Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Ok. Har man hatt ons så må man ha sex med alle menn man ser på som potensielle kjærester med en gang, hvis ikke blir han lei seg. #mannelogikk

Anonymous poster hash: d8b0d...660

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan trolle på KG:

1. Opprette en tråd a là: "er dette vanlig?"

2. Skriv langt innlegg om hvordan du føler deg urettferdig behandlet av det kvinnelige kjønn

3. Dikt en historie om hvor og hvordan dette skjedde

4. Avslutt innlegget med at du er for god for slik dobbeltmoral

5. nevn også at dama er helt håpløst forelsket i deg og ringer og tekster konstant.

6. Gjenta punkt 4.

7. Tilføy en eller to tillegsdetaljer utover i debatten

8. Trekk deg tilbake.

Seriøst, innleggene er de samme hver eneste gang, skjønner ikke hvorfor noen gidder å ta dette seriøst.

Haha, det er så åpentlyst. Verden er ikke sånn der der ute i det hele tatt. :P

Ts har avslørt seg som en skikkelig fyr som skal snakke for menn her nå altså.

Anonymous poster hash: ed803...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Igjen; menn flest er ikke som menn i slike tråder her inne, vi er vant til en helt annen type menn enn hva man får bevitne her til tider.

"De menn, de kvinner". Det er ingenting som heter det. Hvertfall ikke om man skal måle fra KGstandard.

And thanks to Jesus Lord for that, ellers hadde jeg aldri orket å ha hverken sex, forhold eller fornuftige konversasjoner som den heterofile kvinnen jeg er.

Tror heller ikke de fleste menn henger på KG :fnise:

Igjen beviser du at du ikke har forstått hva jeg sier. Du er så farget av mannehatet ditt at ingenting synker inn.

Du synes at dersom en mann ikke er enig med deg i ett og alt så er han:

A: En taper

B: En som ikke får seg noe

C: Har liten tiss

D: Kvinnehater

C: Ikke en skikkelig mann

E: Osv. osv. osv.

Jeg kjenner typen din, det er flust av dem her inne. Går ikke an å diskutere den minste lille ting uten at hysterifaktoren går rett i taket.

I et fåfengt forsøk på å nok en gang illustrere hvordan menn ser på situasjonen så skal jeg klippe og lime noe jeg har gjentatt ørten ganger:

Det er ikke noe problem i det hele tatt å vente på sex. Så lenge jenta generelt er slik mot alle hun møter så skal man være rimelig sexfiksert for å dumpe henne.

MEN dersom hun derimot hadde for vane å gå til sengs med noen på første date, og så forteller dette til en fyr og samtidig sier at han må vente i to måneder fordi han er "spesiell" - da vil enhver fyr med respekt for seg selv dumpe henne.

Jeg forstår at for jenter er dette en måte å gi et kompliment på, men for gutten oppfattes det ikke slik. Jeg kan ikke gjenta meg selv mer nå, så jeg avslutter der. Ha en fin dag :)

Så - les innlegget over, vræl litt for deg selv, grin litt, få ut hysteriet og les det en gang til. Det er ikke dobbeltmoral, det er ikke hykleri, det er bare to forskjellige måter å se verden på for gutter og jenter.

Til sist: Jeg respekterer og forstår jenters måte å se situasjonen på. Jeg foreslår at du prøver å respektere menn og vår måte å se situasjonen på.

Om du skjønner jenta så forstår du jo at hun mener at å vente betyr at det er noe seriøst. Hvorfor skal du tolke det annerledes når tusenvis av jenter her forteller hva vi jenter mener når vi venter med sex?

Selv om du misforstår så skjønner dere jo nå hva som er sannheten bak dette=? Hvorfor misforstå med vilje når det dere får servert fakta her?????

Da vet dere jo grunnen!

