Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

I dag har jeg ettaarsjubileum som registrert bruker av KG. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Tusen takk for gratulasjon og hilsen.

Her er det også nydelig, og varmt. Håper du koser deg der borte. Gratulerer med ditt første år på KG! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei Luna!

Håper det er greit at jeg kikker innom og tigger en kopp te og crumpets!

Min store drøm er å åpne bokhandel i England eller Skottland, tror du hadde likt deg i den. Store, dype lenestoler i skinn, skjeve bokhyller og en enorm peis på den ene veggen. Alltid nybrygget te og godt utvalg av kjeks og småkaker :)

Mulig jeg må ha et sånt gammeldags kassaapparat også, sånn svært monster som sier *pling* når du åpner det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.  

Tusen takk for gratulasjon og hilsen.

Her er det også nydelig, og varmt. Håper du koser deg der borte. Gratulerer med ditt første år på KG! :hoppe:

:klem:

Takk! Har lest KG mye lenger, da, men registrerte meg ikke foer etter en god stund. :)

:klem:

*brygger en kanne god, ordentlig te*

*gir te til Saeria og Bjørnsdatter*

Min store drøm er å åpne bokhandel i England eller Skottland, tror du hadde likt deg i den.

Hoeres bra ut den, men hadde det vaert et bibliotek hadde det vaert enda bedre! ;)

Her er det noen bilder jeg har tatt her borte:

Biblioteket jeg jobber paa.

Morticia, katten jeg bor sammen med her borte. Hun er alldeles nydelig og herlig!

Neidpath Castle. Dette slottet ligger like utenfor Peebles, og er definitivt et av de flotteste slottene jeg har vaert paa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte deg en pm, jeg! Vi er visst ikke saa langt unna hverandre!

Ha en fin kveld!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte deg en pm, jeg! Vi er visst ikke saa langt unna hverandre!

Ha en fin kveld!

Klem

Nei, ikke langt i det hele tatt! :D Sendte deg en PM tilbake, og naa haaper jeg paa svar om ikke saa lenge!

*hviner lykkelig*

:klem:

Og selvsagt :klem: til Saeria! ...som som vanlig er away paa MSN...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa skjer det litt fremover. :D

I morgen drar vi til Beamish, et "open air museum", hvor vi b;ir tatt tilbake til victoriatiden. Gleder meg masse. Har store planer om korsett og greier. Bilder vil bli tatt!

Og saa kommer min kjaere paa torsdag, og blir til soendag. :hjerter:

Mandag 14. mai har jeg store planer om aa ta meg en tur paa egenhaand til Edinburgh. Det blir nok stas. :)

Men naa hoerte jeg rykter om te og slikt nedenunder... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Lunacia! Gratulerer med dagbok. Har ikke sett den før nå, jeg.

Så spennende det høres ut å jobbe på bibliotek. Eeeelsker bøker. Får absolutt ikke nok av dem. Og bibliotek er mitt favorittoppholdssted sånn bortsett fra middelalderkirker da...

Og så i Skottland da!! Er så glad i skotsk. Det er så kult! Bringer meg inn i Braveheartmodus med Mel Gibson og mmmm! :wow: Og så ser det så vakkert ut der....tror jeg da. Har desverre aldri vært der, men bilder derfra er alltid fine; med sletter og høyfjell og slott!! Elsker slott!!

Ehm...ja...skulle bare gratulere med dagbok, jeg, men så tok det hele overhånd! :ler2:

God natt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Å feite, så kult bibliotek...! Og fin pus! Og kult slott!

Gjør det noe om jeg kommer innom en tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Isiselin! Koselig at du stakk innom! Ja, Skottland er krem. :)

Å feite, så kult bibliotek...! Og fin pus! Og kult slott!

Gjør det noe om jeg kommer innom en tur?

Da maa du kjappe deg, jeg drar snart hjem til Gnore... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Ville bare takke for besøket i hula mi. Viste ikke at du hadde hule du også, men nå fant jeg altså frem.

