Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du Edinburgh Rock ogsaa? Det er nam! *forsyner seg graadig fra godtebollen*

Ville bare si hei egentlig!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjøpte ikke noe Edinburgh rock, selv om jeg sto og så på det på flyplassen...

Koselig å se deg her inne, Popelka, gleder meg til å se deg igjen!

Forresten, jeg vil så gjerne gi dere en oppmerksomhet på dagen, skal jeg gi den til dere eller forloveren, eller noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen Lunacia da, ingen grunn til aa ta med gave! Det er alt for mye!! :oops: Men hvis du insisterer, saa kan du kanskje gi den til mamma (dame paa 165 cm med brunt haar og Vest-telemarksbunad) eller min forlover (slank, blond jente med lys lilla kjole)

Du er kjempesnill, da!! Hvordan er det aa vaere tilbake i gamlelandet, forresten? Hvordan er vaeret i dag?! (litt nervos for at det skal bli regn neste helg :-? )

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos at det alltid er noe på bordet når man kommer på besøk i den koselige hula di. Tenkte bare jeg skulle fortelle deg at du har fått en liten melding, og samtidig spørre om du har fått gjort noe i det dårlige været i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et hyggelig sted :) , og servering også.

Takker og bukker for prøvesmaking av gotteskålen,

vil overrekke en :blomst_opp: og takke for meg.

Her vil jeg nok komme innom og hilse på igjen :)

:klem: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld, Lunacia. Er sent for meg nå, (siden jeg jo pleier stå opp kl 06.35 :-x ), men jeg sniker meg likevell innom, (*skuler bort på godteskåla :sikle: :oops: *), og sier natta. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Er visst nesten bare Saeria og meg selv i hulen min i dag. Ja, ja... Hvis jeg setter frem en godteribolle kanskje det kommer flere innom? ;) Kjøpte en haug godter før jeg dro fra Skottland, nemlig. :)

*Står og tripper utenfor hulen* Godteri? Hørte jeg noen som sa godteri? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante meg at godteskålen ville gjøre susen. ;) Ser den er tom... Jeg får finne på noe annet i dag... Det regner, så jeg tror jammen jeg baker noen kanelboller... Så, i ettermiddag tenker jeg det blir kakao og kanelboller her i hula.

Men nå er det frokosttid, så jeg får sette frem frokost til de som ønsker å spise frokost hos meg. *setter frem fat med smurte rundstykker, te og litt frukt*

Popelka: Det er gøy å gi gave, da. :) Dessuten er du så koselig! Blir ikke store greiene, bare en liten ting til ei flott jente og en sikkert like flott mann. :)

Betty: Velkommen inn i varmen. :) Se her, her er den en plass på fellen foran peisen. Har fyrt opp i peisen i dag, det er litt gufsete. Tusen takk for blomst. *setter blomsten i vase som settes på frokostbordet*

Idril: Fikk meldingen. Takk, takk. :)

Saeria: :klem:

GreenSky: Se her, jeg holdt av litt sjokolade til deg, hvis du vil ha? Men først må du spise ordentlig mat. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg vasket og hengt opp en klesvask, ryddet ut av kofferten og laget hjemmelaget pizza til middag.

Venninnen min kom på besøk, og hun er her fortsatt (hun sover)... Kjekt med gjesterom. :) Det ble litt sent, for vi så de ti siste episodene av Buffy sesong 7 på DVD. :) Jeg elsker Buffy! Kanskje vi se noen andre Buffyepisoder i dag... Får se.

Må på biblioteket i dag. Levere bøker, de jeg har lest ut, og hente noen som ligger og venter. Og så må jeg ned til byen og kjøpe studentmånedskort. Så pes at jeg må helt ned i sentrum for slikt! Skulle egentlig kjøpe på onsdag, men så var først Penelope (studentbokhandelen på skolen) stengt for sommeren, og så var det stengt på Majorstua da jeg kom meg opp dit. Jeg ble litt gretten da...

I kveld blir det ShadowLove. Skal ha nytt skjørt (Popelka, det er det jeg viste deg i Edinburgh) og et av korsettene mine. Tar sikkert et bilde, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Lunacia.

Var så koselig i hulen din igår, at jeg måtte komme innom idag også, og her har jeg fått plass på fellen foran peisen også :) .

Det varmer på en ellers regntung dag.

Takker for nydelig frokost, rundstykker og te og frukt til dessert må jo være en drømmestart på dagen.

Takker for nok et koselig opphold, nå for jeg atter begi meg ut i verden igjen, og se hva barna og jeg kan finne på i dag :wink:

:klem: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket og velkommen igjen ved en senere anledning, Betty. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Tusen takk for gode tips til polonese! Du vet ikke tilfeldigvis om hvor man kan faa tak i "oppskrift" paa hvordan man danser polonese?! Tror de aller fleste har danset foer, meg inkludert, men hadde vaert kjekt aa ha en liten oversikt over hvordan den gaar. Jeg faar lete litt rundt, tenker jeg!

Mmm.....saa gode rundstykker, er litt sulten etter foerst trening ("Kom i form med KK 2" :oops: ) og deretter sykling, oppover alle bakkene....pes.

Du blir sikkert kjempefin i det stilige skjoertet! Liker skjoert med litt vidde!

Ha en god dag, du faar kose deg med kanelboller og kakao hvis det fortsetter aa regne :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann. Litt liv og røre! :D

lunacia er jo så flink til å varte opp! Gleder meg til kanelbollene dine!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakao og kanelboller høres godt ut kan jeg få lov å få når det er klart????? *smiler det peneste jeg kan*

Så du går på HiO du også?????? Så gøy, da er det mulig vi har sett hverandre uten å være klar over det da jo. Jeg tar nemlig førskolelærerstudiet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...