Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke menn som svarer her er så mye på datern. De møter ikke nok mennesker og nok jenter og kamerater til å vite hva slags situasjoner folk møter hverandre i. De har sett for mange filmer, eller vært for mye på KG og tror at man møter mennesker en og en, eller så har man sex med alt og alle. Jeg håper ikke at alle menn er slik.

Og ENDA et håpløst personangrep der man angriper menns attraktivitet og seksuelle verdi. Dette er jo nesten for morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare lest de tre første innleggene, og min tanke er at det rett og slett ikke er riktig timing for henne. Jeg forstår at du er skeptisk. For meg hadde den store skrekken vært om jeg hadde mistet troen på tiltrekningen. Jeg brukte forøvrig over en måned på å komme i buksa på min kjære, men det bekymret meg ikke. Jeg merket hvordan hun likte at jeg tok på henne, så jeg var trygg på den fysiske tiltrekningen.

Jeg synes forøvrig skuffelse og irritasjon er ett dårlig tegn såpass tidlig i en kurtiseringsfase. Det antyder ett vanskelig temperament.

Hva er vitsen med å løpe for fort? Dersom du er ute etter en ons, så skjønner jeg det, men blir det ett varig forhold så er noen få uker ingen verdens ting.

Du har skjønt det, Grosny :blomst:

DEILIG, med en mann som motbeviser påstandene til Dustene her i tråden.

Da ser dere svart på hvitt: Ikke noe tap i å ditche intolerante, selvopphøyde dobbeltmoralister som de som skriker høyest her i tråden. Det finnes mer enn nok oppegående menn å ta av :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skjønt det, Grosny :blomst:

DEILIG, med en mann som motbeviser påstandene til Dustene her i tråden.

Da ser dere svart på hvitt: Ikke noe tap i å ditche intolerante, selvopphøyde dobbeltmoralister som de som skriker høyest her i tråden. Det finnes mer enn nok oppegående menn å ta av :)

Han skriver det som en forsvarsmekanisme, for å overbevise seg selv om at dette var "riktig". Men som han skriver, han forsøkte å komme i buksa på henne fra start av, men brukte 1 mnd på det. Ergo kan vi med stor sannsynlighet si at grosny er en mann som har få alternativer og måtte kjempe i lang tid for å få denne ene kvinnen til sengs. Desperat mann som i ettertid må rasjonalisere det som skjedde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Du har skjønt det, Grosny :blomst:

DEILIG, med en mann som motbeviser påstandene til Dustene her i tråden.

Da ser dere svart på hvitt: Ikke noe tap i å ditche intolerante, selvopphøyde dobbeltmoralister som de som skriker høyest her i tråden. Det finnes mer enn nok oppegående menn å ta av :)

Jada, en mann som kryper for alt dere sier og ikke tør å sette dere på plass, det er det dere synes er attraktivt.

:lol:

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Enda et forsøk på å drite ut mannen ved å angripe det, hun tror, er hans innerste kjerne og største usikkerhet. Patetisk. Evner dere virkelig ikke å diskutere uten å ty til personangrep?

Ser ikke at du hiver deg over kommentarene hvor menn her inne skriver at vi prøver å leke jomfru når det er too late, at vi er prinsesser og patetiske? Hva annet enn personangrep er det å finne her?

Jeg elsker menn jeg. Loooove em....

Så de trenger ikke å føle seg truffet av slike innlegg i det hele tatt. Og de vet nok hvem de er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at den første gangen med sin kjæreste kan være en begivenhet som kan bli ett minne for livet. Hva slags minne? Minne om dyp erotisk kjærlighet og vill gjensidig tiltrekning, eller minnet om å ha gitt etter for press og latt seg knulle for å gjøre en stressende og krevende fyr litt rolig?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, en mann som kryper for alt dere sier og ikke tør å sette dere på plass, det er det dere synes er attraktivt.

