Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Hva er vitsen med å vente bare fordi det er grobunn for noe mer?

Fordi noen gutter tenker "hun lå med meg med en gang, for en tøs! Knull og kast!"

Anonymous poster hash: b2205...d1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier ikke at vi har rett og dere har feil, men at vi har to fundamentalt forskjellige måter å se verden på.

Vi menn tilpasser oss dere en hel haug, her er en av de tingene dere kan tilpasse dere til oss.

Jeg tilpasser meg menn her i samfunnet, jeg. Jeg gjør faktisk det rimelig ofte, fordi det er menn der ute i samfunnet som både er kjæresteemne, kollega, far og mennesker. Jeg synes det er kjempe interessant å lytte til andre tankeganger enn jentete tankeganger, og jeg er opptatt av hva menn tenker. Men jeg har vært såpass opptatt av hva andre også tenker, at jeg har skjønt at det er forskjellige menn, og forskjellige jenter. Ergo er jeg ikke på bølgelengde med hva alle sammen mener basert på kjønn. Så jeg er ikke alltid enig med absolutt alle gutta eller absolutt alle jenter, jeg er enig eller uenig i enkeltindivider i slike diskusjoner.

Men hvis du vil at jenta di skal ha sex med deg første dagen, eller ikke ha hatt sexpartnere før og alt ettersom hva som virkelig er sant, så er det faktisk helt opp til deg, ikke samfunnet. Dere finner hverandre nok.

Så da ts: finn deg heller en som vil ha sex med en gang. Og lykke til med å tenke at du er spesiell hvis det skjer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det er bare en del av dere tufser her på KG (og helt sikkert irl) som tenker slik, ikke alle menn. Dere er langt ifra representative for alle menn. Anonymous poster hash: b2205...d1d

Neida, menn flest er storfornøyde med å sitte hjemme og vente på at jenta har pult fra seg. Så kan de forsørge henne og de tre lausungene hennes når hun er ferdig med sitt ville sexliv, og kanskje få ha sex en gang i halvåret. Menn flest har ikke ambisjoner utover det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre gjestene får forretten, mens han må vente. Men da får han middag og dessert hvis han venter og ikke er så sulten at han stikker på kebabsjappa og spiser seg mett for natten fordi han ikke gidder. Analogier!

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Igjen kommer en kvinne med sin kvinnelogikk.

Det du, og kvinner generelt, ikke forstår er at dette er slik dere ser på verden og sex. For dere er sex med en dere elsker så fryktelig spesielt og meningsfylt Det er ikke det for menn. Menn knytter seg ikke på samme grad under sex. Bra sex for menn handler mer om kjemi, damas utseende og damas ferdigheter i senga enn "ekte følelser for dama".

Igjens er vi at kvinnene påtvinger menn deres virkelighetsoppfatning og ignorerer fullstendig mannens sjelsliv. Menn skal tilpasse seg kvinner og hvis ikke er de idioter, barnslige og tapere. Karakteristikker som konkret har blitt fremsatt av kvinner i denne tråden.

Det denne tråden illustrerer er to ting:

-kvinner er ekstremt selvsentrerte og egoistiske. De nekter å se ting fra andre perspektiver enn sitt eget.

-de har en gruppementalitet som er direkte latterlig. de hyler og skriker over hverandre for å drukne poenget til ts. ikke svarer de på det han spør om eller skriver heller.

Anonymous poster hash: 832cd...6c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Ha ha ha, synes faktisk du traff bra der på det siste innlegget.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Helt riktig. Det beskriver enkelt og greit forskjellen mellom menn og kvinners tankesett.

Nei, dette er et dårlig eksempel spør du meg. Ikke snakk for alle menn for min regning, i hvert fall. Jeg har ikke noe problem med å føle meg spesiell for hun jeg dater. Har lyst til å hive meg over henne, men kan fint se at hun er oppmerksom og interessert. Vet ikke, har du bare et par briller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg tilpasser meg menn her i samfunnet, jeg. Jeg gjør faktisk det rimelig ofte, fordi det er menn der ute i samfunnet som både er kjæresteemne, kollega, far og mennesker. Jeg synes det er kjempe interessant å lytte til andre tankeganger enn jentete tankeganger, og jeg er opptatt av hva menn tenker.

Så da ts: finn deg heller en som vil ha sex med en gang. Og lykke til med å tenke at du er spesiell hvis det skjer.

Er dette seriøst? Ts skriver at han var villig til å vente med sex, dersom dette sånn jenta var som person. Han har faktisk skrevet det flere ganger i denne tråden.

