Gå til innhold

Boblebrusboka - min dagbok


Gjest boblebrus

Anbefalte innlegg

Gjest boblebrus

Juhu! :goodbye:

____

Sitter her på jobb igjen da.. i går ble det lite internett og slikt pga. været. Huff, det regnet sidelengs, torden og hele pakka. Rakk heldigvis å unnagjøre både handling og middag før stormen begynte.

I dag skal jeg til legen igjen og prøve å fjerne øreproppen igjen. Jeg må si at jeg har mine tvil, jeg klarer bare ikke å fatte at den skal gå bort når ingenting har hjulpet hittil. Kjeven har til og med "stivnet" på en måte på grunn av øret, så det er ubehagelig å spise. Haha, at det går an liksom! :fnise: Jeg er en sånn person som får slike flaue, rare greier med kroppen. Kan jeg ikke bare brekke en arm eller få bihulebetennelse som andre folk? Neeida :ler:

Ingen TR ennå heller. Nå er det akkurat ett år siden jeg la om kostholdet og gikk ned ca. 13 kg på et halvt år. Det har holdt seg stabilt siden jul takk og pris, men det er ikke til å stikke under en stol at jeg har vært lat og uforsiktig med kostholdet i 2014 og derfor ikke har gått noe mer ned . Sitter her og leser litt om pcos, lavkarbo, syklus og slike ting. Blir mer motivert til å ta en ny runde med strikt kosthold med lite karbo og sukker for å se om det funker :) Fikk jo TR rimelig kjapt etter at jeg la om kosten sist, det var helt tydelig at det hadde noe å si for syklusen.

For øvrig fikk jeg spørsmålet "når skal du ha baby da?" fra mamma i ferien. Første gang hun har spurt så direkte, men det har jo vært tydelig i flere år at hun gleder seg til barnebarn :fnise: Jeg svarte at det var et privat spørsmål jeg ikke ville svare på, og pappa backet meg opp. Han ble nesten mer irritert på mamma enn det jeg ble :ler:

Edit: BLAAAH. Neida. Ikke voks som var problemet i øret mitt nei. Infeksjon og hevelse derimot :( Resept på øredråper med antibiotika og tilbake for sjekk neste uke.. i mellomtiden hører jeg bare med ett øre :/

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest boblebrus

Ekstra trøtt i dag, slet med å sove i natt pga øret :( Det virker som de øredråpene løsner på et eller annet i øret altså, men fy søren - det gjør vondt! Nå har det gått en stund siden jeg tok dem sist, og da er egentlig alt OK (med unntak av at det er tett), men sånn.. en halvtimes tid etter at jeg har tatt dem begynner det å svi og er vondt en god stund før det gir seg igjen. Blaah. Jeg håper så inderlig at disse dråpene vil funke og at jeg kan høre normalt igjen snart...

Samboer har vært skikkelig sytete i det siste. Au, jeg har så vondt der og der, buu på meg, det er synd på meg (men hvis JEG ber om litt forståelse for øret for eksempel, er det bare "jaja, du har jo fått øredråper" :jolie: ). Men i går virket det som om han forstod at han var negativ, han tok seg sammen, reflekterte litt over egne holdninger og ja.. ble blidere :fnise:

Ah.. kjenner at jeg gleder meg til å komme hjem. Rolig på jobb egentlig, men akkurat nå vil jeg bare hjem og sløve :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Har ikke skrevet her noen dager selv om jeg har tittet innom. Har liksom begynt på et innlegg også bare "næh.. gidder ikke" :fnise: Men nå skal jeg prøve å skrive noen ord!

Øret er bra igjen! Det føles i alle fall sånn. Proppen løsnet på fredag kveld, og smertene er borte. Så nå kan jeg høre ordentlig igjen, hurra! Skal dog til legen i morgen, greit å sjekke at alt er i orden igjen og eventuelt spyle bort rester av gørr :ler:

TR har ikke kommet enda :overrasket: Dag 56 i syklusen, vil det ingen ende ta? Jeg tviler på at jeg er gravid, tok en el-test i går ettermiddag, den var soleklar negativ. Og den ville vel vært positiv om jeg var gravid? Har heller ingen symptomer. Må ta meg en tur til gyn snart tror jeg. Jeg stresser ikke såå mye med det siden vi ikke er prøvere enda, men blir jo litt bekymra...

