Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres bra ut! Skal levere bilen på service på Oppegård i morgen tidlig, og deretter ta toget til sentrum (Oslo). Bare å sende meg melding hvis du vil møtes da :) Jeg sjekker ikke så ofte her inne, så mld på fb e.l. er mye bedre ;) Er ledig torsdag og fredag også!

Sendte deg en melding på fb, så avtaler vi dag og tid der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så fin ut :) Men jeg synes det virker tungvint å ha åpningen på siden. Mulig det bare er vanesak, men.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så fin ut :) Men jeg synes det virker tungvint å ha åpningen på siden. Mulig det bare er vanesak, men.. :P

Den åpner seg nesten som et panel. Er jo bare å bøye til koppen og stikke den under en kant på bh-en eller toppen man har på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ny hyttetur med foreldrene mine nå. Tre dager, og denne gangen var lillesøsteren min også med. Gikk mye bedre enn sist! Det ble bading, bare på tross (kravet var fem svømmetak for å få det godkjent som bading!), mens andre gikk med jakke :P

Lang trilletur for meg, J, lillesøster og pappa. Kake og kos! Masse deilig mat! :nigo:

Dessverre ble det også litt presset stemning av at jeg visstnok gjorde masse feil med J (bl.a. å amme hver gang hun våkner om natta, å plukke henne opp når hun gråter, plukke henne opp i det hele tatt etter at hun er lagt ned i senga si for kvelden, la henne ligge for lenge å sutre, ikke trøste henne når hun sutret (ja, disse går imot hverandre), at jeg burde la J ligge mer og pludre for seg selv osv..). Jeg ga beskjed om at jeg og gubben har blitt enige om hvordan vi vil gjøre ting, men tar gjerne imot råd som vi kan teste dersom våre metoder ikke fungerer lenger. Da var det noen som ble litt sure..

Jaja, jeg har hatt en flott tur ellers, så jeg vil ikke at dét skal være det jeg husker av den!

Nå skal vi ut og trille med MissStiles og lille E. Håper været holder seg nogenlunde bra! Det var jo meldt supert vær, men kanskje det var det som kom i går? Nå er det 12 grader og overskyet :P Tar på meg jakke som tåler litt regn i alle fall! Gleder meg til å se hvor stor E har blitt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kjenner ikke barnet ditt, dere gjør. Blir så irritert av "sånne" folk som skal bestemme hvordan vi skal oppdra barna våre..  :bond:  :bond:  :bond:  :bond:

 

Sånn. Ferdig. :ler:

 

 

Kos dere masse i sola i dag!!  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at folk får bare bli sure. Det er ikke deres barn så det er deres regler som gjelder! 

 

Håper dere koste dere masse på trilletur  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, herregud da.. For noen folk! Kan de ikke la være å blande seg inn i hvordan dere vil gjøre det med J. Skjønner ikke sånne folk.

Og takk for en hyggelig dag! Koselig å hilse på lille J igjen!

Glemte å spørre hvordan det var å holde E i forhold til J?

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det kjempekoselig på tur i dag! Lille E var så søt, og hun smilte masse da hun så meg! :hjerte: Er så morsomt med andres babyer, for de smiler oftere til meg enn J gjør.

Leste en bruker skrev i en annen tråd at babyer ofte er mer sutrete rundt foreldrene fordi de er trygge nok til å vise det de føler. Tror nok det kan stemme. Og det gjør det litt lettere,selv om det er kjedelig når vi har dager med bare sutring.

J har vært superenkel å ha med å gjøre i dag, da! Hele dagen har hun vært ganske rolig. Tipper det kan ha vært påvirket av den dårlige natta vi hadde.. Fra vi kom og la oss våknet hun med 20-50 minutters mellomrom gjennom hele natta og morgenen. Har vært mange oppvåkninger i det siste, men denne natta tok kaka.. Så jeg skulle legge meg tidlig. Dere ser hvordan det gikk! :P

Edit: glemte å svare MissStiles! Tror E er bittelitt større enn J, men jeg kunne holde henne stort sett likt som jeg hadde holdt J. Hun satt fint på fanget, pluss at jeg kunne lene henne ned mot J i vogna uten problem :) Søtnosen!

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det kjempekoselig på tur i dag!

Edit: glemte å svare MissStiles! Tror E er bittelitt større enn J, men jeg kunne holde henne stort sett likt som jeg hadde holdt J. Hun satt fint på fanget, pluss at jeg kunne lene henne ned mot J i vogna uten problem :) Søtnosen!