:lol:

Kvinner sier en ting, gjør en annen ting. De tror de ønsker en mann som føyer seg etter alle deres vimsete og lite gjennomtenkte fantasier, men de puler badboyen som driter fullstendig i de. Kvinner må være naturens største og morsomste paradoks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at den første gangen med sin kjæreste kan være en begivenhet som kan bli ett minne for livet. Hva slags minne? Minne om dyp erotisk kjærlighet og vill gjensidig tiltrekning, eller minnet om å ha gitt etter for press og latt seg knulle for å gjøre en stressende og krevende fyr litt rolig?

lol. Er du sikker på at du er en mann? Eller kanskje du bare har lest litt for mange kjærlighetsnoveller fra narvesen. Sex er sex; hadde du hatt mange partnere og mye sex, ville du forstått at "sex med følelser" er en kvinneting ingen mann vil kunne kjenne seg igjen i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvem sa noe om å være jomfru?

Det er DU som er fokusert på "poeng" og "spill", ikke jentene. Vi tar enkelt og greit vare på oss selv: vi TAR den sexen vi vil ha når det er snakk om bare sex, men er det snakk om å involvere oss dypere - ja, da venter vi gjerne.

Vi er dessuten langt mer tolerante enn dere. Du hører sjelden fra en jente at han er mindre attraktiv fordi "halve byen har vært bortpå ham". I motsetning til deg så forstår vi at behov for sex gjelder begge kjønn, og ser derfor ikke hans "løse" fortid (for å bruke deres ord) som noe som gjør ham mindre attraktiv.

Dere derimot går rundt og innbiller dere at dere står i en slags særstilling når det kommer til dette med sex og fortid. Dere tror at fordi der er Menn, høhøhø, så har dere uansett seksuell fortid rett til å stille krav, mens om jenten har valgt å ha seg så har hun, fordi hun er jente, MISTET alle rettigheter til å stille krav.

Det finnes overhodet ingen jenter med respekt for seg selv som vil finne seg i den slags oppførsel. Selv ikke damer som har en kysk fortid, vil finne seg i det. Hun vil skygge langt unna menn som deg, og velge en som er mer oppegående hva angår balansen mellom kvinners og menns rettigheter til å stille krav.

Du framstår for meg som uattraktiv, det er rett og slett ikke noe mandig over holdningen du utviser. Jo da, du har rett til å utvise den, men du synker i verdi. Jeg, og de fleste andre oppegårende jenter med respekt for seg selv, kunne aldri hatt respekt for noe sånt som deg. At du nekter å innse det er bare ditt tap, for vi jenter: vi finner oss heller en MANN :)

Her har du rett og slett gått inn i krakilsk hysterimodus. Du har ikke fått med deg noe av det jeg har prøvd å fortelle, men du beviser derimot til fulle at noen jenter rett og slett ikke er interessert i annet enn sin egen virkelighetsoppfatning.

Og så avslutter du med det sedvanlige "du er ikke en skikkelig mann". Fordi ingen "skikkelige menn" kan ha en annen mening eller synspunkt enn en kvinne, ikke sant?

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver det som en forsvarsmekanisme, for å overbevise seg selv om at dette var "riktig". Men som han skriver, han forsøkte å komme i buksa på henne fra start av, men brukte 1 mnd på det. Ergo kan vi med stor sannsynlighet si at grosny er en mann som har få alternativer og måtte kjempe i lang tid for å få denne ene kvinnen til sengs. Desperat mann som i ettertid må rasjonalisere det som skjedde.

Jeg forsøkte den tiden jeg ønsket meg dame å kjøre med kun ett alternativ om gangen. Overlapping er en livsstil som er for rotete for meg. En gang ga jeg ei dame 9 uker uten action. Da ga jeg opp og karakteriserte henne som for lite tiltrukket, etter en helhetsvurdering. Jeg gir opp damer dersom jeg ikke tror at tiltrekningen er optimal. Det var forøvrig ingen kamp å få min kjære til sengs. Det var en hyggelig og romantisk tid med mange kyss og god kjærlighet. Jeg var forøvrig ikke desperat. Jeg vet nemlig hva det vil si å være desperat, fordi dette er en tilstand jeg selv opplevde de nærmeste ukene etter mitt forrige brudd. Da kokte det. Da stormet det. Da var jeg desperat og i stand til å bli med damer som jeg i ettertid anser som mindre egnet for langsiktig kjærlighetsforhold med meg.

