Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

God morgen!

Nå har jeg printet ut oppgaven jeg skal til skolen for å levere i dag. Må leveres innen kl. 14.30, så jeg har det ikke travelt.

Det er deilig å være hjemme igjen, tross alt. Elsker Skottland, det er ikke det, men det å sove i egen seng og at alt her er mitt er noe eget.

Har fått vite at jeg skal jobbe uke 29 og 30 fulltid! Hurra! Det blir kroner i kassa! Dessuten er det jo en artig, og ikke minst RELEVANT jobb. :)

Skal kjøpe meg nytt månedskort i dag. Og så har jeg tenkt å se meg om etter planter til blomsterkassa mi. Blomsterjord til den store potta og slikt skal jeg ta senere, en gang jeg får dratt med meg lunaciamannen med bilen på et hagesenter eller noe. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Saeria.

*brygger frokostte, og setter frem te og varme rundstykker til de som ønsker frokost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lunacia! Saa flott du har faatt deg jobb! Delilig med litt ekstra penger, ja!

Kos deg med potteplanting :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

::forsyne seg med varme rundstykker og te:: :hoppe:

Gratulerer med jobb og velkommen hjem!

Ha en fin aften og en super uke :D

Klem, D. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt dere liker det jeg serverer i hulen min. Slikt gjør en alv glad.

Da jeg var på skolen i går møtte jeg ei av jentene jeg bruker henge med. Kjempekoselig å se henne igjen! Jeg hjalp henne med å se etter leilighet på finn.no, hun må ha en ny en fort! Og så gikk vi ut og spiste på restaurant...

Jeg bestilte fiskesuppe, og den var alldeles nydelig! Til dessert hadde vi noen sjokoladegreier med kokosis og bringebær! Det var noe av det nydligste jeg har smakt! Namm, nam, nam, nam! :sikle:

Så shoppet vi litt, jeg kjøpte et par solbriller og en Pixies-CD. Deretter stakk vi hjem til henne og så på Team Antonsen, før lunaciamannen kom og hentet meg.

Vi dro til en kompis av oss, som hadde satt sin elektriske grill på balkongen, så da ble det jammenmeg grilling på meg også i går. Været var strålende sol og skikkelig varmt! Superdeilig! Maten var også utsøkt!

Så ble det kveld, og vi dro hjem og la oss...

I dag må jeg pakke ut av kofferten og vaske klær. Har trent pittelitt, men satser på en bedre treningsøkt litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos det hørtes ut!

Selv skal jeg på jobb, og levere fra meg to gyselige passbilder av meg selv. :( Det var myye varmere i går enn jeg hadde trodd, og når bildene ble tatt var jeg så varm at jeg så ut som det hummertrynet! :oops:

Gleder meg til vi får digitalkamera. Da kan jeg slette de bildene jeg ikke liker, og ta nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du skaffe deg nytt pass? I så fall blir vel bildene sort/hvite uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke til pass, nei. Men til et ID kort på jobben. Jeg så skikkelig dradd ut. Kokvarm med flatt hår. :evil: Jeg kunne ha tatt noen på politikammerset, men køen til passkontoret og automaten gikk faktisk til langt på fortauet! :o Det var stappfullt inne på passkontoret, og alle skulle ta bilder der.

Den automaten er gøy. For da får en se hvordan en blir, og så kan en selv velge om en vil prøve igjen før det kommer ut på fotopapir.

Hater å ta bilde! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Ja, sånn fotoautomat hadde vi på passkontoret jeg jobbet på også. De er fine.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Ja, sånn fotoautomat hadde vi på passkontoret jeg jobbet på også. De er fine.

:klem:

Kjempegreie. Jeg måtte ta mine hos fotoknudsen. Midt i butikken med publikum og greier. Da kunne jeg ikke være vanskelig å be han som tok bildene å ta de såpass mange ganger at jeg ble fornøyd. Han hadde nedmlig digitalt kamera, men blitzen tok lang tid, det var varmt og masse folk som stod og glodde på meg. :( :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempegreie. Jeg måtte ta mine hos fotoknudsen. Midt i butikken med publikum og greier. Da kunne jeg ikke være vanskelig å be han som tok bildene å ta de såpass mange ganger at jeg ble fornøyd. Han hadde nedmlig digitalt kamera, men blitzen tok lang tid, det var varmt og masse folk som stod og glodde på meg. :( :evil:

Urk! Så kjipt! Det vet jeg ikke om jeg hadde takla... :klem: Godt det kun er jobbid, da, og ikke noe som skal vises frem til noe selig med folk! Vet hvordan det er, hadde ikke videre vakkert bilde på jobbiden min da jeg jobbet i politiet jeg heller. Han som laget id-kortene var ganske underlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst nesten bare Saeria og meg selv i hulen min i dag. Ja, ja... Hvis jeg setter frem en godteribolle kanskje det kommer flere innom? ;) Kjøpte en haug godter før jeg dro fra Skottland, nemlig. :)

Driver fortsatt å rydder ut fra kofferten, men er nesten ferdig. Og så har jeg vasket klær. Fortsatt masse klesvask igjen, riktignok, men, men.

Venninna mi kommer på besøk i dag. :D Hun er for øvrig også en alv.

Tok meg et deilig, varmt dag i dag. Nybarberte legger er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rekker frem skålen - der finnes det små ruller lovehearts, diverse sjokolade, fudge, skotsk tablet og sukkertøy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...