Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

det kan ha med å gjøre at de har hatt sex tidlig med menn som sverger at de vil være seriøse, men så snart de fikk seg så viste det seg at det var tull. Og så må de gå rundt å angre på å ha hatt sex med en idiot og så vil de ikke gjøre samme tabben om igjen.

Det er da ikke sånn at damer bare har sex med menn som de ønske å bli sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Det er da ikke sånn at damer bare har sex med menn som de ønske å bli sammen med.

nei... det er sant. Jeg bare kommer med teorier som stemmer for noen. men de som har sex med folk de ikke vil bli sammen med gjør det vel for å dekke grunnleggende behov, akkurat som menn som har sex med damer de ikke ønsker å bli sammen med.

Jeg syns nå det at sex med ons og sex med kjæreste bør være annerledes. Sex med kjæreste første gang bør være mer planlagt og romantisk enn det et ons behøver å være. Da er det quick in, quick out liksom. Sex med en kjæreste vil man gjerne skal bety noe.

Endret av BettyBoop
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår bare ikke hva disse mennene taper på å vente kanskje bare et par uker? jenta derimot om hun tar sjansen på å ha sex med en gang risikerer at hun får enda mer følelser for han, uten noen garanti for at han ikke bare stikker etterpå.

Anonymous poster hash: d8b0d...660

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... det er sant. Jeg bare kommer med teorier som stemmer for noen. men de som har sex med folk de ikke vil bli sammen med gjør det vel for å dekke grunnleggende behov, akkurat som menn som har sex med damer de ikke ønsker å bli sammen med.

Jeg syns nå det at sex med ons og sex med kjæreste bør være annerledes. Sex med kjæreste første gang bør være mer planlagt og romantisk enn det et ons behøver å være. Da er det quick in, quick out liksom. Sex med en kjæreste vil man gjerne skal bety noe.

Ok, det er der jeg faller av. Jeg vil tro at det er mer om å gjøre å havne til sengs med en som man er både tiltrukket av seksuelt og i tillegg interessert i som person enn en som man bare er kåt på og som men ikke er interessert i å treffe igjen. Men det er nå bare min mening, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig så mange menn der ute som blir helt på styr om det går 3-4 dater uten hopping i høyet? Eller er det den samme som poster alle disse trådene?



Anonymous poster hash: 938fb...749
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ok, det er der jeg faller av. Jeg vil tro at det er mer om å gjøre å havne til sengs med en som man er både tiltrukket av seksuelt og i tillegg interessert i som person enn en som man bare er kåt på og som men ikke er interessert i å treffe igjen. Men det er nå bare min mening, da.

ja jeg heller forstår ikke det for min egen del, men er man singel og bare kåt så er vel ikke leketøy nok for alle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det virkelig så mange menn der ute som blir helt på styr om det går 3-4 dater uten hopping i høyet? Eller er det den samme som poster alle disse trådene?

Anonymous poster hash: 938fb...749

Du har lest eller tolket tråden feil, prøv på nytt.

Anonymous poster hash: 5641e...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg heller forstår ikke det for min egen del, men er man singel og bare kåt så er vel ikke leketøy nok for alle?

Men er kan kåtere da enn man er når man i tillegg er interessert i mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

det kan ha med å gjøre at de har hatt sex tidlig med menn som sverger at de vil være seriøse, men så snart de fikk seg så viste det seg at det var tull. Og så må de gå rundt å angre på å ha hatt sex med en idiot og så vil de ikke gjøre samme tabben om igjen.

Enig!

Det er som jeg nevnte tidligere : hvorfor kan man ikke forandre seg? Hvis hun tidligere har hatt ons, betyr det ikke at hun må tilnærme seg en mann på den måten lenger. Hun kan ha lært at det er lurt å vente!

Jeg har aldri ons selv, men respekterer at folk er forskjellige, og kan ha forskjellige perioder i livet og.

Til dere kvinner som støtter mennene her, f.eks Pet : kan man ikke forandre seg? Som sagt, kanskje hun har tidligere dårlige erfaringer, skal hun bare fortsette på samme måten da? Da er hun jo DUM!

Det du nevner med å være tiltrukket Pet : synes idag flere godt kan vente lenger med å ha sex. Folk er så utålmodige, gidder ikke vente lenger...Hvorfor kan det ikke være bra å vente, selv om hun har hatt ons før? Hvorfor skal hun ha det hengende over seg resten av livet?

Det var uklokt av henne å si det, men ts virker rimelig blåst. To uker, commo'n! Hvis ikke du eller ts klarer å vente lenger, mangler dere selvkontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis dere fyrer begynner med billig eller ikke biliig, uansett når man har sex, så er det ingen vits for noen å pule mer.

Til din info var DU den første som brukte ordet "billig", i innlegg 7 i denne tråden. ;)

Mitt poeng er at det er meningsløst å la være å ha seg med akkurat denne fyren tidlig i datingen for å ikke virke "billig", om man samtidig forteller at man har hatt både ONS og pult på første date med flere menn tidligere. Det er vel ikke så veldig vanskelig å forstå (eller innrømme) at det er rimelig fjernt?

Endret av guttemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lest eller tolket tråden feil, prøv på nytt.

Anonymous poster hash: 5641e...e3f

Jeg har lest om en TS som prøvde seg alt på første date, og igjen på andre, før han ikke "gadd" å prøve på tredje. Så etter et par dater til spør han hva som er "greia". Jeg skjønner ikke greia med sånne menn.

Anonymous poster hash: 938fb...749

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Men er kan kåtere da enn man er når man i tillegg er interessert i mannen?

nei, men i forbindelse med ons er man gjerne litt full og mangler litt dømmekraft og vil kanskje være tøff og gjøre noe gøy og spontant der og da.

