Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Det finnes ikke noe kompliment i det å måtte vente når mange har fått slippe til med en gang. Det finnes ingen logikk i det, og det bør kvinner ta til seg.

Det kommer jo helt an på hvilket kompliment du vil ta til deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, du er litt dust. Du har ikke krav på sex, vet du.

Er TS egentlig dust, når påstandes framsettes av et totalt nek? Han har ikke sagt at han har krav på sex, vet du. Han lurer naturlig nok på hva slags spill denne jenta driver med.

Anonymous poster hash: 87c4c...b22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er folk som ikke har sex selv, hvem bryr seg.

Om ei jente har sex med oss på første date så er ikke det negativt overhodet. Hvis hun vil vente litt er ikke nødvendigvis det heller negativt (men ikke noe særlig mer positivt heller).

Hvis hun derimot sier at hun pleier å ha sex på første date og ha mye ONS, men ikke vil ha sex med oss - da er det VELDIG negativt.

Høres ut som om denne jenta bare leker med TS.

Her må vi nok ty til standard KG-råd.

DUMP DAMA

Anonymous poster hash: 87c4c...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun driver da ikke med noe spill!! Hun er seriøst interessert i TS og ønsker at det skal utvikle seg til et forhold!! Jeg hadde ikke sex med engan i de seriøse langvarige forholda jeg hadde jeg heller!! Og mitt siste forhold er jeg i enda og nygift:) Så jeg kan ikke helt forstå TS kan bli fornærma av dette. Nesten som jeg trur det var det beste for jenta at han dumpa henne. Hun fortjener noen som tar henne seriøst og ikke er kun ute etter å få henne i seng. Og glad skal hun være hun ikke hadde sex.. Det hadde blitt mye værre å blitt dumpet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det du sier nå er at det allikevel ikke har noe med at vi er spesielle. Hun vil bare unngå å bli lurt? Som om DET skal gjøre det noe bedre. Hun stoler rett og slett ikke på oss. For disse gutta som bare vil ha sex, forsvinner jo uansett om dere venter eller ikke. Det er jo ikke slik at de plutselig tenker "Herregud, hun er så ærbar at jeg plutselig ble interessert". Målet vil jo uansett være sex for disse gutta.

Men hør på hva jeg sier da...man kan bli mer følelsesmessig tilknyttet av å ha sex med noen, enn om man lar være. Derfor kan det være litt ekstra tungt om det ikke blir noe med en du har hatt sex med, enn en du ikke har hatt sex med. De gutta som bare vil ha sex gidder ikke å bruke tid på å vente og da finner man fort ut av det. Men samme er det egentlig, vi er ikke enige, og det er helt ok for meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var interessert i mer, inntil jeg fant ut at hun hadde hatt sex første kvelden med andre gutter. Det får meg til å føle meg mindre begjært, at hun ikke er så fryktelig interessert i meg rent fysisk.

At hun heller ikke forstår mitt ståsted her og hvordan jeg oppfatter det hele, viser at hun er egoistisk og selvsentrert. Overhodet ikke noen bra dame. Så sånn sett er jeg glad jeg fant ut hvordan hun egentlig er som person.

Dere er så utrolig selvsentrerte når dere resonnerer på den måten der.

Newsflash: selv single jenter er kåte - akkurat som gutter. Og vet du, da hender det de har sex. Med en eller annen som ikke betyr mer for henne enn hun gjør for ham. Veldig ryddig og greit, man puler, går hjem i godt humør og slipper involveringen i etterkant.

Så møter denne single jenten en fyr som treffer henne på et dypere plan. Midt i hjertet, som en knyttneve i magen, og hun VET, at har hun sex med ham så er hun fortapt. For dette, i motsetning til ONSene, innebærer en risiko der hun setter både hjertet sitt og følelsene sine på spill.

Utrolig overfladisk av dere å ikke ville skjønne denne siden ved kvinner. Så selvsentrerte som dere er så er det heller tvilsomt om dere er i stand til å utvikle dype forhold i det hele tatt.

Vel, hun oppnådde i alle fall det hun ville. Å sjalte deg ut FØR hun involverte sex og knyttet seg enda dypere til deg. Forhåpentligvis kommer hun raskere over deg enn hun ellers ville gjort, jeg vil bare gratulere dama og ønske henne lykke til neste gang hun treffer en som rører ved henne på et dypere plan.

I mellomtiden har hun sikkert en masse deilige one night stands, eller kanskje til og med en fuck friend. Vel fortjent, heia henne.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.........jeg har ligget med særdeles få, og går aldri selv inn under "tøs/løs" merkelappen her inne og andre steder.

Men for noe tull det er..........KG og andre steder overfylles jo til randen av hatefulle og nedlatende innlegg mot kvinner og jenter som enten a) Ikke "gir" sex, eller b) har sex etter egen lyst.

