Gå til innhold

Boblebrusboka - min dagbok

Gjest boblebrus

Anbefalte innlegg

Gjest boblebrus

Mandag igjen, og hva skal jeg si om helgen? Puh! Jeg er utkjørt. Mest mentalt. Den lille hunden til mamma og pappa kom nemlig på lørdag, og skal bli i tre uker. Jeg synes det er koselig å passe den, men jeg merket fort at samboer ble irritert. Han har frem til nå vært positiv til hundpass - og har fått nok av sjanser til å si nei. Så etter min mening er det litt sent å gå rundt og huffe seg nå. Og han har jo vært så snill og oppmerksom med hunden når vi har vært på besøk hos foreldrene mine, så synes det er litt trist at han plutselig synes hun er til bry og ikke vier henne et snev av oppmerksomhet.

Også har du meg da - midt oppi smørja der jeg vil gjøre det beste både for hunden og for samboer. Hunden er en gammel dame som blir 11 år i år, og jeg har fulgt henne fra hun var 12 uker gammel. Da blir man jo innmari glad i henne også da :hjerte: Ja, hun snorker om natta, hun må gå på tur, hun får snø på potene som blir med inn.. sånn er det med hund! Ellers er hun veldig lett å ha med å gjøre. Og jeg prøver å gjøre både to- og firbeinte fornøyde. Det er ikke lett altså! :sur:

Det var ikke lett å forlate henne i dag morges. Hun er vant til å være alene hjemme, men ikke hos oss. Vi forsøkte å være borte en time på lørdag, det gikk bra. Men når jeg lukket kjøkkendøra i dag morges begynte hun å bjeffe, jeg ble helt sånn "neeei.. buhuu". Men jeg må jo på jobb. Og jeg vet at hun roer seg ned etter kort tid, hun ligger mest sannsynlig og sover nå. Jeg la til rette med flere pledd, radioen på lavt volum, frokost i matskålen og friskt vann. Så hun lider ingen nød, akkurat :)

Nei, nok om det. Jeg får krysse fingrene for at det går seg til, både for mennesker og dyr :Nikke:

Positive nyheter; i helgen har jeg bare gått opp 0,1 kg! Det burde være et godt utgangspunkt for denne uken, skulle jeg tro. Jeg krysser fingrene for samme jevne vektnedgang som sist uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest boblebrus

Hjemmekontor! Det var jammen på tide etter halvannet år i bedriften :fnise:

Eltilsynet skulle komme mellom 8 og 14, han fyren kom klokka 9 og ble ferdig på et kvarter. Fortalte at kjæresten min var elektriker, han bare "åja, da sjekker jeg ikke så nøye her, regner med han veit hva som må fikses selv". Åååkei, så for meg en kjempestreng kar som bare "hør nå her :opplyser: " Men han var så forsiktig så. Så det gikk jo veldig greit, egentlig. 20 år til neste gang!

Iom. at han ble ferdig så tidlig er jo spørsmålet om jeg skal gidde å dra på jobb. Har ingen møter der i dag, og det er sinnsykt deilig å jobbe hjemmefra. Og jeg har jo for så vidt meldt om hjemmekontor hele dagen, så det er ingen som venter på meg. Tror jeg blir her. Fred, ro, kaffe, radio og en liten snorkende voffs ved min side :nigo: Så lenge jeg er tilgjengelig på mail og telefon er det greit.

Apropos voffs, i natt var jeg oppe 3 ganger for å roe ned hunden som sov på eget rom. Jeg skjønner ikke problemet med å la henne ligge på et teppe inne på vårt soverom? Da sover hun i alle fall hele natten, jeg skjønner jo at hun vil ligge sammen med "flokken". Om kjæresten min hadde taklet hundesnork ville det vært så enkelt! Men "åå neeei, hun snorker så fælt, buu, jeg får ikke sove" :roll: Så da er det tydeligvis bedre med en hund som skraper på døra x antall ganger om natten slik at jeg må stå opp :murvegg:

I går hadde jeg masse dumme tanker i hodet, og det hele toppet seg med at jeg kjørte i grøfta på vei opp til huset - igjen! Så vi måtte ringe til traktorfyren. Og kjæresten min var litt spydig når han så hva jeg hadde gjort og sa et eller annet dumt, og da begynte jeg å stortute. Det var liksom mange tanker i hodet samtidig, på toppen av at jeg følte meg så dum fordi jeg ikke klarte å rygge ned bakken. Kjæresten fikk helt noia og ble helt "unnskyld, jeg sier så mye dumt, æææ ikke gråt!". Huff :ler: Er lettere til sinns i dag, heldigvis.

