Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det bør hjelpe på å ha fått vekk navnet i hvertfall:-)

2/3 av eggene ble befruktet, så det blir forhåpentlig innsett i morgen her:-)

Hvordan gikk det i dag Biloba? Ble det innsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig nytt herfra i dag dessverre. Ingen testing før i morgen, men mensen har meldt sin ankomst... :sukk:

Klem, vet altfor godt hvordan det er...

Fikk dårlige nyheter her også, men ett som var bra og ble satt inn, så jeg er offisielt ruger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det i dag Biloba? Ble det innsett?

Ja:-) Men jevnt over var resultatet minst like dårlig som sist, til tross for at alle medisinene ble byttet, protokollen er byttet, og jeg gikk 4 mnd på p-piller (mye bivirkninger hos meg) mellom forsøkene for å prøve å optimalisere. Jeg har spist mye mer fisk, grønnsaker osv. Så langt ser effekten ut til å være null. Den eneste detaljen som betyr noe er selvsagt testen om 2 uker og løpet er derfor ikke kjørt, men hele den gode følelsen for forsøket er borte i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:-) Men jevnt over var resultatet minst like dårlig som sist, til tross for at alle medisinene ble byttet, protokollen er byttet, og jeg gikk 4 mnd på p-piller (mye bivirkninger hos meg) mellom forsøkene for å prøve å optimalisere. Jeg har spist mye mer fisk, grønnsaker osv. Så langt ser effekten ut til å være null. Den eneste detaljen som betyr noe er selvsagt testen om 2 uker og løpet er derfor ikke kjørt, men hele den gode følelsen for forsøket er borte i dag.

Så lenge det ene egget klamrer seg fast, er det jo bare det som teller, så vi får håpe det er et gullegg :) Foreløpig er du jo det de kaller PUPO på amerikanske forum - Pregnant Until Proven Otherwise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ene egget klamrer seg fast, er det jo bare det som teller, så vi får håpe det er et gullegg :) Foreløpig er du jo det de kaller PUPO på amerikanske forum - Pregnant Until Proven Otherwise!

Takk. I dag ser jeg det nok heller som at jeg er UFB til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krysser fingrene for deg Biloba! Selv om jeg skjønner godt du ikke vil få opp håpet! :klemmer:

Takk:-) Dårlig eggkvalitet i tillegg til to andre diagnoser gir ikke hyggelige prognoser, og det er også en tredje årsaksmulighet som jeg ikke har lagt ut. Det er uansett godt med støtte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biloba: Lykke til son ruger!

Har du også problemet at du får ut mange tilsynelatende fine egg som ikke blir befruktet/overlever deling?

Har du fått beskjed om hva som kan være årsaken?

Håper det er gullegget du ruger på :)

Så synd Neferet :(

Ta godt vare på deg selv :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biloba: Lykke til son ruger!

Har du også problemet at du får ut mange tilsynelatende fine egg som ikke blir befruktet/overlever deling?

Har du fått beskjed om hva som kan være årsaken?

Håper det er gullegget du ruger på :)

Så synd Neferet :(

Ta godt vare på deg selv :hjerte:

Ja, delvis. Det er mange modne follikler, befruktningsraten er bra, men på innsettdagen har de delt seg feil, ikke fordelt kjerner/arvemateriale mellom cellene slik de skal osv. Jeg håper "vår" lege kan bidra litt med teorier og at det kan finnes flere ting å prøve, han i dag kjenner ikke historikken vår og var 25 min bak skjema da jeg var der, så det var ikke så fruktbart sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja æsj det var ikke mye gøy å miste så sent når man egentlig skal være "trygg", men jeg får ikke gjort noe med det. Må bare bearbeide, reise seg opp å gå videre. Prøver å tenke positivt så godt det lar seg gjøre. I det minste ble jeg gravid selv om jeg mistet, for mange andre skjer ikke det engang. Så nå er det bare å stålsette seg for neste runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja æsj det var ikke mye gøy å miste så sent når man egentlig skal være "trygg", men jeg får ikke gjort noe med det. Må bare bearbeide, reise seg opp å gå videre. Prøver å tenke positivt så godt det lar seg gjøre. I det minste ble jeg gravid selv om jeg mistet, for mange andre skjer ikke det engang. Så nå er det bare å stålsette seg for neste runde.

Stor klem til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja æsj det var ikke mye gøy å miste så sent når man egentlig skal være "trygg", men jeg får ikke gjort noe med det. Må bare bearbeide, reise seg opp å gå videre. Prøver å tenke positivt så godt det lar seg gjøre. I det minste ble jeg gravid selv om jeg mistet, for mange andre skjer ikke det engang. Så nå er det bare å stålsette seg for neste runde.

Det er mye bearbeiding, stålsetting og opp-på-hesten-igjen i denne prosessen!! :daane: Mange :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...