Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

Ja, Oslo. :)

Har flere venninner som koser seg der, ja... Har generelt mange skeive venner, antagelig over gjennomsnittet for ei som tror hun er hetro (man vet aldri sier nå jeg). ;)

Saeria: Ja, jeg tror det kan være gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madley

Har profil på gaysir jeg..som jeg aldri sjekker...hmm..*løpe og sjekke*

Du må foresten snu den ene dingsen i url'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gjort det alt, men du hadde ikke reloadet. ;)

Jeg er på Gaysir... Er Alveprinsesse der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Åh..akkurat ja :oops:

Hadde visst ikke reloadet nei..

Er alveprinsesse deg? har vært å sett profilen din før da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GreenSky! :klem: God helg!

Men nå tar denne alven natta!

God natt! Hvis noen trenger å overnatte ligger det feller i skapet der borte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei og god morgen, yndlingsfisken! :)

GreenSky: Hadde ikke tilbudt overnatting hvis jeg ikke mente det, vennen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, det. Stort sett i 5. etg. Der hvor kun JBI-studenter får bruke PCene... (Som selvsagt ikke funket da vi var der sist, de driver og bytter masse greier der).

Det med pc'ene er jo ikke noe nytt da, synes nesten aldri at de funker når de skal jeg.

Du får kose deg under paraden i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spørs om jeg gidder dra... Det regner igjen. *sukk*

PCene hos oss bruker stort sett funke, selv om det er mye tull. Men nå var det ekstra mye, siden de installerer nye PCer og ny programvare og sånn. Jeg sitter i SU, og så vidt jeg skjønte på siste møte skal de installere en funksjon slik at studenter fra andre avdelinger ikke får logget seg på våre PCer. Det har nemlig vært et problem at andre kommer og bruker PCene våre, siden vi har så mye data. Har ofte vært slik at folk som skal levere programeringsoppgaver o. l. ikke har funnet ledig PC... Så får man håpe at dette vil funke og gjøre susen. ;) Personlig foretrekker jeg å gjøre ting på min private PC hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært et stort problem det med å finne pc'er som funker eller er ledige. Jeg er enig med deg foretrekker å bruke min egen pc hjemme.

Vi skal inn til by'n uansett vi da, for jeg skal inn på skolen og hente en oppgave også etter paraden skal vi se Harry Potter. (Gleder meg til å se den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg på kino, Idril.

Synd med været lunacia. Her blåser det, men det er sol. Snart skal jeg ned på posten. Må bare våkne litt mere først. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idril: Jeg så Harry Potter 31. mai! :D Gled deg! Selv er jeg en hjemmegris, og blir helst hjemme når det regner. Dessuten, nok å finne på her, husarbeide... Må få vasket mer tøy, og tørket litt støv og ryddet litt og sånn.

Saeria: Hehe, din sovekosing! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...