Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ganske vanlig å føle det sånn etter to-tre mnd. :) Bare am i vei du, melken er der. :) Jeg har heller ikke åpenbart fulle pupper lenger med mindre det går veldig lang tid, men har likevel masse melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt der i dag tidlig - hurra! Håper det er nok melk og at du har rett, Teriyaki! Det kjennes tomt ut igjen nå som hun har spist :(

Om det hadde blitt "tomt" gradvis hadde jeg kanskje skjønt det, men det var så plutselig fra én dag til den neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at det var så tomt at når hun sugde så sugde hun inn hele puppen og den ble flat. Litt som å innhalere fra en pose full av luft

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at det var så tomt at når hun sugde så sugde hun inn hele puppen og den ble flat. Litt som å innhalere fra en pose full av luft

haha, herlig! Men jeg kunne godt tenke meg å ha det sånn, puppene mine er så vonde og svære nå. Jeg må pumpe vekk sprengen flere ganger per dag. Vil helst ikke ha brystbetennelse. Jeg satser på at det går bra så lenge lille virker fornøyd og mett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte at det var så tomt at når hun sugde så sugde hun inn hele puppen og den ble flat. Litt som å innhalere fra en pose full av luft

Hahah! :ler:

Når jeg var på ammeforberedende samtale på barsel så sa jordmoren der at hun opplevde veldig mange som var sikre på at de begynte å få for lite melk fordi puppene føltes tomme og dermed sluttet de å amme selvom de egentlig hadde nok melk og at det var helt normalt å føle at puppene var tomme når ting ble stabilisert. Kanskje det er det som skjer her? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! :ler:

Når jeg var på ammeforberedende samtale på barsel så sa jordmoren der at hun opplevde veldig mange som var sikre på at de begynte å få for lite melk fordi puppene føltes tomme og dermed sluttet de å amme selvom de egentlig hadde nok melk og at det var helt normalt å føle at puppene var tomme når ting ble stabilisert. Kanskje det er det som skjer her? :vetikke:

Sannsynligvis. :) Derfor man skal motstå fristelsen til å gi tillegg. Så lenge baby er fornøyd så er det nok melk. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at det var så tomt at når hun sugde så sugde hun inn hele puppen og den ble flat. Litt som å innhalere fra en pose full av luft

Haha, genialt :fnise: Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte til slutt gi litt tillegg fordi hun ikke roet seg og virket sulten. Men hun drakk bare 30ml før hun sovnet.

Har tydeligvis melk i puppene nå. Ser at det ligger i munnviken hennes mens hun spiser. Håper bare det er nok til at jeg kan pumpe til melkebanken også. Til nå har jeg nemlig bare pumpet hvis puppene har kjentes fulle og J har sovet eller nettopp spist. Får teste det senere.

I går var jeg og Malicious på Storo og koste oss! Vi spiste på kafé (to ganger! Måtte jo ha kake også ;) ), tittet litt i butikker og fikk kjøpt litt greier til de små.

Det senteret der er virkelig tilpasset permisjonstiden! Store, fine rom for stelling og amming, rullebånd istedenfor rulletrapper og god plass ved alle kaféene - anbefales!

Kjøpte inn en ny, tynn ullpysj til J (hun har blitt så klam av de i bomull til nå), en topakning med maritime pysjer (gutteavdelingen, men so what! ;) ), noen bodyer pga gulp på to bodyer allerede, samt en kjempesøt matroskjole til 17. mai! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Storo senteret er et stort og perfekt senter til å gå rundt med barnevogna. Og stellerom i hver etasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå jeg vil gjerne være med en gang! :P

Det får vi til, vet du! :hoppe: I dagboka til malicious var det snakk om å møtes til uka, på mandag eller tirsdag, tror jeg det var. MissStiles ville også være med :) Hvilken dag passer for deg?

Edit: Ser at det var tirsdag eller onsdag, og jeg kan ikke lenger på onsdag. Passer tirsdag for dere andre?

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wohoo! Hva vil dere gjøre da? Trille en tur et sted? Gå på kafé? Gå på shopping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på om jeg skal ta toget siden det blir klin umulig å parkere i Oslo men da er jeg avhengig av at vi møtes relativt tidlig slik at jeg kan dra hjem før rushen siden jeg tar med meg vogna :) hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal ta toget siden det blir klin umulig å parkere i Oslo men da er jeg avhengig av at vi møtes relativt tidlig slik at jeg kan dra hjem før rushen siden jeg tar med meg vogna :) hva synes dere?

Greit for meg.

Hvilket klokkeslett tenker du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte i utgangspunktet sånn nærmere kl 11.00 men på den tiden er jo nesten alle cafeene og slikt stengt. Men hva med kl 12.00? da er jeg kanskje heldig og rekker toget som går 14.20 :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...