Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Irriterende ting på treningssenteret

Recommended Posts

Rights

Noen observasjoner:

1) Parfyme er ok siden jeg elsker duften av en god parfyme, men når man har for MYE på, slik at nesehårene mine nesten svis bort.. vel.. Da kan jeg sitte 10 meter i fra og fortsatt kjenne lukten.

2) Folk som stinker helt for jævlig svette, som om de aldri har brukt en eneste deodorant i sitt liv. Enda verre er det om en jente stinker jævlig. NB: Det er forskjell på svettelukt, og "jeg har ikke brukt deodorant en eneste dag i mitt liv- svettelukt". Noen lukter veldig ekkelt.

3) Å vente på ledige apperater, som enten er opptatt av noen tynne gutter på 40kg, eller noen småjenter som later seg på apparatene og tukler med mobilen sin. Jeg holder kjeft og bare spør høflig om de snart er ferdige.. men det er irriterende til tider for det. Alle må jo få begynne et sted, men har mere sansen for dem når jeg ser at de er i det minste litt seriøse.

4) Jeg observerer stadig folk som "trener" der borte. Det vil si enten menn eller kvinner, som bare suller rundt uten noen mål & mening. Noen av dem er stirrere og mange er mere opptatt av alt rundt dem (alle andre). Feks en jente som går på tredemøllen, jeg synes det er utrolig at hun enda ikke har fått whiplash, da hun ser mer bakover enn fremover. Kanskje jeg som gjør henne nervøs i det jeg går på tredemøllen bak henne, og vrinsker og puster som en hval!

5) Apparatene der borte blir ikke vasket så ofte. Så øvelser der du må fysisk plante ræva i et apparat, har en tendens til å fange opp rævlukta til... 100 andre personer som har brukt den foran deg. Det er jo en enkel løsning: Ta med handkle, eller vask treningsklærne ofte. Jeg gjør sistnevnte.

6) Stønnere.. Ja det er helt ok å stønne litt, men ikke sånn at det høres ut som du skal føde en baby (tenker nå på menn som seriøst lager så mye lyd at det høres helt jævlig ut).

7) Menn i tights. Jeg får en ekkel følelse i meg hver gang jeg ser de sprader rundt. Hold dere til spinningtimene, takk!

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen observasjoner:

1) Parfyme er ok siden jeg elsker duften av en god parfyme, men når man har for MYE på, slik at nesehårene mine nesten svis bort.. vel.. Da kan jeg sitte 10 meter i fra og fortsatt kjenne lukten.

2) Folk som stinker helt for jævlig svette, som om de aldri har brukt en eneste deodorant i sitt liv. Enda verre er det om en jente stinker jævlig. NB: Det er forskjell på svettelukt, og "jeg har ikke brukt deodorant en eneste dag i mitt liv- svettelukt". Noen lukter veldig ekkelt.

3) Å vente på ledige apperater, som enten er opptatt av noen tynne gutter på 40kg, eller noen småjenter som later seg på apparatene og tukler med mobilen sin. Jeg holder kjeft og bare spør høflig om de snart er ferdige.. men det er irriterende til tider for det. Alle må jo få begynne et sted, men har mere sansen for dem når jeg ser at de er i det minste litt seriøse.

4) Jeg observerer stadig folk som "trener" der borte. Det vil si enten menn eller kvinner, som bare suller rundt uten noen mål & mening. Noen av dem er stirrere og mange er mere opptatt av alt rundt dem (alle andre). Feks en jente som går på tredemøllen, jeg synes det er utrolig at hun enda ikke har fått whiplash, da hun ser mer bakover enn fremover. Kanskje jeg som gjør henne nervøs i det jeg går på tredemøllen bak henne, og vrinsker og puster som en hval!

5) Apparatene der borte blir ikke vasket så ofte. Så øvelser der du må fysisk plante ræva i et apparat, har en tendens til å fange opp rævlukta til... 100 andre personer som har brukt den foran deg. Det er jo en enkel løsning: Ta med handkle, eller vask treningsklærne ofte. Jeg gjør sistnevnte.