Har gått ned 0,5 siden i går! Så nå har jeg "rekordvekt" igjen! :danse: Ah, det er så vannvittig deilig at det begynner å gå nedover igjen :Nikke: Når jeg ser tall på vekta som jeg ikke har sett før i dette vektprosjektet får jeg skikkelig motivasjon! Helt herlig :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

I natt var jeg bare oppe én gang for å roe ned hunden :sovne: Ja, altså, egentlig to. Men den første gangen var rett etter at jeg hadde lagt meg, før jeg hadde sovnet. Så den teller egentlig ikke :fnise: . Ugh... kjæresten vil liksom ikke inngå kompromisser heller, det er fremdeles totalt uaktuelt for han at hunden sover på soverommet vårt. Men han vil samtidig ikke ta ansvar, absolutt alt som angår hunden er på min kappe.

Så jadda! Får se på det som trening til småbarnsperioden, om ikke annet :ler: (men da håper jeg på en mer delaktig kjæreste altså). Hun er jo så skjønn, jeg vil jo bare det beste for henne :hjerte:

Nå skal jeg snart på onsdagsmøte.. blaah. Jeg begynner å bli fryktelig lei disse møtene altså. Er ofte så slitsomt og høylytt. Har litt dårlig motivasjon på jobb generelt nå, de aller fleste oppgavene mine er ting der jeg venter på svar fra andre for å kunne komme videre.. agh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Smått stressende morgen. Først forsover jeg meg med en halvtime, så må jeg selvfølgelig gå på tur og stelle litt med hunden før jeg går, og på toppen ringer samboer og han har glemt matpakka si - så da må jeg kjøre innom jobben hans med den. Kom ca. en time senere en planlagt. Det er ikke noen krise når jeg har flexitid, men samtidig sitter dette med "faste arbeidstider" igjen i hodet fra den gangen jeg måtte være på jobb da-og-da, og da får jeg dårlig samvittighet hvis jeg kommer senere :fnise:

Vekta har stoppet igjen. Blah. Eller, den gikk ned 0,5 fra mandag til tirsdag, siden har den stått stille. Jeg fører opp alt jeg spiser, lite karbohydrater, null sukker og jeg har også kaloriunderskudd. Men likevel rikker ikke vekta seg. Hmm.. jeg lurer på om jeg faktisk må øke fettmengden (eller matmengden generelt). Spise litt mer LCHF, selv om jeg er smått skeptisk til å stappe i meg altfor mye. Men jeg lurer på om det kan funke. Mulig at kroppen min rett og slett går på sparebluss nå, får prøve å fikse det.

Ellers må jeg bare gjøre litt :danse: for at hunden nå faktisk har begynt å ville gå på tur. Hun har tidligere stoppet opp når vi er halvveis nede i bakken fra huset og nekter å gå lenger. MEN både på kveldsturen i går og morgenturen i dag har hun villet gå helt ned til postkassa (150 m :ler: ), og gjerne videre langs veien. Skal prøve å få henne med på en lengre tur i ettermiddag :Nikke:

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Kjæresten min har de siste dagene vært veldig oppmerksom og omsorgsfull, det synes jeg er flott :) Han har vært litt fraværende og kald den siste tida, men nå begynner ting å ta seg opp igjen.

Men denne hundepassingen en kilde til irritasjon. Altså, for meg går det helt fint å passe en liten hund i knappe tre uker. Men samboer har vært negativ fra dag én. Hvorfor? Aner ikke. Han gjør ikke en dritt. Jeg tar på meg absolutt ALT ansvar og sørger for mat, vann, medisiner, tur og kos. Men likevel går han rundt og er irritert. Uten grunn. Bare det at hunden ER DER gjør ham furten. Før snakket vi faktisk om å få egen hund og tittet på valper på finn, fra sekundet denne hunden kom inn døra har han snudd tvert om og har nå proklamert at vi aldri skal ha dyr ( jeg synes det er teit å utelukke noe fra livet jeg da, ting kan endre seg.). Jeg skjønner ingenting :klo:

Såååeh...JADDA! Jeg har litt å stri med :fnise:

Over til noe annet, vekta viser 0,2 ned siden sist fredag. Bedre enn ingenting. Jeg kommer ikke til å gi meg før jeg går ned ytterligere 13 kilo uansett, men det taaar så laaang tiiid :dry:

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

En times tid ute i solen gjør godt :danse:

Apropos irritasjon jeg nevnte i forrige innlegg, i går kveld sa jeg klart i fra om det jeg mener til mannen. Og han har gitt sin versjon (som i det store og det hele var "jeg vet ikke hvorfor jeg tenker sånn, jeg bare gjør det"). Men sånn er det, og nå har jeg i alle fall sagt min mening.

