Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln

Dere møttes for to uker siden, dere har ikke noe forhold ennå. Og kanskje det var nettopp dette hun ønsket at dere skulle ha FØR dere gikk skrittet og ble intime. Dersom du var genuint interessert i henne, hadde du vært kjempeglad bare for å tilbringe tid med henne som person.

Og logikken er denne: ons og sex med personer hun ikke har noen følelser for, har hun tillatt seg nettopp fordi hun ikke ønsker å utvikle et forhold med de det gjelder. Med deg hadde hun virkelig følelser, og ville derfor at dere skulle bygge opp en relasjon til hverandre som ikke bare var basert på sex.

Du er en dust, rett og slett.

Som jeg skrev i innlegget over, det nytter ikke å plutselig spille uskyldig jomfru når du ha hatt deg med halve byen.

Hadde hun i det minste hatt vett nok til å holde kjeft om det så hadde det kanskje løst seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du har hatt sex med halve byen, så er det litt sent å spille jomfru. Det er helt i orden at jenter har hatt en seksuell fortid, men ikke innbill dere at dere da kan spille pripne prinsesser når dere treffer oss og tro at det gir noen ekstrapoeng.

Det er overhodet ingen verdi i det, og ingen mann med respekt for seg selv vil finne seg i slik oppførsel. Hun finner kanskje etterhvert en tøffelfyr som er så desperat at han finner seg i hva som helst.

"Vi leker jomfru. Vi leker pripne prinsesser. Tøffelfyr."

Der tok du nok å smarta oss ut, alle sammen. Vi sitter alle sammen igjen i lekegården og er livredde tøfler og prinsesser.

Endret av SkiZy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i innlegget over, det nytter ikke å plutselig spille uskyldig jomfru når du ha hatt deg med halve byen.

Hadde hun i det minste hatt vett nok til å holde kjeft om det så hadde det kanskje løst seg.

Hun spiller da absolutt ikke "uskyldig jomfru" fordi hun ikke ønsker å ha sex med ham ennå? Og i tillegg er hun jo ærlig om fortiden, så virker ikke akkurat som om hun prøver å spille noen ting som helst.

Det er forkastelig at dere virkelig tror det er deres rettighet å ha sex med ei jente på grunnlag av fortiden hennes. Hun har da vitterlig rett til å bestemme over sin egen kropp akkurat som hun vil. Jeg skjems av dere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i innlegget over, det nytter ikke å plutselig spille uskyldig jomfru når du ha hatt deg med halve byen.

Hadde hun i det minste hatt vett nok til å holde kjeft om det så hadde det kanskje løst seg.

Hvem har hatt seg med halve byen? :rolleyes: det er mye du legger i denne jenta altså. Mye du vet som vi ikke vet.

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: d553d...cd5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

"Vi leker jomfru. Vi leker pripne prinsesser. Tøffelfyr."

Der tok du nok å smarta oss ut, alle sammen.

Så bra!

Men jeg forstår at dette er en av de mange tingene hvor kvinner slår seg helt i vranglås og hyler "vræææl" når vi menn kommer med vårt syn på saken.

Vi er meget forskjellige fra naturens side, og dette er nok et eksempel på det.

Men forhåpentligvis har dere jenter lært av denne tråden at menn slett ikke synes det er et kompliment å måtte vente på noe alle andre har fått med en gang. Så hvis dere holder på slik, så hold det for dere selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i innlegget over, det nytter ikke å plutselig spille uskyldig jomfru når du ha hatt deg med halve byen.

Hadde hun i det minste hatt vett nok til å holde kjeft om det så hadde det kanskje løst seg.

Du avslører deg som en med null kompetanse på området ;)

Er ikke så mye på datern du? Ikke så mange i sikte i det siste?

Anonymous poster hash: d553d...cd5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Hun spiller da absolutt ikke "uskyldig jomfru" fordi hun ikke ønsker å ha sex med ham ennå? Og i tillegg er hun jo ærlig om fortiden, så virker ikke akkurat som om hun prøver å spille noen ting som helst.

Det er forkastelig at dere virkelig tror det er deres rettighet å ha sex med ei jente på grunnlag av fortiden hennes. Hun har da vitterlig rett til å bestemme over sin egen kropp akkurat som hun vil. Jeg skjems av dere.

Ja, og vi har rett til å dumpe henne hvis hun tror at vi finner oss i slikt. Det er vår rettighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og vi har rett til å dumpe henne hvis hun tror at vi finner oss i slikt. Det er vår rettighet.

Selvfølgelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Du avslører deg som en med null kompetanse på området ;)Er ikke så mye på datern du? Ikke så mange i sikte i det siste? Anonymous poster hash: d553d...cd5

Åh, en bitter kjerring som ikke liker å diskutere med menn. Hva gjør man da? Antyder at mannen ikke får seg noe. Så originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Men jeg forstår at dette er en av de mange tingene hvor kvinner slår seg helt i vranglås og hyler "vræææl" når vi menn kommer med vårt syn på saken.

Vi er meget forskjellige fra naturens side, og dette er nok et eksempel på det.

Men forhåpentligvis har dere jenter lært av denne tråden at menn slett ikke synes det er et kompliment å måtte vente på noe alle andre har fått med en gang. Så hvis dere holder på slik, så hold det for dere selv :)

Beklager. Vi jenter vi lærer aldri. Det er sånn vi fungerer. Vi lærer baklengs, og gjør alltid det samme om og om igjen.

Når vi er doomed er vi doomed.

Når vi har en ONS har vi ONS resten av livet

Når vi møter en fyr på et bordell og knuller han og gifter oss og skiller oss, gjør vi det samme med neste mann. Vi er ikke helt utviklet, sånn som dere.

En såpass smart fyr som deg burde lære deg å ikke overvurdere jenter. Og mennesker elsker bare voldelig kommunikasjon, vi elsker at andre forteller oss hva det er vi gjør. Du f.eks: du føler deg så smart at du forteller andre hva det er de tenker, hva de er ute etter. Du er rene dommeren, er skikkelig imponert over refleksjonene dine. Er det fordi du aldri har tisset lengst? Beklager, men det er for sent å "leke prins-Kulest" nå liksom.

Endret av SkiZy
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Beklager. Vi jenter vi lærer aldri, vi. Det er sånn vi fungerer. Vi lærer baklengs, og gjør alltid det samme om og om igjen.

Når vi er doomed, er vi doomed.

Når vi har en ONS, har vi ONS resten av livet

Når vi møter en fyr på et bordell og knuller han og gifter oss og skiller oss, gjør vi det samme med neste mann. Vi er ikke helt utviklet, sånn som dere.

Jeg sier ikke at vi har rett og dere har feil, men at vi har to fundamentalt forskjellige måter å se verden på.

Vi menn tilpasser oss dere en hel haug, her er en av de tingene dere kan tilpasse dere til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at vi har rett og dere har feil, men at vi har to fundamentalt forskjellige måter å se verden på.

Vi menn tilpasser oss dere en hel haug, her er en av de tingene dere kan tilpasse dere til oss.

Noen menn kan faktisk ta det rolig med sex hvis de vil, uten å være tøfler.

Anonymous poster hash: b2205...d1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Noen menn kan faktisk ta det rolig med sex hvis de vil, uten å være tøfler. Anonymous poster hash: b2205...d1d

Joda, hvis vi føler at vi faktisk har noe spesielt på gang og hun er verdt å vente på så er ikke det noe problem. Men den følelsen forsvinner ganske fort når hun forteller om alle sine ONS og tilfeldige sexforbindelse. Plutselig føler man ikke at hun er så verdt å vente på likevel.

Slik er vi menn. Ihvertfall alle de jeg kjenner av arten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Men hør på hva jeg sier da...man kan bli mer følelsesmessig tilknyttet av å ha sex med noen, enn om man lar være. Derfor kan det være litt ekstra tungt om det ikke blir noe med en du har hatt sex med, enn en du ikke har hatt sex med. De gutta som bare vil ha sex gidder ikke å bruke tid på å vente og da finner man fort ut av det. Men samme er det egentlig, vi er ikke enige, og det er helt ok for meg.

Hvorfor har hun ONS da om hun er redd for å bli mer følelsesmessig tilknyttet av å ha sex? Det henger jo ikke på greip. Og er det noen man liker, bør man da ikke være redd for å bli følelsesmessig tilknyttet. Isåfall leker hun jo med ham.

