Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

han bør sette til side dumme holdninger og lytte til argumentene hennes for å ville vente, istedet for å droppe til konklusjoner, som at det at hun vil vente betyr at hun har mindre lyst på han, noe som ikke stemmer. Hadde hun ikke hatt lyst på han, hadde hun ikke villet være kjæreste med han heller. Går an å bruke det riktige hodet når man tenker.

og hun kunne ha lyttet til han og forstått at han opplevde det nærmest som en avvisning og at hun begjærte han mindre enn randoms på byen. Hvorfor er det slik at kvinner, i denne tråden, helt automatisk konkluderer med at kvinnens ståsted er riktig her?

Som det har vært gjentatt mange ganger i denne tråden. Om en kvinne vil vente ekstra lenge med å ha sex med en mann, så tar ikke mannen det som et kompliment. Snarere tvert i mot, så er det en fornærmelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

verden er virkelig svart hvitt i ditt hode.

Mener du at damer har ons med menn de egentlig ikke er kåte på? Og at når de blir virkelig kåte må de vente med sex?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

og hun kunne ha lyttet til han og forstått at han opplevde det nærmest som en avvisning og at hun begjærte han mindre enn randoms på byen. Hvorfor er det slik at kvinner, i denne tråden, helt automatisk konkluderer med at kvinnens ståsted er riktig her?

Som det har vært gjentatt mange ganger i denne tråden. Om en kvinne vil vente ekstra lenge med å ha sex med en mann, så tar ikke mannen det som et kompliment. Snarere tvert i mot, så er det en fornærmelse.

hun begjærer han jo, men hun vil vente fordi hun vil første gangen med han skal være noe spesielt. Og i nydatingfasen kan man ikke stole på den andres intensjoner. Om han bare er ute etter sex så blir hun jo såra etterpå. Sex når man er forelska skaper så intense følelser. Har man ons er man ikke redd for å bli såra, for da vet man at det ikke betydde noe. Har man derimot sex med en man er forelska i blir det desto vondere å bli avvist etter at man har hatt sex med vedkommende. Hva med å begripe det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mener du at damer har ons med menn de egentlig ikke er kåte på? Og at når de blir virkelig kåte må de vente med sex?

Særdeles godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Særdeles godt poeng.

de er sikkert kåte på de men de er ikke forelska. Forelskelse er liksom mer enn sex

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er sikkert kåte på de men de er ikke forelska. Forelskelse er liksom mer enn sex

Betty, jeg tror menn heller vil være han mannen kvinner blir kåte på og ikke forelska i hvis det betyr å holde hender og ligge å kose og aldri ha sex.

Det er ihvertfall ikke lett å bli forelska i en sånn dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de er sikkert kåte på de men de er ikke forelska. Forelskelse er liksom mer enn sex

Ja det er det, Men blir man ikke kåtere på en man er forelsket i enn en man ikke er forelsket i? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

de er sikkert kåte på de men de er ikke forelska. Forelskelse er liksom mer enn sex

Så forelskelse går ut over kåtheten? Merkelig. Jeg blir mer kåt når jeg er forelsket, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Mener du at damer har ons med menn de egentlig ikke er kåte på? Og at når de blir virkelig kåte må de vente med sex?

Det går an å vente selv om man er kåt. Folk som ikke kab vente, mangler impulskontroll!

Har ei slik venninne...Hun har hatt sex med veldig mange, har sikkert glemt tellinga..Hun klarer ikke vente, men hun kan angre etterpå, spesielt hvis hun liker fyren, for ofte er forholdet dømt når det begynner sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så forelskelse går ut over kåtheten? Merkelig. Jeg blir mer kåt når jeg er forelsket, jeg.

NEI. MAN ER DA KÅT FORDI. Det er ikke mangel på kåthet som gjør at man vil vente. Dumme idioter. Jeg har da forklart dette tusen ganger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på er hvorfor det er så få jenter som liker å skille mellom forhold og singeltilværelsen?

