Gå til innhold

Tyttebærsesong


tyttebæret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Sirka, Hulderjenta, Madden, Murmeldyret, Lillen og Pondusa!

Joda, jeg er her, men bare så vidt. HAr fått helt prøversperre og vurderer om jeg skal snakke med mannen om å gi opp hele greia..

Selvsagt ønsker jeg/vi oss barn fortsatt, men jeg orker ikke tenke på dette lenger. Håpet, skuffelsen, planleggingen, drømmingen, spermtjuveriene, maset om at mannen må få levert sædprøve...Og ikke minst tanken på sex...Jeg orker ikke engang tenke på det. Lite intimitet her fortiden. Er lei og oppgitt og kjenner at det faktisk, med hånden på hjertet hadde vært deilig å gi opp alt sammen. For en stund eller for alltid. Akkurat nå kunne jeg gjerne gitt opp for alltid!

Tenk at det er meg som tenker dette? Jeg som ikke har vært i nærheten av å gi opp engang! Nå har jeg alt fullstendig opp i halsen!

Når IKM er, Lillen? Tja, rundt omkring nå tror jeg. Har ikke så nøye telling denne mnd pga det som står over og pga ingen prøving denne mnd pga mannens influensa.

Løper nå av gårde for å fortsette med husrydding og tenking. Må finne ut av dette før jeg blir gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Jeg beklager... Jeg visste ikke at det var så ille! :cry:

Jeg skjønner godt at du er frustrert...

Det hadde sikkert vært fint å ihvertfall snakket om det, og hvordan det har påvirket deg i den siste tiden.

Han merker det vel han også...

Er det aldri aktuelt med prøverør?

Håper du får slappet av i helgen, og at du snart finner ut av det! Er det noen andre enn mannen du kan snakke med, forresten? Familie, venner eller lege?

Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kanskje påtatt og patetisk ut..men jeg skjønner hva du mener... :roll: Har akkurat kommet meg igjennom enda en slik fase..der jeg absolutt ikke ønsker å fortsette prøvinga i det hele tatt..Klarer stort sett å komme meg ut av "uføret" iløpet av noen dager med mye utblåsning og venninneprat..

Håper du har noen du kan snakke ut om dette med...skal tenke på deg! :klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm....tenke, tenke, tenke...

har like mye sperre fortsatt. Vet ikke hvordan jeg skal finne ut av det. Prøvde å snakke med manen om dette, men det endte med at jeg beskyldte ham for alt mellom himmel og jord. Lett skal det ikke være, nei!

Prøversperre...skriversperre...Hva gjør forfattere for å løse opp sperra da? Hva kan jeg gjøre for at sexlivet vårt skal bli normalt igjen?

mannen skal levere ny sædpøve 2. november...det er sinnsykt lenge til, særlig når han egentlig skulle ha levert i september (men da ble han jo syk). Vente en hel mnd. Det betyr at en evt søknad om IVF lir en hel mnd forsinket også. Tviler på at dr. gyn vil gjøre noe som helst før neste sædprøve er avlagt. Men noen mnd fra eller til, det gjør kanskje ikke noe? Nå har det jo gått så lang tid likevel?

PP 26, dag 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å se at du har det tungt :trøste:

Jeg har desverre ingen formel som gir umiddelbar hjelp, men sender en stor :klem: din vei!

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt inspirert da jeg leste at Lillen var blitt gravid.

Det ble et lysegrønt håp for meg om at det skal gå bra for oss osgså. Men føler det er langt igjen til et sexliv som ikke er preget av prøving. Må snakke mer med mannen. Helst en samtale som ikke er preget av at jeg beskylder han for en rekke ting. Jeg skal i hvert fall ikke tempe på en stund. Telle litt dager kanskje og ha sex når vi har lyst. For en stund i allefall.

Prøvde å ringe dr. gyn i dag fo å prate litt om mulig pergo-kur. Deter jo så lenge til mannen skal levere neste sædprøve. Tenkte jeg bare skulle lufte tankene mine litt med henne. Spørre om pergo og sånn.

Men hun var ikke til stede og kommer heller ikke til praksisen sin på en stund. ( hun jobber i det offentlige men har privat praksis på si).

Takk for gode tanker fra dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! :D Når jeg kan få det til, er det faktisk håp for oss alle! :Nikke: Jeg hadde et ønske om at du skulle tenke den tanken... :klem:

Den samtalen kan sikkert tas opp igjen, og da er du mer forberedt på hvordan du ikke vil den skal utvikle seg... :wink:

Håper du blir grønnere og grønnere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må bare si noe...jeg er så glad i dag! :hjerter:

mannen+ tyttis=sant!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det er godt å være to!

kanskje det er side 20 som er magisk for meg? Det er så lenge til side 200 (jmf. Lillen sin filosofi)

Dessuten så jeg en stor og fantastisk regnbue i dag og den endte på jordet utenfor skolen. Første gang jeg har sett enden på regnbuen. Det var ingen gryte med gull der, men kanskje et aldri så lite frø i jorden som kan bli vår baby???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også sett regnbuen :hoppe:

Da slenger vi oss med på lillens bølge snart vi også tyttebæret! Jeg har sett regnbuen 3 ganger denne syklusen.. alle etter el... :o

Veldig koselig å "se" at du smiler igjen :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEEEELT ENIG!! Håper du får ei superfin helg...jeg ser at jeg bare blir nødt til å lete etter regnbuer jeg også..hvis det er sånn man får baby i magen..ja så får jeg vel bare ta på meg skoene med en gang!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilen, Bizzy og Madden! Takk for all den støtten dere gir meg!!

Kos å snakke med deg, Madden, selv om vi ikke rakk så mye!

Kos å snakke med deg og, Lillen!

Har en fenomenal helg! Vi fikk uventet besøk av en veldig god venn av oss. Plutselig ringte han på døra...han bor på en annen kant av landet. Det var stas det! Har kost oss masse sammen i går og i dag! Nå har han dessverre dratt videre...

:Hehe: Jeg elsker overraskelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...