Gå til innhold

Tyttebærsesong


tyttebæret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva var det som gjorde litt vondt før de satte inn kateteret? Holdt de på masse inni?

Visste ikke at man kunne reise hvor man ville i landet for å gjøre noe på sykehus...men tydeligvis! :ler:

Kanskje jeg også må det da, siden st Olavs ikke ville!? :tunge1:

Første gangen tok det jo litt tid fordi gyn ikke skjønte patenten. Da var spekulumet (andenebbet) inni skjeden hele tiden. Jeg synes ikke der er så ubehagelig, men jeg vet at andre syns det. Så var det det å åpne livmormunnen. Jeg tror det var det som gjorde litt vondt. Det kjentes som om noen rappet en 10-15 hårstrå fra hodebunnen. Tror de åpner med en tanglignende sak - i allefall det samme som når man setter inn spiral. De brukte et sånn spiral-sett.

Klart du kan velge sykehus!

Henvisningen gjelder på alle norske sykehus! Bare å ringe rundt det!

Det er så utrolig fint å inne lykkehilsner fra dere her inne. Takk for at dere er så gode! :dagensrose:

Det ble ikke noe :kline: i går. Dette prøvergreiene er blitt utrolig stress for vårt sexliv. Vi ønsker det så sterkt begge to. Men han føler at jeg blir stiv og rar i den uka jeg har EL, mens jeg venter på at han skal legge til rette for kos og romantikk, at det ikke skal bli stress, at jeg skal presse han. Føler at det er litt opp til han. Jeg pleier alltid å være den som drar i gang...Vi vil jo dette begge to!

Føler meg veldig avvist og tar lett til tårene. Kvelden i går endte i masse tårer og 0 sex. I dag er han sammen med kompiser. Heldigvis er ikke EL i dag, men antagelig på torsdag/fredag.... *krysser fingre*

Det er en av grunnene til at det skulle vært så fantastisk å snart teste positivt. Tenk å få slippe det presset! ha sex da og da...

TRØST 1: Vi kommer nærmere hverandre. Vi tvinger oss til å snakke om det som er vanskelig.

TRØST 2: Jeg blir kjent med mannen på nytt (har vært gift i 8 år om 1 uke - 24.aug 8)

TRØST 3: Jeg kjenner meg tryggere på at han er klar for å bli far. Dette er noe han virkelig vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Her får du en :klem:

Takk for tips i dagboken min.

Det er klart det er anstrengende å være under så mye press, men det er bra du klarer å se lyspunktene i det hele også :blomst:

Ønsker deg masse lykke til videre prøvingen også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er ikke så greit med "plikt-sex" :klem:

Forstår godt (og vet av erfaring) at det blir et stressmoment når det er EL.

Håper virkelig det ordner seg for dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på nogen lunde samme måte når det gjelder ødeleggelse av sex-liv... Du er ikke alene!!

Blir stress! Og så frustrerende når det ikke passer...særlig på eget initiativ selvfølgelig! :trøste:

Du er en god-klump :klem:

Takker for svaret! :-)

:klappe: for ekteskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, Lillen, det er ikke så tvetydig!

Er kjempefornøyd med gårdagen ( :kline: ), men vil absolutt ( :sur: ) at det skal gi resultater. Ble det klart nå? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO!

Lærer du også, ja...?

Jeg er kontaktlærer for 2. og 3. klasse (Jobber på en fådelt skole) I tillegg har jeg 5. 6. og 7. i musikk og 4. i engelsk. Er fornøyd med det.

Hvilket klassetrinn har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilly: Jeg har 5 klasse og driver fortiden og oppdrar de til å forstå at jeg krever en del mer av de i år enn i fjor. Tror de begynner å fatte poenget nå... :ler:

Pondusa: HAdde EL i går så nå blir det jo noen dager til IKM, da...

HAr stått opp tidlig etter en usedvanlig urolig natt. Dessverre kan jeg jo bare takke meg selv for det etter at jeg sovnet på sofaen i går ettermiddag og sov - i ikke mindre enn 5 timer! Mannen hadde forlatt huset for å være med på dugnad og hadde ikke vekt meg før han dro. Det var nok førstearbeidsuke med elever som innhentet meg. Uka har vært rimelig intens, ja!

:sove: :sove: :sove: :sove:

MAnnen snakker i søvne og det er så morsomt. I natt førte vi en lengre samtale (ja, han svarer også!) Samtalen forløp omtrent slik:

Han: Hvordan har du planlagt dette da?

Jeg: planlagt?

Han: Ja, du har vel planlagt dette?

Jeg: Hva da?

Han: Nei, jeg vet ikke, Sankt Hans og sånn!

Hvorpå han mumlet videre noe jeg ikke forsto og tenkte det var best å ikke blande meg for mye inn i drømmene hans... :hoho:

HA en god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min også! :ler:

Er det rart vi ikke får sove om natten, når det er så mye moro å høre på? Mannen min tror bare jeg lyger når jeg forteller om samtalene våre neste dag... :roll:

Håper du får slappet av masse i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAnnen snakker i søvne og det er så morsomt. I natt førte vi en lengre samtale (ja, han svarer også!) Samtalen forløp omtrent slik:

Han: Hvordan har du planlagt dette da?

Jeg: planlagt?

Han: Ja, du har vel planlagt dette?

Jeg: Hva da?

Han: Nei, jeg vet ikke, Sankt Hans og sånn!

:hoho:

St. Hans er vel en stund til :ler:

Håper du har ei fin helg!

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste historien var vel den gangen han satte seg opp i senga, holdt den ene armen i været og ropte: 1-0 før han la seg ned igjen.

Og ja, han sov hele tiden. Det verste er at han ikke er spesielt sportsinteressert. Jeg våknet og skjønte absolutt ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...