Denne helgen prøver jeg en litt annen strategi ifbm kosthold. Jeg skal nemlig ikke være streng i det hele tatt :ler: Ikke sånn at jeg skal fråtse akkurat, men jeg skal unne meg det jeg har lyst på og ikke være redd for f.eks. en kopp kakao, en håndfull nonstop e.l. Gå litt bort fra lavkarbo, og se hvordan det fungerer. Kanskje kroppen rett og slett trenger et lite kick!

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Jeg er så slapp på søndager :sovne::fnise: Og helgen går så fort! Fredagskveld er det liksom "juhu, hæla i taket - en hel helg framfor meg!", før jeg vet ordet av det er det mandag igjen.

I dag var jeg og hunden ute i halvannen time. Vi herjet i hagen, kastet pinne og koste oss. Et lite øyeblikk forsvant hunden og jeg ble stressa, men hun hadde bare tatt en spasertur under huset :ler: Så det var veldig koselig. Jeg satte meg på plenen og nøt sola noen minutter også.

I går ble det champagne til middag (tom for hvitvin, haha), og en laaang og herlig samtale med bestevenninnen utpå kvelden. Gleder meg sånn til vi skal sees, har bestemt meg for langhelg med fri fredag og mandag i slutten av måneden. Åååh, det kjenner jeg at jeg trenger nå. Fy søren, synes jeg ikke gjør annet enn å gå på jobb. Blir godt med fri!

Nei, nå er det ny tur med hund og så skal jeg bake supergode knekkebrød! Og så blir det vel middag.. resten av søndagen på kjøkkenet, med andre ord :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Det er så fint vær ute! Og her inne sitter jeg.. og stirrer lengselsfullt ut av vinduet :fnise:

Folk på jobben er så treige med tilbakemeldinger. Når ting egentlig er ferdig, DA kommer de og bare "jeg vil heller ha det sånn og sånn". Gaaah. Sjefen er et godt eksempel. Det ironiske er at veldig mange på jobben klager over at alle er treige, men så er de like treige selv. Og det er ikke bestanding "bare" å rette opp i ting heller. Blir litt oppgitt, folk skal ha så mange meninger om ting de ikke har greie på.

Kalenderen viser at jeg nå går inn i en periode med litt ekstra fri, det er godt. Langhelg i slutten av denne måneden, påske i april og to langhelger i mai. Skal ikke klage på dét :nigo: Men jeg synes fremdeles at 25 feriedager i året er litt snaut altså. Man må liksom planlegge og spare på dagene. I en perfekt drømmeverden ville jeg nok hatt en uke ekstra :briller2: Men man får tage det man haver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

På mandag var bikkja helt håpløs og bjeffet i tide og utide, i går var hun snill som et lam. Det var så himmelsk godt! Men så gikk vi også en lengre tur rett etter jobb der vi fikk herjet og lekt i skogen, så jeg tror trikset er å rett og slett slite henne ut litt. Hun er gammel, men hun kan bli rastløs likevel :lol:

Vi har skogen som nærmeste nabo, ligger rett bak huset. Og forrige eier fortalte at det hadde vært en tursti der. Men i følge ham var denne nå inngrodd, og jeg trodde det ville være ufremkommelig. Men neida, det gikk så fint så! Det var riktignok ingen klart definert tursti der lenger, men ikke noe problem å gå oppover, forholdsvis åpent og fint. Og hunden storkoste seg. Så da kjører vi på med tur der i dag også, og i dag skal jeg gå lenger enn jeg gjorde i går. Greit å bli kjent med turmulighetene i nabolaget :Nikke:

I dag ble onsdagsmøtet avlyst, og jeg har hele kalenderen fri! Ah! Det er så utrolig godt med åpne dager der jeg faktisk har tid til å jobbe med konkrete ting. God onsdag til alle!

