Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Her skjer det ting! Lillemor har blitt litt mindre leggevillig igjen de siste dagene, men vi tror det er fordi hun har sovet mindre på dagen både i går og i dag. Derfor blir det ekstra fokus på søvn i morgen ;)

I går var vi for første gang tilbake på treningssenteret siden før jeg ble gravid! Hadde i tillegg gått lang tur tidligere på dagen, så jeg følte meg flink til tross for at jeg har glemt utrolig mange av øvelsene mine :P Ble noen runder med knebøy, utfall, hoftehev og rygghev, samt litt tredemølle (vi snakker 13 minutter, hvorav 8 var rask gange :fnise: ). Ikke rart jeg er støl i dag! Godt å kjenne at jeg har trent, selv om det går litt tregt i trapper :P

I tillegg kom svigers i dag, og de blir til mandag. Kjempekoselig med besøk, og det betyr også ekstra hjelp med J! Kan være at jeg kan snike meg til en tur på treningssenteret igjen mens de evt triller en tur med henne :nigo:

Nå sover J igjen, og det er bra. Hun kan kanskje komme til å sove ekstra lenge nå, for hun er proppet full av melk opptil flere ganger! Deilig for mor med lange strekker med søvn! :nigo:

Sov godt, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk legging idag?

Så hyggelig med besøk! Regner med at de vil gå flere turer med J.

Flink du er som har kommet igang med trening igjen. Sats kortet ligger langt bak i lommeboka mi - venter på å bli brukt igjen. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På torsdag sa jeg jo at J kom til å sove lenge. Der jinxet jeg med selv! Hun våknet hver tredje time gjennom hele natta.

I går var vi på feiring for søsteren min ,og da ble legginga utsatt i litt over en time. Det resulterte i overtrøtt baby som slet med å finne roen :( Da hun til slutt sovnet, sov hun til gjengjeld til klokka seks i dag tidlig!! :nigo:

Det var én god uke med to treninger :P Får se om jeg klarer å følge opp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som er i gang med trening igjen! :tommel: Jeg grugleder meg til å starte opp igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med treningen  :danse:  Syns du kan være stolt uansett om det blir en eller to ganger i uken jeg altså! Kjenner jeg meg selv rett, så kommer ikke jeg meg på trening igjen før om ett par år  :fnise:  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi prøve og få til et nytt KG-barseltreff snart?

Jaaaa! Helst rundt lønningstider :sjenert: jeg kan foresten sladre litt om at jeg vet at Missdior kommer nedover i midten av juli også Endret av Saraby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det hos dere?

Her går det bra :) J har blitt mye enklere å legge, for vi vugger henne rett og slett i søvn dersom vi ser at det ikke funker å bare la henne ligge. Og flaske på kvelden er supert, for da blir hun skikkelig mett!

Skal nevnes at hun i natt våknet da vi la oss, samt hver 2.-3. time etter det. Sikkert et lite utviklingssprang eller noe. Hun lagde lyder og var våken eller "bråkete" fra 05:50-08:50. Da sovnet hun endelig igjen, selv om vi skulle stå opp ni :P Så da ble det litt slumring, hehe.

Hva med dere, alt bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa! Helst rundt lønningstider :sjenert: jeg kan foresten sladre litt om at jeg vet at Missdior kommer nedover i midten av juli også

Med lønningstider mener du etter utbetaling fra Nav? Det går an å møtes og trille litt i en park, om det passer? Ellers har vi snakket om babykino en dag det er dårlig vær :)

Jeg kommer hjem fra ferie i Trøndelag 12. juli, så er jeg ledig fram til august. Missdior må sørge for å få blitt med på et treff, ja! :nigo: Har ikke sett henne på evigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med på babytreff! Så lenge det ikke planlegges til å være i morgen, liksom! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med lønningstider mener du etter utbetaling fra Nav? Det går an å møtes og trille litt i en park, om det passer? Ellers har vi snakket om babykino en dag det er dårlig vær :)

Jeg kommer hjem fra ferie i Trøndelag 12. juli, så er jeg ledig fram til august. Missdior må sørge for å få blitt med på et treff, ja! :nigo: Har ikke sett henne på evigheter!

Aaah, jeg får ikke utbetalt fra nav jeg siden jeg har full stilling i kommunen, men jeg får lallefall penger den 12. Jeg må ha penger til og komme meg tur-retur Oslo vettu :nigo: åh babykino høres kos ut!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her går det bra :) J har blitt mye enklere å legge, for vi vugger henne rett og slett i søvn dersom vi ser at det ikke funker å bare la henne ligge. Og flaske på kvelden er supert, for da blir hun skikkelig mett!

Skal nevnes at hun i natt våknet da vi la oss, samt hver 2.-3. time etter det. Sikkert et lite utviklingssprang eller noe. Hun lagde lyder og var våken eller "bråkete" fra 05:50-08:50. Da sovnet hun endelig igjen, selv om vi skulle stå opp ni :P Så da ble det litt slumring, hehe.

Hva med dere, alt bra? :)

Så deilig med enklere legging :) Vi har det bra! Blid som en sol når vi er hjemme :P Må komme meg ut snart, venter bare på melding fra babyshop om de nye felgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer det for noen å møtes mandag 15.? Da kan vi for eksempel trille i Frognerparken hvis det er fint vær eller gå på babykino hvis det er dårlig vær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...