Gå til innhold

lunacias hule


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skikkelig stille her... Popelka er ute og flyr med fly, andre gifter seg, og atter andre er ute på vift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der stod rundstykkene i ovnen og eggene putrer i eggkokeren (genial sak). Jepp, det blir nystekte rundstykker fra Hattings Bakeri (dere vet, sånne halvstekte man kjøper på butikken) med pålegg til kvelds her... Mon tro om lunciamannen vil ha te? Han er litt sliten, stakkar, han har løpt maraton i skogen i dag! Ikke min greie, jeg har bare puslet hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet hjem etter en lang dag i by'n. Vi så på paraden vi, men den var finere i fjor.

Dere får kose dere med rundstykker og te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kos deg med te og rundstykker Lunacia! Selv har jeg smakt mammas spaghetti bolognese i dag, like god som alltid :P

Nå regner det jammen ikke mer heller! Skal se det blir en fin søndag - ha en fin dag i morgen!

Stor :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundstykkene smakte nam. :) Og så kakao! Yummi!

Jeg laget spaghetti i går, bruker kyllingkjøttdeig.

*kiler Popelka på tungen hun stikker ut*

Søndag i morgen, ja. Får se om jeg kan få overtalt min kjære til å dra på et hagesenter. Vil så gjerne jobbe litt med balkonghagen min.

Jeg har aldri fått med meg paraden, jeg. Synd, siden jeg har venner som bruker være med i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som mål å ha skrevet 1300 meldinger før jeg tar kvelden.

:hoho:

Sitter og hører på arabisk musikk. Utrolig herlig! Kjøpte en boks med tre CDer med diverse arabisk musikk i Skottland, kostet bare £7,99! Billig! Så samme på Platekompaniet her i Oslo, der kostet deb 169 kroner!

Vet ikke helt hva jeg skal i morgen... Håper på hagesenter!

Ellers kikket vi på ferie i dag. Vi drar sansynligvis til Island i begynnelsen av august! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Hvor er alle sammen? Det er så stille på KG i dag (også)...

Planer for dagen:

- dra til et hagesenter og gjøre innkjøp av ting til balkonghagen min. :)

- lese ut Rødstrupe av Jo Nesbø

- rydde og ordne litt

Prøve å ikke sitter på KG hele dagen, med andre ord. ;) Har jo allerede sittet her en stund i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei, da stakk jeg! Kommer muligens på i kveld eller noe... Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :klem: Håper du fikk dratt en tur på hagesenteret. Er litt misunnelig på folk som faktisk klarer å få planter og sånt til å gro. Uansett hva jeg gjør så dør alle mine planter. Så nå har jeg gitt opp og kapitulert - ingen flere potteplanter eller noe annet enn blomster i vaser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
God morgen!

Hvor er alle sammen? Det er så stille på KG i dag (også)...

Er nok ikke så mange på KG kl 10.00 en søndagsmorgen, nei! Er du en morgenfugl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...