Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Jeg skal holde kjeft, ignorere alt av mitt følelsesliv og godta hennes syn på ting helt blindt?

Hvorfor er kvinnens syn på ting den riktige måten å se på dette, mens jeg er "mentalt en femåring"? Det er ingen garantier i livet og av og til må man ta sjanser. Jeg vil ikke være med en kvinne som forventer at hele forholdet, og alt som leder opp til det, skal være på hennes premisser. Det er for meg ekstremt egoistisk og selvsentrert.

Vel, det var jo du som prøvde å starte forholdet på ditt eget premiss, nettopp at dere skulle ha sex med en gang eller så ble det ikke noe forhold. Hvem var egentlig egoisten her?

Anonymous poster hash: d8b0d...660

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner er noen rare dyr, de går rundt og sprer bena for alt med pikk. Men så snart det kommer en prins inn i livet deres som de får følelser for så knipes det igjen med logikken om at det gjør de fordi de er så glade i han. Det er som om en sugardaddy skulle gå rundt og spre om seg med penger, gi penger i hytt og gevær. Men så snart det kommer inn en han elsker i livet sitt så kniper han igjen lommeboken med unnskyldningen om at det er fordi han mener hun er så mye mer verdt.



Anonymous poster hash: 264cf...5d4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal holde kjeft, ignorere alt av mitt følelsesliv og godta hennes syn på ting helt blindt?

Hvorfor er kvinnens syn på ting den riktige måten å se på dette, mens jeg er "mentalt en femåring"? Det er ingen garantier i livet og av og til må man ta sjanser. Jeg vil ikke være med en kvinne som forventer at hele forholdet, og alt som leder opp til det, skal være på hennes premisser. Det er for meg ekstremt egoistisk og selvsentrert.

Herregud. Det er snakk om sex. Et følelesesmessig forhold er da mye mer enn bare sex. Og når det er snakk om noe så intimt som sex, så skal det alltid tas hensyn til den som ikke vil. Sex er ikke noe man skal ha av pliktfølelse, eller for å få noen til å like seg. Man skal ha det fordi man vil og fordi det føles riktig eller godt. Tydeligvis så føles det riktig for henne å vente. Vil det ikke da være egoistisk av deg å forvente at hun skal sette det til side for at du skal kunne ha sex med henne?

Og hvordan vet du noe om hennes forventninger til forholdet bare basert på at hun ikke vil ha sex med en gang?

Anonymous poster hash: b4621...e62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vel, det var jo du som prøvde å starte forholdet på ditt eget premiss, nettopp at dere skulle ha sex med en gang eller så ble det ikke noe forhold. Hvem var egentlig egoisten her?

Anonymous poster hash: d8b0d...660

Leste du ikke hva jeg skrev? Jeg var villig til å vente, inntil jeg fant ut at det var kun jeg som måtte "vente på sex". Hvordan tror du det får meg til å føle? At hun har sex med andre gutter med en gang, men jeg må vente i ukesvis? Ikke veldig begjært. Jeg er ikke interessert i være hennes "venn". Jeg var interessert i henne som en partner og som partnere er sex, lidenskap og begjær en helt essensiell del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du ikke hva jeg skrev? Jeg var villig til å vente, inntil jeg fant ut at det var kun jeg som måtte "vente på sex". Hvordan tror du det får meg til å føle? At hun har sex med andre gutter med en gang, men jeg må vente i ukesvis? Ikke veldig begjært. Jeg er ikke interessert i være hennes "venn". Jeg var interessert i henne som en partner og som partnere er sex, lidenskap og begjær en helt essensiell del.

Jeg er blant dem som forstår deg veldig godt. Dersom jenta du liker er sånn som vil vente, - så må hun jammen meg vente på ALLE, - hun kan ikke selektere med å pule noen karer første kvelden, andre karer etter en uke - og sånne som deg som kanskje må vente en hel måned.

Det som er trist er dersom du venter en hel måned så utelukker ikke det henne i å pule en ny en neste uke.

Dersom man kunne stole på kvinner og jenta hadde høy moral, ja da er det helt greit å vente, men når hun er løs med alle andre bortsett fra deg, - selvfølgelig forstår jeg at det er diskvalifiserende oppførsel.

