Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte i utgangspunktet sånn nærmere kl 11.00 men på den tiden er jo nesten alle cafeene og slikt stengt. Men hva med kl 12.00? da er jeg kanskje heldig og rekker toget som går 14.20 :nigo:

Hæ, hva slags kafeer går du på da? :P Espresso House Åpner 06.30 enkelte steder ibyen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ, hva slags kafeer går du på da? :P Espresso House Åpner 06.30 enkelte steder ibyen :P

Hehe den ene gangen jeg møtte venninna mi i byen kl 11.00 slet vi med å finne et sted som var åpen. Vi endte opp i byporten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er J 10 uker! Nå kan jeg vel ikke regne alderen hennes i uker så veldig mye lenger? :P

Hun har feiret med å være grumpy og nekte å legge seg. Virker fremdeles som om puppene mine er tomme, og det at hun ikke roer seg gjør meg jo bekymret.. Det kan visst være at melka har stabilisert seg, men jeg trenger å se at J har noen gode dager igjen før jeg kan tro at det er løsningen.

Har hatt litt besøk i dag også, og det var hyggelig! :) Trilletur opp til vannet gjorde godt. Hun ene som besøkte oss hadde strikket lue til J, og den er kjempesøt! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har nok melk kan du se på vekta hennes :)

Vi har bare en sånn "gammeldags" vekt, så jeg får ikke sett forskjeller så tydelig :( Får prøve å komme meg til helsestasjonen på mandag og sjekke det da. Hun fulgte kurven sin sist i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grøss* Har holdt på med legging av J i mange timer nå, og ammet henne i senga vår i en times tid fram til klokka elleve. Hun våknet da jeg gikk ut, men lå relativt rolig.

Etter en liten stund begynte hun å sutre igjen (hun er jo megaovertrøtt), og gubben gikk inn noen minutter senere. Da hadde hun klart å veive og kave sånn at hun hadde fått hodet inni putevaret på puta mi! :sjokkert: Tenkte ikke over at hun har begynt å bli mer aktiv, så jeg lot puta ligge like ved hodet hennes da jeg gikk ut. Har jo også latt henne sove sånn hver morgen i lang tid nå. Er glad hun sa ifra da det skjedde!

Fra nå av blir det å flytte puta og dyna mi langt vekk når jeg står opp, for det er litt ekkelt at hun får til å vikle seg inn i ting nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grøss* Har holdt på med legging av J i mange timer nå, og ammet henne i senga vår i en times tid fram til klokka elleve. Hun våknet da jeg gikk ut, men lå relativt rolig.

Etter en liten stund begynte hun å sutre igjen (hun er jo megaovertrøtt), og gubben gikk inn noen minutter senere. Da hadde hun klart å veive og kave sånn at hun hadde fått hodet inni putevaret på puta mi! :sjokkert: Tenkte ikke over at hun har begynt å bli mer aktiv, så jeg lot puta ligge like ved hodet hennes da jeg gikk ut. Har jo også latt henne sove sånn hver morgen i lang tid nå. Er glad hun sa ifra da det skjedde!

Fra nå av blir det å flytte puta og dyna mi langt vekk når jeg står opp, for det er litt ekkelt at hun får til å vikle seg inn i ting nå..

Her har det også vært en urolig kveld, slitsomt når de små blir overtrøtte og ikke vil sove.

Bra hun sa fra!! :o Samboer "glemte" seg her en dag og sovnet i senga med lillemor mellom oss, mens jeg sov. Jeg visste ikke at hun lå der, og våknet da av at jeg holdt på å rulle over henne :( En klarer ikke tenke på alt, men heldigvis lærer vi av det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så skummelt med putetrekket! heldigvis er hun jo blitt så stor nå at hun sier i fra om det er noe som ikke er okei. men huff! jeg skulle flytte lillingen litt i morges da jeg ammet han i senga, også kom ikke armen hans helt med, så han ble liggende med den bak seg. skjønte ingenting når han skreik sånn, for han hadde jo puppen i munnen. da jeg flytta litt på han igjen så jeg hva som var galt! huff, staaakaar. jeg måtte grine litt :ler:

jeg er SÅ sjalu på dere som bor så nærme hverandre nedi duste-oslo. jeg vil ogsåå møtes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja det var ekkelt. Bra hun sa i fra. :) J klager bare luen siger foran øynene hans han, så de vet heldigvis å klage hvis noe er feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting som det der er jeg livredd for å gjøre feil med min baby! Bare tanken på at jeg kanskje blir klumsete en dag og mister babyen på gulvet... Nei det kan jo ikke skje! Kommer til å være såå nervøs for å holde babyen i starten!

Hva tenker dere når andre vil holde babyen deres? Spesielt når de er nyfødt. Blir dere litt nervøse for at de skal holde feil eller miste babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting som det der er jeg livredd for å gjøre feil med min baby! Bare tanken på at jeg kanskje blir klumsete en dag og mister babyen på gulvet... Nei det kan jo ikke skje! Kommer til å være såå nervøs for å holde babyen i starten!

Hva tenker dere når andre vil holde babyen deres? Spesielt når de er nyfødt. Blir dere litt nervøse for at de skal holde feil eller miste babyen?

Jeg synes ikke det er noe ille å la andre holde henne, men hvis de ikke har holdt en baby før sier vi i fra om at man må være forsiktig og støtte godt under hodet så det ikke slenges rundt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor skal vi møtes da?

Jeg er med på alt jeg :). Det ideelle for meg er i nærheten av jernbanetorget eller Nationaltheatret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...