Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Man skal ikke knulle av respekt for følelser. Man skal knulle fordi man vil det selv.

Var ikke det en smule selvmotsigende? Hvis man vil knulle så er det vel fordi man har følelser det visst sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEI. MAN ER DA KÅT FORDI. Det er ikke mangel på kåthet som gjør at man vil vente. Dumme idioter. Jeg har da forklart dette tusen ganger.

Her skulle vi hatt innlegg fra dama det er snakk om i debatten. Vi vet jo ikke akkurat hvorfor hun ikke ville knulle akkurat da. Hun kan ha hatt sinnsyk lyst og holdt igjen, eller hun kan rett og slett ikke ha hatt lyst der og da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er det dit vi har kommet, da? At ons er dumt? Nei, jeg har aldri gjort noe dumt, jeg har bare løpt over blomsterenger og gjetet sauer og gått på søndagsskolen og bakt boller.

ikke alltid, men noen ganger angrer man på hvem man ble med hjem. spesielt om man ikke var helt edru da det skjedde. Da er det dumt i mine øyne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Sex er ingen stor greie, inntil det blir dårlig eller man ikke har sex i et "forhold".

er man forelsket er det mer big deal enn hvis ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Sex er ingen stor greie, inntil det blir dårlig eller man ikke har sex i et "forhold".

Det er dine ord. For meg er sex en stor greie, derfor venter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Selvsagt har du lov til å vente så lenge du vil, ha dine grenser. Hvis ikke en mann respekterer dine grenser, er han ingenting å samle på! Jeg har fått menn til å vente LENGE! Da vet jeg at de er interessert, ordentlig interessert.

Tja. For alt du vet hadde de vært nøyaktig like interessert selv om dere hadde hatt sex mye tidligere. Du kan ikke slutte fra det at en mann på et tidlig tidspunkt vil ha sex med deg til at han ikke er ordentlig interessert.

Dessuten kan det godt hende at fyren du har noe gående med i mange måneder allerede bare er svært tålmodig, og dumper deg straks han har pult deg. Og hva har du oppnådd da? Jo, i stedet for å la ham få tilgang etter et par uker, og så bli skuffet over at han stakk så har du latt ham få tilgang etter fire måneder. Han stikker likevel, men i mellomtiden har du rukket å bli alvorlig forelska, noe som selvsagt gjør situasjonen enda verre enn om du hadde pult ham ganske tidlig. Men ok, kanskje fyren er interessert i deg, ordentlig interessert. Mens han har gått der og ventet på deg har han kost seg med mange pulevenninner rundt omkring som tar seg av det verste ballesprenget. Dere blir kjærester etter flere måneder, og du vet ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dine ord. For meg er sex en stor greie, derfor venter jeg.

Hvis sex er en stor greie,

hvordan skal det da gå med menn med liten greie?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alltid, men noen ganger angrer man på hvem man ble med hjem. spesielt om man ikke var helt edru da det skjedde. Da er det dumt i mine øyne

I mine øyne også. Da får man lære noe av det, da, for seksualdriften er ikke så sterk så man ikke klarer å styre den. Så får man heller gå hjem enn å gjøre noe man angrer på. Det er lov å prøve å ha litt selvkontroll selv om man er ute og drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Var ikke det en smule selvmotsigende? Hvis man vil knulle så er det vel fordi man har følelser det visst sted?

man vil helt enkelt vente fordi man vil ikke bli såra OKEEEY????!!!! Aner du hvor kjipt det er å angre på at man har hatt sex med noen fordi denne personen viste seg å ikkke være interessert likevel, men så klarer man ikke å slutte å tenke på vedkommende?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Virker som at hun valgte rett i TS´tilfelle siden han ikke synes det er verdt å vente. Skjønner at det er litt rart at hun har sex med andre på første date, og ikke ham, men hvis hun hadde fått følelser forsøkte hun nok å beskytte seg selv.

Har selv aldri sex med noen på første, andre eller tredje date, venter ofte til vi kjenner hverandre litt, og har aldri opplevd at noen ikke har respektert det. Synes det er naturlig å finne kjemien på det personlige plan før man gjør det fysisk.

Nå kan det jo hende at sex er noe intimt for ham, noe som forsterker følelsene han har for henne og som styrker båndet mellom dem. Kanskje han ikke gidder å vente, ikke pga. sexen per se, men pga. mangel på intimitet. Er dette lite troverdig? Ikke for meg, og jeg er mann. Kan du utelukke at det finnes andre menn som meg der ute, eller at han fyren her er slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

I mine øyne også. Da får man lære noe av det, da, for seksualdriften er ikke så sterk så man ikke klarer å styre den. Så får man heller gå hjem enn å gjøre noe man angrer på. Det er lov å prøve å ha litt selvkontroll selv om man er ute og drikker.

man har vel lært noe av det om man har slutta å gjøre det da. men tydeligvis har man hatt ons en gang så skal man dømmes for det i evig tid

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det hele koker ned til at kvinner vil "sile ut" menn som kun er ute etter sex, fordi de knytter seg emosjonelt når de har sex?

Det er jo en ekstremt egoistisk holdning. Det eneste som betyr noe er kvinnens følelser og behov....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Her skulle vi hatt innlegg fra dama det er snakk om i debatten. Vi vet jo ikke akkurat hvorfor hun ikke ville knulle akkurat da. Hun kan ha hatt sinnsyk lyst og holdt igjen, eller hun kan rett og slett ikke ha hatt lyst der og da.

Som jeg tidligere nevnte, jeg har hatt kjempelyst på en type, men ventet lengelenge fordi jeg bruker tid på å knytte meg til noen. Jeg er og veldig lidenskapelig, så handler ikke nødvendigvis om at man ikke er tent og at man mangler begjær/lidenskap...Tvert imot..man bygger opp mot noe. Det er litt som ordtaket

: den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

Men mange idag har jo så liten tålmodighet...som et barn i barnehagen som skal ha kake NÅ! Hvis ikke går de et annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym

Så det hele koker ned til at kvinner vil "sile ut" menn som kun er ute etter sex, fordi de knytter seg emosjonelt når de har sex?

Det er jo en ekstremt egoistisk holdning. Det eneste som betyr noe er kvinnens følelser og behov....

Er det egoistisk å ta hensyn til sine egne følelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det hele koker ned til at kvinner vil "sile ut" menn som kun er ute etter sex, fordi de knytter seg emosjonelt når de har sex?

Det er jo en ekstremt egoistisk holdning. Det eneste som betyr noe er kvinnens følelser og behov....

Jeg synes man skal være egoistisk når man skal ha sex.

Er man ærlig og egoistisk tiltrukket av en person, så er det det beste utgangspunktet for både sex og forhold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egoistisk å ta hensyn til sine egne følelser?

Det er egoistisk å kun ta hensyn til sine egne følelser og ignorere/overse andres følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Er det egoistisk å ta hensyn til sine egne følelser?

Ja, selvsagt er det det. Skulle det liksom være altruistisk? Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer an på hva slags følelser det er

Nå tar du sånn av her i kjent still så nå orker jeg ikke å diskutere med deg lengre. Det blir litt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

kommer an på hva slags følelser det er

Selvsagt ikke. Det er uansett å forfølge egeninteresse å ta hensyn til egne følelser. Hva annet skulle det være? Men galt er det ikke. Hun dama gjør som det passer henne best, og det har jeg ingen problemer med. Men det er ikke mer moralsk høyverdig av deg å gjøre som følelsene dine dikterer enn at jeg går der kuken min vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...