6) Stønnere.. Ja det er helt ok å stønne litt, men ikke sånn at det høres ut som du skal føde en baby (tenker nå på menn som seriøst lager så mye lyd at det høres helt jævlig ut).

7) Menn i tights. Jeg får en ekkel følelse i meg hver gang jeg ser de sprader rundt. Hold dere til spinningtimene, takk!

:hakeslepp: Å vaske treningsklærne hver gang etter bruk, er en selvfølge og et minimumskrav!

Anonymous poster hash: 5b890...b83

AnonymBruker

For å kunne i 100 %, og nettopp der TRENE i stede for å se på damer... så MÅ lyd til.

Vi er dyriske? Det er logisk, face it.

Ingen betaler 500 kroner i måneden for å se på damer...

Hud er viktig. Mindre klær, mindre å bære på.

Skravling er da ok? Hvor går grensen din? 5 setninger til og fra?

Bullshit. Mindre klær = mer svette på apparatene. Og mannfolk som går i singleter som ville fått damer til å se ut som horer er bare ekkelt. Du er ikke der for å vise dem fram, og de færreste synes bolekvisene dine er deilige.

Anonymous poster hash: e7b5c...c4e

Elanore

Ikke noe utenom det vanlige:

1. Dårlig kroppslukt! Litt svette er helt greit, men hvis du lukter som en gammel brukt gymsokk, så får du bruke bedre deodorant eller vaske gymklærne etter HVER økt, ikke la de marinere i en hermetisk forseglet treningsbag!

2. Sminkedamer. Greit at du vil føle deg fresh, men falske øyenvipper og et kilo sminke og parfyme kan du spare deg for!

3. Folk som aldri blir ferdig! Ja jeg gjør 20 sett med knebøy, så jeg kommer til å være her til i over imorgen...

4. Er du sterk nok til å køle på med 400kg på benpress maskinen, så er du faen meg sterk nok til å sette nevnte kilo på plass etter deg også!! (gjelder i å for seg alle stenger, benker etc)

5. IKKE bruk senteret som et sjekkested!

6. IKKE ronk i dusjen! Ja jeg vet den er uimponerende i slapp tilstand, men det gir deg ikke rett til å valse rundt i garderoben med en halvstå for å imponere...

7. Skal du ha lange telefonsamtaler mens du trener, så gi fra deg apparatet/vektene du trener med, så oss andre kan få trent.

8. Litt pust og pes er greit, men ikke brøl lightweight baby! eller lignende du har sett på en bodybuilder youtube video.

9. Må du søle proteinpulver over hele vasken?

10. Prøv å ikke ha sex med ditt eget speilbilde!

Seriøst...? Gjør noen det? :sjokkert:

Guest Chlorophyll

Opplevde noe veldig ekkelt for noen dager siden. Felles badstu, der badetøy er påbudt. Jeg lå og slappet av, påkledd. En ekkel mann satte seg oppå et badehåndkle ved siden av. Han hadde ikke badeshorts på, og virket som han ville vise nettopp dette, da han satt og skrevde med beina, og litt av håndkledet og hånda over kuken, mens han masserte seg selv. Syntes han var dritekkel, trakk meg vekk, og så en annen vei. Da det ble trangere, flyttet han seg nærmere, og jeg trakk meg enda lenger vekk, og gikk til slutt ut. Angrer på at jeg ikke bare gikk ut og sa ifra med en gang. Skal aldri inn dit mer. Det der var utrolig vemmelig.

Virker forresten som mange tror at treningssentrene er en sjekkeplass. Jeg er der kun for å trene. Hvem andre som trener der, er meg revnende likegyldig.

Edited by Chlorophyll

Chloe-

Jeg elsker å sjekke på treningssenteret, og jentene elsker å bli sjekket opp av meg. Det kan ha noe med fremgangsmåten deres å gjøre, som gjør at dere blir avvist?

