Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

Så var siste eksamen for denne gang over, og godt er det...

Har tilbragt store deler av dagen på Akershus festing, på et pledd. Først sammen med en klassevenninne, så alene etter at hun dro til frisøren, og så kom hun tilbake igjen... Mens jeg var alene leste jeg i boka jeg leser nå, Kakkerlakkene av Jo Nesbø. Har ikke kommet så veldig langt i den enda. Men det var utrolig deilig å bare ligge der og slippe å tenke...

Og på tirsdag går turen mot det store utland. Gleder meg til det, selv om det blir hardt å være uten lunaciamannen i fem uker. Men han kommer heldigvis innom på besøk. :)

Nå er jeg trøtt... Tror jeg skal finne puta mi om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått... det å være ferdig med eksamener er så deilig.. Den litt rare friheten .. det å ikke ha dårlig samvittighet fordi du ikke leser..

Det blir sikkert deilig med utenlandstur..- så riktig god tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir virkelig spennende. Blir nok veldig lærerikt også. Og så leveres siste oppgave 24. juni, og etter det skal jeg bare ha sommerferie til skolen begynner igjen i august. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lunaciamannen og jeg har vært og besøkt gudinnedatra og familien hennes i dag. Hun er etter min mening verdens skjønneste unge. :)

Etter det dro vi ut og jogget. Jeg var faktisk i bedre form enn jeg hadde ventet, noe som er et godt tegn. Godt å trene, trenger å holde formen oppe. Man er da tross alt danser. ;)

Nå lager jeg middag. Marinert kylling og ris. Kanskje litt rå rødløk til også? Vi får se. Det skal bli godt med mat, selv om vi spiste en fantastisk god salat hos venninna mi. :-)

Venninna mi er et fantastisk menneske. Jeg er virkelig glad i henne. Mannen hennes også, for den saks skyld. Fantastisk fint å ha sånne venner, bare synd de bor et godt stykke unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Saeria lusker seg inn, og titter rundt seg*

For en koselig hule du har fått, lunacia! :D Synd jeg ikke så den før, men når det er en liten stund siden sist en red gjennom disse trakter skal det litt til for å oppdage hulen i dens fødsel! :wink:

Ha en fin dag i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria, velkommen masse! :klem:

Nei, jeg har bare så vidt begynt å innrede den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det var da riktig så koselig uansett. :D

Nei...får tusle meg på kjøkkenet og lage fyllet til kakebunnen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gør det, vennen! Og så får dere kose dere masse i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi i familiemiddag. Gleder meg til det! Det er alltid koselig.

I morgen drar jeg til Skottland! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa var man ankommet Skottland... Men PCen man var lovet hadde det blitt noe rot med, saa det blir det ikke noe av. Men, jeg faar laane PC, altsaa, faar bare ikke min egen, og dermed blir det vel neppe MSNing og slikt. Saa faar man se hva som skjer paa jobb... Begynner klokka 9.15 i morgen. Nesten litt skummelt, de snakker rart her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Ville berre stikke innom og skryte av det førebelse kjolevalet ditt! :D

-Veit du om butikkar i Norge har slike kjolar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt Skattekammer, som ligger i Trondheimsveien i Oslo, har ihvertfall. Og Body Map har ogsaa. De jeg ville sjekket de to i foerste rekke. Spesielt Mitt Skattekammer, de syr ogsaa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foerste dag paa praksis unnagjort. Slitsomt! Og saa mye informasjon!

Aah, og vi har tepauser og lunsjen varer en hel time! Og arbeidstiden paa tidligvakt er ni til fem. Jeg klager ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

Hei, Lunacia :)

Nå blir jeg fryktelig nysgjerrig på hva slags type praksis du bedriver! (jeg burde kanskje vite det, men :oops: )

Håper du får et kjempefint opphold i Skottland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer bibliotek- og informasjonsvitenskap og har praksis paa et lite bibliotek i Soer-Skottland. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er troett... Orker ikke lese forum saa mye i dag. Faar se om jeg kan komme meg paa en PC som ikke er mac og som ikke er laptop snart, slik at jeg kan slappe litt mer av naar jeg leser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det en uke siden jeg kom hit. Tiden har gaatt kjempefort! Har faatt meg britisk sim-kort og saann, det var veldig deilig. Fikk snakket med lunaciamannen i gaar. Savner ham masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...