Desperat er vel egentlig det motsatte av tålmodig, og nettopp det med desperasjon kan ha vært dama til TS sin skrekk vis a vis TS. Mange menn er nemlig desperate (utenfor sin normale sinnstilstand) i en nybruddfase og det kan være klokt å la de få kjøle seg ett par måneder før man fyrer de helt opp igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, en mann som kryper for alt dere sier og ikke tør å sette dere på plass, det er det dere synes er attraktivt.

:lol:

For å sette på plass damene , så må jeg først forstå at de er på feil plass.

Jeg anser TS for å være den som er litt ute av register her, og dermed den som trenger en viss justering og informasjon om livet. Kanskje det også gjelder fler, men jeg har bare lest ca første og siste side i denne debatten.

Jeg vet forøvrig ikke grunnen til at dama ikke ville ha han oppi senga straks. Det kan ligge noe mer her som jeg ikke har fått med meg, som f.eks en alternativ elsker, eller at hun er mer tiltrukket av en annen mann. Det er i såfall gode grunner til å trekke seg i TS sin situasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen kommer en kvinne med sin kvinnelogikk.

Det du, og kvinner generelt, ikke forstår er at dette er slik dere ser på verden og sex. For dere er sex med en dere elsker så fryktelig spesielt og meningsfylt Det er ikke det for menn. Menn knytter seg ikke på samme grad under sex.

Anonymous poster hash: 832cd...6c5

OH FOR FUCKS SAKE!

– Mann

Anonymous poster hash: b2205...d1d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Dere er så utrolig selvsentrerte når dere resonnerer på den måten der.

Newsflash: selv single jenter er kåte - akkurat som gutter. Og vet du, da hender det de har sex. Med en eller annen som ikke betyr mer for henne enn hun gjør for ham. Veldig ryddig og greit, man puler, går hjem i godt humør og slipper involveringen i etterkant.

Så møter denne single jenten en fyr som treffer henne på et dypere plan. Midt i hjertet, som en knyttneve i magen, og hun VET, at har hun sex med ham så er hun fortapt. For dette, i motsetning til ONSene, innebærer en risiko der hun setter både hjertet sitt og følelsene sine på spill.

Utrolig overfladisk av dere å ikke ville skjønne denne siden ved kvinner. Så selvsentrerte som dere er så er det heller tvilsomt om dere er i stand til å utvikle dype forhold i det hele tatt.

Vel, hun oppnådde i alle fall det hun ville. Å sjalte deg ut FØR hun involverte sex og knyttet seg enda dypere til deg. Forhåpentligvis kommer hun raskere over deg enn hun ellers ville gjort, jeg vil bare gratulere dama og ønske henne lykke til neste gang hun treffer en som rører ved henne på et dypere plan.

I mellomtiden har hun sikkert en masse deilige one night stands, eller kanskje til og med en fuck friend. Vel fortjent, heia henne.

:Nikke::Nikke:

Av og til lurer jeg på hva som foregår inne i kvinners hode, for det virker som de bevisst ignorerer mye av det jeg skriver og svarer heller på det de liker å tro at jeg skriver.

Jeg er ikke irritert fordi jeg måtte vente. Jeg forventer heller ikke sex med en gang. Derimot skrev jeg at dette var noe jeg hadde respektert, dersom det var en slik person hun var. At hun ville vente med sex til hun ble kjent med partneren. Men poenget er jo at det er ikke slik hun er; hun har tidligere hatt sex med en person uten å kjenne han. Så da blir det fornærmende at hun vil vente å ha sex med meg.

Hvorfor skal hun vente med sex med en som hun ikke bryr seg om? Da blir hun jo ikke såret etter sex når han bare går. Men det vil hun jo bli om du forlater henne etter sexen. Hun vil forsikre seg om at du vil noe mer, før sexen, så hun ikke blir lei seg om du forkaster henne etterpå,men det er jo du for dum til å forstå!

Leste du ikke hva jeg skrev? Jeg var villig til å vente, inntil jeg fant ut at det var kun jeg som måtte "vente på sex". Hvordan tror du det får meg til å føle? At hun har sex med andre gutter med en gang, men jeg må vente i ukesvis? Ikke veldig begjært. Jeg er ikke interessert i være hennes "venn". Jeg var interessert i henne som en partner og som partnere er sex, lidenskap og begjær en helt essensiell del.