Er det bekreftelse dere får dere ute på byen under alkoholrus? Er det motivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Betty, jeg tror menn heller vil være han mannen kvinner blir kåte på og ikke forelska i hvis det betyr å holde hender og ligge å kose og aldri ha sex.

Det er ihvertfall ikke lett å bli forelska i en sånn dame.

Jeg skjønner den. Men liker ikke menn å føle seg spesilell og?

Eller er det bedre at hun hopper på deg første kvelden, og du føler deg som en av hennes mange ubetydelige ons? Dama til ts i dette tilfellet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mener du at damer har ons med menn de egentlig ikke er kåte på? Og at når de blir virkelig kåte må de vente med sex?

Hehe, du resonnerer og argumenterer klart og konsekvent. Jeg blir litt imponert og kunne godt tenkt meg å kjenne deg i virkeligheten. Hvis du finns da, dessuten er du sikkert ikke singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det jeg lurer på er hvorfor det er så få jenter som liker å skille mellom forhold og singeltilværelsen?

Er det bekreftelse dere får dere ute på byen under alkoholrus? Er det motivet?

Kvinner? Det fins da mer enn nok menn som gjør det samme. Er da oftest menn som uproblematisk kan ha uforpliktende sex. Alle vet jo at å ha sex som en mann er det samme som å ha sex uten følelser

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det nekter jeg plent å tro. Menn er jo eksperter på å ha uforpliktende sex

Men disse ekspertmennene er jo nettopp ekspertmennene. De fleste er ikke eksperter. Det er mindretallet, de som er mest frampå, som scorer blandt kvinnfolka. De som er single og ikke får pult , som utgjør over halvparten av de single, har ikke det samme draget som drevne sjarmører og stiller også bak gifte mannfolk i køen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner den. Men liker ikke menn å føle seg spesilell og?

Eller er det bedre at hun hopper på deg første kvelden, og du føler deg som en av hennes mange ubetydelige ons? Dama til ts i dette tilfellet...

Enkelt forklart, - jeg liker å vente med damer som liker å vente. Med damer som ikke liker å vente så liker heller ikke jeg å vente.

Jeg vil ikke være den eneste som venter på hun lissom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Jeg skjønner den. Men liker ikke menn å føle seg spesilell og?

Eller er det bedre at hun hopper på deg første kvelden, og du føler deg som en av hennes mange ubetydelige ons? Dama til ts i dette tilfellet...

om de trenger sex for å føle seg spesielle så sier det mer om selvtilliten deres. Dessuten ofrer man mer om man er den som gir etter for sex med en fyr man ikke stoler på at ikke vil såre en. Bedre å bli såra uten å ha hatt sex enn å bli såra etterpå

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Hehe, du resonnerer og argumenterer klart og konsekvent. Jeg blir litt imponert og kunne godt tenkt meg å kjenne deg i virkeligheten. Hvis du finns da, dessuten er du sikkert ikke singel.

Ja, hun forsvarer at man gjør det når man er kåt, uansett. Forstår at du er hankjønn og interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Enkelt forklart, - jeg liker å vente med damer som liker å vente. Med damer som ikke liker å vente så liker heller ikke jeg å vente.

Jeg vil ikke være den eneste som venter på hun lissom.

det er fordi du ikke gidder å sette deg inn i hvorfor hun vil du skal vente

Innlegg redigert for personhets

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner? Det fins da mer enn nok menn som gjør det samme. Er da oftest menn som uproblematisk kan ha uforpliktende sex. Alle vet jo at å ha sex som en mann er det samme som å ha sex uten følelser

Det var synd mennene dere puler med er så følelsesløse da. Det virker helt fremmed for meg å ha sex med en jeg ikke har følelser for eller har lyst til å få følelser for.

Skulle det vært helt følelsesløs da blir det som å gå på toalettet da? Og dere som er så fælt imot denne prostitusjonen har den helt alminnelige likegyldighet til sex selv?

Jøye meg og herregud og i alle mine dager, nå har jeg forstått dette her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...