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Satt og leste den "hvilke sykdommer har du"-tråden og kom på at jeg faktisk har skoliose som burde vært sjekket hos legen snart :fnise: Eller, jeg sjekket det hos legen i tenårene, men da fikk jeg bare henvisning til fysio som ga meg et par treningstips liksom. Kanskje greit å ta en liten oppfølging nå. Fungerer fint i hverdagen, men greit med en liten tilstandsrapport :)

Ellers viste vekta i dag et meget pent tall. Ut i fra mandagens vekt har jeg gått ned over en kg! Ut i fra forrige fredags vekt har jeg gått ned 0,4 :danse: Virker som en bra taktikk å "fråtse" i helgen, haha! Gi kroppen et lite kick liksom. I tillegg til turer med hunden, selvfølgelig. Er spent på morgendagens resultat, vekta i dag ga i alle fall masse motivasjon :Nikke:

Apropos morgendagen, i morgen blir det en kabal som må legges altså. Det er nemlig et arrangement med jobben på kveldstid. Med følge. Ca. en time fra der vi bor. Jeg må nesten gå litt før fra jobb for å rekke både en god tur med hunden, dusjing og fiksing. Jeg har meldt oss på en buss som skal gå fra jobben og til arrangementet, men lurer på om vi heller kjører selv. Etter mine beregninger blir det litt mindre stress da, og da kan vi også dra hjem før hvis vi ønsker det. Men jeg tror det blir veldig hyggelig altså. Med unntak av stress etter jobb er jeg positiv :)

Ååh, er en kollega i perm som er på besøk med sin 4 mnd gamle baby her nåå.. og jeg blir ikke verpesjuk i det heeele tatt. Sukk og smelt :fnise::rodmer:

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Fredag igjen! Uka flyr :danse:

I dag viste vekta nedgang på 0,2 siden sist fredag. Litt surt iom. at den viste et bedre tall i går, men litt nedgang er bedre enn ingen nedgang :Nikke: . Og jeg gir meg ikke før jeg når det endelige målet uansett, uavhengig av hvor lang tid det måtte ta.

Kunne egentlig tenke meg å dra rundt lunsj i dag for å rekke alt jeg skal gjøre før arrangementet i kveld, men ser at jeg skal ha et møte frem til kl 13.30. Da får jeg satse på å få dratt innen kl 14 i alle fall. Foreslo til samboer at vi skulle kjøre selv, men han ville faktisk ta den bussen. Så da må jeg belage meg på at jeg må være ferdig pyntet og klar kl 17 slik at jeg rekker en siste tissetur med hunden og kan kjøre hjemmefra kl 17.15. Oioi, må være forberedt på stress ser jeg :ler:

I går fikk jeg litt sånn "oh no" igjen ut i fra noe samboeren min sa. Jeg hadde nemlig kjøpt et pålegg i family pack, og sa noe sånt som "vi er jo en liten family på to personer". Samboer repliserte med "ja, det er akkurat passe". Jeg tenkte bare "whaaat?" også begynte tankene å spinne rundt om han faktisk vil ha barn i det hele tatt. :klo: Oppvaskmøte asap!

I helgen skal jeg være hjemme og rydde :ler: Det ser helt j*vlig ut nå. I morgen blir det storrengjøring mens samboer er på bruktmarked. På søndag blir det kanskje kino. Aah, helg :hjerte:

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Herlig helg. Arrangementet på fredag var veldig hyggelig, og lørdagen var deilig og avslappende. Men OMG for en kveld det ble i går.

Det høres kanskje ut som om jeg skal fortelle noe heftig, det er ikke noe snusk altså. Var bare at jeg og kjæresten hadde skikkelig oppvaskmøte. Vi fikk satt ord på en del ting, jeg fikk spurt om barn osv (og til min store glede er han 100% klar på at han vil dette, bare ikke nå). Vi fikk rett og slett ut en del skit, begge to. Og jeg fikk sagt klart i fra om en del ting. Det ble veldig følelsesladet, jeg gråt først og så gråt han osv. Men da fikk jeg klart svar på mye. Vi var ganske slitne begge to, når det er sent på kveld er det lett at følelsene tar overhånd.

Nå i etterkant er jeg på én side veldig lettet, på en annen side frustrert pga. hans situasjon. Det er mye for ham å tenke på. Men jeg heier på sidelinja og vil gjøre alt jeg kan for å hjelpe :)

Ellers såå.. null mensen. På dag 37 i syklusen. Oh joy. Ser ut som om det tar tid å stabilisere dette systemet altså. Skal banne på at tanta kommer akkurat den langhelgen jeg skal ha jentehelg i byen. Men med den fantastiske menskoppen er jo ikke det noe problem :ler:

edit: litt mye info, kortet ned.

