Gjest Runforit Skrevet 26. juni 2014 #2841 Del Skrevet 26. juni 2014 Frokost Skinkeomelett med grønnsaker Lunsj Kylling med avokadosalat og pinjekjerner Mellom Mandler Middag Laks med egge og avoakdosalat med rømmedressing Kvelds Proteincookies Snacks 2 kjærligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2842 Del Skrevet 26. juni 2014 2 bigone pizzastykker 2 brødskiver med egg masse sjokolade + litt frukt Anonymous poster hash: d6455...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 26. juni 2014 #2843 Del Skrevet 26. juni 2014 Frokost: rundstykke laget på havregrøt og vann med lettost, kalkunskinke og masse agurk Lunsj: 2 stykker med Big one (bare fordi jeg ble tilbudt det på besøk og var sykt sulten) Før trening: to yoplait 0% yoghurter med proteinpulver og cashewsmør Middag: fullkornspasta med saus laget på 100g røkelaks, 120g lett creme fraishe, paprika, løk og vårløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 27. juni 2014 #2844 Del Skrevet 27. juni 2014 Frokost Eggerøre med opphakkede mandler Lunsj Kylling, egg og avokadosalat Mellom Mandler Middag Kyllingpizza Dessert Kokosmel cookies med flytende sjokoladekjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 27. juni 2014 #2845 Del Skrevet 27. juni 2014 - Yoplait dobbel 0% blåbær, mandler og kaffe. - Proteinpulver og vann. Mager kesam med mandler, solsikkefrø, linfrø og sukkerfri sjokoladesirup. Latte macchiato. - Rugsprø med hvitost, Babybel cheddar, speltlompe med sjokoladepeanøttsmør. Kaffe med melk. - Speltlompepizza med tomatpuré/ketchup, hvitost, kyllingfilet-pålegg, pepperoni og cherrytomater. Cola X. Har kjøpt inn smågodt, får se om jeg glefser det i meg. Trodde jeg kjøpt "et par biter" - var 350 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 28. juni 2014 #2846 Del Skrevet 28. juni 2014 Frokost Eggeøre med mandler Lunsj Fisk med avokadosalat og pinjekjerner Mellom Melon og coco loco Middag Soyabønnespaghetti med kylling og tomatsaus Dessert Cookies med flytende sjokoladekjerne Kveldskos i dag blir soyasjokoladeis og kokossorbeis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 28. juni 2014 #2847 Del Skrevet 28. juni 2014 Frokost:Bløtkokt egg ,1 skive brød og sursild. Lunsj.Grovbrød med jarlsberg og epleskiver. Middag.Stekt kyllingfilet penslet med en blanding av rapsolje og revet eple.Salat av isberg,vårløk,gul paprika,tomater og vannmelon.Dressing av lettrømme med presset hvitløk. Kvelds i dag blir 1 skive brød med grov leverpostei med sylteagurk,og 1 skive med spekepølse og kaviar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grrwaffmjau Skrevet 28. juni 2014 #2848 Del Skrevet 28. juni 2014 Frokost: havregrøt og banan Lunsj: jordbær og gulrøtter Middag: ovnsbakt torsk og grønnsaker Mellom: mere jordbær Kvelds: yoplait vanilje og ett eple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 28. juni 2014 #2849 Del Skrevet 28. juni 2014 Frokost: To toast Lunsj: Baguette med kylling Middag: Burger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2850 Del Skrevet 29. juni 2014 Eggerøre med avokado og noen jordbær, kyllingwok, biffsalat, mørk sjokolade.Anonymous poster hash: b63e3...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noradoll Skrevet 29. juni 2014 #2851 Del Skrevet 29. juni 2014 smoothie, et glass juice, en skive med salami, et glass sjokolademelk, 6 biter sjokolade, en gullerot, en tallerken med torsk og potet, litt potetgull og en is og ca. 10 minitomater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 29. juni 2014 #2852 Del Skrevet 29. juni 2014 Frokost: Havregryn med litt melk og jordbær Kaffe Middag: En kyllingfilét Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 29. juni 2014 #2853 Del Skrevet 29. juni 2014 Frokost; en kvikklunsj, 3 kopper kaffe, en capri sonne og en banan........ Middag: 2 store skåler fiskesuppe mef brød og smør. Kvelds; 4 øl, 1 glass vin, 3 drinker, en halv rømmeboks, en halv potetgullpose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 29. juni 2014 #2854 Del Skrevet 29. juni 2014 Frokost: Kaffe, eggerøre Lunsj: 1/2 mango, stekt aubergine og salat middag: Bønnegryte med ris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jiffi Skrevet 30. juni 2014 #2855 Del Skrevet 30. juni 2014 TO loffeskiver med smør og løvtynn skinke. hei =) jeg bare lurer på noe, siden det er flere som har lignende innlegg som deg.,..er dette ett måltid...eller er det, det du spiste i løpet av en hel dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2856 Del Skrevet 30. juni 2014 2 kyllingpølser med potetmos 2 brødskiver med leverpostei + gresk yoghurt 1 dobbel 0 blåbæryoghurt med musli Anonymous poster hash: d6455...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 30. juni 2014 #2857 Del Skrevet 30. juni 2014 Så innmari lite mange av dere som poster her spiser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2858 Del Skrevet 30. juni 2014 Så innmari lite mange av dere som poster her spiser Hva spiser du da? Mye kommer an på om jeg har fri eller jobber. Har jeg fri står jeg opp skikkelig seint og spiser middag med en gang. Anonymous poster hash: d6455...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 30. juni 2014 #2859 Del Skrevet 30. juni 2014 Hva spiser du da? Mye kommer an på om jeg har fri eller jobber. Har jeg fri står jeg opp skikkelig seint og spiser middag med en gang. Anonymous poster hash: d6455...07c Nå siktet jeg ikke til alle som poster her inn. Jeg ser ikke helt poenget med å ramse opp hva jeg spiser i løpet av en dag, men spiser vel ca. 2000 kalorier om dagen (teller ikke, men vil tippe at jeg ligger ca. der, pluss/minus), litt avhengig av hvor mye jeg trener og selvfølgelig hvor sulten jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #2860 Del Skrevet 30. juni 2014 1/2 rundstykke med sjokade 1/2 rundstykke med kaviar 250g tortellini 4 biter sushi 1 pølse i brød med sprøstekt løk Føler jeg har spist litt mye men jeg kjenner jeg fortsatt er sulten . Nå som jeg har fri fra både skole og jobb gjør jeg ikke så mye hjemme, har jeg skole og/eller jobb derimot og er på farten har jeg som uvane å spise veldig lite. Jeg finner aldri en mellomting med andre ord, ikke bra. Ellers skal jeg jobbe mye i sommer så jeg vil nyte fridagene nå hjemme Skitt au, nå jeg lager meg nattmat Anonymous poster hash: 5465f...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg