Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Takk! :)

Jeg har veldig vondt i magen i dag.. altså i tillegg til i underlivet.. Er det normalt? Kjenner det godt når jeg trekker inn magen.

Jeg har egentlig ikke hatt vondt, men jeg kjenner at det skjer noe nå litt etter innsett :)

Jo! Jeg hadde vondt når de tok ut eggene, det var så vondt! Det var enda verre å følge med på den skjermen, det gjorde det bare verre. Men etter dette, har ikke jeg hatt noe vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var mitt uttak over, fikk ut 15 egg. Var veldig smertefullt,men fikk ekstradose med morfin under inngrepet. Har derfor sovet i hele dag.

Siden de hentet ut så mange egg er de redd for overstimulering, og jeg må ta fragmin i 20 dager. Jeg som trudde jeg var ferdig med sprøyter men hvis det hjelper med blodfortynnende er jeg fornøyd. Venter spent til i morgen om det ble noe resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er ferdig Tingelling:-) Du hadde mange egg, sikkert noen gullegg, kanskje til og med til fryseproduksjon! Jeg tok 19 egg og 17 egg på mine forsøk, ikke blodfortynnende, og ingen overstimulering. Det kan gå veldig fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ruger. Herlighet så rart det føles <3

Av tre befruktede egg var det to som overlevde til i dag. Begge ble satt inn, fordi det dårligste ikke ville overlevd frysing. I tillegg har begge to kun delt seg til to-celle, men legen sa at det kunne gå veldig fint uansett. Jeg kjenner jeg er litt skeptisk, men jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå veien for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ruger. Herlighet så rart det føles <3

Av tre befruktede egg var det to som overlevde til i dag. Begge ble satt inn, fordi det dårligste ikke ville overlevd frysing. I tillegg har begge to kun delt seg til to-celle, men legen sa at det kunne gå veldig fint uansett. Jeg kjenner jeg er litt skeptisk, men jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå veien for oss :)

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg ruger. Herlighet så rart det føles <3

Av tre befruktede egg var det to som overlevde til i dag. Begge ble satt inn, fordi det dårligste ikke ville overlevd frysing. I tillegg har begge to kun delt seg til to-celle, men legen sa at det kunne gå veldig fint uansett. Jeg kjenner jeg er litt skeptisk, men jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå veien for oss :)

Lykke til! :) Da ruger vi samtidig! Jeg synes tida går så treigt, jeg har jo 7-ukers time den 17. Des, og det er jo så lenge til! Men får vel smøre meg med tålmodighet, selvom jeg ikke har det innerst inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ruger. Herlighet så rart det føles <3

Av tre befruktede egg var det to som overlevde til i dag. Begge ble satt inn, fordi det dårligste ikke ville overlevd frysing. I tillegg har begge to kun delt seg til to-celle, men legen sa at det kunne gå veldig fint uansett. Jeg kjenner jeg er litt skeptisk, men jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå veien for oss :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere nepenthe håpe embyoet kliper seg fast! Jeg hadde 9 embryoer og har innsett på tirsdag. Håper de overlever fram til da alle mann. Samboeren min spøkte og sa at han ikke viste hvordan vi skulle hanskes 9 stk i den lille leiligheten vår, men det går sikkert bra godt å le litt i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig tøft for begge og forholdet, men føler vi kom styrket ut av det. Det som var mest vanskelig var at jeg måtte gjennom alt mens mannen bare var observatør og ikke så ut til å forstå hvor tøft det var, men ved første forsøket så ble det avbrudd pga ingen befruktede egg og mannen brøt helt sammen. Da forsto jeg hvor mye det betydde for han og det gjorde det lettere.

Jeg følte meg likevel alene om mye og hadde større utbytte av forum og en jeg kjenner som har gått gjennom det. Mannen syns det har vært veldig tøft å se hvor mye plager jeg har hatt samt alle nedturene. Jeg føler vi ble veldig godt kjent gjennom prosessen og lagde oss til tredje forsøket en taktikk for å takle det bedre.

Har du noe å dele om taktikk? Det ser dessverre ut til at vi ligger an til å miste, og går det ikke på neste heller blir det tøffe samtaler å ta. Vi har ulike følelser og behov, og er ikke enige i hvor langt vi vil gå for å få drømmen oppfylt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:-) er 31 og er i gang med min første ivf. Vi har vært prøvere i 3 år uten hell.Skal ha egguttak neste uke, og er utrolig spent! De fant 10 fine egg, og noen som var altfor små til å brukes.. Hvor mange egg så dere på UL, og hvor mange fikk dere ut? Å hvor mange ble befruktet?

Hilsen spent;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen:-) er 31 og er i gang med min første ivf. Vi har vært prøvere i 3 år uten hell.Skal ha egguttak neste uke, og er utrolig spent! De fant 10 fine egg, og noen som var altfor små til å brukes.. Hvor mange egg så dere på UL, og hvor mange fikk dere ut? Å hvor mange ble befruktet?

Hilsen spent;-)

Velkommen :) Så spennende!

Jeg har hatt ett uttak. Hadde ca 30 eggposer på UL. 10 egg ble hentet ut, 3 ble befruktet og to ble satt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:-) er 31 og er i gang med min første ivf. Vi har vært prøvere i 3 år uten hell.Skal ha egguttak neste uke, og er utrolig spent! De fant 10 fine egg, og noen som var altfor små til å brukes.. Hvor mange egg så dere på UL, og hvor mange fikk dere ut? Å hvor mange ble befruktet?

Hilsen spent;-)

Lykke til! :)

Hos meg var det 4 som ble tatt ut, og av de ble det bare 2 brukbare! Også satt de bare inn en :)

Endret av CMHuser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe å dele om taktikk? Det ser dessverre ut til at vi ligger an til å miste, og går det ikke på neste heller blir det tøffe samtaler å ta. Vi har ulike følelser og behov, og er ikke enige i hvor langt vi vil gå for å få drømmen oppfylt.

Håper virkelig det ikke går galt for dere, Biloba :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen:-) er 31 og er i gang med min første ivf. Vi har vært prøvere i 3 år uten hell.Skal ha egguttak neste uke, og er utrolig spent! De fant 10 fine egg, og noen som var altfor små til å brukes.. Hvor mange egg så dere på UL, og hvor mange fikk dere ut? Å hvor mange ble befruktet?

Hilsen spent;-)

Jeg hadde i overkant av 20 eggposer. Fikk ut 7 egg, 5 av dem ble befruktet, og ett ble satt inn. Resten av de befruktede døde (dvs ingen på frys), så de var veldig flinke til å velge rett egg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel eggposer,å ikke egg de ser på UL... Håper det er fine egg inni ihvertfall:) gratulerer til alle med positiv test! Og så håper jeg det ordner seg snart for resten av oss:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:-) er 31 og er i gang med min første ivf. Vi har vært prøvere i 3 år uten hell.Skal ha egguttak neste uke, og er utrolig spent! De fant 10 fine egg, og noen som var altfor små til å brukes.. Hvor mange egg så dere på UL, og hvor mange fikk dere ut? Å hvor mange ble befruktet?

Hilsen spent;-)

27 follikler på første, ikke alle var store nok. Tok 19 av dem, 14 befruktet. 1 inn, 2 frys.

Vet ikke hvor mange follikler på andre, men 17 ble tatt ut, 12 befruktet, 1 inn, ingen til frys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det ikke går galt for dere, Biloba :hug:

Takk:) Det ser ikke så bra ut for denne runden, men vi gir oss ikke:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...