Er du en mann? :sjokk:

Annonse

Guest Chlorophyll

:hakeslepp: Å vaske treningsklærne hver gang etter bruk, er en selvfølge og et minimumskrav!

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Hmm, jeg gjør ikke det. Vasker jo i hjel klærne da.

Guest Chlorophyll

Jenter som sprayer hverandre ned med parfyme før de skal trene. De må gjerne bruke en billig skitparfyme for min del, men når de sprayer ned MEG i samme slengen, så blir jeg ganske irritert. Jeg reagerer allergisk på en del skitparfyme og får nyseanfall og pustebesvær. Og de bruker ikke lite parfyme heller :P

Irriterer meg voldsomt over de som går inn med utesko også. Spesielt i vinter, når det var mye snøslaps ute. Og noen få nek må valse rundt med våte utesko og skitne til hele senteret. Det værste var da noen hadde satt sørpvåte sko inn i skapet og når jeg da la mine klær inn der etterpå, var de klissvåte og fulle av skitt (det var så mørkt ved skapet, så jeg så ikke søledammen der inne). Håper karma biter disse neka bak - hardt! Egositer!

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Parfyme på treningssentrene skulle vært forbudt. De kan spraye seg med skiten ute.

Spinat

Bullshit. Mindre klær = mer svette på apparatene. Og mannfolk som går i singleter som ville fått damer til å se ut som horer er bare ekkelt. Du er ikke der for å vise dem fram, og de færreste synes bolekvisene dine er deilige.

Anonymous poster hash: e7b5c...c4e

Nei.

Er du en mann? :sjokk:

Ja.

Opplevde noe veldig ekkelt for noen dager siden. Felles badstu, der badetøy er påbudt. Jeg lå og slappet av, påkledd. En ekkel mann satte seg oppå et badehåndkle ved siden av. Han hadde ikke badeshorts på, og virket som han ville vise nettopp dette, da han satt og skrevde med beina, og litt av håndkledet og hånda over kuken, mens han masserte seg selv. Syntes han var dritekkel, trakk meg vekk, og så en annen vei. Da det ble trangere, flyttet han seg nærmere, og jeg trakk meg enda lenger vekk, og gikk til slutt ut. Angrer på at jeg ikke bare gikk ut og sa ifra med en gang. Skal aldri inn dit mer. Det der var utrolig vemmelig.

Virker forresten som mange tror at treningssentrene er en sjekkeplass. Jeg er der kun for å trene. Hvem andre som trener der, er meg revnende likegyldig.

Jo. Du må face at treningsenteret er en sjekkearena, bare aksepter samfunnet. Ok? Bra! :-)

Guest Kim

Seriøst...? Gjør noen det? :sjokkert:

Oh yes!

Guest Chlorophyll

Nei.

Ja.

Jo. Du må face at treningsenteret er en sjekkearena, bare aksepter samfunnet. Ok? Bra! :-)

Tja. I praksis har det jo blitt det, selv om det strengt talt ikke er meningen.

AnonymBruker

Jenter som åpenbart har brukt lang lang tid på sminke og hår. I tillegg når disse jentene ser rart på meg etter en hard økt. Ja, jeg blir knallrød i trynet og svetten siler i panna. Men vi er på ett treningssenter, er vi ikke?! Herregud.

Folk som ikke eier intimgrenser og skal helst ligge oppå meg med matta si. Gjelder forøvrig begge kjønn.

Har en mann på treningssenteret som pleier å lese avisen mens og innimellom han trener, irriterer meg ikke i grunn, litt søtt egentlig, han er ganske gammel :)

Menn med for små singleter, som gjerne har utringning i tillegg.

Hvorfor i alle dager irriterer du deg over dette? Jeg synes slike utsagn er så tåpelige. De aller fleste har gjort et eller annet før trening, som f. eks. jobb eller skole. Mener du da at vi skal dra hjem og vaske av oss sminken fordi andre som ikke har sminket seg kan bli støtt? Og ikke kom med den at du ser at den sminken er helt nylagt e.l., for det gjør du virkelig ikke.