Kjempefin side du hadde, forresten! Nydelige smykker m.m.m!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, bloggen min... Er ikke saa flink til aa oppdatere den, jeg har LiveJournal, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lunacia - gleder meg til mandag! Har faatt fri!

Jeg sender en pm naermere helgen, saa kan vi avtale naermere.

Ha en fin dag - er det overskyet hos deg ogsaa?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lunacia - gleder meg til mandag! Har faatt fri!

Jeg sender en pm naermere helgen, saa kan vi avtale naermere.

Ha en fin dag - er det overskyet hos deg ogsaa?

Klem

Hurra! :danse: Aah, skal bli saa koselig aa moete deg! Hva har du lyst til aa gjoere? Finne et tea room og drikke te og spise "kjeks" eller noe?

Ja, overskyet her ogsaa, gitt. Men saa varmt og lummert! kan hende det blir tordenvaer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo finne et Tea Room, ja! Og ta en is i Princes Street Gardens hvis vaeret er bra! Hvis vi vil kan vi dra til Camera Obscura ogsaa, har to gratisbilletter!

Og hvis du vil shoppe litt er det maaange muligheter!

Ha det bra saa lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi kan jo finne et Tea Room, ja! Og ta en is i Princes Street Gardens hvis vaeret er bra! Hvis vi vil kan vi dra til Camera Obscura ogsaa, har to gratisbilletter!

Og hvis du vil shoppe litt er det maaange muligheter!

Jeg har noen butikker jeg vil innom, mulig jeg proever aa finne et par foer jeg moeter deg! (Goth-butikker, vet ikke hvor interesert du er i aa bli dratt med i slike. ;))

Camera Obscura hoeres ut som en kjempeide! Vil gjerne dit, der har jeg ikke vaert enda!

Te og is -- nam! Ja!

Aah, som jeg gleeeder meg!

Saerie: Koselig! :D :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foerst, triste nyheter:

Hamsteren vaar, Tiger, doede i gaar. :cry: Skikkelig tris, men ikke overraskende. De siste par maanedene har han vaert sloev, og min kjaere fortalte at han de siste dagene knapt hadde roert maten sin, og i gaar hadde han ligget paa en annen maate og sovet enn hva han bruker aa gjoere. Etterhvert pustet han saktere og saktere, og saa sluttet han aa puste. Jeg visste dette kunne skje mens jeg var her borte, jeg hadde det faktisk litt paa foelelsen, selv om jeg haapet at han ville leve litt lenger. Nesten tre aar ble han, og det er en respektabel alder for en hamster. Kommer til aa savne ham. lunaciamannen begravet ham i skogen i gaar...

Bilde av Tiger.

Men, jeg har mye aa glede meg over naa. I dag kommer min kjaere paa besoek! Og saa har jeg faatt tilbud om sommerjobb paa bibliotek! Og paa mandag skal jeg til Edinburgh og moete Popelka! Vi skal til Glasgow i dag, moete bekjente! Det blir nok hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa trist med Tiger, da! Husker da fuglen min doede....det var trist! Graat skikkelig da min forste gullfisk dode ogsaa, da var jeg vel 8 eller noe....

Er du Goth? Kult! Jeg er ikke goth, ikke i naerheten faktisk, hvertfall ikke i klesveien (elsker pastellfarger :ler: ). Vet ikke som mye om "gotere", bortsett fra at de ofte har sort haar og moerke klaer (maa vaere litt varmt paa sommeren?!).

Kos deg i Glasgow - jeg var der forrige sondag, ble litt skuffet, syntes det var diigert der og litt fattigslig....men parken like ved universitetet er koselig! Ogsaa er det et stroek som ligger like ved med kule puber og restuaranter (husker dessverre ikke hva det heter).

Gleder meg til mandag jeg ogsaa!

Hilsen og en troesteklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...