Gå til innhold

Irriterende ting på treningssenteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bodd med flere jenter og gutter jeg ;) Misunnelig?



Anonymous poster hash: 39524...4e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvordan kan jeg være det når jeg har vært og er i samme posisjon? skryter ikke av det i en treningstråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trener på samme tidspunkt som en 60 år gammel mann som har verdens minste shorts, så når han sitter på aparater ol. så henger den ene balla utenfor. :kvalm:



Anonymous poster hash: 00c85...a01
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et innlegg, som fikk deg til å virke kjempesmart og skikkelig dyp azz :P

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Det er nok du som er Einstein her :fnise: Spesielt når du føsrt skriver at "frisk vette ikke lukter", men at du likevel påstår at det lukter av svette + parfyme. Kan ikke gjør annet enn å le av deg, AZZ :fnise::fnise:

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok du som er Einstein her :fnise: Spesielt når du føsrt skriver at "frisk vette ikke lukter", men at du likevel påstår at det lukter av svette + parfyme. Kan ikke gjør annet enn å le av deg, AZZ :fnise::fnise:

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

Nå tror jeg du surrer litt ;) Du kan ikke så mye om fysiologi? Du er også klar over at det er flere forskjellige AB'er som har svart deg?

hvordan kan jeg være det når jeg har vært og er i samme posisjon? skryter ikke av det i en treningstråd...

Og fordi jeg nevnte at jeg bodde i et kollektiv, som var relevant, så betyr det at jeg skrøt? Trodde forresten du bodde med dine foreldre jeg.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg lar meg irritere av på trening er

- folk som prater sammen så høyt at jeg ikke kan høre musikken når jeg trener

- folk som kaster vektene fra seg (igjen: Jeg hører ikke musikken min)

- folk som legger fra seg snus og tyggis i koppeholder eller på/i andre utstikkere på tredemølle/ellipsemaskin. Det er ekkelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du surrer litt ;) Du kan ikke så mye om fysiologi? Du er også klar over at det er flere forskjellige AB'er som har svart deg?

Og fordi jeg nevnte at jeg bodde i et kollektiv, som var relevant, så betyr det at jeg skrøt? Trodde forresten du bodde med dine foreldre jeg.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Her er det som som har svart, ser det på koden din. Du kan nok ikke nekte at du aldri har skrevet det Se på side 3, så finner du nok innlegget ditt som du har glemt ;)

Jeg får også stadig høre at jeg lukter godt ;) Og jeg bruker ikke parfyme. Jeg er bare flink til å holde meg ren og gå med rene klær. Og frisk svette lukter ikke. Det er først når svettelukta er gammel, det begynner å stinke.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • rep_up.png
  • 1
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du surrer litt ;) Du kan ikke så mye om fysiologi? Du er også klar over at det er flere forskjellige AB'er som har svart deg?

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Nei, som sagt, her er det du som er smartingen, AZZ :fnise:

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, som sagt, her er det du som er smartingen, AZZ :fnise:

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

Kjære vene... frisk svette lukter ikke vondt . Les litt her om svette du - http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/svetting-14029.html

Og du beskyldte meg for å ha skrevet at svette+parfyme stinker høgg. Det var det en annen AB som skrev - just sayin. Men jeg er faktisk enig i at å gjemme gammel svettelukt i parfyme faktisk lukter høgg ;)

Om du vil kverulere mer, så kom igjen ;)

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene... frisk svette lukter ikke vondt . Les litt her om svette du - http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/svetting-14029.html

Og du beskyldte meg for å ha skrevet at svette+parfyme stinker høgg. Det var det en annen AB som skrev - just sayin. Men jeg er faktisk enig i at å gjemme gammel svettelukt i parfyme faktisk lukter høgg ;)

Om du vil kverulere mer, så kom igjen ;)

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Tror neppe folk som bruker parfyme luker enda verre enn det du gjør når du trener (hvis du bruker rene klær når du trener da) :) De som bruker parfyme er de som er opptatt av å være rene og lukte godt. De som bruker gamle klær er som oftest de som ikke bruker parfyme i det hele tatt. De er to forskjellige gruppe mennesker.

Regner med at du er anti-parfyme, utifra det du har skrevet her. Da regner jeg med at du har problem med alle som lukter parfyme, uansett hvor de er. Bra det er ditt problem ;)

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene... frisk svette lukter ikke vondt . Les litt her om svette du - http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/svetting-14029.html

Og du beskyldte meg for å ha skrevet at svette+parfyme stinker høgg. Det var det en annen AB som skrev - just sayin. Men jeg er faktisk enig i at å gjemme gammel svettelukt i parfyme faktisk lukter høgg ;)

Om du vil kverulere mer, så kom igjen ;)

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Les dette du. Skader ikke med litt informasjon, når du tydeligvis ikke har forstått at frisk svette kan lukte :)

http://www.plusstid.no/Mat-og-helse/Helse-og-aktivitet/Fakta-om-svetting

Duftreseptorene i din nese registrerer nemlig ikke det samme som naboens, så det er fullt mulig at når du syns en svett mann lukter surt kan venninnen din synes at han lukter søtt og godt.

Mengden du svetter, og lukten svetten avgir, påvirkes for øvrig av flere faktorer. Har du spist mye sterk mat, kan dette gi en sterkere duft, og også humøret, medisinbruk, sykdom og hormonnivå er med på å påvirke den lukten du og de rundt deg oppfatter.

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg er heldig med treningssenteret mitt. Det er ikke så mye som irriterer der. Det nærmeste er når "muskelgutta" henger rundt på apparater og opptar all verdens plass og bruker 90% av tiden til høylydt skravling.

