føler de har rett til overklassebehandling. Den gymmen oppgir du med det samme.

Hvis du vil unngå meg og jeg vil unngå deg så er det jo hensiktsmessig med to separate avdelinger da. Problem løst.

Hvis du er så ivrig på å formidle din vrede på vegne av den undertrykte gruppen hvite menn, kan du vel fint google deg fram til hvilke senter dette gjelder selv. For det er nemlig mange fler enn bare der jeg trener. Og den kommandotonen bør du i alle fall spare deg om du vil ha noe fra meg.

Anonymous poster hash: 9f12c...e8c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke jeg som hisset meg opp da.

Og du bør kanskje slutte å fortelle folk hva det er greit å mene noe om og ikke.

Og PS, innlegget har 14+ nå :tunge1:

Igjen, du må lese innlegg bedre. Mitt innlegg inneholdt ikke pålegg om hva andre skal mene, men min mening! Din debattstil minner om typisk omgangstone på en ungdomsskole.

Anonymous poster hash: 5b890...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil unngå meg og jeg vil unngå deg så er det jo hensiktsmessig med to separate avdelinger da. Problem løst.

Hvis du er så ivrig på å formidle din vrede på vegne av den undertrykte gruppen hvite menn, kan du vel fint google deg fram til hvilke senter dette gjelder selv. For det er nemlig mange fler enn bare der jeg trener. Og den kommandotonen bør du i alle fall spare deg om du vil ha noe fra meg.

Anonymous poster hash: 9f12c...e8c

Meandro er en kvinnehater. Om du leser litt av hans innlegg her inne på KG, så er det bare for å provosere og å slenge drit om damer, så ikke bry deg om han. Heldigvis er ikke de fleste menn som han :)

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

''dumt'' han har rett da :-)

Spinat - du er ikke så flink til å provosere. Du er litt for veik ;)

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil unngå meg og jeg vil unngå deg så er det jo hensiktsmessig med to separate avdelinger da. Problem løst.

Hvis du er så ivrig på å formidle din vrede på vegne av den undertrykte gruppen hvite menn, kan du vel fint google deg fram til hvilke senter dette gjelder selv. For det er nemlig mange fler enn bare der jeg trener. Og den kommandotonen bør du i alle fall spare deg om du vil ha noe fra meg.

Anonymous poster hash: 9f12c...e8c

Nei, seperasjon er ingen løsning.

Det er ikke rettferdig at menn skal måtte dele på mindre areal og utstyrt fordi kvinner ikke er komfortable rundt oss. Du skjønner det selv?

Vi skal ikke ta offentlig lokaler og areal og kun tilby dem til noen få utvalgte, som ikke betaler mer for å få den eksklusive behandlingen.

Du gir meg navnet på kjeden straks. Dette er definitivt ikke i tråd med norsk lov og det er tydelig at de får holde på fordi ingen har gjort noe med det ennå. Det skal endres på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meandro er en kvinnehater. Om du leser litt av hans innlegg her inne på KG, så er det bare for å provosere og å slenge drit om damer, så ikke bry deg om han. Heldigvis er ikke de fleste menn som han :)

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Den er grei :)

Anonymous poster hash: 9f12c...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne tråden var artig å lese ii... helt til de siste sidene. Må du virkelig komme inn i alle tråder å ødelegge dem! :opplyser:

(Og ja, jeg er et av disse onde kvinnemenneskene som bruker dere stakkars menn)



Anonymous poster hash: 2d21b...54a
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, seperasjon er ingen løsning.

Det er ikke rettferdig at menn skal måtte dele på mindre areal og utstyrt fordi kvinner ikke er komfortable rundt oss. Du skjønner det selv?

Vi skal ikke ta offentlig lokaler og areal og kun tilby dem til noen få utvalgte, som ikke betaler mer for å få den eksklusive behandlingen.

Du gir meg navnet på kjeden straks. Dette er definitivt ikke i tråd med norsk lov og det er tydelig at de får holde på fordi ingen har gjort noe med det ennå. Det skal endres på.

Du er jo ikke helt smart.

Dersom treningssentre hadde tre forskjellige tilbud; ett område for kun menn, ett for kun kvinner og et for felles benyttelse for begge kjønn, så hadde det jo vært toppen av rettferdighet! Så hadde hver gruppe betalt for det de benytter seg av også og ingen såre følelser hos menn som synes det er plagsomt å dele vekter med damer eller damer som ikke liker stirrende menn. En vinn-vinn situasjon og alle burde være strålende fornøyde.

Men som herr Spinat er det vel helst andre følelser som ligger bak denne motviljen. Herr Spinat vil glo på alle damene i fred mens du vel egentlig er mest opptatt av å klage på alt damene gjør galt. Når jeg tenker etter ville jeg nok mye heller ha trent sammen med en stirrende Spinat enn en sur og sutrende Meandro. Jeg er ganske sikker på at Spinat er en smilende og blid stirrer :)

Anonymous poster hash: 2cfac...4b0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinat - du er ikke så flink til å provosere. Du er litt for veik ;)

Anonymous poster hash: 39524...4e3

dette er ikke meg som provoserer, dette er meg som forteller sannheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke helt smart.

Dersom treningssentre hadde tre forskjellige tilbud; ett område for kun menn, ett for kun kvinner og et for felles benyttelse for begge kjønn, så hadde det jo vært toppen av rettferdighet! Så hadde hver gruppe betalt for det de benytter seg av også og ingen såre følelser hos menn som synes det er plagsomt å dele vekter med damer eller damer som ikke liker stirrende menn. En vinn-vinn situasjon og alle burde være strålende fornøyde.

Men som herr Spinat er det vel helst andre følelser som ligger bak denne motviljen. Herr Spinat vil glo på alle damene i fred mens du vel egentlig er mest opptatt av å klage på alt damene gjør galt. Når jeg tenker etter ville jeg nok mye heller ha trent sammen med en stirrende Spinat enn en sur og sutrende Meandro. Jeg er ganske sikker på at Spinat er en smilende og blid stirrer :)

Anonymous poster hash: 2cfac...4b0

ikke bare er jeg en blid stirrer, men jeg er blid med grunn, jentene digger å bli sjekket opp av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bare er jeg en blid stirrer, men jeg er blid med grunn, jentene digger å bli sjekket opp av meg

Digger det så mye at vi gjemmer oss på jentegymmen faktisk ;)

Anonymous poster hash: 9f12c...e8c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...