Gå til innhold

Tyttebærsesong


tyttebæret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hopp!

denne uka - og ikke minst helga har vært et turbotempo jeg ikke har hatt på lenge! VAr hjemme på østlandet, ikea, barnevakt, bursdagshenting av barn rundt omkring i stor-oslo, tur med moderns hund osv osv. Modern ble lagt inn på riksen for en operasjon søndag kveld. Opr er heldigvis vellykket (svulst i ryggmargen) men sliter med sinnsyke smerter, lav puls (35), lavt blodtrykk (90/36) - men har over all forventning full førlighet i armer og ben. Svulsten var så stor som en drue!

Turbotempo på jobb med PPT-møter, barnevernsak, IOP-skriving +++++++

PÅ toppen av det hele er vi "barnevakt" for moderns hund...og vi er helt uerfarne med hund. Har aldri hatt hund noen av oss. Er helt utslitt av å ha hund...turer hele tiden jo (les:3x daglig). Føler meg supersnill, superflink, supersuper når jeg står opp kl 0600 for å rekke å gå tur før vi reiser på jobb....Tror jeg foretrekker katt som ligger pent i sofaen og maler og koser seg og ikke stiller større krav til tilværelsen enn å bli sluppet ut eller inn og få litt kos dan og vann...

IKM om 2-4 dager. Har ustabile sykluser. Gidder ikke å tempe forløpig... Er ganske spent. Tenker mye på om jeg kan være gravid og sjekker puppa hundre hganger om dagen for å se om de er ømme el.

Snakk om å være :o :roll::roll::roll:

tror jeg lusker ut, jeg, før jeg røper flere :roll: sider om meg selv... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du også ustabile sykluser? Det har jeg også. Det eneste som har vært "regelmessig" med min syklus var at jeg fikk den i bryllupet vårt + på 1 års bryllupsdag :o :o :o 5. juli 2 år på rad :ler:

:blomst: Håper alt går bra med mamman din. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! puh..blir helt sliten av å lese hva dere har vært 'utsatt for' de siste dagene...håper ting roer seg litt ned snart sånn at dere får ro til prøving/eller eventuelt ruging...hvem vet!!! :wink:

Håper at mamman din blir raskt frisk igjen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har visst hatt det litt tøft i det siste! :klem2:

Håper ting roer seg snart og at det går bra med mammaen din!

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM om 2-4 dager. Har ustabile sykluser. Gidder ikke å tempe forløpig... Er ganske spent. Tenker mye på om jeg kan være gravid og sjekker puppa hundre hganger om dagen for å se om de er ømme el.

Snakk om å være :o  :roll:  :roll:  :roll:  

Ikke så veldig kokko vel.... Veldig normalt spør du meg :wink: Men så gjenstår det vel kanskje å se om jeg er så veldig normal da... :ler:

Håper allt ordner seg til det beste og at det får bra med mamman din! :klem:

Tusen takk for koselig og oppløftende hilsener i boken min i det siste!!!!

Nå skal vi lage den store :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg jo litt kokko...

men nå tror jeg dessverre at den :kjempesinna: tanta er i anmarsj...DRIIIIIIIIIIIIIIITT!

Tror ikke dette noen gang kommer til å funke for meg. Og dette med HSG var jo bare å erte opp seg selv!

men øm i puppa - dét er jeg!

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for superhyggelig hilsen i dagboka mi, tyttebæret. Du er en knupp, altså. :kyss:

Jeg håper som Madden at tanta bare er en luring, og egentlig ikke har tenkt seg til deg i det hele tatt! Og så tar vi den blå bølgen sammen en gang snart. :Nikke:

Jeg holder pusten (vel, kanskje ikke helt, da) i påvente av oppdatering ang Tanta!!!

:kose:

Klemmer fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at tanta kom, fullt og helt, siden du ikke har skrevet noe annet. Klem! :trøste:

Jeg har egentlig ikke så veldig peiling på ettervirkningene av HSG, men hvem har sagt at egglederne lukker seg etter mens?

Jeg håper på at de holder seg utvidet en stund til :klem:

tenker på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skrev jeg et sinnsykt langt innlegg og klarte å slette alt sammen. ÆSJ!

Jada, mensen kom den! Blæææ...men er nesten over nå. Ny PP. Den ørtende.

Lillen, Lilly, madden, Edea, Murmeldyret - takk for oppmuntring!

Skal skrive langt i kveld, men gidder ikke nå.

Vi skal klare :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om jeg har glemt litt informasjon ra eg nå, men... Hva er egentlig grunnen til at du ikke har fått Pergo? Skulle undersøkelsene komme først, som hos Bizzy??

Eller kan man ikke få Pergo når man har Endo?

Eller har mannen redusert kvalitet?

Jeg vil at du skal bli Pergo-beib!

Men det er en bragd å være bare Beib også, så det er sagt :klem:

Du er så god! Tusen takk for nok en herlig liste!

Jeg blir så glad i Tyttebæret! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen tyttebæret!! Håper at kvelden ble bra til tross for arbeidet ditt....Her psykes det opp til jobbstart igjen!!

Ha en riktig fin søndagskveld!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsen i dagboken min! :bukke: Du skrev så gode ord :kyss:

Leit at tanten kom... Vet hvordan det føles.. :(

Ønsker deg en fin søndagskveld tross alt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...