J er også kjempesøt!! Koselig at de fikk hilst litt mer på hverandre denne gang.

Håper J sov litt bedre natt til idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får lov, vil jeg gjerne være med å trille neste gang dere skal trille  :laugh:  Men jeg kan jo snakke med deg på facebook Spiremor  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får lov, vil jeg gjerne være med å trille neste gang dere skal trille :laugh: Men jeg kan jo snakke med deg på facebook Spiremor :blomst:

Ja, det må vi få til! Gleder meg til å møte lille bebisen din! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt rar dag i dag. På tirsdag fikk jeg telefon om at morfaren min var innlagt på sykehus og at det gikk raskt nedover. Han hadde visst vært innlagt en stund uten at jeg visste det, men nå hadde han fått lungebetennelse i tillegg. Var og besøkte ham samme dag, og han bare lå der, helt sløvet.

Jeg har aldri hatt et nært forhold til morfaren min, og heller kalt ham ved navn, men jeg kjente jo litt på at denne mannen som ligger her i store smerter er min morfar. Min eneste morfar. Og i dag tidlig gikk han bort.

Det er så mange blandede følelser rundt dette. Jeg kjente ham jo knapt, men nå er det heller ikke et alternativ å lære ham å kjenne. Jeg er veldig glad for at jeg dro og besøkte ham, for vi som var der pratet litt med ham og sang for ham, og følte at vi fikk litt respons på det. Og så fikk han møte oldebarnet sitt for første gang. Det er litt fint å vite at vi i alle fall har det minnet :hjerte:

I kveld skal vi til huset hans og titte litt. Jeg lurer på om han har noen bilder av oss? Kan jo være at alt er pakket ned, for han hadde forberedt seg på å flytte til en leilighet med helsetjenesten tilgjengelig. Håper jeg kan finne ut litt mer om hvem han var, hva han likte, hva slags oppvekst han hadde osv.

Og så skal vi på 6-månederskontroll i dag, så jeg må jo forberede meg på det. Drar om en halvtimes tid. J sover på fanget mitt nå. Det er fantastisk deilig nå som jeg er litt trist. Lille hjertet mitt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk :hjerte:

Har endelig kommet meg hjem igjen, og skal komme meg i seng.

Det har vært en lang dag. Alt gikk bra på helsestasjonen, lille J vokser som hun skal. Hun fikk påfyll av vaksinen hun skulle fått sist (da var det ikke gått to mnd siden første omgang), og hylgråt naturligvis da hun ble stukket. Det er så vondt å høre på at jenta mi har det vondt.. :( Heldigvis er vaksinen til hennes eget beste, og beskytter henne i lang tid fremover!

På kvelden dro jeg ut til huset til morfar sammen med søstrene mine, tante og fetteren min. Veldig merkelig å få se hvordan han bodde. Tror neppe huset er pusset opp siden han flyttet inn, og dessverre var det lite som tyder på at han har vasket noensinne.. Vi plukket ut det vi hadde noen interesse av å spare, og i morgen skal de andre gå mer igjennom og kaste en del ting. Eiendelene hans ellers går nok til noen som kjøper/tar imot dødsbo, og så blir det salg av huset. Regner med at jeg kommer til å kjenne mer på følelsene mine de neste dagene, når jeg får ting på avstand, så det blir lettere å vite hva jeg selv tenker og føler..

Da jeg skulle dra sjekket jeg mobilen. Viser seg at J har vært en liten umulius og våknet masse. Gubben hadde prøvd mye forskjellig uten at hun forble sovende. Jeg ammet i senga da jeg kom hjem, og foreløpig sover hun.

Nå er jeg utkjørt og trenger søvn før morgendagens kjøretur nordover.. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor har hun blitt nå da? Vondt med de vaksinene men det er jo for deres eger beste.

Håper J sov bedre etter at du ammet henne og at du fikk sove.

God tur oppover og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor har hun blitt nå da? Vondt med de vaksinene men det er jo for deres eger beste.

Håper J sov bedre etter at du ammet henne og at du fikk sove.

God tur oppover og god helg!

Hun er 62,5 cm og veier 7170 gram. Har omtrent ikke strekt seg siden sist, men lagt godt på seg ellers :)

Natta gikk flott, og det samme med bilturen oppover. Håper trenden fortsetter!

:fnise: Akkurat nå sitter jeg på et roterom i et samfunnshus og pumper! Er i bryllup, og da må det pumpes bort litt dobbelpupp. Får spørre om noen vil ha White Russian eller Irish Coffee etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...