Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

Er det deg på bildet?

Hva er det du har satt på ørene dine? :o

Jeg er en alv, vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Helt for alvetreff!

Forbereder lunaciamannen paa aa bli kjent med Saeriamannen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Helt for alvetreff!

Forbereder lunaciamannen paa aa bli kjent med Saeriamannen. ;)

Flinke lunacia.

Mannen min er veldig snill, og en flott kompis. Har noen sære fakter som er bare han, men dere er vel ikke fremmed for litt "nutty" folk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker du, Saeria? Ja, burde vel jeg ogsaa snart... Nei, vi er ikke redd for folk som er litt utenfor normalen. ;) Han bor jo tross alt sammen med en alv!

Jeg gleder meg til aa komme hjem til lunaciamannen igjen!

Jeg er forresten ferdig med oppgaven! Lage forsside + korrekturlesing igjen!

Badebomben var utmerket, Popelka! :)

Deilig med et bad i ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Takk for hyggelige pm!

Var kjempehyggelig å lese dagboka di, så her skal jeg skal nok avlegge flere besøk :D

Håper du får en fin kveld :)

Sove godt!

*klem* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hit, Diva!

Hyggelig aa PMe med deg! :)

*trekker en kanne te og setter frem kopper til alle som vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker faktisk te saa da faar vi skaale litt *skaal, allesammen*!

Saa flink du har vaert, Lunacia, naa fortjenner du aa se Lunamannen snart!

Ha en fin dag :P

Klem :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skaaler i te med Popelka og Saeria*

Hei hei, Arkana!

Jeg er egentlig en liten tur innom bare, skal paa jobb i morgen... Kommer sterkere tilbake i morgen, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg aldri online i gaar, jeg...

Foerst var jeg paa jobb. Det var faktisk veldig hyggelig paa jobb i gaar, kjedet meg ikke et oeyeblikk! Etter jobben gikk jeg og handlet noen smaating (kanel og godter), foer jeg stakk hjem.

Etter litt te og godter og boller og tv-titting dro vi til et stort butikk-kjoepesenter-omraade i Edinburgh (samme stil som Alnabru, butikkene er store og ligger i ring, men ikke som et innendoers kjoepesenter). Paa vei dit ble jeg kjempebilsyk. Mye mer enn hva jeg bruker, saa de slapp meg kjapt av paa Borders (stooor bokhandel), hvor jeg tuslet rundt lenge. Handlet en bok og en cd-boks der. :) Veldig fornoeyd. En kokebok med vegetarmat med metrisk system til £3.99 og CD-boksen kostet £7.99 og inneholdt tre CDer med god, arabisk musikk. Alltid kjekt med ny musikk! Stor inspirasjonskilde!

Saa gikk vi og spiste godt, meksikansk mat! Nam nam! Deretter gikk vi paa Toys 'r' Us og kikket paa alle lekene og tullet og toeyset. Koselig og artig!

Paa vei hjem ble jeg enda mer bilsyk! Selv om jeg satt i forsetet! Bruker ikke bli saa bilsyk som dette, saa venninna mi spurte om jeg hadde problemer med oeret, noe jeg har, og det kan se ut til at jeg kanskje har en betennelse i oeret som kan vaere aarsaken til den sterke reaksjonen. Har medisiner met betennelse i oeret hjemme i Norge, saa jeg maa faa tatt dem naar jeg kommer hjem. Bare to dager til jeg reiser hjem! Det er rart! Tenk at jeg har vaert borte i nesten fem uker!

Men, jeg orket ikke tanken paa aa sitte i buss i fire timer i dag, saa jeg droppet aa dra opp til Edinburgh i dag. Har heller vasket opp, og vasket gulvet paa kjoekkenet. Briter er virkelig ikke renslige! Gulvet var helt jaevlig, for aa si det mildt! Brukte tre boetter vann! Urk. Men naa ser det mye bedre ut. Virker dog ikke som om vennene mine merket at gulvet var vasket da de kom hjem, maa innroemme at det var litt skuffende... Men, men. Tanken paa et renere kjoekkengulv faar i hvert fall meg til aa foele meg bedre! :)

Etterpaa skal jeg bare kanelboller, tenkte jeg. Nammenam. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. :)

Dog, med mindre kanel enn hva de fleste bruker, er ikke saa glad i kanel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia
Briter er virkelig ikke renslige! Gulvet var helt jaevlig' date=' for aa si det mildt! [/quote']

:o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, akkurat det kommer ikke som en overraskelse på meg. Når jeg gikk på reiselivslinja skulle vi nemlig på tur til London, og da fikk vi vite at ikke alt var så rent og pent som det så ut til. Vi fikk beskjed om ikke å se under senga på hotellet, og at det var vanlig å bare skylle ut av tekoppene som stod på rommene. Ikke bytte de for å få de vasket. :o Dette var 3 stjerners standard.

Men vi var litt heldigere da. Det var rent under sengene. Ja, vi måtte sjekke. :oops: :ler: Men nok om det. Jeg har hørt at briter ikke har samme rengjøringsstandard som nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Grunnen til at jeg var litt sjokkert over utsagnet er at jeg har bodd i England i 4 år.Og at engelskmenn er spesielt urenslige har jeg ikke fått inntrykk av...

Det jeg ikke helt klarte å svelge da jeg bodde der, var det at alle skal ha vegg til vegg tepper overalt. Det synes jeg er urenslig. Men at folk flest ikke vaska husa sine har jeg aldri opplevd.

Kanskje det er annerledels i bokollektiv, hvis det er det Luciana bor i, mens hun er der for en kort periode? Da er det kanskje ingen som føler det store ansvaret for å vaske regelmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg var litt sjokkert over utsagnet er at jeg har bodd i England i 4 år.Og at engelskmenn er spesielt urenslige har jeg ikke fått inntrykk av...

Det jeg ikke helt klarte å svelge da jeg bodde der, var det at alle skal ha vegg til vegg tepper overalt. Det synes jeg er urenslig. Men at folk flest ikke vaska husa sine har jeg aldri opplevd.

Kanskje det er annerledels i bokollektiv, hvis det er det Luciana bor i, mens hun er der for en kort periode? Da er det kanskje ingen som føler det store ansvaret for å vaske regelmessig?

Det er godt mulig, men vi ble hvertfall advart mot hoteller. Særlig de med mindre enn tre stjerner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 dager til du reiser hjem???? Så utrolig fort tiden har gått.

Du har problemer med øret??? Det er ikke noe gøy. Har problemer med det ene selv, har vært såkalt ørebarn hele livet og det blir ikke borte. Alle sier det at det er noe jeg vokser av meg, men det tror jeg ikke noe på særlig ikke når jeg nå har nådd en alder av 26. Sliter særlig når jeg kommer inn i helt mørke rom, blir så svimmel at jeg da nesten går rett i dørken - litt slitsomt når min kjære liker å sove på så mørkt soverom som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...