Man må jo være blind og dum for ikke å¨ha fått det med seg.

Anonymous poster hash: 9e65c...246

Du har skjønt det. Det er nettopp det slik e innlegg er; hatefulle angrep på damer. Hvorfor skal det legge premissene for et forhold du har med en normal type som ikke hater damer?????

Anonymous poster hash: 87c4c...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så utrolig selvsentrerte når dere resonnerer på den måten der.

Newsflash: selv single jenter er kåte - akkurat som gutter. Og vet du, da hender det de har sex. Med en eller annen som ikke betyr mer for henne enn hun gjør for ham. Veldig ryddig og greit, man puler, går hjem i godt humør og slipper involveringen i etterkant.

Så møter denne single jenten en fyr som treffer henne på et dypere plan. Midt i hjertet, som en knyttneve i magen, og hun VET, at har hun sex med ham så er hun fortapt. For dette, i motsetning til ONSene, innebærer en risiko der hun setter både hjertet sitt og følelsene sine på spill.

Newsflash; selv menn har følelser - akkurat som damer. Og vet du, det hender man utvikler følelser for damer som er elendige sexpartnere. Og da føles det verre å dumpe dama, enn å bare dumpe henne tidlig.

Anonymous poster hash: 87c4c...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sindre

Dere er så utrolig selvsentrerte når dere resonnerer på den måten der.

Newsflash: selv single jenter er kåte - akkurat som gutter. Og vet du, da hender det de har sex. Med en eller annen som ikke betyr mer for henne enn hun gjør for ham. Veldig ryddig og greit, man puler, går hjem i godt humør og slipper involveringen i etterkant.

Så møter denne single jenten en fyr som treffer henne på et dypere plan. Midt i hjertet, som en knyttneve i magen, og hun VET, at har hun sex med ham så er hun fortapt. For dette, i motsetning til ONSene, innebærer en risiko der hun setter både hjertet sitt og følelsene sine på spill.

Utrolig overfladisk av dere å ikke ville skjønne denne siden ved kvinner. Så selvsentrerte som dere er så er det heller tvilsomt om dere er i stand til å utvikle dype forhold i det hele tatt.

Vel, hun oppnådde i alle fall det hun ville. Å sjalte deg ut FØR hun involverte sex og knyttet seg enda dypere til deg. Forhåpentligvis kommer hun raskere over deg enn hun ellers ville gjort, jeg vil bare gratulere dama og ønske henne lykke til neste gang hun treffer en som rører ved henne på et dypere plan.

I mellomtiden har hun sikkert en masse deilige one night stands, eller kanskje til og med en fuck friend. Vel fortjent, heia henne.

Jeg var veldig interessert i henne og ville ikke stukket av etter sex. Så i mine øyne ødela hun noe som kunne ha blitt bra. Men jeg gidder ikke kaste bort tiden min på jenter som prøver å manipulere meg, som ser på sex som noe hun gir meg og som er så egoistisk som henne.

"Beskytte følelsene sine". Håpløs dårlig unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig interessert i henne og ville ikke stukket av etter sex. Så i mine øyne ødela hun noe som kunne ha blitt bra. Men jeg gidder ikke kaste bort tiden min på jenter som prøver å manipulere meg, som ser på sex som noe hun gir meg og som er så egoistisk som henne.

"Beskytte følelsene sine". Håpløs dårlig unnskyldning.

Vel du oppfører deg som om sex er noe man skal forvente og ha krav på.

Anonymous poster hash: b4621...e62

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS: jeg er en smule sjokkert over hvor furten du er over at hun ikke ville hoppe til sengs med engang!! Ditt tap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde du vært interessert i noe mere enn bare sex, så hadde du ikke dumpet henne pga hun ville vente. Da hadde du satset på henne. Bra hun ikke hadde sex med deg, så slapp hun å føle seg utnyttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker om logikk og hvordan ting oppleves som mann!

Fingers-in-ears-2.jpg



Anonymous poster hash: 5641e...e3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sindre

Han snakker om logikk og hvordan ting oppleves som mann!

Fingers-in-ears-2.jpg

Anonymous poster hash: 5641e...e3f

Av og til lurer jeg på hva som foregår inne i kvinners hode, for det virker som de bevisst ignorerer mye av det jeg skriver og svarer heller på det de liker å tro at jeg skriver.

Jeg er ikke irritert fordi jeg måtte vente. Jeg forventer heller ikke sex med en gang. Derimot skrev jeg at dette var noe jeg hadde respektert, dersom det var en slik person hun var. At hun ville vente med sex til hun ble kjent med partneren. Men poenget er jo at det er ikke slik hun er; hun har tidligere hatt sex med en person uten å kjenne han. Så da blir det fornærmende at hun vil vente å ha sex med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Kvinner, er dette noe dere faktisk driver med og tror fungerer?