At så mange jenter her forherliger det å knipe igjen når man først har blitt forelska ja, da vil jeg heller bli pult av ei jente som bare liker meg.

Jentene her forstår det innerst inne, det er det som gjør alt så leit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du ikke hva jeg skrev? Jeg var villig til å vente, inntil jeg fant ut at det var kun jeg som måtte "vente på sex". Hvordan tror du det får meg til å føle? At hun har sex med andre gutter med en gang, men jeg må vente i ukesvis? Ikke veldig begjært. Jeg er ikke interessert i være hennes "venn". Jeg var interessert i henne som en partner og som partnere er sex, lidenskap og begjær en helt essensiell del.

Det er fremdeles tåpelig at du mener at folk må ha en skikkelig god grunn( god grunn i dine øyne) for å ikke ha sex med deg. Uten å få en rekke lite koselige karakteristikker om seg selv.

Man skal da ikke måtte rettferdiggjøre det å si nei til sex for å unngå at folk blir sure.

Anonymous poster hash: b4621...e62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fremdeles tåpelig at du mener at folk må ha en skikkelig god grunn( god grunn i dine øyne) for å ikke ha sex med deg. Uten å få en rekke lite koselige karakteristikker om seg selv.

Man skal da ikke måtte rettferdiggjøre det å si nei til sex for å unngå at folk blir sure.

Anonymous poster hash: b4621...e62

Hadde du blitt kåt på en mann som avviste deg seksuelt, men som har pult på alle venninne dine første kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du ikke hva jeg skrev? Jeg var villig til å vente, inntil jeg fant ut at det var kun jeg som måtte "vente på sex". Hvordan tror du det får meg til å føle? At hun har sex med andre gutter med en gang, men jeg må vente i ukesvis? Ikke veldig begjært. Jeg er ikke interessert i være hennes "venn". Jeg var interessert i henne som en partner og som partnere er sex, lidenskap og begjær en helt essensiell del.

Ja, det fikk jeg med meg, så det endrer jo ikke på det jeg skriver, om at du setter premisset sex nå eller ingenting. Du virker ikke spesielt opptatt av det hun føler?

Tar du noen sjanser ved å vente kanskje noen uker med å ha sex med henne? Kanskje blir du glad i henne og det blir ekstra spennende første gang. Hva taper du egentlig på å vente?

Tar hun noen sjanser når hun åpner smekken for en hun kan komme til å få følelser for hvis hun gjør det? Ja.

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du skriver her, du har allerede gjort deg opp en mening og klyper deg hardt fast i den uten å ta noe som helst til deg.

Anonymous poster hash: d8b0d...660

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det fikk jeg med meg, så det endrer jo ikke på det jeg skriver, om at du setter premisset sex nå eller ingenting. Du virker ikke spesielt opptatt av det hun føler?

Tar du noen sjanser ved å vente kanskje noen uker med å ha sex med henne? Kanskje blir du glad i henne og det blir ekstra spennende første gang. Hva taper du egentlig på å vente?

Tar hun noen sjanser når hun åpner smekken for en hun kan komme til å få følelser for hvis hun gjør det? Ja.

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du skriver her, du har allerede gjort deg opp en mening og klyper deg hardt fast i den uten å ta noe som helst til deg.

Anonymous poster hash: d8b0d...660

Du skriver her fordi du er enig med fjolla! Du kunne også ha funnet på å vente med en mann du likte og blitt pult av en fremmed bajas.

Da vil jo menn som liker deg heller være han fremmede bajasen enn han som må vente. Det forstår du vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver her fordi du er enig med fjolla! Du kunne også ha funnet på å vente med en mann du likte og blitt pult av en fremmed bajas.

Da vil jo menn som liker deg heller være han fremmede bajasen enn han som må vente. Det forstår du vel?

Jeg lar meg ikke pule av fremmede, så nok en gang er du ute å kjøre, waco"

Anonymous poster hash: d8b0d...660

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg ikke pule av fremmede, så nok en gang er du ute å kjøre, waco"

Anonymous poster hash: d8b0d...660

Hvorfor viser du sånn veldig forståelse for denne jenta da? Det må jo nesten forklares med at du selv synes det er greit å ligge med masse ukjente, men når det kommer en du liker ja da vil du gå på kino og leie hendene og ikke ha noe sex?

