Gå til innhold

Tyttebærsesong


tyttebæret

Anbefalte innlegg

:ler:

Mannen min snakker også i søvne innimellom. Jeg kan føre laaange samtaler med han, mens han sover. Ganske morsomt. Husker dessverre ikke noen episoder nå, for det er ganske lenge siden.

En episode husker jeg forresten - fra en ferie vi hadde i Tyskland for noen år tilbake. Da blir jeg vekt av at han drar meg opp av senga. Han må "redde meg"! For en irriterende måte å bli "reddet" på..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta
Den beste historien var vel den gangen han satte seg opp i senga, holdt den ene armen i været og ropte: 1-0 før han la seg ned igjen.

:hoho: Utrolig bra! :hoho:

Takk for hilsener i dagboken min! Godt å være savnet.. :sjenert: Og veldig kos med hilsener! :Nikke:

"Jakkeklubben" til Lillen og meg er forresten ikke noe voldsomme greier. Vi hadde bare sett oss ut den samme jakken i en butikk i vår, men den ble utsolgt før vi fikk sukk for oss. Og siden har vi leitet i hver vår by etter en tilsvarende jakke :ler2: Og nå har Lillen funnet en!

Håper alt er bra med deg! Er litt surrete i hodet etter reisen, så jeg har ikke så mye vetugt å skrive til deg.. Men jeg har nå vært innom! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bryllupsdagen som var i går!!! :blomst:

Håper dere fikk ha en fin dag sammen :)

Nå venter vi spent på om det har klaffet for dere denne mnd, alltid like spennende i tiden mellom EL og IKM. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg oppdatert meg litt i dagboka di...

Gartulerer med bryllupsdagen i går!

Ler meg omtrent skakk over mannen din og hans nattlige utbrudd!!! :ler::ler::ler:

Mannen min sier ikke så mye, men han gjør ting på natta... Han har f.eks flere ganger stormet ut av rommet og våknet ute i entreen uten at han skjønner hvordan han kom dit... Men det beste var vel den gangen han heiv seg ned på gulvet og rullet under senga... Tror han var inne i en noe action-fylt drøm der, ja.... :ler:

Klem fra edea. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 gratulasjoner for 8 års bryllupsdag -

det er helt fantastisk!

Tusen takk! Jeg blir helt rørt, jeg! :hjerter2:

Har det helt vanvittig travelt for tiden (jobb: skolestart...og div. lederverv på fritida). Ting går sååå i ett. Det er derfor jeg ikke oppdaterer noe særlig i de andre dagbøkene.Tiden strekker faktisk ikke til til å sitte å kose seg med KG... :(

Er nå midtveis mellom EL og IKM og må si at jeg har ganske store forventninger denne gangen. Kan ikke forklare det, men det har kanskje noe med HSG å gjøre?

Prøver å lande meg selv. Jeg vet jo hvilken nedtur det er å få mensen. Ikke en eneste gang siden vi begynte å prøve (aug 2002) har jeg testet positivt! Det er nesten så jeg tror at testene ikke funker!!! :roll:

Supergirls! Dere er supersuverene engler! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke lærer...jeg må jo skrive i min egen bok til sist, slik at jeg havner øverst... :sjenert: Men snill som jeg er, skriver jeg selvsagt i de andre supergirlsenes bøker først :flekke:

Men siden jeg ville komme først kan jeg jo si noe om kvelden i går! Vi har litt snaut med penger denne måneden, så noen stor feiring bl det ikke noe av. Dessuten måtte vi begge på et ledermøte i menigheten. Det gjorde at jeg nesten hadde glemt dagen, helt til jeg mottok en mase tulle-sms'er fra mannen. "Jeg planlegger middag. Hva liker du best gammalost eller råtten makrell? Detv ar det jeg fant..."

Jeg skjønte at noe var i gjære og da jeg komm hjem hadde mannen ryddet huset, tent stearinlys og satt på "kosemusikk" og laget super middag: Svineindrefilet med rosenkål, gulrøtter, super saus og poteter! Det var fantastisk! Og ekstra flott var det fordi dagen min på jobb i går var veldig tøff og vanskelig. Det var så godt å komme hjem til min kjære omsorsfulle mann som jeg elsker så høyt! :hjerte:

Jeg trenger ikke diamanter og Bølgen&Moi når jeg kan komme hjem til det jeg kom hjem til i går!!!

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter:

En herlig - morsom - mann!

Håper du ikke sliter deg helt ut nå i oppstarten, Tyttebæret! Men det er vel greit så lenge man vet at det blir roligere etter hvert... :wink:

Jeg har også høye forventninger på dine vegne, så nå må du innfri!! :ler:

Krysser fingre...

Tusen takk for masse gode ord, og morsomme ord, i boka mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet alt om det der å ta av... men har desverre ingen gode råd :oops: Jeg prøvde hardt å ta meg sammen, men jeg hørte ikke etter... Jeg er vel en eller annen gang før EL nå, så ennå er jeg cool, calm and relaxed. :briller:

Men spør meg etter EL, du. Da er jeg vel på nippet til å teste hvert øyeblikk... :klaske:

Ellers så syntes jeg det hørtes ut som en super feiring av bryllupsdagen!! Det er sånne historier som får meg til å ønske at Mannen kunne lage mat. Men det kan han altså ikke. :tunge1: Ingen kulinariske opplevelser på meg i heimen, hvis ikke jeg står for de sjøl! :roll:

Ha en fin dag, Tyttebæret!

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, det hørtes ut som en koselig bryllupsdag! Snill mann du har som gjør sånn for deg..Middagen hørtes kjempe god ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du stikker innom, Moonchild!

Lillen: Ja, tyttebærmannen er ganske kul. I mine øyne er han (stort sett) fantastisk...særlig nå etter 8 år. Ekteskapet vårt blir bare bedre og bedre!

- og jeg misunner hvertfall ikke dem som er nygifte nå! (Sorry, alle nygifte!) Men jeg ville ikke hatt den tida tilbake om jeg fikk gull for det. Det er NÅ det begynner å svinge!

Edea: Tyttebæremannen har vokst opp i skjørtekanten hjå ho mor og elsket mat siden han var spedbarn. Han husker han var to år og fikk lov til å sitte ved siden av komfyren å røre i grytene...ikke rart han er en gourmet!

i går spiste vi forresten hjemmelagede boller - laget av Tyttebærmannen!

Juni04: Så gøy at du stakk innom! Maten var mega god, den!

Jeg ønsker meg et badekar! Jeg fryser og er kjempesliten. Har bare lyst til å krype ned i et varmt badevann, stearinlys på kanten og en god bok (blad)...

I morgen reiser jeg hjemover. Må det pga div krøll i familien (operasjon, div psykiske belastninger i forb med dette mm). Så God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Tyttebæret!

Håper du har hatt det koselig hos bestemora di!

Håper også at det gikk greit med det andre familiebesøket ditt. Det hjelper sikkert at du kommer på besøk.... :blomst:

Ha en finfin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...