Og det er her du misforstår. du tror jenta vil vente fordi hun har mindre seksuell lyst på en mann hun vil være kjæreste med, men det er ikke DERFOR hun vil vente. Er faktisk deilig å ha lyst på noen og fantasere om noen uten at man får noe med en gang. Er noe med forventning og spenning og det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner, er dette noe dere faktisk driver med og tror fungerer?

For å forklare ting. Møtte en jente for to uker siden, via noen venner. Vi fikk umiddelbar god kontakt, flørtet og småklinte også litt. Jeg prøvde å få henne med meg hjem, men hun ville ikke ha sex. Hun foreslo heller at vi kunne møtes til uken. Det gjorde vi. Igjen var det veldig bra. Igjen ville hun vente med sex. Helgen etter møttes vi igjen (hennes initiativ), denne gangen gadd jeg ikke prøve å få henne med hjem.

Etter det har vi møttes 3 ganger, alle etter at hun har spurt om vi skal møtes, ennå har vi ikke hatt sex. Til slutt måtte jeg spørre hva greia var. Da kom det frem at hun ville vente med å ha sex, fordi hun likte meg så godt og ville "bygge noe mer" og at det skulle være mer enn bare sex. Jeg sa greit nok, men spurte også om dette var sånn hun gjorde med alle eksene sine. Da sa hun at hun hadde hatt en del ons og pulekompiser, men de betydde ingenting så da spilte det ingen rolle om hun ventet med å ha sex...

Seriøst??? Det er lenge siden jeg har fått en slik trøkk i magen og knekk i selvtilliten. Så hun hadde sex med en gang tidligere med andre menn, men jeg må hoppe over det ene hinderet etter det andre? Sa kort og godt til henne at dette ikke ble å fungere og så gikk jeg. har ikke hatt kontakt med henne i ettertid. Hun driver nå å spammer telefonen min. Enten anklager meg for å være barnslig og dust eller så trygler hun om treffes igjen.

Forstår hun virkelig ikke hvorfor jeg ble skuffet og irritert?

Til dere som tydeligvis innbiller dere at dette kvinnemennesket ikke er billig; det jeg har uthevet over betyr altså at hun er billig. Faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Til din info var DU den første som brukte ordet "billig", i innlegg 7 i denne tråden. ;)

Mitt poeng er at det er meningsløst å la være å ha seg med akkurat denne fyren tidlig i datingen for å ikke virke "billig", om man samtidig forteller at man har hatt både ONS og pult på første date med flere menn tidligere. Det er vel ikke så veldig vanskelig å forstå (eller innrømme) at det er rimelig fjernt?

kan alle bare slutte å sette merkelapper på folk. Vi er mennesker, ikke salgsvarer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan alle bare slutte å sette merkelapper på folk. Vi er mennesker, ikke salgsvarer

Det siste jeg kunne tenke meg å kjøpe er katta i sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elementært. En ons er det jo ingen følelser i. Og med kjæreste er det jo det som oftest.
Og jeg synes ikke en quick in, quick out, burde være ufint med kjæresten noen ganger heller forøvrig.

Og hvis en jente vil vente med å gi av hele seg, så synes jeg ikke det på noen måter er ufint heller.
Hvis en fyr er interessert i henne så klarer han nok å vente også. Og hvor enn frustrerende det kan bli er jo noe individuelt, men hvis en ikke selv takler det så sier det jo og en del om en person da.

Og personlig, synes jeg det er en helt ok fremgangsmåte på mange forskjellige plan.
Det mindre åpenbare er jo at jenten kanskje kan ligge mer i det da enn gutten. I tillegg til at det gir et noe stereotypisk inntrykk hvis en ligger med noen realtivt tidlig.

Men og.. Hun får sett hvor seriøs han er og da. Og hvor interessert han egentlig er i henne, og ikke nødvendigvis bare keen på å ligge med henne.

Og jeg synes det er helt greit jeg. Det er en individuell greie utover det som regel.



Anonymous poster hash: 3a5d2...7a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i denne metaforen, hvem er katta?

Godt spørsmål.

Anonymous poster hash: 3a5d2...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. "Modne og voksne menn" er menn som blindt følger en kvinnes ethvert innfall og synspunkter, uavhengig hvor meningsløs de er eller hvor uenig han er. Mao. en tøffel.

Tror du noen i hele verden tar deg seriøst når slike latterlig overdrevne stråmenn er alt du klarer å komme med?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Til din info var DU den første som brukte ordet "billig", i innlegg 7 i denne tråden. ;)

Mitt poeng er at det er meningsløst å la være å ha seg med akkurat denne fyren tidlig i datingen for å ikke virke "billig", om man samtidig forteller at man har hatt både ONS og pult på første date med flere menn tidligere. Det er vel ikke så veldig vanskelig å forstå (eller innrømme) at det er rimelig fjernt?

Jeg er ikke gjesten du refererer til her, men vil allikevel svare deg guttemann. Ja, enig med deg at det var uklokt å si det til han , at hun har hatt ons før. Skjønner ikke hvorfor hun gjorde det, sån bør man holde for seg selv som jeg tidligere nevnte her. Når det er sagt, kan hun FORANDRE SEG! Er det så vanskelig å forstå? Kanskje hun var "ung og dum", har lært at det er lurt å vente, og tar konsekvensene av nettopp det. Dere er så sort/hvite! Fordi hun har gjort noe en eller flere ganger før, kan hun ha sett at det lønner seg å handle annerledes, i dette tilfellet : VENTE!

Konklusjonen er uansett : ts silte han ut, han var ikke NOK interessert siden han dumpa henne etter TO UKER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...