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fikk tatt et oppvaskmøte i heimen. Det er vel godt å få utløp for det man har gått og irritert seg over, og fint å høre hva han synes om barn osv :)

Er det første syklus etter at du sluttet på p-piller? Da kan det jo gjerne ta litt tid før systemet er back on track igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Så bra at dere fikk tatt et oppvaskmøte i heimen. Det er vel godt å få utløp for det man har gått og irritert seg over, og fint å høre hva han synes om barn osv :)

Er det første syklus etter at du sluttet på p-piller? Da kan det jo gjerne ta litt tid før systemet er back on track igjen :)

Ja, det var veldig godt å få snakket ut om ting :)

Jeg er i andre syklus, sluttet rett før jul i fjor. Har mao ikke gått så lenge uten pilla, og tenker at det ikke er vits å bekymre seg riktig ennå. Ting kan ta tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Og stadig flere arbeidsoppgaver kommer som perler på en snor :dry:

Skal ikke klage heeelt da, to av oppgavene er faktisk noe jeg ser frem til å holde på med. Får muligheten til å være litt kreativ og slikt. Det kjipeste er egentlig alle de smågreiene som stjeler tida mi. Som å booke møter, bestille opp ting, en skrivefeil på nettsiden osv.

Nå skal mamma, pappa og morfar ha kommet hjem fra ferie, forresten. Ser på OSL sine sider at flyet landet rundt halv åtte. Så da er de vel hjemme igjen nå, sover sikkert pga jetlag :fnise: Eller så styrer de med å få morfar hjem, det kan gå tregt når man har en 85-åring på slep.

Ellers kan jeg nevne at stemningen i heimen har steget betraktelig etter praten vår på søndag. Kjæresten var så blid og fornøyd i går, god tone hele kvelden :nigo: Det er helt tydelig at det hjalp å få ut litt frustrasjon, både for ham og for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Klarte nok en gang å forsove meg i dag, stod opp en halv time senere enn planlagt. Og når man i tillegg skal lufte hund etc. tar ting litt tid. Takk og lov for fleksitid :)

Mamma ringte i går, de kommer på lørdag for å hente hunden. Hadde visst hatt en helt fantastisk tur, men var ganske trøtte :fnise: Mamma ble helt rørt når hun hørte at hunden hadde hatt det bra, sovet på eget rom og i perioder lekt og herjet nesten som en liten valp. Å springe fritt på fire mål tomt og godbit på lørdager gjør en liten voffs glad vettu :danse:

Ah, følelsen når man hjelper konsernledelsen med datatrøbbel. Og alle de fænsi direktørene nikker sånn takknemlig og bare "takk for hjelpa" og jeg bare "ikkeno problem :smoke: " :ler:

Jeg har så lyst på nye klææær. Var innom litt diverse nettbutikker i går, ser det er mye salg nå. Lurer på om jeg skal sette av en tusenlapp og ta meg en liten shoppingrunde på verdensveven. Jeg har mye klær, men veldig mye er slitt og gammelt. Shopper klær kanskje tre ganger i året, så gjelder å slå til når jeg kommer over gode tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest boblebrus

Jeg ble skikkelig positivt overrasket i går når jeg sjekket skatten :nigo: Fikk en god slump igjen, ca ni ganger mer enn jeg trodde på forhånd :danse:

Med feriepenger betyr dette at jeg blir rik (i følge min beskjedne målestokk) i juni :fnise: Det meste skal nok gå til sparing og oppbygging av solid buffer. Men det kan hende jeg unner meg en ny PC :Nikke: The Sims 4 kommer til høsten, og da er det viktig å ha utstyret i orden :Hehe:

Jeg skulle vel egentlig ha bestilt meg frisørtime snart, gjerne før gjenforeningen neste helg. Fint å være litt freeesj på håret. Men så er det jo dette med penger da. Både nye klær og ny frisyre? Det blir ikke billig :ler: Men nå har jeg jo funnet bilde av frisyren jeg ønsker meg og greier. Hm, vi får se. Mulig jeg stikker innom nærmeste salong og forhører meg litt.