Er alt bare en lek for dere virker det som om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du blitt kåt på en mann som avviste deg seksuelt, men som har pult på alle venninne dine første kvelden?

Stråmann. Denne jenta har ikke hatt sex med alle kompisene til TS så jeg skjønner ikke hvorfor det blir tatt opp. Hun har hatt noen ons og pulekompiser som TS ikke kjenner.

Men for å svare på spørsmålet ditt. Om en fyr viste stor interesse for meg og fortalte meg det, men samtidig forklarte at han ville ta det rolig i starten fordi han likte meg, så hadde jeg bare sett på det som positivt. Jeg bryr meg overhodet ikke om folks tidligere sexerfaringer. Jeg er tross alt sammen med en mann som har hatt mange flere sexpartnere enn meg selv, Jeg har kun hatt et seriøst forhold før ham, mens han har hatt både ons og flere kjærester.

Sex er uansett noe som man selv skal bestemme om man vil eller ikke. Uavhengig av hva man har gjort før. Og det er et personlig valg som folk ikke har noe med å kritisere folk for.

Anonymous poster hash: b4621...e62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Du gidder ikke vente TO UKER TS, jiiises...Dama gjorde jo det rette!

Hun silte deg ut, og hadde god grunn til det! Ære være henne!

Hadde hun hatt sex med deg nesten med en gang, og du da etterpå hadde fått vite at hun hadde hatt ons osv, ja det hun har fortalt deg, hadde du sikkert dumpa henne da fordi hun hadde vært LØS i dine øyne!

Nå hadde hun iallefall "stoltheten" i behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor viser du sånn veldig forståelse for denne jenta da? Det må jo nesten forklares med at du selv synes det er greit å ligge med masse ukjente, men når det kommer en du liker ja da vil du gå på kino og leie hendene og ikke ha noe sex?

Er alt bare en lek for dere virker det som om?

Hvem er det en lek for? Hun møter noen hun vil ha et forhold med, ikke bare sex - han kan vente hvis han vil det samme, eller han kan stikke hvis han bare vil ha sex. Ingen får noe på bekostning av den andre.

Anonymous poster hash: b2205...d1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stråmann. Denne jenta har ikke hatt sex med alle kompisene til TS så jeg skjønner ikke hvorfor det blir tatt opp. Hun har hatt noen ons og pulekompiser som TS ikke kjenner.

Men for å svare på spørsmålet ditt. Om en fyr viste stor interesse for meg og fortalte meg det, men samtidig forklarte at han ville ta det rolig i starten fordi han likte meg, så hadde jeg bare sett på det som positivt. Jeg bryr meg overhodet ikke om folks tidligere sexerfaringer. Jeg er tross alt sammen med en mann som har hatt mange flere sexpartnere enn meg selv, Jeg har kun hatt et seriøst forhold før ham, mens han har hatt både ons og flere kjærester.

Sex er uansett noe som man selv skal bestemme om man vil eller ikke. Uavhengig av hva man har gjort før. Og det er et personlig valg som folk ikke har noe med å kritisere folk for.

Anonymous poster hash: b4621...e62

Sånn som meg da, jeg har ingen vansker med kvinner som vil vente litt for å bli kjent først. Overhodet, jeg kunne ikke blitt sammen med hvem som helst.

Men når det går lang lang tid og dama skal "holde igjen" bare for å fortelle folk at hun er prektig mens hun forrige måned blei pult av jamal på tyrkiaferien, nei da kan jeg godt tenke meg at hun er litt konsekvent i stedet.

Ikke noe galt i være billig, men en mann vil heller at denne billigheten er noe han får glede av og ikke alle andre folk.

Men dette her skjønner dere tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som meg da, jeg har ingen vansker med kvinner som vil vente litt for å bli kjent først. Overhodet, jeg kunne ikke blitt sammen med hvem som helst.

Men når det går lang lang tid og dama skal "holde igjen" bare for å fortelle folk at hun er prektig mens hun forrige måned blei pult av jamal på tyrkiaferien, nei da kan jeg godt tenke meg at hun er litt konsekvent i stedet.