Men det vet jo ikke hun. Derfor må hun sjekke det ut om du er sammen med henne for å få sex til slutt, eller om du utvikler følelser for henne uten sexen.? Noe du ikke gjorde, så du gjorde henne en tjeneste ved å gå ifra henne. Du virker utrolig umoden!

Jeg er blant dem som forstår deg veldig godt. Dersom jenta du liker er sånn som vil vente, - så må hun jammen meg vente på ALLE, - hun kan ikke selektere med å pule noen karer første kvelden, andre karer etter en uke - og sånne som deg som kanskje må vente en hel måned.

Det som er trist er dersom du venter en hel måned så utelukker ikke det henne i å pule en ny en neste uke.

Dersom man kunne stole på kvinner og jenta hadde høy moral, ja da er det helt greit å vente, men når hun er løs med alle andre bortsett fra deg, - selvfølgelig forstår jeg at det er diskvalifiserende oppførsel.

At så mange jenter her forherliger det å knipe igjen når man først har blitt forelska ja, da vil jeg heller bli pult av ei jente som bare liker meg.

Jentene her forstår det innerst inne, det er det som gjør alt så leit.

Skjønner du virkelig ikke hva jentene her forsøker å fortelle, så fortjener du ikke noe bedre heller!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har du rett og slett gått inn i krakilsk hysterimodus. Du har ikke fått med deg noe av det jeg har prøvd å fortelle, men du beviser derimot til fulle at noen jenter rett og slett ikke er interessert i annet enn sin egen virkelighetsoppfatning.

Og så avslutter du med det sedvanlige "du er ikke en skikkelig mann". Fordi ingen "skikkelige menn" kan ha en annen mening eller synspunkt enn en kvinne, ikke sant?

Jada, en mann som kryper for alt dere sier og ikke tør å sette dere på plass, det er det dere synes er attraktivt.

:lol:

Det er akkurat denne holdningen, Lincoln, som gjør deg mindre mandig:

Når en mann setter krav, er han Mann. Når en kvinne setter krav derimot, så er han en tøffel.

Det er du, ikke kvinnen, som reduserer deg til "tøffel" ved å respektere henne. Fortell meg gjerne hva som er attraktivt ved en mann som ikke greier å respektere henne uten å føle seg som en tøffel. Fy fader, for et slitsomt forhold det må bli.

Og du snakker om at jeg ikke har fortsått budskapet ditt, at kvinner ikke er interessert i menns virkelighetsoppfatning? Joda, jeg har forstått både din og min. Her er de, kort oppsummert:

Min (kvinners) virkelighetsoppfatning:

Respekt og det å stille krav går begge veier.

Din ("menns") virkelighetsoppfatning:

Mannen stiller krav og setter kvinnen på plass.

Jeg ser bare ikke HVA som er interessant ved den. Jeg respekterer at du har den, bevares, den er bare overhodet ikke attraktiv. Og jeg syns den gjør deg mindre mandig, ja.

Som du ser så har jeg oppfattet den helt fint. Du liker bare ikke hva jeg syns om den, og derfor "har jeg ikke oppfattet den". Fantastisk logikk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol. Er du sikker på at du er en mann? Eller kanskje du bare har lest litt for mange kjærlighetsnoveller fra narvesen. Sex er sex; hadde du hatt mange partnere og mye sex, ville du forstått at "sex med følelser" er en kvinneting ingen mann vil kunne kjenne seg igjen i.

Menn kan også være romantikere. Det er mindre forskjell på menn og kvinner enn mange tror.

Jeg er forøvrig eldre enn deg, og har oppnådd større seksuell suksess, siden jeg faktisk har fått oppleve sex med følelser. Jeg har også vært desperat , og hatt sex som ikke hadde denne ekstra følelsesdimensjonen. For meg er det ingen tvil. Følelsene er en vesentlig ingrediens i herlig sex.

Er du heldig får du oppleve det selv også. Det er herlig, men det krever at du gir av deg selv og ikke bare forsyner deg. I såfall må du ha dette i deg.

Endret av I Grosny
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Det er akkurat denne holdningen, Lincoln, som gjør deg mindre mandig:

Når en mann setter krav, er han Mann. Når en kvinne setter krav derimot, så er han en tøffel.