Hadde det vært like forutsetninger hadde det vært helt greit. Men hun endrer forutsetningene til det negative bare fordi hun liksom liker ham bedre, og der faller logikken helt igjennom. Han må vente på godbiten som en annen tulling, mens alle de andre gjestene kommer til dekket bord. Såååå spesiell han er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at vi har rett og dere har feil, men at vi har to fundamentalt forskjellige måter å se verden på.

Vi menn tilpasser oss dere en hel haug, her er en av de tingene dere kan tilpasse dere til oss.

Jeg tenker at denne saken ikke handler om hvorvidt hun er løs eller ikke, men at hun ser TS som kjærestemateriale, og de andre som tidsfordriv/sexpartnere.

Jeg tror den jevne mann vil kunne sette seg inn i at enkelte personer er morsomme, kule og attraktive, men et helvete å være sammen med over lengre tid. Disse personene ender gjerne i ONS-kategorien. Da vil naturligvis terskelen for å ha sex med disse personene etter at de er satt i denne kategorien, være temmelig lav - hva er vitsen med å vente når det uansett ikke er grobunn for noe mer?

Motsatt med mennesker som er attraktive på dypere plan, og aktuelle som langvarige partnere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Joda, hvis vi føler at vi faktisk har noe spesielt på gang og hun er verdt å vente på så er ikke det noe problem. Men den følelsen forsvinner ganske fort når hun forteller om alle sine ONS og tilfeldige sexforbindelse. Plutselig føler man ikke at hun er så verdt å vente på likevel.

Slik er vi menn. Ihvertfall alle de jeg kjenner av arten.

Helt riktig. Det beskriver enkelt og greit forskjellen mellom menn og kvinners tankesett. Og i stedet for å ta det til seg, blir menn angrepet fra alle kanter i denne tråden. Beviser hvor lærevillige kvinner faktisk er. Her får de faktisk en bit av hvordan menn tenker, men de er ikke interessert i å høre. Det er VI som må lære oss til å forstå kvinnen, må du skjønne. Ikke omvendt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde det vært like forutsetninger hadde det vært helt greit. Men hun endrer forutsetningene til det negative bare fordi hun liksom liker ham bedre, og der faller logikken helt igjennom. Han må vente på godbiten som en annen tulling, mens alle de andre gjestene kommer til dekket bord. Såååå spesiell han er!

De andre gjestene får forretten, mens han må vente. Men da får han middag og dessert hvis han venter og ikke er så sulten at han stikker på kebabsjappa og spiser seg mett for natten fordi han ikke gidder. Analogier!

Anonymous poster hash: b2205...d1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Det beskriver enkelt og greit forskjellen mellom menn og kvinners tankesett. Og i stedet for å ta det til seg, blir menn angrepet fra alle kanter i denne tråden. Beviser hvor lærevillige kvinner faktisk er. Her får de faktisk en bit av hvordan menn tenker, men de er ikke interessert i å høre. Det er VI som må lære oss til å forstå kvinnen, må du skjønne. Ikke omvendt. :roll:

Det er bare en del av dere tufser her på KG (og helt sikkert irl) som tenker slik, ikke alle menn. Dere er langt ifra representative for alle menn.

Anonymous poster hash: b2205...d1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tenker at denne saken ikke handler om hvorvidt hun er løs eller ikke, men at hun ser TS som kjærestemateriale, og de andre som tidsfordriv/sexpartnere.

Jeg tror den jevne mann vil kunne sette seg inn i at enkelte personer er morsomme, kule og attraktive, men et helvete å være sammen med over lengre tid. Disse personene ender gjerne i ONS-kategorien. Da vil naturligvis terskelen for å ha sex med disse personene etter at de er satt i denne kategorien, være temmelig lav - hva er vitsen med å vente når det uansett ikke er grobunn for noe mer?

Motsatt med mennesker som er attraktive på dypere plan, og aktuelle som langvarige partnere.

Hva er vitsen med å vente bare fordi det er grobunn for noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste gangene man ser jenter vente med sex er når fyren er lite attraktiv og har mye penger, de må rett og slett kvinne seg opp for å gi de sex

Anonymous poster hash: 1965b...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...