Litt småirriterende er det også når spinningklassen kjører musikken sin på full guffe slik at jeg må høre på ulåtene når jeg løper på tredemølla. Ikke en gang plugger i øra og egen musikk overdøver rabalderet. Hva med å lukke døra bak dere da? Værsåsnill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker så absolutt parfyme. Men jeg sprayer meg ikke ned før trening, fordi det er fryktelig irriterende å få annen persons parfyme tredd nedover hue. Jeg håper da inderlig at det heller lukter varm og svett kropp av meg etter en treningsøkt, enn Chanell nr 5. Og det er stor forskjell på å lukte frisk svette (som din fisefine nese dør litt av tydeligvis) enn å lukte en blanding av dette og parfyme.

Og de fleste sunne og friske mennesker, som spiser sunt, lukter ikke død grevling av å trene heller ;)

På senteret lukter noen alt for mye parfyme, mens andre lukter gammal og sur svette. Ingen av delene er ok. Men er man normalt ren og sunn, så er dette helt klart den beste og minst sjenrende lukta.



Anonymous poster hash: 39524...4e3
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker så absolutt parfyme. Men jeg sprayer meg ikke ned før trening, fordi det er fryktelig irriterende å få annen persons parfyme tredd nedover hue. Jeg håper da inderlig at det heller lukter varm og svett kropp av meg etter en treningsøkt, enn Chanell nr 5. Og det er stor forskjell på å lukte frisk svette (som din fisefine nese dør litt av tydeligvis) enn å lukte en blanding av dette og parfyme.

Og de fleste sunne og friske mennesker, som spiser sunt, lukter ikke død grevling av å trene heller ;)

På senteret lukter noen alt for mye parfyme, mens andre lukter gammal og sur svette. Ingen av delene er ok. Men er man normalt ren og sunn, så er dette helt klart den beste og minst sjenrende lukta.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Tror aldri at alle som bruker parfyme sprayer andre folk ned. Det blir altfor dumt å påstå noe sånt. Jeg har trent en god stund, men aldri opplevd lignende. I så fall, hva med å ta litt avstand fra de andre når du er i garderoben? Hva med de som skal spraye seg etter at de har dusjet? Er det også fyfy? :)

Det at du "håper da inderlig at det heller lukter varm og svett kropp av meg etter en treningsøkt, enn Chanell nr 5" trenger nødvendigvis ikke bety at de andre håper det:) Så nå innrømmer du at svette LUKTER? så bra du lærte deg noe :) Fint at du er så utrolig begeistret for din egen svettelukt, men jeg vet om mange som ikke setter så stor pris på svettelukt generelt. Bare fordi du liker det, betyr ikke at alle andre gjør det. Du kan ikke kalle folk for fisefine bare pga det :fnise: Forresten, det heter Chanel,ikke Chanell :) Og, nei, du lukter ikke bedre enn en person som har sprayet seg med Chanel no5

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker så absolutt parfyme. Men jeg sprayer meg ikke ned før trening, fordi det er fryktelig irriterende å få annen persons parfyme tredd nedover hue. Jeg håper da inderlig at det heller lukter varm og svett kropp av meg etter en treningsøkt, enn Chanell nr 5. Og det er stor forskjell på å lukte frisk svette (som din fisefine nese dør litt av tydeligvis) enn å lukte en blanding av dette og parfyme.

Og de fleste sunne og friske mennesker, som spiser sunt, lukter ikke død grevling av å trene heller ;)

På senteret lukter noen alt for mye parfyme, mens andre lukter gammal og sur svette. Ingen av delene er ok. Men er man normalt ren og sunn, så er dette helt klart den beste og minst sjenrende lukta.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Du spiser vel sunt selv om du f.eks. spiser hvitløk og krydder? Vil bare infromere deg om at det er ikke sånn at bare "syke" mennesker eller mennesker som ikke spiser sunt, lukter svette.

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg - folk sprayer noen ganger helt villt med parfyme i garderoben. Ser også at flere har reagert på det samme. Noen ganger stinker det parfyme i hele garderoben. Og når disse jentene går amokk med parfymeflaska før de skal trene, så er det både idiotisk og irriterende.

Og Chanel No 5 er ikke verdens beste lukt ;)



Anonymous poster hash: 39524...4e3
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg - folk sprayer noen ganger helt villt med parfyme i garderoben. Ser også at flere har reagert på det samme. Noen ganger stinker det parfyme i hele garderoben. Og når disse jentene går amokk med parfymeflaska før de skal trene, så er det både idiotisk og irriterende.

Og Chanel No 5 er ikke verdens beste lukt ;)

Anonymous poster hash: 39524...4e3

At du har problem men en jente eller to, sprayer seg på denne måten, betyr ikke at alle andre gjør det. Jeg for min del har sett en del har ved flere anledninger sett at 2-3 "naturlige" jenter, stadig piller seg i nesa og aldri vasker hendene når de går på do. Vil det si at alle andre jenter som er kledd som de, er som de?

Chanel no5 er en av verdens mest anerkjente parfyme som er verdenskjent for sin nydelige duft. Den er i alle fall mye bedre enn svettelukt ;)

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så fordi man ikke bruker dyr parfyme, så er man en skitten nesepiller? Jaha.

Nei jeg synes ikke Chanel no 5 lukter noe godt. Det spiller ingen rolle om kjendiser bruker denne parfymen. Jeg liker den fortsatt ikke - den lukter gammel dame. Jeg liker heller ikke det billige skvipet en god del sprayer villt med i garderoben.

Og skal man bruke parfyme, så skal det brukes diskret. Noe ganske mange ikke gjør.



Anonymous poster hash: 39524...4e3
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...