Ikke noe galt i være billig, men en mann vil heller at denne billigheten er noe han får glede av og ikke alle andre folk.

Men dette her skjønner dere tror jeg?

Er problemet at hun ligger med alle eller at hun ikke ligger med alle?

Anonymous poster hash: b2205...d1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn som meg da, jeg har ingen vansker med kvinner som vil vente litt for å bli kjent først. Overhodet, jeg kunne ikke blitt sammen med hvem som helst.

Men når det går lang lang tid og dama skal "holde igjen" bare for å fortelle folk at hun er prektig mens hun forrige måned blei pult av jamal på tyrkiaferien, nei da kan jeg godt tenke meg at hun er litt konsekvent i stedet.

Ikke noe galt i være billig, men en mann vil heller at denne billigheten er noe han får glede av og ikke alle andre folk.

Men dette her skjønner dere tror jeg?

Men er ikke du en av de som mener at det folk har gjort i fortiden er fortid og skal glemmes da? OG at folk kan forandre seg? Synes jeg ser det hele tiden i tråder som omhandler kriminalitet og straff.

Men med sex så er det annerledes? Da skal man straffes til evig tid som billig og får værsegod åpne bena sine om man ikke vil ha lite pene karakteristikker om seg selv bare ford man har gjort det før?

Anonymous poster hash: b4621...e62

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor viser du sånn veldig forståelse for denne jenta da? Det må jo nesten forklares med at du selv synes det er greit å ligge med masse ukjente, men når det kommer en du liker ja da vil du gå på kino og leie hendene og ikke ha noe sex?

Er alt bare en lek for dere virker det som om?

Det er dere menn som har skapt dette problemet på egenhånd ved å stemple kvinner som er seksuelt frigjorte som løse og horer. Dere og den penisen deres skal alltid jakte på det mest uoppnåelige og vil alltid prøve å føle dere spesielle, bortsett fra når dere bare vil tømme dere i ei løs kjerring som dere kaller det. Hvordan kan hun være spesiell når hun gjør med en gang det samme som disse damene dere rakker ned på?

Anonymous poster hash: d8b0d...660

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er noen rare dyr, de går rundt og sprer bena for alt med pikk. Men så snart det kommer en prins inn i livet deres som de får følelser for så knipes det igjen med logikken om at det gjør de fordi de er så glade i han. Det er som om en sugardaddy skulle gå rundt og spre om seg med penger, gi penger i hytt og gevær. Men så snart det kommer inn en han elsker i livet sitt så kniper han igjen lommeboken med unnskyldningen om at det er fordi han mener hun er så mye mer verdt.

Anonymous poster hash: 264cf...5d4

Feil. Kvinner skaffer seg sex når de vil ha det.

Igjen denne patetiske selvsentrertheten deres:

Når kvinnen har sex, så er det "for mannen", eller "for alt med pikk", som du uttrykker deg her. Selvfølgelig, for hun skaffer seg det ikke fordi HUN vil ha sex, hmm? For det ville jo redusere dere til et objekt?

På samme måten som du så glansfullt i dette innlegget illustrerer hvordan du ser på de som "sprer bena" som et objekt.

Og her må dere få opp øynene, for det er akkurat det dere ER når det er snakk om one night stands. For da sprer hun ikke bena for HAM. Hun sprer dem for SEG SELV, for å få tilfredsstillelse, og deri så er ikke mannen noe mer enn nettopp et objekt, som hun bruker for å oppnå nytelse. Eksakt slik han gjør med henne.

Så kommer "prinsen", som du kaller ham. Og da ser hun ham ikke lenger som et objekt, men en mulig partner, en hun i motsetning til de andre vil GI seg til.

Kom dere ut av bobla deres, verden kretser ikke rundt dere og kjønnsorganet deres.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, jeg kan godt vente jeg med den rette dama, men da skal hun vært ei som likte å vente fordi hun ikke er løs, ikke fordi at hun er sår i rompa etter at anders på festivalen har vært borte på henne.

Hallo, hvorfor er dere så opptatte av å hausse opp billige damer og billige damers rett på fordeler her i verden?

Er det ikke bra at vi menn ikke kunne blitt sammen med hvem som helst, er ikke det en sikkerhetforanstaltning kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...