Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

16 egg!!! Så bra Pebbles :danse:

Blæh, jeg hadde helt glemt hvor klissete lutinusen er...... tror det blir et eget truseinnleggbudsjett de kommende ukene!

Bare å hamstre, jeg har oppdaget at det finnes flere størrelser;-)

Full eggerøre Pebbles! Håper mange utvikler seg fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bare fire egg, jeg o.O To av de ble befruktet :)

Det kan bli bra, mange egg er ikke alltid best. Vi fikk to brukbare, og en drøss som avviklet seg selv etter et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, håper disse smertene gir seg snart!!!!! Væske i buken er drittvondt. Var helt svimmel og gåen etter noe så enkelt som å dusje idag pga det var så vondt, så her er det skikkelig sofasliting... Må ty til smertestillende selv om jeg kunne tenkt meg å unngå det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, håper disse smertene gir seg snart!!!!! Væske i buken er drittvondt. Var helt svimmel og gåen etter noe så enkelt som å dusje idag pga det var så vondt, så her er det skikkelig sofasliting... Må ty til smertestillende selv om jeg kunne tenkt meg å unngå det :(

Føler med deg! Jeg har bare vært utrolig oppblåst, ikke noe væske, og det var likevel plagsomt. Håper det kommer en gevinst ut av det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Jeg har bare vært utrolig oppblåst, ikke noe væske, og det var likevel plagsomt. Håper det kommer en gevinst ut av det:-)

HoHo, oppblåst i tillegg her......joggebukser er min gode venn i disse dager!

All smerte og ubehag er verdt det hvis lille egget graver seg fast i magehuset og blir der i 40 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HoHo, oppblåst i tillegg her......joggebukser er min gode venn i disse dager!

All smerte og ubehag er verdt det hvis lille egget graver seg fast i magehuset og blir der i 40 uker :)

Klart:-) Jeg er ikke så optimistisk på egne vegne denne gang, og da var det kjipt å ha fysiske plager midt oppi skuffelsen over mellomresultatene. Testdato i neste uke, håper fortsatt litt på at mageplagene skal øke på igjen da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært fæl med "lufting"(om du skjønner hva jeg mener) etter innsett! Er også veeeldig trøtt.. Hadde bare vondt når de tok ut egga, etter det har det bare vært litt ubehagelig nå og da, så jeg er tydeligvis heldig :) Jeg synes jeg kjenner ting hele tiden, men klinikken sa det var litt for tidlig. Men jeg synes hvertfall jeg kjenner noe! Våknet jo her om dagen på natten, fordi det var litt ubehagelig der nede. Men ikke vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært fæl med "lufting"(om du skjønner hva jeg mener) etter innsett! Er også veeeldig trøtt.. Hadde bare vondt når de tok ut egga, etter det har det bare vært litt ubehagelig nå og da, så jeg er tydeligvis heldig :) Jeg synes jeg kjenner ting hele tiden, men klinikken sa det var litt for tidlig. Men jeg synes hvertfall jeg kjenner noe! Våknet jo her om dagen på natten, fordi det var litt ubehagelig der nede. Men ikke vondt :)

Eggfolliklene lager hormonene som gir tarmpåvirkning og væskelekkasje. Få egg = mindre overproduksjon og dermed mindre risiko for plager, hvis du ikke hadde mange tomme follikler i tillegg. Noen får likevel mye symptomer på middels eggmengde, mens andre har det tålig greit med over tyvetalls egg:-)

"Symptomer" har liten verdi i å forutse om testen blir positiv eller ikke når man tar så mye hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært et oppkom av luft siden uttaket iallefall......herlighet og jemini. Stakkars mannen min, ikke sjans å holde igjen. T.o.m katta hopper høyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Min mann har hatt en samtale med en kollega på jobb som også har vært henvist til ivf. De dro på forsamtale og ble sendt hjem med noen medisiner kona skulle ta. Da de var på tur på sykehuset for neste samtale var hun gravid. Noen her som vet hvilken medisin det kan være? Pergo? Er det vanlig med mer enn en samtale når man er ferdig utredet på et annet sykehus?

Anonymous poster hash: 4c2a3...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggfolliklene lager hormonene som gir tarmpåvirkning og væskelekkasje. Få egg = mindre overproduksjon og dermed mindre risiko for plager, hvis du ikke hadde mange tomme follikler i tillegg. Noen får likevel mye symptomer på middels eggmengde, mens andre har det tålig greit med over tyvetalls egg:-)

"Symptomer" har liten verdi i å forutse om testen blir positiv eller ikke når man tar så mye hormoner.

Takk! :) Har lest mye her som klinikken ikke har fortalt meg, så blir litt klokere av dere :)

Jeg har vært et oppkom av luft siden uttaket iallefall......herlighet og jemini. Stakkars mannen min, ikke sjans å holde igjen. T.o.m katta hopper høyt.

Haha, nå måtte jeg le høyt! Akkurat samme problemet har jeg, det er FÆLT :P Kjæresten min sa til meg før vi skulle legge oss: "...i dag har du vært fæl til å prompe..." Jeg finner det jo hysteriskt morsomt, rett og slett fordi jeg har NULL kontroll, det kommer ut av intet! Jeg ler ganske bra av kommentaren din, skruf, og kjæresten bare; "Hva er det som er så morsomt..?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til alle rugere her inne :) Godt å se at at vi er flere sammen! (Måtte inn og redigere her etterpå.. For jeg er jo ikke glad for at mange er i samme sko som meg... Men det er så godt at vi er sammen her inne på forumet og kan utveksle råd og erfaringer) :hug:

Noen råd?
Her venter jeg TR om 1,5 uke, og skal sette inn egg i uke 51. På lørdag er det julebord med gubben og jobben hans. Synes dere jeg kan "ta den helt ut" og drikke sammen med han?

