Gå til innhold

Tyttebærsesong


tyttebæret

Anbefalte innlegg

Hei!

Du skrev så hyggelig velkomsthilsen til meg i min nye dagbok at jeg må returnere den!

Jeg håper at utredningen går bra og du får oppfylt ønsket ditt om barn! :)

Hilsen Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forresten sett deg på SG også, der du fortalte om da du skulle vært dø :ler2: Jeg lo godt da...du må jo ha fått sjokk! :ler2:

Jeg har samme termometer som deg, men håper jeg overlever... :wink:

God :klappe:

Hva skal dere gjøre da? Reise noe sted?

:briller:

:ler: Ja, jeg fikk jo noe sjokk. Termometeret har oppført seg helt normalt både før og etter, jeg lurer nå på hvordan det skal gå denne syklusen. Er litt spent, ja :sjarmor:

(og for dere som ikke skjønner noe, så kan jeg fortelle at da jeg begynte tempingen forrige syklus så viste termometeret en uhyggelig lav temp den dagen jeg ventet EL, dvs tempen viste først 32,94 (eller no sånt) også viste det 33,?. Jeg skulle jo ha vært død - eller i koma!)

FERIE: om 9 dager reiser vi til Paris! Da skal vi kose oss stort! Vi skal sitte på kafe og glane på folk, spise Hagendazis (egen hagendazisbar der), gå i Louvre, gå på markeder, shoppe, - og handle noe babytøy (eh...ja, det var noe jeg gjorde der i fjor. De har så mye fint. Og ja, det skal ligge gjemt i skapet til vi får baby...)

Så skal vi bare gjøre det som faller oss inn: Vinbar, anderestaurant, sitte i en park og bare være sammen, kjøre metro....i det hele tatt: LEVE & NYTE!

Så koselig at du har giddet å lese gjennom hele dagboken min, Magnhild! Det er jo en stor trøst at noen kan vær eoptimist på mine vegne. Tror jeg trenger det litt, ja! :blomst:

Cielo - jeg liker velkomster og hilsener! Takk for lykkeønskningene. Det hjelper nok med litt nyprøver- optimisme! :klem:

Kjære Bizzy! Ja vi skal jo til Paris og lage en liten franskmann ( iallefall hvis syklusen min kan være ørlitegrann lengre denne mnd) :o

Hmmm...syklusen min, ja...den varier jo stadig med noen få dager. Jeg håper at El denne gangen treffer i ferien. Da blir ikke unnfangelsen preget av "må gjøre det, bare må gjøre det", :kline:

Forberedelsene er jo halve turen!

Ellers er i grunn humøret på topp akkurat nå: Jeg skal ut og shoppe ferie garderobe. Og som de fleste kvinner er jeg jo fornøyd når feriepengene er vel forvart på kontoen og skal bruke de på klesshopping :wink: 8)

Ha en heidundranes flott helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonjour canneberge!

Je vous souhaite de trés bonnes vacances. (Et peut-être un(e) petit(e) Français(e)...)

Jeg digger Paris hele året! Den er en fantastisk by - ikke minst en fantastisk by å lage baby i (den er jo bare kjemperomantisk!) Dessuten er jeg kjent med at kjærlighetens land er et bra land å starte nytt liv i (det er faktisk min plan også :-) )

:blomst: fra Månebarnet som nok en gang trosset sin selvpålagte regel om å ikke skrive hilser på jobben. (Bare fordi jeg leste at dere skal til Paris i ferien, og da måtte jeg drømme litt om min egen ferie :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å lage en liten franskmann! :ler:

Det bare bli klaff det!

Så godt med ferie snart uansett!

Jeg har 2 uker igjen før min ferie :wink:

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bonjour L'enfant de la lune (eh..noe sånt)

Ja, Paris er fantastisk og jeg gleder meg vilt - bare 7 dager igjen til vi sitter vel forvart på en reataurant med et glass vin i hånden.................

Lillen, ja, jeg gløder av ferieforventning. Bare 4 arbeidsdager igjen!

Vi satser stort på en franskmann, Murmel - jeg skal jo surfe på den blå bølgen, jeg óg :)

Har det bare kos i dag, jeg. Føler jeg har litt overskudd og holder på med masse husarbeid. Det må være shoppingen som har gjort susen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Haagen Dazs er konge! Ved the Latin Quarter (Latinerkvartalet?) ligger det en sjappe som er kjempebra. Vet du hva du bør prøve? Milkshake av jordbærisen der. Den er bare nydelig.

Ja, altså. Litt av en hilsen. Jeg har aldri vært her før, kom over boken din først i dag. Det første jeg ser er et innlegg om at du skal til Paris og spise HD - så jeg ble så ivrig at jeg kastet meg hodestups rett inn.

Men god tur! Og nyyyyt isen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haagen Dazs er konge! Ved the Latin Quarter (Latinerkvartalet?) ligger det en sjappe som er kjempebra. Vet du hva du bør prøve? Milkshake av jordbærisen der. Den er bare nydelig.