Huff. Det er bebiser overalt! Bare de siste par dagene har en kollega blitt tante (og skal bli tante igjen snart) og en skolevenninne født ei lita tulle. Og sjefen skal få barn og.. blah. Og samboeren min står på stedet hvil. Han har i alle fall ikke sagt noen ting, verken i positiv eller negativ retning egentlig. Jeg har ikke mast noe mer heller, så.. ja. Vanskelig å si hva han tenker.

Nok om det. Måtte bare blåse ut litt her :gratulerer:

I går brukte jeg vår nye tørketrommel for første gang! Hadde glemt hvor himmelsk det er med tørketrommel. Tiden med fulle klesstativ (og venting med vasking av mer tøy fordi stativet er fullt) er forbi! :nigo: Heerrlich!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

I dag har jeg kjøpt tegnebrett på halv-impuls! Jeg har tenkt på det en stund, men vært litt sånn.. "njaa, jeg tegner jo ikke såå mye, har andre ting å bruke penger på blabla". Men i går fikk jeg skapergleden over meg igjen og tenkte "fy søren, så mye lettere ting hadde vært med et tegnebrett". Så da fant jeg et som var sånn halvbillig i dag. Gleder meg til å få det i posten :nigo:

Dag 62 i syklusen, anyone? Yes, sir. Nå har det gått over alle støvelskaft. De siste dagene har jeg dog kjent at det er noe på gang, så forhåpentligvis dukker TR opp snart. Tenker at jeg tar meg en tur til privat gyn rett etter TR. Det er kanskje ikke så mye å gjøre nå iom. at jeg ikke er prøver (fastlegen var i alle fall ikke så gira på å "bare sjekke"), men greit med en statusrapport uansett. Kanskje det kan gi samboer er liten oppvekker også..

Ellers har jeg en travel uke fremfor meg, særlig fra torsdag frem til neste tirsdag. En del reising med jobben og slike ting. Men det blir greit å gjøre litt andre ting også, og det hjelper at det er i en "begrenset periode" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Nå er vi i gang med hektiske jobbedager! I tillegg til møter er det en del arrangementer både i og utenfor vanlig arbeidstid som jeg skal delta på. Så jeg gleder meg i grunn til tirsdag ettermiddag, for da blir det litt roligere igjen :fnise:

Men altså, OMG, i går fikk jeg litt av et sjokk. Så at en av leieboerne hadde prøvd å ringe meg, og lurte fryktelig på hva dette kunne være, siden vi ikke ser dem så ofte. I det siste har de vært mye borte, vi har tenkt at de kanskje har hatt ferie e.l. Men så får jeg en tekstmelding - og de har fått barn! De har fått tak i ny leilighet, og "vi har fått unge og trenger et soverom til" (nærmest i en bisetning :ler: ). Jeg har ikke lagt merke til at hun har vært gravid en gang. Men sånt er jo bare koselig synes jeg :) Så da blir det jakt på nye leieboere etterhvert.

Fikk forresten TR i går! Den måtte selvfølgelig komme, med skikkelige smerter og det hele, i en hektisk periode. Men det var jo på tide etter 63 dagers syklus :overrasket: Får håpe denne syklusen blir kortere, får bestille meg en time og sjekke ting og tang om et par ukers tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Her har de siste dagene gått i ett.. nå sitter jeg i ei hytte på fjellet og er på jobbseminar. Det er liksom siste "etappe" i en lang rekke jobbarrangementer de siste dagene (inkludert lørdag, ugh). Det er en svært flott hytte og alt det der, men jeg kjenner jeg blir sliten av å tilbringe så mye tid med kollegaene. Ikke så lett å være introvert blant en hel haug ekstroverte. I tillegg har jeg en konstant "jeg er på jobb"-følelse, selv om det ikke er faglig opplegg på kvelden.

Nei. Jeg trives bedre med rutiner når det gjelder jobb, og er heller spontan og sosial på fritiden - og da etter egne ønsker og behov. Har aldri vært fan av obligatorisk "nå skal vi kose oss dere"-opplegg. Menmen. Det er heldigvis bare til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Endelig normal arbeidsdag igjen. Det er utrolig hvor mye som samler seg opp når man ikke er på kontoret på 3-4 dager. Masse på "to do"-lista og folk som nærmest står i kø for å prate med meg om ting jeg må fikse. Puh! Har heldigvis gjennomført det aller meste på lista nå, så har fått tilbake en viss kontroll ;) Jeg er rimelig effektiv når jeg først setter i gang :danse:

