Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

God formiddag, Naken. :) (Midtsommer var foroevrig i gaar). ;)

Naa har jeg pakket alle tingene mine. Haaper ikke jeg faar overvekt paa flyet. :-?

Det foeles rart aa skulle dra hjem. Disse fem ukene har gaatt saa fort! Svosj! I morgen leverer jeg rapporten min, og saa blir det ferie paa meg! Det blir nok bra.

:oops: he,he, lurte litt på det, men tok en sjangs..

God midtsommer på etterskudd da :ler:

Ferie ja,- det er deilig! :hoppe: Nå er det bare en uke og to dager til jeg har ferie og! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke noe stort, men det blir nok noen små overnattningsturer i telt, i skjærgården. Det er så koselig om sommeren. Ellers blir det nok en del båtliv, grilling og avslappning. :-)

Skal du noe spes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned til Kristiansand en tur. Har en venninne der jeg skal besoeke, og saa skal vi paa Quart. Ellers har vi tenkt paa biltur til Sverige og saa skal vi se oss om etter resteplass ett eller annet sted. Har ikke helt bestemt oss, litt vanskelig naar man ikke er hjemme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa artig! :)

Venninnen min jobber paa dagen, og Quartens konserter begynner ikke foer utpaa ettermiddagen. Noen tips om hva jeg kan gjoere paa dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, også spør du meg,- dronningen av fantasiløshet :ler:

Hvis det er fint vær er det jo deilig å være på bystranda. Du kan sitte på en uteservering nede ved fiskebrygga også,- der er det kjempekoselig.

Du kan tråle Markens, (hovedgata), se på livet der og kanskje shoppe litt.. Det er kommet en litt sånn "Avalonaktig" butikk omtrent midt i Markens, har ikke vært der enda, men det er sikkert interessant for oss alver. :-)

Er du glad i bade og det er kaldt, så er det jo svømmehall..

..og så kommer jeg ikke på noe mer i farta.. :oops:

Skal si i fra om jeg kommer på noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Madley! :) Gaar det bra med bryllupsfoberedelser?

Takk for tips, Naken, skal proeve aa huske paa dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjærgård, sol, kos. Det hørtes artig ut!

*Misunner sørlendingene de fine somrene*

Har du byttet navn fra Leya, Madley?

Kose deg i dag, lunacia!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da var det paa tide med en matbir foer man setter nesa mot flyplassen.... Kommer nok rimelig sikkert online igjen i morgen en gang. :) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Jepp...Leya var meg før!

Bryllupsforberedelsene er under kontroll! har til og med booket en duo som skal spille på festen..trodde aldri vi skulle få tak i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakkes i morgen lunacia.

Gratulerer med med duoen. :D Alltid gøy når sånne ting ordner seg. Og det gjør det ofte for snille jenter. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så var jeg altså hjemme igjen. Er bare en kjapp tur innom, for jeg klarte ikke la være... Uvant å bruke norsk tastatur igjen! He he... Blir nok fort vant til det igjen også...

Da jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde kjøpt et feil smykke! Jeg hadde kjøpt et vakkert sølvsmykke som jeg trodde var et pentagram. Og så var det jødestrjerne! Utrolig klønete av meg! Og ikke kjenner jeg noen jøde jeg kunne gitt det i gave/solgt det til heller. :( Vet ikke hva jeg skal gjøre med det, jeg, jeg har jo ikke noe behov for en jødestjerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...