Ja, altså. Litt av en hilsen. Jeg har aldri vært her før, kom over boken din først i dag. Det første jeg ser er et innlegg om at du skal til Paris og spise HD - så jeg ble så ivrig at jeg kastet meg hodestups rett inn.

Men god tur! Og nyyyyt isen!

takk for tipset, Matahari! Min favorit foreløpig er "chocolate icecream with brownies dough" - og alle de andre variantene med deig eller kjeks i! Mmmmmmmmmmmmm...gjett om jeg får vann i munnen her jeg sitter. ("min" Hagen Dazs isbar ligger midt mellom Les Halles og Pompidou senteret - og dit skal jeg raskest mulig :wink: ...eller til Latinerkvarteret,da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så "Når storken svikter" igår, etter å ha lest om det her hos deg. For det var du som navnte det, var det ikke?

Tårevått program ja... :cry:

Men gleder meg masse til neste episode :Nikke:

Begynner å tenke at det ikke er kjempekrise å ikke kunne bli gravid, når man kan adoptere verdens nydeligste barn... :hjerter2:

Takk for at du skrev om programmet. Hvis ikke hadde jeg ikke oppdaget det...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 arbeidsdager igjen!

5 dager til vi er i Paris

snart EL...

i følge ovusoft skulle el ha vært i morgen - men det stemmer ikke forløpig. Mangler tempfall og El-slim. For en gangs skyld er jeg bare glad for det. Vi skal jo som nevnt lage en franskmann!

I går leverte mannen sædprøve på sykehuset. Det gikk veldig greit, heldigvis! Men de hadde kikket litt rart på ham da de så på rekvisisjonen, siden det var en GYNEKOLOG som hadde skrevet den (var det egentlig så rart? bortsett fra at menn vanligvis ikke går til gynekolog, da...)

Natt til i gå hadde jeg en kjempesnål drøm. Jeg drømte at mannen hadde levert sædprøve og at en kollega av meg stod og analyserte den!!!!! :o :o :o :o

Det var helt corny å gå rundt på jobb, se på kollegaen min og ikke fortelle hva jeg hadde drømt!!! (jeg kunne jo ikke det, sånn for skams skyld!)

Har det bra jeg. Humøret er stigende som det pleier rett før EL. Jeg tror virkelig kroppen min er skapt for å lage barn. Lyseten er alltid på topp rundt EL :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

På forhånd vil jeg si:

God tur til Paris! :D

Lykke til og kos dere med babylaging :kline:

Slapp av og nyt turen, sommeren, byen og din elskede :hjerter2:

Velkommen hjem igjen etterpå, i befruktet tilstand! :tommelsmil:

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En arbeidsdag igjen og så: Paris! :hoppe:

Håper du og mannen får en fantastisk tur.

God ferie! :)

Klem fra Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååh! Du er så heldig som skal til Paris om bare noen ytterst få dager. :tunge1: Jeg vil også til Paris med en eneste gang for å spise Haagen Dazs is i Latinerkvartert og spasere langs Seinen om kvelden! :hjerte: Heldiggris!

Kos dere masse - og kom hjem med en liten hemmelighet i maven!

:klem: fra l'enfante de la lune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere en virkelig flott ferie, og håper du har en liten hemmelighet når du kommer hjem igjen....

Selv er jeg made in spain..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære nettvenner!

Herved er det ferie for min del! og om noen ganska få dager reiser jeg til Paris (dvs på mandag). Det blir nok likevel dagbokferie fra i ag av og til jeg kommer hjem. Helgen blir travel med besøk og pakking og rengjøring av hus. Men rapport fra romantiske Paris skal jeg selvsagt legge inn her i ettertid!

Jeg ønsker dere alle en flott helg, en fin St.Hans og midtsommer! :briller: :vinke::hjertesmil::danse:

PS! Ingen EL ennå - det holder kanskje til vi kommer til Paris???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg simpelten ELSKER Trauma på Discovery!

:tommelsmil:

En gang fikk jeg blodtrykksfall og gode greier (kvalm, svimmel, hetetukter...), pga en blødning fra et hode! Men MÅ se det! :ler:

Takk for hilsen-før-ferien i dagboken min! :D

Tror egentlig ikke jeg heller passer til tunge løft hele dagen...og derfor må jeg velge arbeidsplassen med omhu, og evt etterutdanne meg som nyfødt-sykepleier eller noe i den dur...jeg har jo tenkt på det :wink:

Andre og tredje inntak? Jeg har rett og slett ikke peiling...det er nok derfor jeg blir så frustrert! Jeg vet at det er noe som heter det ja, men aner ikke hva det er :roll: Vet bare at jeg ikke kommer inn på "primærvitnemål" (som har lavt poengkrav), og at jeg får tildelt studieplass i midten av juli en gang - hvis jeg kommer inn... Etter dette inntaket vet jeg ikke hva som hender.

Igjen;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...