Så kommer du med denne (siste linje) og påstår at du tilpasser deg andre og synes det er kjempeinteressant å lytte til andre? Er det mulig å ha mindre selvinnsikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Jeg tilpasser meg menn her i samfunnet, jeg. Jeg gjør faktisk det rimelig ofte, fordi det er menn der ute i samfunnet som både er kjæresteemne, kollega, far og mennesker. Jeg synes det er kjempe interessant å lytte til andre tankeganger enn jentete tankeganger, og jeg er opptatt av hva menn tenker. Men jeg har vært såpass opptatt av hva andre også tenker, at jeg har skjønt at det er forskjellige menn, og forskjellige jenter. Ergo er jeg ikke på bølgelengde med hva alle sammen mener basert på kjønn. Så jeg er ikke alltid enig med absolutt alle gutta eller absolutt alle jenter, jeg er enig eller uenig i enkeltindivider i slike diskusjoner.

Men hvis du vil at jenta di skal ha sex med deg første dagen, eller ikke ha hatt sexpartnere før og alt ettersom hva som virkelig er sant, så er det faktisk helt opp til deg, ikke samfunnet. Dere finner hverandre nok.

Så da ts: finn deg heller en som vil ha sex med en gang. Og lykke til med å tenke at du er spesiell hvis det skjer.

Vel, jeg synes det er ganske tydelig i denne diskusjonen at alle jentene mener det samme, og alle guttene mener det samme (bare motsatt).

Det finnes selvfølgelig individuelle forskjeller, men man kan likevel se meget generelle tendenser hos kjønnene i mange ting.

Ellers er det typisk at dere blir rasende når vi ikke er enige i hvordan dere tenker, og samtidig blånekter å høre vårt syn på saken.

Og du har tydeligvis ennå ikke forstått hva det er TS reagerer på. Det er det at dama har hatt en haug sexpartnere, men at hun ikke vil ha sex med ham fordi han er "spesiell". Hadde hun sagt at hun alltid ventet så hadde det vært greit. Hadde hun hatt sex med ham med en gang hadde det også vært greit.

Det kan du ta til deg som en lærdom om hvordan menn tenker, eller du kan drive å fortsette å skjelle ut meg og TS. Slik er det og slik blir det.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen kommer en kvinne med sin kvinnelogikk.

Det du, og kvinner generelt, ikke forstår er at dette er slik dere ser på verden og sex. For dere er sex med en dere elsker så fryktelig spesielt og meningsfylt Det er ikke det for menn. Menn knytter seg ikke på samme grad under sex. Bra sex for menn handler mer om kjemi, damas utseende og damas ferdigheter i senga enn "ekte følelser for dama".

Igjens er vi at kvinnene påtvinger menn deres virkelighetsoppfatning og ignorerer fullstendig mannens sjelsliv. Menn skal tilpasse seg kvinner og hvis ikke er de idioter, barnslige og tapere. Karakteristikker som konkret har blitt fremsatt av kvinner i denne tråden.

Det denne tråden illustrerer er to ting:

-kvinner er ekstremt selvsentrerte og egoistiske. De nekter å se ting fra andre perspektiver enn sitt eget.

-de har en gruppementalitet som er direkte latterlig. de hyler og skriker over hverandre for å drukne poenget til ts. ikke svarer de på det han spør om eller skriver heller.

Anonymous poster hash: 832cd...6c5

Innlegget du kommenterte nå var rettet til kvinnene som ventet med sex med den ene fyren, tror jeg?. Om det ikke var jeg som tolket helt feil.

Men uansett. Jo jeg forstår veldig godt det du prøver å si på andre punkt her. Klart vi har forskjellig syn på sex og tilknytninger på det punktet, det er helt åpent lyst og jeg respekterer faktisk at det er sånn. Men jeg kan ikke ha sex med hver eneste person som er potensiell for meg. Så fort går det dessverre ikke i svingene, selv om jeg gjerne skulle ønske jeg møtte en fyr, klaffet såpass fort med han at jeg var så sikkert på han at han skulle jeg ha med det samme. Nei, jeg er nødt til å ta hensyn til at jeg ikke føler meg bra hvis jeg har sex med alle jeg møter. Jeg er nødt til å ta ansvar for at jeg er født som jente, ikke gutt, og håpe at han jeg møter vil respektere det, mens resten kan la være og finne en som klaffer bedre.

Resten av punktene dine, synes jeg, er bare vås. Og for min del også et håpefullt tegn på hva slags menn det er der ute som tenker slik som dette. Jeg prøver å fortelle menn "jeg" kunne likt her, at de ikke skal føle seg "uspesiell", men mulig de har forstått det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst? Ts skriver at han var villig til å vente med sex, dersom dette sånn jenta var som person. Han har faktisk skrevet det flere ganger i denne tråden.