Hvorfor fortsette å si at dere ser det på en annen måte? Det er jo jenta her som gjør det på denne måten fordi hun ønsker noe seriøst. Om du tolker det på en annen måte er jo bare ditt problem. Sannheten er jo hvordan jenter tenker og det er en jente som har kommet med dette. Så da får du bare godta at sånn er det.Tiltross for at du tolker det feil,!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon tits inside my head

is turned to overload

tell me why ?

I don´t like onsdays

tell my why?

I don´t lik onsdays

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke få sagt nok hvor lite jeg syntes om holdningene til slike guttunger som TS. Tror denne kvinnen skal prise seg lykkelig, jeg, og vente til hun finner en moden og voksen mann.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det har vi møttes 3 ganger, alle etter at hun har spurt om vi skal møtes, ennå har vi ikke hatt sex. Til slutt måtte jeg spørre hva greia var. Da kom det frem at hun ville vente med å ha sex, fordi hun likte meg så godt og ville "bygge noe mer" og at det skulle være mer enn bare sex. Jeg sa greit nok, men spurte også om dette var sånn hun gjorde med alle eksene sine. Da sa hun at hun hadde hatt en del ons og pulekompiser, men de betydde ingenting så da spilte det ingen rolle om hun ventet med å ha sex...

Seriøst??? Det er lenge siden jeg har fått en slik trøkk i magen og knekk i selvtilliten. Så hun hadde sex med en gang tidligere med andre menn, men jeg må hoppe over det ene hinderet etter det andre? Sa kort og godt til henne at dette ikke ble å fungere og så gikk jeg. har ikke hatt kontakt med henne i ettertid. Hun driver nå å spammer telefonen min. Enten anklager meg for å være barnslig og dust eller så trygler hun om treffes igjen.

Forstår hun virkelig ikke hvorfor jeg ble skuffet og irritert?

Hadde det på samme måte med en dame jeg tidligere holdt på med. Vi hang sammen i flere måneder, og jeg hadde i utgangspunktet ikke noe problem med det å vente til hun følte seg trygg på meg. Senere kom det frem at hun hadde hatt plenty med ONS tidligere. Det føltes som om all luften ble slått ut av meg og det gikk flere måneder før jeg kunne begynne å tro at en dame kunne bli seksuelt tiltrukket av meg igjen. Jeg har lest noen sider i denne tråden nå og forstår fortsatt ikke logikken bak slik tankegang, men det er tydeligvis ganske vanlig.

Anonymous poster hash: f20d7...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke få sagt nok hvor lite jeg syntes om holdningene til slike guttunger som TS. Tror denne kvinnen skal prise seg lykkelig, jeg, og vente til hun finner en moden og voksen mann.

Jepp. "Modne og voksne menn" er menn som blindt følger en kvinnes ethvert innfall og synspunkter, uavhengig hvor meningsløs de er eller hvor uenig han er. Mao. en tøffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest noen sider i denne tråden nå og forstår fortsatt ikke logikken bak slik tankegang, men det er tydeligvis ganske vanlig.

Anonymous poster hash: f20d7...f4f

Tenk deg at du lager noe enkelt å gafle i deg hjemme. Du bryr deg lite om hva det smaker, du bare trykker det i deg. Tenk deg at du er på besøk hos noen som er kokk(e). Maten er himmelsk og du nyter hver eneste munnbit, sakte. Du kjenner det smelter i munnen din og smaker bare helt fantastisk godt! Du klarer ikke en gang å la være å slippe ut et stønn av deg.

Vel, logikken her er jo at siden det smaker godt og er noe du nyter så tar du det rolige, ønsker å nyte hvert øyeblikk. Når det er noe du bare vil ha i deg så gafler du det i deg fort og bryr deg ikke stort om hva det smaker.

Kvinner er bekymret for at de bare skal være en som mannen "gafler i seg". En som han ikke nyter sammen med men bare feier over. Kvinner ønsker å føle seg spesielle.

Anonymous poster hash: 264cf...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg at du lager noe enkelt å gafle i deg hjemme. Du bryr deg lite om hva det smaker, du bare trykker det i deg. Tenk deg at du er på besøk hos noen som er kokk(e). Maten er himmelsk og du nyter hver eneste munnbit, sakte. Du kjenner det smelter i munnen din og smaker bare helt fantastisk godt! Du klarer ikke en gang å la være å slippe ut et stønn av deg. Vel, logikken her er jo at siden det smaker godt og er noe du nyter så tar du det rolige, ønsker å nyte hvert øyeblikk. Når det er noe du bare vil ha i deg så gafler du det i deg fort og bryr deg ikke stort om hva det smaker. Kvinner er bekymret for at de bare skal være en som mannen "gafler i seg". En som han ikke nyter sammen med men bare feier over. Kvinner ønsker å føle seg spesielle. Anonymous poster hash: 264cf...5d4

Ok, nå forstår jeg det, men om gourmet-måltidet hadde hatt følelser så kan jeg garantere at det hadde følt seg ganske deprimert om personen som skulle spise det bare satt og stirret på det i noen timer og fortalte historier om tidligere måltider som hun bare måtte ha med en gang.

Edit: glemte tydligvis å anonymisere. Jaja, det er ikke egentlig noe jeg trenger i skjule

Endret av studerende
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det på samme måte med en dame jeg tidligere holdt på med. Vi hang sammen i flere måneder, og jeg hadde i utgangspunktet ikke noe problem med det å vente til hun følte seg trygg på meg. Senere kom det frem at hun hadde hatt plenty med ONS tidligere. Det føltes som om all luften ble slått ut av meg og det gikk flere måneder før jeg kunne begynne å tro at en dame kunne bli seksuelt tiltrukket av meg igjen. Jeg har lest noen sider i denne tråden nå og forstår fortsatt ikke logikken bak slik tankegang, men det er tydeligvis ganske vanlig.

Anonymous poster hash: f20d7...f4f

Det er forskjell på flere måneder og ett par uker.

Jeg hadde ikke i din situasjon turt å tro at dama var tilstrekkelig heftig tiltrukket.

Jeg tror ting kan handle om lyst, tiltrekning og trygghet, og ser ingen grunn til å legge press. Er det ingenting , så er det heller ikke meninga at det skal bli noe. Det betyr jo ikke at dama er dust, men derimot at forholdet enten ikke er modent, eller at forutsetninger eller tid mangler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen og igjen er det nok de samme fyrene som skriver på kryss og tvers her. Kjenner jo igjen hele greia.

Du burde gi deg, både i denne tråden og i alle de andre tråder. Kjenner deg igjen;p



Anonymous poster hash: 64c77...312
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om ei dame som datet en mann i en del uker. De hadde aldri sex. Han var drømmemannen på mange måter, men hun var rett og slett ikke tiltrukket. Han var så fin at hun ønsket det skulle gå seg til. Det skjedde ikke.

Sånt kan jo tære på selvtillit. Men det må vi bare tåle. Sannheten for meg er iallfall at ikke alle kvinner tiltrekkes meg, kanskje bare 10-30 prosent, men hva så? Om det bare er 1 promille er jo det mer enn nok. Det er mange milliarder kvinner i verden, og ca en halv million bare i Oslområdet. Man kan ikke legge seg ned og miste selvtilliten hvis ei dame er for tung på tråden.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Holdte på med en fyr i over et og et halv år, men vi hadde aldri sex. Jeg var veldig tiltrukket av han, men klarte aldri å stole på han...

Konklusjon : det finnes ingen fasit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Når jeg skrev "de kvinnene" siktet jeg nettopp til noen av de kvinnene som har uttalt seg i denne tråden, og ikke til kvinner generelt.

Som deg er jeg glad man i virkeligheten har et mye større spekter og mindre spissete personligheter enn her inne, både blant menn og kvinner :) Hvis KG-standarden du nevner hadde vært almenn standard hadde man nok hatt mange flere single, og mange flere destruktive forhold hvor begge parter konsekvent tolket alt i verste mening og så på hele greia som en kamp.

