Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke et problem at du ikke har fått mensen. Men jeg ville nevner det, sånn at h*n vet det. :)

Da gjør jeg det. Tirsdag skjer det, så jeg får håpe at jeg ikke får mensen før det i alle fall. Og at jeg ikke er preggo igjen, selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da gjør jeg det. Tirsdag skjer det, så jeg får håpe at jeg ikke får mensen før det i alle fall. Og at jeg ikke er preggo igjen, selvsagt!

Skal sikkert mye til :) men hadde du turt å ta en test? sånn for å roe deg ned i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg fikk mensen tør jeg nesten ikke ha sex mer :o Og gjett om jeg fikk en grabukk i hus tvert jeg nevnte "p-piller" og "trygt uten kondom". Hm njææ...

Du er nok helt sikkert ikke gravid! Men det går jo an å ta en test for å bare få den tanken ut av verden :) Skal også sette in spiral, spent på virkningene av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte teste her en dag, for jeg ble plutselig så uvel :ler: Var heldigvis negativ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen flere tester, så jeg regner heller med at hun sier ifra om hun møtes av en nydannet slimpropp eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk oss nettopp en tur i det fine været. Da vi var kommet lengst bort på gåturen, begynte J å gråte og ville ikke la seg roe. For å trøste henne plukket jeg henne opp, og da kjente jeg at hun hadde tisset på seg, gjennom drakta si og i en stor flekk på gulpekluten nedi vogna.

Note to self: ha med stellebagen uansett hvor turen går! Til nå har jeg latt den være når vi skal på trilletur, for det er ikke akkurat optimalt å stå ved et vann hvor det blåser litt og kommer andre mennesker forbi og skifte absolutt alt lillemor har på seg. Men heller det enn en lang tur hjem igjen hvor hun måtte bæres fordi det var uaktuelt å ligge nedi (skjønner at det er ekkelt når klærne er våte.. :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass, da må hun ha tissa greit mye? Ja, ha alltid med stelleveska, om så bare et lite utvalg av den :) Å bytte på henne i vogna bør gå greit. Nakenhet er verdens mest naturlige ting. Om det er det du tenker på, så kan du jo bare skjerme litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren tar ikke med seg stelleveska men jeghar med stelleveska uansett om jeg bare skal ned på butikken eller gå en 2 timers trilletur. Vil helst ikke komme i samme situasjon som dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass, da må hun ha tissa greit mye? Ja, ha alltid med stelleveska, om så bare et lite utvalg av den :) Å bytte på henne i vogna bør gå greit. Nakenhet er verdens mest naturlige ting. Om det er det du tenker på, så kan du jo bare skjerme litt :)

Jeg hadde visst ikke brettet opp bleia bak ordentlig, så det rant ut der. Tenkte på nakenhet i forhold til at vi ikke vet hva slags mennesker som går forbi eller sitter og ser på.

En tidligere kollega opplevde at noen menn tok bilde av sønnen hennes da han badet i Syden. Hun gikk bort og krevde kameraet, slettet bildene og dro fra stranda. Da fulgte mennene etter dem i bil og greier.. Creepy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde visst ikke brettet opp bleia bak ordentlig, så det rant ut der. Tenkte på nakenhet i forhold til at vi ikke vet hva slags mennesker som går forbi eller sitter og ser på.

En tidligere kollega opplevde at noen menn tok bilde av sønnen hennes da han badet i Syden. Hun gikk bort og krevde kameraet, slettet bildene og dro fra stranda. Da fulgte mennene etter dem i bil og greier.. Creepy!

Æsj! Får håpe det er bedre her hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, så kjipt!

Jeg har aldri stelleveske med på vanlig trilletur. Aldri hatt behov for den da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, så kjipt!

Jeg har aldri stelleveske med på vanlig trilletur. Aldri hatt behov for den da. :P

Tenker at vi får lage en bitteliten pose med en bleie, en liten pakke våtservietter og en heldress. Da kan vi i alle fall få bukt med det verste problemet, og kan bare putte det som er skittent ned i posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på helsestasjonen i dag. Sist, for to uker siden, hadde jeg jo "tomme" pupper og var usikker på om J fikk nok. Ble tatt inn til samtale hvor helsesøster sa at J lå litt lavere enn hun pleier og at jeg skulle komme tilbake uka etter. Fikk ikke til å komme før nå, og dagens helsesøster sa at J lå akkurat der hun skulle og hadde gjort det hele veien. Unødvendig bekymret, med andre ord! :)

Nå blir det kafé med svigerinnen min :nigo: Kanskje jeg må ha en kanelbolle..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre at alt var i orden med maten og vekt. Håper du unnet deg kanelbolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så sulten at jeg kjøpte meg litt mat istedet. Skulle kjøpe kanelbolle senere, men det ble ikke noe av :'( Kanskje jeg må bake meg og fryse ned? Men det er skummelt, for da har jeg usunne greier lett tilgjengelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...