Anonymous poster hash: 249f2...fdc

Guest Keljo

Angående søl i skapene; Skoposer?

Jeg har opplevd flere ganger å bli frastjålet skoene mine hvis jeg lar de stå ute i skogarderoben utenfor senteret, så jeg tar de alltid med inn i garderoben og låser de inn. Her på senteret har de ikke skoposer, men har med en pose som jeg putter skoene mine oppi før jeg putter de inn i skapet. Regnet med de fleste som har med sko inn gjorde det?

Annonse

Chloe-

Oh yes!

Har du seriøst sett folk runke på treningssenteret? :sjokk:

AnonymBruker

Og derfor trener jeg på jenteavdelingen. Er ikke på trening for å få oppmerksomhet eller for å finne meg noen. Det går jeg på byen for. På trening vil jeg trene. Tydeligvis er det mange som meg for det er alltid fullt i jenteavdelingen. Virker som de fleste jentene liker seg best der.

Anonymous poster hash: 9f12c...e8c

AnonymBruker

Jeg har opplevd flere ganger å bli frastjålet skoene mine hvis jeg lar de stå ute i skogarderoben utenfor senteret, så jeg tar de alltid med inn i garderoben og låser de inn. Her på senteret har de ikke skoposer, men har med en pose som jeg putter skoene mine oppi før jeg putter de inn i skapet. Regnet med de fleste som har med sko inn gjorde det?

For de fleste oppegående mennesker, så er skoposer en selvfølge. Men vi er tydligvis i mindretall :P

Det er så mye dritt i skapene hos oss, fordi folk setter skoa sine der inne. Og en person valser alltid inn i sine Ilse Jacobsenstøvler. De står alltid på gulvet i garderoben og skitner ned gulvene der. En vakker dag skal jeg finne på noe faenskap med de støvlene...

En annen ting er de damene, som bytter tamponger eller bind i garderoben. Vær så snill å gjør dette på do der vi slipper å se deg dingle med en blodig propp *kvalmt*

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Spinat

Tja. I praksis har det jo blitt det, selv om det strengt talt ikke er meningen.

:-)

Og derfor trener jeg på jenteavdelingen. Er ikke på trening for å få oppmerksomhet eller for å finne meg noen. Det går jeg på byen for. På trening vil jeg trene. Tydeligvis er det mange som meg for det er alltid fullt i jenteavdelingen. Virker som de fleste jentene liker seg best der.

Anonymous poster hash: 9f12c...e8c

Jentavdelingen? Hva slags treningssenter trener du på a? HÆ!??!!?

Guest Chlorophyll

At folk kan være så ekle. Stjeler jo alt mulig. Har faktisk blitt frastjålet en camelback flaske, bare fordi jeg satte den oppå et skap, fordi jeg synes det er ekkelt å ha den med inn på do. Selv vil jeg ikke stjele, men skjønner ikke at de som stjeler ikke kan gjøre det skikkelig når de først skal gjøre det.

Guest Silverstream

:-)

Jentavdelingen? Hva slags treningssenter trener du på a? HÆ!??!!?

Der jeg trener er de aller fleste jentene på området rett ved inngangsdøra, der alle tredemøllene, elipsemaskinene og syklene står. "Gutteavdelingen" er der alle vektene og de store maskinene er. Selvfølgelig er det noen gutter i "jenteavdelinegn" og jenter i "gutteavdelingen", men det er ganske lett å se at de deler seg opp.

AnonymBruker

Jeg blir grenseløst irritert når jeg ser disse som sitter på en ergometersykkel, sykler på laveste motstand, ikke andpusten overhodet, ikke antydning til en svetteperle i pannen.....mens de leser et ukeblad. Hva er vits å gå til trening da? når du ikke trener..

Og så har vi disse superheltene som kommer på tredemølla ved siden av meg som MÅ stille høyere hastighet enn meg...men som kun holder ut i noen få min.

Anonymous poster hash: 25359...27b