Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Popelka: Vi var bare paa pub i Glasgow paa kvelden. Var i Glasgow et par ganger i fjor, og fikk en dag med omvisning av ei jeg kjenner der... Saa, fikk sett en del praktfulle steder, som Nekropolis, med utsikt over hele byen. :)

Joda, kan vel betegnes som gotiker. Liker gotisk musikk (CruxShadows, Elusive, Sisters of Mercy, Switchblade Symphony, Bay Laurel etc. etc.) og saann. :)

Takk for troest, Popelka og Saeria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare innom å si hei til deg, alvevenn, men nå ser jeg at du har mistet din lille Tiger, så jeg får trøste deg litt jeg og. :trøste: Det er trist å miste et kjæledyr! :cry:

Håper du føler det bedre snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta, Naken!

Maa komme meg i seng snart. Skal opp tidlig og dra til Edinburgh i morgen. Tenkte meg egentlig med en veldig tidlig buss, muigen jeg utsetter det litt, siden jeg ikke skal moete Popelka foer klokka to. Maa regne litt paa det, vil jo gjerne ha tid til aa toeffe innom de gotiske butikkene jeg har faatt tips om og saann foerst! Og saa er jeg paa jakt etter boots, mulig jeg satser paa docMarten's. Vi faar se...

Min kjaere dro hjem til Oslo igjen i dag. Savner ham! Men naa er det jo ikke lenge til jeg drar hjem igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lunacia, jeg ville bare trekke opp hulen din fra dypet ...oi, saa tungt det var *dytte og trekke* :ler:

Saann, naa er den paa toppen (for en liten stund hvertfall!).

Jeg saa forresten magedans-sidene dine - saa goey! Ante ikke at du var saa flink!

Ha en fin kveld nede i "grenseland"!

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, vennene mine! :D

Naa har jeg knappe 1 1/2 side jeg MAA skrive paa oppgaven min. Skal si jeg er lei. Vil bli ferdig NAA! Mulig jeg bruker natten til aa skrive, kommer ann paa hvor sliten jeg foeler meg og saann. Men, jeg jobber ofte best om natten.

Burde vel skrive en litt bedre oppdatering her, men foeler at jeg bruker litt for mye tid paa KG i forhold til det jeg burde. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Flink du er, lunacia.

Lykke til med de siste 1,5 sidene. :D

Se her, så skal jeg danse for deg som oppmuntring:

:hoppe::danse: :bukke: :plystre::tommelsmil::flekke::hoppe::klappe: :enig_animasjon: :danse:

:ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, Saeria. :D

Har naa litt under en side igjen som jeg MAA ha med. *puh* Tror jeg blir ferdig i morgen... Og da skal jeg ta meg et varmt bad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ferdig enda, nei... Men det naermer seg. Regner med aa bli ferdig i ettermiddag, en gang etter at jeg har vaert paa boksigneringen paa jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foeler meg ikke saa bra i dag, derfor gaar det litt treigt. Gaar greit, altsaa, blir bare litt satt ut av foelelser innimellom...

...og der landet det plutselig en kopp te ved siden av meg! Fint med snille venner!

Og saa er Saeria paa MSN. Hun er det alltid koselig aa bable med. :)

Men, enkelte ting andre steder som frusterer meg litt. Men naa babler jeg med Searia, saa da avslutter jeg sytinga mi. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er minst like kos å plapre med deg! :D

Saeriamannen og jeg har bestemt oss. Flytter vi, kjøper vi hus i Akershus. :D Det blir best økonomisk. Men vi vil bo nær en togstasjon, og ikke så langt ute i Akershus, så da kan jeg besøke deg! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt ann paa hvor i Akershus man bor, med Loerenskog-omraadet er ikke saa langt unna oss. Ikke Nittedal heller. Vi grenser faktisk til Nittedalsomraadet, tror jeg... Men om hus der er saa mye billigere enn leilighetene oppe hos oss vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det deg på bildet?

Hva er det du har satt på ørene dine?  :o

Det er nok alveører. :D Om de er hele eller om det bare er tuppen vet jeg ikke. :wink:

Når det gjelder Akershus lunacia, så tror jeg han så noe i nærheten av Lillestrøm og noe på Lørenskog. Var noe der til ca 1.300.000. Det er ok for en enebolig. Han er fryktelig sugen på å eie, og på å reise med tog. :ler:

Det viktigste er at han får møte mannen din, og se om de kan bli kompiser, siden jeg alt har en avtale om å treffe deg.

Tenk! Da blir alvene samlet tettere hvertfall. Og Naken har lovet å reise opp. Det er enklere for henne å reise til Oslo enn Bergen. Da blir det alvetreff! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...