Så kommer du med denne (siste linje) og påstår at du tilpasser deg andre og synes det er kjempeinteressant å lytte til andre? Er det mulig å ha mindre selvinnsikt...

Hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes det er ganske tydelig i denne diskusjonen at alle jentene mener det samme, og alle guttene mener det samme (bare motsatt).

Det finnes selvfølgelig individuelle forskjeller, men man kan likevel se meget generelle tendenser hos kjønnene i mange ting.

Ellers er det typisk at dere blir rasende når vi ikke er enige i hvordan dere tenker, og samtidig blånekter å høre vårt syn på saken.

Neida, jeg avviser ikke at noen tenker som du tenker. Det er en ærlig sak å tenke annerledes.

Men jeg er uenig og vil ikke at de jeg møter, skal få hetta over at de må vente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Men jeg kan ikke ha sex med hver eneste person som er potensiell for meg. Så fort går det dessverre ikke i svingene, selv om jeg gjerne skulle ønske jeg møtte en fyr, klaffet såpass fort med han at jeg var så sikkert på han at han skulle jeg ha med det samme. Nei, jeg er nødt til å ta hensyn til at jeg ikke føler meg bra hvis jeg har sex med alle jeg møter. Jeg er nødt til å ta ansvar for at jeg er født som jente, ikke gutt, og håpe at han jeg møter vil respektere det, mens resten kan la være og finne en som klaffer bedre.

Og dette er ikke noe problem i det hele tatt. Så lenge du er slik mot alle du møter så skal man være rimelig sexfiksert for å dumpe deg.

MEN dersom du derimot hadde for vane å gå til sengs med noen på første date, og så forteller du dette til en fyr og samtidig sier at han må vente i to måneder fordi han er "spesiell" - da vil enhver fyr med respekt for seg selv dumpe deg.

Jeg forstår at for jenter er dette en måte å gi et kompliment på, men for gutten oppfattes det ikke slik. Jeg kan ikke gjenta meg selv mer nå, så jeg avslutter der. Ha en fin dag :)

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du misforstår. Jeg dømmer ikke henne for å ha ons eller noe slikt. Jeg er kun skuffet over at hun vil vente å ha sex med meg, men ikke med guttene som visstnok "ikke betyr noe".

Jeg misforstod ikke - det var nettopp dette jeg fortalte deg at var urimelig. Skjønner du det når det kommer i stor bokstaver? Nei?

Du fordømmer det du krever(ogå kreve sex eller følelser er urimelig), og vil bare ha sex med henne og blir sur når du ikke "får" sex fordi hun faktisk ville se om det kunne være noe mer mellom dere - et liv sammen, sex i ååååååååååååååååååååååååååårevis, forelskelse, om dere kunne elske hverandre, dele dypere ting, utvikle et meningsfylt sexliv sammen, at hun skulle se deg komme mot seg og dere begge visste at "dette er det beste som har skjedd meg".

Og det droppet du, fordi du ikke fikk knullet superkjapt.

Gratulerer. :blomst:

Hvor trang i nøtta er du egentlig?

Du trenger jo ikke godta det, men les nå hva folk prøver å forklare deg.

Anonymous poster hash: 9e65c...246

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette er ikke noe problem i det hele tatt. Så lenge du er slik mot alle du møter så skal man være rimelig sexfiksert for å dumpe deg.

MEN dersom du derimot hadde for vane å gå til sengs med noen på første date, og så forteller du dette til en fyr og samtidig sier at han må vente i to måneder fordi han er "spesiell" - da vil enhver fyr med respekt for seg selv dumpe deg.

Jeg forstår at for jenter er dette en måte å gi et kompliment på, men for gutten oppfattes det ikke slik. Jeg kan ikke gjenta meg selv mer nå, så jeg avslutter der. Ha en fin dag :)

I denne tråden viser kvinner sitt sanne jeg: trangsynte, selvsentrerte og hysteriske. Poenget til menn og ts i denne tråden burde være ganske innlysende, men fremfor å diskutere det på en saklig måte, hyler de og skriker som en flokk med høns om hvor idiot menn er og "man kan ikke kreve sex". Som at det overhodet var relevant for tråden...

Er det rart kvinner må styres av menn. Hvis ikke hadde samfunnet gått under for lenge siden...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

I denne tråden viser kvinner sitt sanne jeg: trangsynte, selvsentrerte og hysteriske. Poenget til menn og ts i denne tråden burde være ganske innlysende, men fremfor å diskutere det på en saklig måte, hyler de og skriker som en flokk med høns om hvor idiot menn er og "man kan ikke kreve sex". Som at det overhodet var relevant for tråden...