Har ikke rørt alkohol på minst 6 mnd, og kjenner at det hadde vært godt og "slappet av" litt på julebordet, og slippe unna alle mistanker fra kollegaene hans.....

Endret av Prøver25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til alle rugere her inne :) Godt å se at at vi er flere sammen! (Måtte inn og redigere her etterpå.. For jeg er jo ikke glad for at mange er i samme sko som meg... Men det er så godt at vi er sammen her inne på forumet og kan utveksle råd og erfaringer) :hug:

Noen råd?

Her venter jeg TR om 1,5 uke, og skal sette inn egg i uke 51. På lørdag er det julebord med gubben og jobben hans. Synes dere jeg kan "ta den helt ut" og drikke sammen med han?

Har ikke rørt alkohol på minst 6 mnd, og kjenner at det hadde vært godt og "slappet av" litt på julebordet, og slippe unna alle mistanker fra kollegaene hans.....

Du kan vel drikke alkohol nå? Altså, hvis det er 1.5 uke til du venter mens så kan du vel ikke gjøre noen skade? Det er jo ikke noen egg der enda..

Jeg drakk alkohol så lenge jeg ikke gikk på sprøyter eller ruget iallefall. Dog, ikke snakk om å drikke seg helt kakemann, men noen glass vin i godt selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :) Har lest mye her som klinikken ikke har fortalt meg, så blir litt klokere av dere :)

Haha, nå måtte jeg le høyt! Akkurat samme problemet har jeg, det er FÆLT :P Kjæresten min sa til meg før vi skulle legge oss: "...i dag har du vært fæl til å prompe..." Jeg finner det jo hysteriskt morsomt, rett og slett fordi jeg har NULL kontroll, det kommer ut av intet! Jeg ler ganske bra av kommentaren din, skruf, og kjæresten bare; "Hva er det som er så morsomt..?"

Aner ikke hvor mange ganger i løpet av dagen jeg sier "uuuups, sorry", og mannen bare ; "det går bra kjære"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel drikke alkohol nå? Altså, hvis det er 1.5 uke til du venter mens så kan du vel ikke gjøre noen skade? Det er jo ikke noen egg der enda..

Jeg drakk alkohol så lenge jeg ikke gikk på sprøyter eller ruget iallefall. Dog, ikke snakk om å drikke seg helt kakemann, men noen glass vin i godt selskap.

Nei, jeg skal jo heller ikke "samle egg" denne perioden heller - da jeg skal sette inn fryseegg i uke 51 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skal jo heller ikke "samle egg" denne perioden heller - da jeg skal sette inn fryseegg i uke 51 :)

Da tror jeg nok du trygt kan ta deg noen alkohylere på julebord :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare å hamstre, jeg har oppdaget at det finnes flere størrelser;-)

Full eggerøre Pebbles! Håper mange utvikler seg fint:-)

Full eggerøre her ja:) Hehe

Har fått satt tilbake et egg i dag og fått tre på frys, så er blitt ruger, måtte de neste to ukene gå fort og ende opp med positiv test den 3.desember :) Håper det blir en sensommerbaby på oss.

Lutinusen har slått meg ut i forhold til trøtthet, så skal bli "gøy" med jobb i morgen...

Prøver25: jeg sier som de andre - kos deg med alkohol på julebord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full eggerøre her ja:) Hehe

Har fått satt tilbake et egg i dag og fått tre på frys, så er blitt ruger, måtte de neste to ukene gå fort og ende opp med positiv test den 3.desember :) Håper det blir en sensommerbaby på oss.

Lutinusen har slått meg ut i forhold til trøtthet, så skal bli "gøy" med jobb i morgen...

Prøver25: jeg sier som de andre - kos deg med alkohol på julebord :)

Takk for tilbakemelding :)

Masse lykke til i rugetiden! :klem: Tror vi alle kan skrive under på at de to ukene er uutholdelig lange!! :bond:

Bare sørg for å ha masse å bedrive tiden med :) Finn noe "syssler" å holde på med hver dag.

Heldigvis hadde jeg NULL bivirkninger av Lutinus. Er spent på medisinen jeg skal starte med ifm med fryseforsøk. Varseltrekant og eget skriv for bivirkninger (og at det ikke er et godkjent medikament i Norge). hoho! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full eggerøre her ja:) Hehe

Har fått satt tilbake et egg i dag og fått tre på frys, så er blitt ruger, måtte de neste to ukene gå fort og ende opp med positiv test den 3.desember :) Håper det blir en sensommerbaby på oss.

Lutinusen har slått meg ut i forhold til trøtthet, så skal bli "gøy" med jobb i morgen...

Prøver25: jeg sier som de andre - kos deg med alkohol på julebord :)

Er det lutinusen som gjør meg så fullstendig, helt grenseløs trøtt???? Der gikk det opp et AHA-lys for meg! Jeg er så trøtt! Må ha en lang dupp hver dag, og igår kveld sovnet jeg mens jeg lå og leste i ei superspennende krimbok! Våknet da mannen kom for å legge seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lutinusen som gjør meg så fullstendig, helt grenseløs trøtt???? Der gikk det opp et AHA-lys for meg! Jeg er så trøtt! Må ha en lang dupp hver dag, og igår kveld sovnet jeg mens jeg lå og leste i ei superspennende krimbok! Våknet da mannen kom for å legge seg...

Rekner med det er lutinusen som gjør meg trøtt, er "bare" den og kosttilskudd jeg tar for tiden, og kosttilskuddet har jeg tatt en stund så da er det bare lutinusen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...