Det er du, ikke kvinnen, som reduserer deg til "tøffel" ved å respektere henne. Fortell meg gjerne hva som er attraktivt ved en mann som ikke greier å respektere henne uten å føle seg som en tøffel. Fy fader, for et slitsomt forhold det må bli.

Og du snakker om at jeg ikke har fortsått budskapet ditt, at kvinner ikke er interessert i menns virkelighetsoppfatning? Joda, jeg har forstått både din og min. Her er de, kort oppsummert:

Min (kvinners) virkelighetsoppfatning:

Respekt og det å stille krav går begge veier.

Din ("menns") virkelighetsoppfatning:

Mannen stiller krav og setter kvinnen på plass.

Jeg ser bare ikke HVA som er interessant ved den. Jeg respekterer at du har den, bevares, den er bare overhodet ikke attraktiv. Og jeg syns den gjør deg mindre mandig, ja.

Som du ser så har jeg oppfattet den helt fint. Du liker bare ikke hva jeg syns om den, og derfor "har jeg ikke oppfattet den". Fantastisk logikk.

Sååå enig!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest åffårno

Jeg vil tro ts får seg jevnt og trutt; derav hans manglende vilje til å akseptere kvinnens narrativ. Han er ikke desperat på sex. Mange menn er desperate på sex og er villig til å finne seg i alt av kvinners mer eller mindre galskap for å få seg noe. Menn, som sannsynligvis ts, som får seg noe, trenger ikke finne seg i det; de kan heller ha sex med andre kvinner.

Forresten ser vi nok en gang kvinnens favorittknep i diskusjoner der hun blir irritert: "han får seg ikke noe". Hun forsøker å drite ut mannen på en eller annen måte. Patetisk og så lett gjennomskuelig at man blir nesten flau på kvinners vegne. Som sagt, det er en grunn til at menn styrer verden og kvinner.

Jeg prøvde vel egentlig å si at jeg ikke DU får deg særlig av noe som helst av hverken menn eller kvinner med så absurde holdninger. Hverken ligg eller fornuftige samtaler.

Det er jo ingenting å argumentere mot, du formulerer deg jo som de drøyeste i kommentarfeltene hos VG.

Men det bidrar til underholdningsverdien her inne, det skal du ha.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå som det er sommer og sol og all ting - klart at man vi ha seg! Jeg hadde blitt sur om jeg hadde møtt på et sånt dydsmønster selv, meidt på sommeren. Hilsen kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Kvinner sier en ting, gjør en annen ting. De tror de ønsker en mann som føyer seg etter alle deres vimsete og lite gjennomtenkte fantasier, men de puler badboyen som driter fullstendig i de. Kvinner må være naturens største og morsomste paradoks.

:fnise:

Jeg spør helt alvorlig her; er du seriøs? Dette er ikke et forsøk på å latterliggjøre deg eller noe - men ER du virkelig slik også i virkeligheten, ikke bare for tøys på KG? :sjokkert:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du snakker om at jeg ikke har fortsått budskapet ditt, at kvinner ikke er interessert i menns virkelighetsoppfatning? Joda, jeg har forstått både din og min. Her er de, kort oppsummert:

Min (kvinners) virkelighetsoppfatning:

Respekt og det å stille krav går begge veier.

Din ("menns") virkelighetsoppfatning:

Mannen stiller krav og setter kvinnen på plass.

Her vrir du det rimelig kraftig. Denne tråden viser jo at mange jenter ikke vil godta/respektere menns virkelighetsoppfatning eller følelser, men heller vil bruke hersketeknikker og antyde at menn som har meninger de ikke kjenner seg igjen i ikke "får seg noe" etc. De kvinnene får dermed en virkelighetsoppfatning lik den du beskriver for menn, bare at det er de som stiller krav og setter mannen på plass.

Eksempelet i åpningsinnlegget endte dårlig for begge parter, og begge gikk potensielt glipp av noe bra. Hadde man kommunisert bedre og vært mer oppmerksom på hverandres forskjeller kunne det endt mye bedre. Men da hadde man ikke fått en underholdende tråd her inne :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...