Er det rart kvinner må styres av menn. Hvis ikke hadde samfunnet gått under for lenge siden...

Rull inn pølsa littegranne nå - ikke snakk på vegne av menn.

Menn er ikke som de "originale" mannfolka på KG - har faktisk aldri møtt på noen før jeg leste her. Menn flest ler(og gremmes) av holdningene du utviser i det innlegget der.

Sikkert derfor de får seg noe, i motsetning til TS :vetikke:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har hatt sex med halve byen, så er det litt sent å spille jomfru. Det er helt i orden at jenter har hatt en seksuell fortid, men ikke innbill dere at dere da kan spille pripne prinsesser når dere treffer oss og tro at det gir noen ekstrapoeng.

Det er overhodet ingen verdi i det, og ingen mann med respekt for seg selv vil finne seg i slik oppførsel. Hun finner kanskje etterhvert en tøffelfyr som er så desperat at han finner seg i hva som helst.

Hvem sa noe om å være jomfru?

Det er DU som er fokusert på "poeng" og "spill", ikke jentene. Vi tar enkelt og greit vare på oss selv: vi TAR den sexen vi vil ha når det er snakk om bare sex, men er det snakk om å involvere oss dypere - ja, da venter vi gjerne.

Vi er dessuten langt mer tolerante enn dere. Du hører sjelden fra en jente at han er mindre attraktiv fordi "halve byen har vært bortpå ham". I motsetning til deg så forstår vi at behov for sex gjelder begge kjønn, og ser derfor ikke hans "løse" fortid (for å bruke deres ord) som noe som gjør ham mindre attraktiv.

Dere derimot går rundt og innbiller dere at dere står i en slags særstilling når det kommer til dette med sex og fortid. Dere tror at fordi der er Menn, høhøhø, så har dere uansett seksuell fortid rett til å stille krav, mens om jenten har valgt å ha seg så har hun, fordi hun er jente, MISTET alle rettigheter til å stille krav.

Det finnes overhodet ingen jenter med respekt for seg selv som vil finne seg i den slags oppførsel. Selv ikke damer som har en kysk fortid, vil finne seg i det. Hun vil skygge langt unna menn som deg, og velge en som er mer oppegående hva angår balansen mellom kvinners og menns rettigheter til å stille krav.

Du framstår for meg som uattraktiv, det er rett og slett ikke noe mandig over holdningen du utviser. Jo da, du har rett til å utvise den, men du synker i verdi. Jeg, og de fleste andre oppegårende jenter med respekt for seg selv, kunne aldri hatt respekt for noe sånt som deg. At du nekter å innse det er bare ditt tap, for vi jenter: vi finner oss heller en MANN :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner, er dette noe dere faktisk driver med og tror fungerer?

For å forklare ting. Møtte en jente for to uker siden, via noen venner. Vi fikk umiddelbar god kontakt, flørtet og småklinte også litt. Jeg prøvde å få henne med meg hjem, men hun ville ikke ha sex. Hun foreslo heller at vi kunne møtes til uken. Det gjorde vi. Igjen var det veldig bra. Igjen ville hun vente med sex. Helgen etter møttes vi igjen (hennes initiativ), denne gangen gadd jeg ikke prøve å få henne med hjem.

Etter det har vi møttes 3 ganger, alle etter at hun har spurt om vi skal møtes, ennå har vi ikke hatt sex. Til slutt måtte jeg spørre hva greia var. Da kom det frem at hun ville vente med å ha sex, fordi hun likte meg så godt og ville "bygge noe mer" og at det skulle være mer enn bare sex. Jeg sa greit nok, men spurte også om dette var sånn hun gjorde med alle eksene sine. Da sa hun at hun hadde hatt en del ons og pulekompiser, men de betydde ingenting så da spilte det ingen rolle om hun ventet med å ha sex...

Seriøst??? Det er lenge siden jeg har fått en slik trøkk i magen og knekk i selvtilliten. Så hun hadde sex med en gang tidligere med andre menn, men jeg må hoppe over det ene hinderet etter det andre? Sa kort og godt til henne at dette ikke ble å fungere og så gikk jeg. har ikke hatt kontakt med henne i ettertid. Hun driver nå å spammer telefonen min. Enten anklager meg for å være barnslig og dust eller så trygler hun om treffes igjen.

Forstår hun virkelig ikke hvorfor jeg ble skuffet og irritert?