Og en ting til: er det virkelig nødvendig å innkalle til timeslange møter om ting som kunne vært avtalt over kontorpulten? Det er noen på huset som må bable om absolutt alt på et møterom, sitter i timevis og snakker om ting som kunne vært sagt i tre setninger. Blah :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

De siste par dagene har det vært masse å gjøre på jobb. Men jeg tror jeg har en viss oversikt og at jeg er ajour. Jeg er forholdsvis effektiv, så nå skal alt fra min side være unnagjort. Problemet er å få de jeg har spilt ballen videre til å gjøre sin del. Akkurat nå har jeg seks små prosjekter på lista der jeg venter på svar fra noen for å komme videre :murvegg:

-0,6 kg ned siden forrige fredag! Det er vel rekord ifbm. ukentlig nedgang etter nyttår. Storfornøyd. Nå har det gått jevnt nedover de siste tre ukene, og jeg tror jeg har funnet en slags løsning på stagnasjonen. Evt. har kroppen min skjønt et eller annet helt av seg selv :fnise:

Jeg gleder meg sånn til neste freeedag! Jentetur, gjenforeningsfest, hotellfrokost, masse skitprat, vin og latter! Gleder meg jammen til å ta toget også, lenge siden jeg har kjørt tog :ler: Skal innom frisøren i dag og høre om ledig time til uka. Også fant jeg noen nettsider med salg på klær, lurer på om jeg skal unne meg noe nytt på den fronten også. Da blir jeg nok flott :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Woho, frisørtime i dag rett etter jobb. Skal bli godt å fikse opp litt i det kråkereiret jeg har på hodet nå. Har med bilde og greier, men spørsmålet er jo om jeg blir like fresj som den respektive kjendisen på bildet :fnise: Vi får se, oppgradering av sveisen blir det uansett :jepp:

Gjett hvem som hilste på verdens nydeligste lille baby i helgen! :hjerter: Var en venninne av samboers søster som kom på besøk til svigers, der vi tilfeldigvis også befant oss. Med seg hadde hun sin 8 mnd gamle datter, og jeg ble jo helt bergtatt. Fikk ha henne på fanget og greier, hun var så søøøt! Blid, våken og i det hele tatt. Alle ble helt tussete, bortsett fra samboern min selvfølgelig. Han smilte og sa hei når han fikk blikk-kontakt med bebisen, men ellers tror jeg han var litt redd egentlig. Visste ikke helt hvordan han skulle oppføre seg rundt den lille krabaten :fnise:

Ellers har hunden reist hjem, i følge mamma ble hun litt deppa når hun kom hjem til dem. Hang med halen og virket litt nedfor rett og slett. Savnet nok oss og den store hagen vår :) Selv om det er litt stusselig og uvant å ikke ha hund lenger, er det deilig også. Det skal jeg ærlig innrømme :ler: Merker at jeg har bedre tid om morgenen, for eksempel.

Ellers har TR meldt sin ankomst, det var vel på tide etter en 42-dagers syklus :overrasket: Men med mooncupen og null smerter glemmer jeg nesten at jeg har det :nigo: Jeg er nysgjerrig på når syklusen blir stabil igjen altså. Eller om den noensinne blir det :klo:

edit: skrivefeil

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg skjønner meg ikke på kroppen min. Uten at jeg skal gå for mye i detalj, er TR veldig merkelig nå. Ikke nok med lang syklus liksom, når den først kommer oppfører den seg så rart. Har litt med farge, mengde og slikt å gjøre. Jeg skjønner ingenting. Er det ordentlig TR i det hele tatt? :klo:

Uansett, jeg kjenner at jeg egentlig er glad for at jeg sluttet på pilla når jeg gjorde. Selv om vi ikke skal bli prøvere riktig ennå er det veldig greit at kroppen får god tid til å omstille seg, og ikke minst får jeg god tid til å bli kjent med kroppen. Har en følelse at det kan ta tid å få et stabilt system.

Ellers så har jeg fått meg ny sveis! Jeg er fornøyd med klippen, men frisøren kunne nok vært ennå mer drastisk med fargevalget. Jeg prøvde å si hva jeg så for meg, men passet samtidig på å fortelle at jeg ville ha det "naturlig". Og da ble det nesten for naturlig :ler: Kunne med fordel vært litt lysere. Men godt å friske opp sveisen uansett! Altfor lenge siden sist.

I tillegg venter jeg på tre par sko i posten. Fant ut at gavekortet jeg har hatt i lommeboka i en evighet også kunne brukes på nett. Og der var det salg! Så da trengte jeg bare å betale 46 kr for to par ankelstøvletter og et par sneakers :nigo: I dag skal jeg ut og shoppe et par nye gensere. Aaah.. fornyelse :hjerte: Lenge siden jeg unnet meg noe på klesfronten.

Det er så mye møter og skit på jobb om dagen. Og ikke bare i arbeidstiden, men jeg blir kalt inn til både det ene og det andre på kveldstid også. Blaah, unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...