Gå til innhold

Tyttebærsesong


tyttebæret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen tør å selge deg tålmodighetskrem når du roper sånn vettu. Slike kremer selges i det skjulte. Hvorfor tror du det er så mange som later som de ikke har hørt om det? Sjelden vare er det og. Og svinedyrt!

:wink:

Selvfølgelig orker du å lese hele boka mi! Se så! Opp og jobbe! :ler:

Nei, jeg er ikke det minste rølpete i dag. Føler meg bare som et lite tog - tewt tewt! Og nå skal jeg se på teve! Jessica og Nick - dere er så søte i alle deres nygifthet altså! Nå skal jeg se det skuffede ansiktet til Nick når han får så lite julegaver. Hihi. Tullete storforlangende folk altså. Ok, Nick er bare søt søt. Nå ble jeg i tvil; han heter Nick? Ja ok, det gjør han. Jeg skal gå, før jeg okkuperer hele boka di, tyttisdamen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tyttis!! :)

Bare digger det nye kallenavnet ditt, jeg!

Håper vofsen snart er frisk igjen, og så får dere ha en fin mandagskveld! Høstferie høres lovende ut! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få med at jeg digger deg også tyttis!! :kyss:

Tålmodighetssalve!? ja takk!!! Si ifra hvis du finner potensielle produsenter eller salgspersonell!!!!!jeg betaler godt! (ihvertfall rundt den 12. hver mnd!!! :sjarmor::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tør å selge deg tålmodighetskrem når du roper sånn vettu. Slike kremer selges i det skjulte. Hvorfor tror du det er så mange som later som de ikke har hørt om det? Sjelden vare er det og. Og svinedyrt!

:wink:  

Selvfølgelig orker du å lese hele boka mi! Se så! Opp og jobbe! :ler:  

Nei, jeg er ikke det minste rølpete i dag. Føler meg bare som et lite tog - tewt tewt! Og nå skal jeg se på teve! Jessica og Nick - dere er så søte i alle deres nygifthet altså! Nå skal jeg se det skuffede ansiktet til Nick når han får så lite julegaver. Hihi. Tullete storforlangende folk altså. Ok, Nick er bare søt søt. Nå ble jeg i tvil; han heter Nick? Ja ok, det gjør han. Jeg skal gå, før jeg okkuperer hele boka di, tyttisdamen.

:klem:

Roper, du liksom! Jeg roper ikke, jeg stiller dagboka mi disponibel for annonsører, gjør jeg. Og alle vet at markedsføringen nå til dags må være stor og tydelig. Så det så! :sjarmor:

Lese? hvis du byr på boller og kakao skal jeg lese, jeg. :P

Jessica og Nick??? Jeg er litt desorientert, jeg. Er det noe på tv som jeg ikke har fått med meg? :forvirra:

----------------------------

Madden, er redd for at vi kanskje må finne opp salven selv. Men da kan vi jo tjene oss rike! :idesmil:

:digge: money, money, money, always funny in a rich man's world... :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.

har ikke vært så motivert til å skrive noe noensomhelstplass i det siste, og har dermed uteblitt fra dagboka di, samt hele KG... Sliter litt med humøret for tida, og da går det desverre ut over dere supergirls. :tunge1:

jeg driver og tar meg sammen, men det ser ut til å ta litt lengre tid enn forventet...

Men det er ihvertfall kjempehyggelig å se at man ikke er helt glemt når man ser i dagboka si. tusen takk for hilsen, tyttis.

Ønsker deg en strålende dag!

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADVARSEL:

Be careful what you wish for.

Jeg var på jakt etter en salve, og se hva jeg fant! To oppgaver med frist 1. oktober!

En ufrivillig salve, som får en til å tenke på noe annet.

Sånn kan det gå... Jeg skulle aller helst vært foruten, og jeg lover å aldri mer lete etter tålmodighet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tAlle regnbuensfarger gi håp om en ny tid! Derfor er alle omringet nå av regnbue! Over skyene er himmelen alltid blå! På en eller annen måte! :klem2:

Jeg :-)

Hurrej!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillen er klok, hør på henne! :Nikke::wink:

Jeg tror denne blå bølgen er litt feiltolket. Egentlig er det en blå vind (høststorm) som tar alle prøvere med seg i dragsuget, for så å spytte dem ut igjen, veldig befruktet (eller noe sånt, for nå hørtes det nesten ut som mannen ikke er inne i bildet i det hele tatt :ler: )

Krysser ihvertfall for befruktning, eggfesting og svangerskap! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?)

Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556

Ha en fin dag! :klem: fra Månebarnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle supergirls! Jeg har absolutt ikke glemt dere, dere har faktisk vært i tankene mine hver eneste dag. PÅ jobben er det ikke så lett å skrive og hjemme har det ikke blitt så mye tid.

Jeg har hatt El denne uka som har vært, men vet at jeg ikke har blitt befruktet. I så fall må jomfrufødsel bli inn igjen først! :ler: MAnnen har hatt feber og influensa hele uka, så sex har i grunn vært helt uaktuelt og så lenge som vi har prøvd har det heller ikke vært noen krise. En måned fra eller til, liksom...

Nå må vi bare konse oss om å få levert ny sædprøve.

Merker at jeg har lyst til å kaste inn håndkleet. Er lei og synes det er vanskelig. Merker at hele sexlivet vårt er preget av "babyprosjekt". Dumt at det er sånn, men slik er det.

:tommelsmil: for bedre tider!

Ha en god helg alle sammen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Hvis den sædprøven blir litt dårlig, så må dere si ifra om at han har vært syk med feber. Sæden er ømfintlig for temperaturer (varmt bad, feber, trange bukser mm), og spermiene bruker ca 76 dager på å utvikle seg ferdig... :o Dermed vil det da lønne seg å ta nye prøver etter et par nåneder igjen.

Jeg leste det på www.barnimagen.no

En sædcelle kan leve i opptil 96 timer (det er det samme som 4 døgn).

I testiklene er det to–tre grader Celsius kaldere enn ellers på kroppen. Dette er viktig for at sædcellene skal gjennomgå sin modning, som tar ca. 76 dager, før den forlater testiklene. Sædcellene må ha relativt stabile temperaturer, ellers blir de ødelagte. Høy feber vil kunne påvirke sædcellenes utvikling og prestasjonsevne. Sykling og trange bukser kan også være skadelig for sædceller.

Og...

Menns sædkvalitet kan variere over tid. For eksempel kan en febersykdom påvirke sædproduksjonen i to måneder. Hvis en mann leverer en dårlig sædprøve, bør en ny undersøkes etter to måneder.

Bare så du vet det! :wink:

Ikke meningen å bekymre deg... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info. Lillen! Visste vel egentlig dette - men betyr det at det ikke er noen vits i å levere ny sædprøve? Denne han skal ta nå er jo en kontrollprøve fordi de den forrige viste nedsatt kvalitet ( når jeg tenker meg om ble den tatt i juni og han hadde halsbetennelse i påseken, i april. Noen sammenheng her?)

Takk for regnibue innlegg, forresten. Det var rørende at du brukte så mye energi på å lage et så vakkert innlegg til meg!! TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...