Kjenner fortsatt litt på at jeg er sliten etter helgen + jobbseminar. Det ble, som vanlig, litt for mye rødvin på den hytteturen. Og på toppen av det hele var det KONSTANT jobb-prat fra sjefen, selv etter alkoholinntak. Altså, jeg liker å "legge jobbhatten på hylla" (som sjefen ville ha sagt, med sitt svært rikholdige metafor-vokabular) på kveldstid. Men sjefen synes det er helt topp å snakke om budsjetter, planer, kampanjer etc. konstant. Sånt blir jeg litt.. "blah" av :fnise:

Ellers går jeg rundt og lurer på om kjæresten min pønsker på noe.. uten at jeg kan si det sikkert, altså. Jeg bare.. jeg vet ikke.. har en følelse. På at han går rundt og tenker på noe han skal si, men så tør han ikke helt. I går hadde han et sånt lurt glis når jeg kom hjem, haha! MEN - mine tanker om hans tanker har slått feil før :ler: Kan være ønsketenkning :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Fredag! Ser frem til helgen, har vært en hektisk uke. Skriver møtereferat nå (okei da, en ørliten KG-pause i skrivende stund), men vil egentlig bare hjem. Sliten!

Lille voffsen til mamma og pappa (som er min på papiret) som vi har hatt siden hun var 12 uker gammel har trolig ikke så lenge igjen.. hun blir 11 år om få uker. Sånn sett er jeg superhappy, for de fleste av den rasen blir sånn 7-8 år. Så jeg er takknemlig for alle de fine årene vi har hatt sammen :hjerte: Og jeg må være realistisk. Ingen kan leve for evig, sånn er det bare. Dyrlegen ba mamma om å behandle henne som en dronning denne siste tiden. Masse kjærlighet, ta ting i eget tempo, ro og godbiter. Jeg er glad jeg har litt tid til å forberede meg mentalt, jeg er så vannvittig glad i den hunden.

Tenker også en del på praktiske ting i forbindelse med utleie av leiligheten. Er mye som må ordnes, og jeg og samboer må også avtale hva som skal følge med, hva som er lov/ikke lov etc. Også må vi avtale med de som bor der nå om visning og sånt. Jeg har skrevet en rimelig bra annonsetekst om jeg må si det selv ;) Må få tatt noen bilder og lagt ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus
Har hatt en fortreffelig helg! På lørdag var vi på middag med svigers, ellers har vi bare vært hjemme. Deilig. Fått unna en god del husarbeid, samboer har vært husfar og bakt brød og greier. I tillegg kom svigerfar innom med et lass ved til oss, så nå er vi sikret til vinteren.
I helgen har jeg også bestilt meg ny laptop! Den gamle har ødelagt lader og begynner å bli sliten etter tre år med mye bruk. Jeg hadde opprinnelig tenkt å kjøpe for ca. 5000, meeen så hadde jeg visse krav som førte til at jeg kjøpte en til over 7000 :fnise::sjenert: Jaja. Like greit å kjøpe noe ordentlig først som sist :Nikke: Nå får jeg forhåpentligvis en fin allrounder-pc som holder en stund.
Ellers så "sliter" jeg litt med samboer. Jeg er i grunn ganske irritert på ham, fordi han syter og klager - uten å ta tak i egne problemer. Jeg kommer med en hel haug tips og råd, men det går liksom inn det ene øret og ut det andre.
Edit: aaaah fikk vite at jeg må være med på et arrangement med jobben til helgen. Hadde håpet å slippe unna, selv om jeg egentlig regnet med å bli spurt, haha! Tenkte jeg skulle stikke innom en liten tur og ta noen bilder, men jeg skulle visst hjelpe til på stand og greier, så da blir det lang dag. Ååh, gi meg styrke :dry:
Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Hurra, laptopen min er allerede klar til henting på postkontoret :danse: Det gikk jammen kjapt! All honnør til Komplett i samarbeid med flinke postmenn og postdamer :takke:

Nå sitter jeg på jobb og er sånn halvveis klar til å gjøre noe fornuftig. Har mange små-oppgaver delegert over til meg. Det kan handle om å sende en mail liksom. Føler meg så smart når jeg sender mail og bare "*Kåre* lurer på dette". Kan ikke *Kåre* sende mailen sjæl? I tillegg til et møte med en konsulent i dag som verken jeg eller andre (bortsett fra de to som leder prosjektet) forstår hvorfor skal hjelpe meg. Kan helt fint greie oppgaven selv :vetikke: Menmen, hvis man vil bruke hundretusenvis av kroner på konsulenter, go ahead. I tillegg til dette er det nå ei dame på jobb som bombarderer meg med mail om diverse ting. Jeg aner ikke om hun har jobbet her lenge eller er ny, men plutselig har hun "oppdaget" meg og ber meg om å gjøre alt mulig. Og ting skal helst være ferdig.. i går. Nok en person som tror jeg er superwoman, hurra!