Jeg har bare lest de tre første innleggene, og min tanke er at det rett og slett ikke er riktig timing for henne. Jeg forstår at du er skeptisk. For meg hadde den store skrekken vært om jeg hadde mistet troen på tiltrekningen. Jeg brukte forøvrig over en måned på å komme i buksa på min kjære, men det bekymret meg ikke. Jeg merket hvordan hun likte at jeg tok på henne, så jeg var trygg på den fysiske tiltrekningen.

Jeg synes forøvrig skuffelse og irritasjon er ett dårlig tegn såpass tidlig i en kurtiseringsfase. Det antyder ett vanskelig temperament.

Hva er vitsen med å løpe for fort? Dersom du er ute etter en ons, så skjønner jeg det, men blir det ett varig forhold så er noen få uker ingen verdens ting.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En hensynsfull kommentar fra deg uten å trå på med billig vs prippen i begge ender, gjest.

Vi er spinnville etter han når vi venter. Men la meg forsøke å forklare.

Du er på sjekkern, eller, du møter i hvert fall jenter.

Da regner jeg med at man ikke bare har en person som man bare ha med en gang. Man er kanskje der hvor man er mer selektiv. "Hun som jeg møtte forrige helg var jo kul..", "Men det er jo hun som jeg møtte via kameraten min for tre uker siden også". Dette går gjerne litt begge veier, for både jenter og gutter der ute som treffer det motsatte kjønn. Det er j en del av sjekking/treffe mennesker.

"Hun jeg hadde sex med" blir hun som man velger ut i fra disse to, eller tre, eller fire som man gjerne har truffet. Eller det kan hende at man faktisk møtes og har det artig og har sex første gangen, og tenker at kjemien var såpass kul at vi må bli bedre kjent.. etc. - Men dette gjelder ikke alle man møter. Eller de andre to jentene man hadde god kjemi med. Det kan ikke trenge å bety at du gjør det samme med neste jente (hun du møtte via kameraten din). Så det handler mer om omstendigheter.

Om man er veldig desp på å ha sex med en person med det samme man møter dem, blir det jo ingen rom for å finne ut av hvem det er man vil møte igjen? Man kan jo ikke forvente at fyren eller jenta som sitter der forran deg, ikke har noen andre i kikkerten når han/hun er singel?

Det handler ikke om å ligge rundt/ikke ligge rundt. Da får man heller holde på med det, ikke sjekking. Å drive med ONS er å drive med ONS (uforpliktet sex, lek, div) ikke sjekking. Du kan ikke ligge med alle du møter og har kjemi med når du sjekker?

Lysten er jo der uansett. Hun bruker jo tid på å møte deg? Se deg igjen og igjen? Ser ikke problemet,

Jeg tror ikke menn som svarer her er så mye på datern. De møter ikke nok mennesker og nok jenter og kamerater til å vite hva slags situasjoner folk møter hverandre i. De har sett for mange filmer, eller vært for mye på KG og tror at man møter mennesker en og en, eller så har man sex med alt og alle. Jeg håper ikke at alle menn er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rull inn pølsa littegranne nå - ikke snakk på vegne av menn.

Menn er ikke som de "originale" mannfolka på KG - har faktisk aldri møtt på noen før jeg leste her. Menn flest ler(og gremmes) av holdningene du utviser i det innlegget der.

Sikkert derfor de får seg noe, i motsetning til TS :vetikke:

Jeg vil tro ts får seg jevnt og trutt; derav hans manglende vilje til å akseptere kvinnens narrativ. Han er ikke desperat på sex. Mange menn er desperate på sex og er villig til å finne seg i alt av kvinners mer eller mindre galskap for å få seg noe. Menn, som sannsynligvis ts, som får seg noe, trenger ikke finne seg i det; de kan heller ha sex med andre kvinner.

Forresten ser vi nok en gang kvinnens favorittknep i diskusjoner der hun blir irritert: "han får seg ikke noe". Hun forsøker å drite ut mannen på en eller annen måte. Patetisk og så lett gjennomskuelig at man blir nesten flau på kvinners vegne. Som sagt, det er en grunn til at menn styrer verden og kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du framstår for meg som uattraktiv, det er rett og slett ikke noe mandig over holdningen du utviser. Jo da, du har rett til å utvise den, men du synker i verdi. Jeg, og de fleste andre oppegårende jenter med respekt for seg selv, kunne aldri hatt respekt for noe sånt som deg. At du nekter å innse det er bare ditt tap, for vi jenter: vi finner oss heller en MANN :)

Enda et forsøk på å drite ut mannen ved å angripe det, hun tror, er hans innerste kjerne og største usikkerhet. Patetisk. Evner dere virkelig ikke å diskutere uten å ty til personangrep?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...