For å spørre omvendt da; når du leser menns svar ala TS og Tom 1949 eller hva han heterr, Waco(synes jeg så han var her, hvis ikke; unnskyld)+ endel andre mannfolk i denne tråden og disse "kvinner ligger ikke med oss, hvorfor" trådene - og gitt at du var det andre kjønn med samme hjernekapasitet du har idag(man har nemlig som regel det uansett kjønn):

Hadde du hatt særlig lyst til å ligge med dem? Sånn en eller flere ganger?

Og som mann, har du særlig lyst å ha de med på byen for ei øl og sitte hele kvelden og høre på det jabbet der? Det er jo cock/cuntblock så det HOLDER.

Selv ser jeg for meg ei jævlig lang natt med en rekke syrlige kommentarer rettet mot andre kvinner, en haug konspirasjonsteorier og noe fjas så begredelig at jeg hadde fått innoverpupp ved første setning.

Likevel har jeg lyst til å arrangere KGtreff med dem alle som en bare for å se hvordan de fungerer når de først er i selskap med kvinner.

Endret av åffårno
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, nå forstår jeg det, men om gourmet-måltidet hadde hatt følelser så kan jeg garantere at det hadde følt seg ganske deprimert om personen som skulle spise det bare satt og stirret på det i noen timer og fortalte historier om tidligere måltider som hun bare måtte ha med en gang.

Edit: glemte tydligvis å anonymisere. Jaja, det er ikke egentlig noe jeg trenger i skjule

Det er jo også timing og sult inne i bildet. Tenk deg at du har syklet 140km, er utmattet, dehydrert , sukkertom og skrubbsulten. Tenk hvor deilig det da er med en elendig bolle og noe skvip av noe saft.

Det er ikke sikkert at onsmennene er mer velsmakende enn deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo også timing og sult inne i bildet. Tenk deg at du har syklet 140km, er utmattet, dehydrert , sukkertom og skrubbsulten. Tenk hvor deilig det da er med en elendig bolle og noe skvip av noe saft.

Det er ikke sikkert at onsmennene er mer velsmakende enn deg.

Molodjesj Grosjny! :hoppendeglad:

Anonymous poster hash: 264cf...5d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si meg enig med mannfolkene i denne tråden. Jeg er ikke tilhenger av å presse noe til sex, men det å skulle drøye det fordi man er forelska når man vanligvis ikke venter noe særlig lenge med å ha sex første gangen, det skjønner jeg ikke, Er det fordi han skal se på damen som mer ærbar? Å leke jomfruelig? Da støtter dere opp om et kvinnesyn som jeg ser blir kritisert sønder og sammen her inne. Hvis dere til vanlig er så kåte så dere ikke klarer å beholde buksa på en kveld på byen, hvordan klarer dere det når dere møter en dere er både kåte på og er genuint interessert i? Har dere en knapp som skrur av kåtskapen? Da anbefaler jeg dere å bruke den knappen litt oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg må bare si meg enig med mannfolkene i denne tråden. Jeg er ikke tilhenger av å presse noe til sex, men det å skulle drøye det fordi man er forelska når man vanligvis ikke venter noe særlig lenge med å ha sex første gangen, det skjønner jeg ikke, Er det fordi han skal se på damen som mer ærbar? Å leke jomfruelig? Da støtter dere opp om et kvinnesyn som jeg ser blir kritisert sønder og sammen her inne. Hvis dere til vanlig er så kåte så dere ikke klarer å beholde buksa på en kveld på byen, hvordan klarer dere det når dere møter en dere er både kåte på og er genuint interessert i? Har dere en knapp som skrur av kåtskapen? Da anbefaler jeg dere å bruke den knappen litt oftere.

det kan ha med å gjøre at de har hatt sex tidlig med menn som sverger at de vil være seriøse, men så snart de fikk seg så viste det seg at det var tull. Og så må de gå rundt å angre på å ha hatt sex med en idiot og så vil de ikke gjøre samme tabben om igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...