I går fikk jeg trent igjen også! Ble skikkelig svett og sliten, så er nesten skuffa over at jeg ikke er mer støl i dag :fnise: Må jo kjenne at man har trent lizm :opplyser: Vurderer å ta en økt i dag også, eventuelt bare gå en tur i dag og kjøre høyere intensitet i morgen igjen. Er veldig motivert for mer regelmessig trening denne høsten. Men vi får se hvordan det går :ler:

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Fikk laptopen min i går, foreløpig veldig fornøyd! Har ikke fått brukt den til så mye annet enn enkle oppgaver foreløpig, gleder meg til å teste Sims 4 i morgen :)

Det virker som om folk på jobben plutselig har fått øynene opp for alt jeg kan bidra med, noe som resulterer i en del unødvendig mas. Og folk er så veldig sånn "ååå, kan du fikse en skrivefeil på nettsiden" som om det var et stort og omfattende problem. Slapp av, det tar typ 3 sekunder! :klaske: Sånn er det alltid, de vanskelige oppgavene får jeg beskjed om å "bare" gjøre, mens det lages en stoooor sak rundt små enkle ting som de bare kunne sendt meg en kjapp mail om :murvegg:

Nei, enkelte ting på jobben er kilde til frustrasjon. Jeg trives stort sett veldig godt, særlig når jeg får sitte på plassen min og holde på med konkrete oppgaver uten å bli avbrutt av møter etc. Dessuten er det en trygg og god jobb som jeg tenker å beholde en stund til. Men noen ganger er det vanskelig å ikke klikke i vinkel altså :fnise: Er så mye rart her noen ganger.

Nå har jeg også fått vite at jeg kanskje må være med på enda et lørdagsarrangement om kort tid. Gaaah. Kan ikke si jeg er spesielt fan av det, i mitt hode skal jeg ha fri i helgene når jeg jobber vanlig uke. Er ikke like "gift med jobben" som visse andre. I tillegg er min oppgave ofte så diffus i forkant, jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal bidra med.. blah.

Ble ingen trening i går, men skal prøve å få lagt inn en treningsøkt i dag. Det kan jo bli spennende, så støl som jeg er i magen :ler: Den stølheta fra mandag kom i dag, gitt.

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Ja, nå har det jo gått noen dager siden sist :fnise:

Har hatt en fin, men travel helg. Lørdag var den o' store utfluktsdagen. Først dro jeg og samboer på jobbarrangementet mitt (jeg jobba, samboer trasket rundt i byen), og på kvelden ble det kino og restaurant i en annen by. Og i går var det den store klesvaskdagen hjemme :nigo:

Denne uka skal jeg på verksted med bilen, eu-kontroll og service og fandens oldemor. I tillegg fikk jeg vite av det forrige verkstedet som hadde bilen inne at jeg må bytte registerreim også. Så da må jeg ringe til det nye verkstedet i dag og høre om de kan gjøre det. Uff, pengene flyr. Jeg var jo så godt i gang med bufferkonto, men nå begynner det å minke igjen :glare:

Ellers er jeg såpass skuffa med The Sims 4 at jeg har installert Sims 3 på nytt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Åh, det er så mye MAS på jobb :glare: Men nå tror jeg at jeg har kontroll. Forhåpentligvis :fnise:

Har overført nesten alt jeg har på bilkontoen også, så nå er det jammen ikke mange smuler igjen av det som engang var en ganske solid buffer. Lillebilen er på verksted nå, fikk melding rundt lunsj om at den var ferdig. Så da får vi se da. Vedder på at jeg må tilbake igjen senere for å fikse ting. Blir nesten skeptisk til verkstedet hvis de sier at alt er bra nå :ler: De har vel oppdaga litt på eu-kontrollen. Håper det ikke blir for dyrt altså.. huff. Vel vel. Bil må jeg jo ha, jeg som bor utpå landet.

