Gå til innhold

Tyttebærsesong


tyttebæret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ihvertfall dere bør si ifra om at han har vært syk - både nå og i påsken (sjekk litt på datoene for påske og sædprøven, så kan du finne ut om det er logisk at prøven var lav) Men da kan det jo hende at sædprøven blir utsatt :roll:

Synes dere skal snakke med legen om det. Og hvis han leverer en prøve nå, som er lik den første, så synes jeg dere skal stå på for å få levert en tredje prøve om et par måneder igjen. Alt for å være på den sikre siden...hvis den andre er lav altså.

:-)

Hvis det er noen trøst, så er sexlivet mitt også preget av prøving. Ikke Mannens derimot, for han tenker nok ikke så mye over det...og all ære til han - heldiggrisen :roll::wink:

:tommelsmil: For bedre tider! Helt riktig! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her...det er utrolig tragisk men sant...både jeg og mannen er altfor preget av at det handler om baby-mekking og ikke bare nytelse... :roll:

Vi får stålsette oss litt, og tenke på andre ting også...det kommer altids en ny pp tyttis! klaffa det ikke nå..så gjør det det en annen gang.. :)

Stor :klem: til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Murmel, Lillen og Madden! Dere er så søte!

Godt at dere både oppmuntrer og kan kjenne dere igjen i situasjonen. Derfor digger jeg, the supergirls!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Dere er ikke de eneste som har fått påvirket sexlivet negativt pga prøvingen, det skal jeg love deg!!

Det er frustrerende å ha det sånn. Og det må tas opp og gjøres noe med. For prøverlivet skal ikke ta knekken på det gode sexlivet. Håper det ordner seg for dere og at dere begynner å nyte litt igjen snart!

:klem:

*bare redigerte litt - følte jeg sa litt for mye her i mitt opprinnelige innlegg...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de andre her, du er ikke alene! Har vært der, allt som hadde med sex ble et ork og lysten forsvant. Men vi kom over det og nå har vi tatt det litt mer som det kommer og bare koser oss!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:Nikke: Det at du ikke er her hos oss..det betyr nok bare at du har det veldig bra om dagen!! :):vinke: Men nå synes jeg du snart skal komme innom hos oss også!!! :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er jeg![

Jeg har nemlig ferie, derfor ha jeg vært borte i 1+2 (Flott regnestykke, lillen!)

Jo, jeg har det bare bra - så lenge tankene holdes unna prøving.

Jeg kom hjem i går fra østlandet. Har vært hjemme hos mor og kost meg. Vært på sopptur, vært på kino med tantungene, vørt ute og spist, shoppa tøy og sett "Victoria" på Oslo Nye. Jeg ble dødsimponert over han som spilte Johannes (har ikke fått med meg hva han get), men ikke så imponert over Herborg Kråkevik. Men stykket var fint det!

Jeg har igrunn kost meg glugg ihjel på ferie og skal nyte resten av uka hjemme med diverse småpuslerier.

Koselig å være savnet av the Supergirls Madden, Lillen, Murmeldyret, Bizzy, Pondusa, Hulderjenta...nå skal jeg oppdatere meg litt! :):):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

She's back! :Hehe:

Takk for hilsen, Tyttis!

Håper du kommer tilbake igjen før 1+2...

Ett spørsmål, og dette har ingenting med prøving å gjøre, så du trenger ikke bekymre deg:

Hvor er du i syklusen?

Jeg bare lurer...helt uavhengig av prøving altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...