Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen er da noe større enn Lutinuspinnen, så det skal være plass;-) Jeg synes det er lettest å føre den langs bakveggen, og at ikke får tabletten så dypt med fingrene. Da kommer det mer tablettrester ut.

Jeg har ringt inn positiv test i dag...:-)

Gratulerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo, imorra er dagen for sprøytestart!!! Fikk beskjed om å ta den mellom 1700 og 1900 , men glemte å spørre de om hvordan jeg gjør det de gangene jeg ikke er hjemme på de tidspunktene.

Skal jeg da ta med en ferdig fylt sprøyte, eller ta med hele menopurglasset og fylle sprøyten hvor enn jeg er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer:-) jeg er modt i mitt andre forsøk. Forrige gang ble avbrutt pga ingen befrukta egg. Gikk på kort protokoll da. Fikk ut 2 egg ved uttaket. Så nå 3 mnd senere er jeg i gang igjen:-) gått på lang protokoll denne gang. Var på ultralyd sist fredag. Bare to eggposer i rett str mens 3-4 stk var litt små. Fortsatte med stimuleringen i helga og var på ny ultralyd i går. 3 stk i rett str og 4-5 som enda var litt små om jeg husker rett. Slutter med neseprayen i morgen og sprøyta i dag. Fredag blir det uttak. Planlagt innsett blir mandag. Håper det blir noe av denne gangen da. Hadd vært en fin julegave om det blir positiv test om 3 uker da:-) ellers har jeg ikke hatt noe andrensymptomer enn mer svetting, litt følsom til tider og myyye utflod. Har litt smerter ved eggstokkene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, alle sammen! :-) Jeg har googlet graviditetsting i dag, rart å føle at jeg kan tenke lenger enn til egg og protokoller:-)

Kluski, jeg tok med hetteglasset og sprøytene. Har til og med blandet ut på en benk på offentlig sted;-) Jeg oppbevarte hetteglasset på hodet i bunnen av sprøyteemballasjen for å holde det rent. Lykke til!

Solstråle89, snart i mål med forsøket:-) To blå kan bli en veldig bra førjulspresang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Biloba! Håper alt går bra fremover :)

Takk for det:-) Det er jo litt nervepirrende, kjenner på murringer og skal fortsette på Lutinus i 3 uker til, så det føles som mensstart hele tiden. Men dere har jo fått det til etter 2 dårlige forsøk, sånt gir håp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!! :)

Takk, vi er kjempeglade:-) Bare 1 dag over IKM enda, men vi håper det er en stayer. Uansett har jeg fått optimisme til flere forsøk hvis det trengs. Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, vi er kjempeglade:-) Bare 1 dag over IKM enda, men vi håper det er en stayer. Uansett har jeg fått optimisme til flere forsøk hvis det trengs. Går det bra med deg?

Jeg krysser fingrene for det :)

Her går det greit. Jeg er på dag 7 med Puregon og dag 3 med Orgalutran. Jeg skal ta puregon i 10 dager, men har bare fått 9 doser. . Jeg får høre med KK når jeg skal på UL i morgen. Veldig spent på om jeg har noen egg! Ellers har jeg lite bivirkninger. Litt ekstra følsom kanskje, og stikningen i lårene. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for det :)

Her går det greit. Jeg er på dag 7 med Puregon og dag 3 med Orgalutran. Jeg skal ta puregon i 10 dager, men har bare fått 9 doser. . Jeg får høre med KK når jeg skal på UL i morgen. Veldig spent på om jeg har noen egg! Ellers har jeg lite bivirkninger. Litt ekstra følsom kanskje, og stikningen i lårene. ..

Det passer bra å bare ha nok medikament til ultralydkontrollen. Da bli ny resept tilpasset dose og antall stimuleringsdager som evt gjenstår. Jeg endte med å kaste Gonal-f for 4000 kroner fordi jeg ikke valgte den minste pakningsstørrelsen da jeg måtte hente ut ny sprøyte dagen før UL. Klokere på forsøk nr 2 ja;-)

Du er jo nesten i mål da:-) Ikke sikkert du skal ha 10 dager heller, jeg var ferdig på dag 8. Nervepirrende å skulle få beskjedene om follikler, egg, befruktning og kvalitet. Jeg var nesten mer spent på det enn på graviditetstesten til slutt. Masse lykke til:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen er da noe større enn Lutinuspinnen, så det skal være plass;-) Jeg synes det er lettest å føre den langs bakveggen, og at ikke får tabletten så dypt med fingrene. Da kommer det mer tablettrester ut.

Jeg har ringt inn positiv test i dag...:-)

Gratulerer Biloba :D Det varmer hjertet mitt når noen lykkes! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Biloba :D Det varmer hjertet mitt når noen lykkes! :hug:

Takk:-) Det er godt å ha noen som går gjennom det samme når vi holder på med assistert befruktning. Mannen min var på Sørlandet og sov ut etter en fuktig kveld da jeg tok test kl 6 på morgenen. Vurderte å si det til alle dere gode damer på nettet først;-) Håper på to blå for alle sammen:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer bra å bare ha nok medikament til ultralydkontrollen. Da bli ny resept tilpasset dose og antall stimuleringsdager som evt gjenstår. Jeg endte med å kaste Gonal-f for 4000 kroner fordi jeg ikke valgte den minste pakningsstørrelsen da jeg måtte hente ut ny sprøyte dagen før UL. Klokere på forsøk nr 2 ja;-)

Du er jo nesten i mål da:-) Ikke sikkert du skal ha 10 dager heller, jeg var ferdig på dag 8. Nervepirrende å skulle få beskjedene om follikler, egg, befruktning og kvalitet. Jeg var nesten mer spent på det enn på graviditetstesten til slutt. Masse lykke til:-):-)

Takk for beroligende ord :) Får bare ta det som det kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har min verste fiende TR meldt sin ankomst, og min første pille med Progynova er tatt!
Nå skal jeg ta denne 3 ganger daglig fremover, og 8. desember skal jeg på UL på mitt lokale sykehus for å måle slimhinna.. Spennende altså!

Antatt at jeg skal til tr.heim i uke 51 og sette inn fryseegget (hvis det overlever opptining)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mørkt ut her nå :( 3 dager til testdato, men jeg blør friskt og har menstrasjonsmerter.

Skikkelig kjipt og har kommet noen tårer idag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mørkt ut her nå :( 3 dager til testdato, men jeg blør friskt og har menstrasjonsmerter.

Skikkelig kjipt og har kommet noen tårer idag :(

Ånei:-( Det var synd, skruf. Jeg husker veldig godt den følelsen. Du må bare gråte og få det ut. Og du som har hatt så vondt forsøk også... Fikk dere noen på frys denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei:-( Det var synd, skruf. Jeg husker veldig godt den følelsen. Du må bare gråte og få det ut. Og du som har hatt så vondt forsøk også... Fikk dere noen på frys denne gangen?

Ikke noe på frys nei..... kom brev i posten igår der det sto 0 på frys :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...