Er egentlig ganske flink med trening nå synes jeg. Vil ikke gape over for mye i starten, så har satt mandager og onsdager som faste treningsdager, og det går veldig greit. Så lenge jeg gjennomfører disse dagene trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for resten av uka, men kan selvfølgelig trene mer hvis jeg ønsker. All aktivitet er et pluss :) Ny økt i dag! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Ble heldigvis ikke så dyrt på verkstedet som det jeg fryktet. Et par anmerkninger på eu-kontrollen, men det fikses neste uke og var heller ikke så galt prismessig :danse:

Ellers må jeg bare juble litt for treningsmotivasjonen min de siste par ukene! Jeg har masse energi og har faktisk lyst til å bli svett og ekkel :ler: Jeg har ikke noe mål om å bli superfit, og jeg er langt fra konkurransemenneske eller treningsnarkoman - men jeg synes det er fint å bruke kroppen, og gøy å merke forbedring allerede etter få dager :)

Går bra på jobben også, selv om det er merkbart mer å gjøre. Jeg har kontroll, det er ikke dét. Men når det skjer mye på en gang blir jeg fortere stressa. Det er veldig mange som skal ha min mening om ting, og jeg jobber med flere ulike prosjekter der alle prosjektlederne selvfølgelig synes at "sitt" prosjekt er viktigst og må prioriteres :murvegg: Samboer foreslo at jeg skulle bruke t-skjorta mi med "supergirl" på jobb siden jeg tydeligvis redder bedriften gang på gang :smoke::fnise:

Edit: Må bare legge til noe artig (og kanskje TMI, men whaaeva) EL-slim og positiv EL-test!! (måtte bare sjekke av ren nysgjerrighet) Ikke at det har noe å si akkurat nåå men.. ( blæ :jolie: ) greit å vite at noe fungerer, selv med ustabil syklus :Nikke:

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Har ikke skrevet her på noen dager nå.. har begynt mange ganger, men så bare "næh" :fnise: Det er ikke så fryktelig mye å skrive om, egentlig.

Har herved brukt et femsifret antall kroner på bil i september :daane: . Var på verksted i går og fikk retta opp i det som ble oppdaget på EU-kontrollen, og det kosta mer enn forventet. Han på verkstedet sa på EU-kontrollen at "å fikse dette koster ikke så mye, blir mindre enn i dag i alle fall". Så jeg hadde lagt opp et visst antall penger på kontoen som brukes på bilutgifter. Men så ble det MER. Gaah. Så nå er bufferkontoen skrapa, og jeg starter på scratch :glare:

Ellers er jeg veldig irritert på kroppen min om dagen, jeg går jo for søren ikke mer ned i vekt! Jeg spiser sunt, jeg har begynt å trene minimum 2 dager i uka, men vekta rikker seg ikke. Føler nesten at den går mer opp enn ned. Jeg tror jeg må gå mer drastisk til verks. Skal prøve å være ekstra streng og kutte noen matvarer fremover for å se om det gir resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Så var det fredag igjen. Hadde egentlig håpet på frihelg denne helgen, men så inviterte svigers oss med på hyttetur. Selvfølgelig kunne vi takket nei, men en del av meg tror at det også kan bli hyggelig. Og den hytta er dritfin. Og samboer ville dra, så da sa vi ja. Dessuten ligger hytta bare en halvtime unna oss, så det er heldigvis ikke lange veien hjem hvis vi går lei.

Det som er kjipt er at vi var borte forrige helg, skal bort denne helgen, neste helg er det noe jobbgreier som jeg må på, og helgen etter der igjen skal vi bort til mine foreldre igjen pga bursdag. O-M-G. Er det aldri fred å få her? :fnise: Men neste helg DER igjen, altså om *telle* 3 uker, skal jeg ta meg en avspaseringsdag og ha langhelg i heimen :nigo:

I går begynte jeg å tracke hva jeg spiser igjen. Lastet ned my fitness pal-appen, den har jo gjennomgått en enorm forbedring siden jeg brukte den sist (i 2012, hah). Og jeg fikk jammen meg en oppvekker. Jeg har rett og slett spist for mye i det siste. Så nå blir det nøye oppfølging av kostholdet mitt fremover, håper det vil gi resultater etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest boblebrus