For å forklare ting. Møtte en jente for to uker siden, via noen venner. Vi fikk umiddelbar god kontakt, flørtet og småklinte også litt. Jeg prøvde å få henne med meg hjem, men hun ville ikke ha sex. Hun foreslo heller at vi kunne møtes til uken. Det gjorde vi. Igjen var det veldig bra. Igjen ville hun vente med sex. Helgen etter møttes vi igjen (hennes initiativ), denne gangen gadd jeg ikke prøve å få henne med hjem.

Etter det har vi møttes 3 ganger, alle etter at hun har spurt om vi skal møtes, ennå har vi ikke hatt sex. Til slutt måtte jeg spørre hva greia var. Da kom det frem at hun ville vente med å ha sex, fordi hun likte meg så godt og ville "bygge noe mer" og at det skulle være mer enn bare sex. Jeg sa greit nok, men spurte også om dette var sånn hun gjorde med alle eksene sine. Da sa hun at hun hadde hatt en del ons og pulekompiser, men de betydde ingenting så da spilte det ingen rolle om hun ventet med å ha sex...

Seriøst??? Det er lenge siden jeg har fått en slik trøkk i magen og knekk i selvtilliten. Så hun hadde sex med en gang tidligere med andre menn, men jeg må hoppe over det ene hinderet etter det andre? Sa kort og godt til henne at dette ikke ble å fungere og så gikk jeg. har ikke hatt kontakt med henne i ettertid. Hun driver nå å spammer telefonen min. Enten anklager meg for å være barnslig og dust eller så trygler hun om treffes igjen.

Forstår hun virkelig ikke hvorfor jeg ble skuffet og irritert?

Du burde tatt det som ett kompliment! Hun ser på deg som en potensiell samlivspartner, og derfor er hun redd for at du enten skal gå lei eller bruke henne. Hun vil nok være med deg en liten stund for å se at du er seriøs først.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold kjeft og prøv å ta det som et kompliment, for det er nettopp det det er. Hun har ingen garanti for at du kommer tilbake etter å ha dyppa den i henne, og kvinner får mye lettere følelser for menn etter sex, så mer står på spill for henne. Hun syntes du var spesiell, men har her vist at du mentalt er en femåring.

Anonymous poster hash: d8b0d...660

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Av og til lurer jeg på hva som foregår inne i kvinners hode, for det virker som de bevisst ignorerer mye av det jeg skriver og svarer heller på det de liker å tro at jeg skriver.

Jeg er ikke irritert fordi jeg måtte vente. Jeg forventer heller ikke sex med en gang. Derimot skrev jeg at dette var noe jeg hadde respektert, dersom det var en slik person hun var. At hun ville vente med sex til hun ble kjent med partneren. Men poenget er jo at det er ikke slik hun er; hun har tidligere hatt sex med en person uten å kjenne han. Så da blir det fornærmende at hun vil vente å ha sex med meg.

Du ignorerer jo like mye det kvinner her skriver. Folk prøver å forklare det intensjonen bak, men du har jo bare bestemt deg for at dama prøver å manipulere deg.

Anonymous poster hash: b4621...e62

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man i det hele tatt måtte rettferdiggjøre at man ikke vil ha sex, lurer jeg nå på? Alle bestemmer over sin egen kropp. Hvis man ikke kan si nei til sex av forskjellige grunner uten å bli kalt egoistisk eller kalkulerende, så er det noe som er veldig galt i samfunnet.



Anonymous poster hash: b4621...e62
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sindre

Hold kjeft og prøv å ta det som et kompliment, for det er nettopp det det er. Hun har ingen garanti for at du kommer tilbake etter å ha dyppa den i henne, og kvinner får mye lettere følelser for menn etter sex, så mer står på spill for henne. Hun syntes du var spesiell, men har her vist at du mentalt er en femåring.

Anonymous poster hash: d8b0d...660

Jeg skal holde kjeft, ignorere alt av mitt følelsesliv og godta hennes syn på ting helt blindt?

Hvorfor er kvinnens syn på ting den riktige måten å se på dette, mens jeg er "mentalt en femåring"? Det er ingen garantier i livet og av og til må man ta sjanser. Jeg vil ikke være med en kvinne som forventer at hele forholdet, og alt som leder opp til det, skal være på hennes premisser. Det er for meg ekstremt egoistisk og selvsentrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Tror du misforstår. Jeg dømmer ikke henne for å ha ons eller noe slikt. Jeg er kun skuffet over at hun vil vente å ha sex med meg, men ikke med guttene som visstnok "ikke betyr noe".

Nettopp fordi hun FØLER NOE MER FOR DEG! Ser du ikke den?

Vil du hun skal være på samme måte med deg som hun er med de "som ikke betyr noe"?

Må si du er svært selvmotsigende ts...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...