Hverdag og jobb igjen etter en fin og aktiv helg. Har bl.a. syklet for første gang på.. lenge. Vondt i rompa etter 3 timer på sykkelsetet :fnise: Bra trening, men litt flaut å puste og pese foran superspreke svigerforeldre :sjenert: Jeg hadde en sporty innstilling da, om ikke annet :ler:

Ellers er det (som vanlig, haha) litt greier på jobb jeg er frustrert over. Det er så mange surrete folk, folk som ikke forstår ting selv om jeg gir dem info med teskje, folk som ikke følger med i sin egen kalender og ber meg booke et møte med dem selv om de er bortreist osv. :murvegg:

Jaja. Sånn er det. Og dagene rusler og går :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

En forholdsvis rolig dag på jobb, mange er på farten og noen er syke - ergo er det stille og godt her i det åpne landskapet. Har også kontroll på arbeidsoppgavene, det meste har roet seg nå. Så da kan jeg tillate meg en liten runde på KG mellom slagene :nigo:

Etter en lang pause har jeg og samboer også fått litt av oppussingsgnisten tilbake. Vi tenker å begynne på gangen i vinter og har også snakket om å male huset utendørs til våren igjen. Vi må uansett male, og lurer på om vi bare skal skifte hele fargen. Får se om vi gjør det selv eller leier inn hjelp. Det er uten tvil billigst å gjøre det selv, men det er så myyye :bond::fnise:

Har fått vite at jeg sannsynligvis slipper å være med på jobbarrangementet til helgen. Bra saker! Satser på å få gjort en del hagearbeid, vi må klargjøre hagen til vinteren og slike ting. Også skal jeg bake boller, det har jeg nemlig bestemt :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Å skrive opp det jeg spiser funker fjell altså :danse: Har gått radig nedover hele uka. Jeg fokuserer litt mindre på karbohydrater (selv om jeg fortsatt spiser moderat lavkarbo) og mer på kalorier inn og ut. Snikveide meg i dag, og resultatet lover godt før den "offisielle" veiedagen i morgen. Er også flink med treninga, og merker forbedringer på styrke og kondis. Sakte, men sikkert.

Aaah, er det mulig. Nå skal jeg være med på jobbarrangementet likevel! Og jeg som hadde begynt å glede meg til en helg uten opplegg. Men neida! :glare: Var sjefen sitt ønske, jeg skal være med og ta bilder. Selv om vi allerede har en fyr der med kamera. Forstå det den som kan. Er snakk om maks 3-4 timer altså, men jeg føler det liksom er så unødvendig.

Hadde håpet at syklusen denne runden skulle være mer normal, og har kjent noen mensmurringer de siste dagene. Er på syklusdag 37 nå, men ingen TR foreløpig. Så vi får se... det er svært liten sjanse for at jeg er gravid bare for å ha det sagt, og jeg har ingen typiske symptomer på dét. Får kanskje ta noen tester uansett, fant en hel bunke billigtester med utløpsdato i november :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Fredag! Skal bli godt å sove litt lenger i helgen, har vært hardt å stå opp de siste dagene. Begynner å bli ganske mørkt på morgenen nå, så da er det ekstra tungt.

I går kveld kom faktisk tanta på besøk. Nøyaktig 2 uker etter positiv EL-test, og etter syklus på "kun" 37 dager! Begynner syklusen min omsider å bli nogenlunde normal, eller er det bare unntakstilstand denne gangen? I og med at forrige syklus var på hele 63 dager hadde jeg egentlig forventet at TR ikke skulle komme på en stund, men det gjorde den altså.

Jøsses, jeg snakker som om dette er en prøverdagbok. Det er det altså ikke :opplyser: Prøver bare å bli kjent med syklusen min, den er jo ikke helt til å stole på. Hadde ikke gjort noe om vi satte i gang snart, men har ikke helt de store forhåpningene foreløpig.

Åååh, jeg har lite lyst til å drive med de tørre arbeidsoppgavene på jobb i dag altså. Har blitt så mye nå synes jeg, må liksom fokusere på to store (og svært forskjellige) prosjekter samtidig, og da blir det krøll på hjernen min. I tillegg blir jeg litt irritert når folk (les: særlig sjef) gir meg beskjeder om å gjøre ting, men så vet de ikke heeelt hva de egentlig ber meg om. De har en sånn løs idé i hodet om hva jeg kan bidra med, uten å tenke noe særlig over praktisk gjennomføring... og til slutt et lite hjertesukk: det skulle vært forbudt med møter etter lunsj på fredager.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...