Gå til innhold

Hva synes dere om bloggeren Lizbeth Osnes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at du har uttalt deg på mange bloggere og reagerer litt på dette her (kan hende det har blitt tatt opp før) Ser at du kommenterer på så sinnsykt mange blogger, men når det du kommenterer ikke har noe med innlegget å gjøre virker det som om du bare er ute etter å reklamere for din egen blogg. Ser også at du har viet en hel side til å skrive hvorfor folk burde sponse bloggen din, men i spørsmålsrunden skriver du at du ikke ønsker å tjene penger på bloggen din? Syntes du har vært veldig flink til å svare for deg, dette er bare ting jeg stiller meg litt kritisk til.

Se her alle sammen! Det er mulig å stille kritiske spørsmål uten å slenge med leppa, hvem skulle trodd det?!?

Anonymous poster hash: c53a5...c04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får vondt av Lizbeth.. Skjønner ikke helt hvor alt sinnet til folk kommer fra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt av Lizbeth.. Skjønner ikke helt hvor alt sinnet til folk kommer fra.

Jeg har fulgt bloggen hennes over tid og skjønner hvor sinnet kommer fra, for hun fremstår veldig uærlig. Men det rettferdiggjør ikke måten folk behandler henne på. Håpe folk kan vise litt mer respekt fremover, så kanskje denne tråden får stå.

Anonymous poster hash: c53a5...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses. Det er tydelig at folk har gått lei av å hakke på Hilde Christina og Fotballfrue. Og derfor må finne seg noen annen å hakke på.

Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg så jævlig om hva en gravid ungjente skriver på nett? Hvis dere virkelig er opptatt av barnets ve og vel så får dere melde henne til barnevernet da. Men virker mer som at folk er ute etter å ha noen å mobbe isteden.

Skjønner ikke helt hva folk tror de får ut av å sette på plass denne bloggeren. Er det noen som oppriktig tror på at situasjonen blir bedre av dette? Hva med å la være å lese bloggen om den provoserer så fælt?

Hvem bryr seg om at ting hun skriver ikke er sant osv? Det er da bare ei fremmed jente på internett.



Anonymous poster hash: 836f3...3dc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg så har løyet absolutt alle leserne mine huden full i årevis? HVA SÅ?! Hvem går det utover? Hvorfor hadde det gitt deg rettigheten til å oppføre deg så forkastelig mot meg?

Jeg er fullstendig klar over at dette er ironi,for er det en ting som er sikkert så er det at Lizbeth aldri vil innrømme at hun har jugd.Men jeg ønsker å svare på dette.

Å lyge så konstant og mye om en så alvorlig lidelese som anoreksi er når du har en haug med lesere som faktisk tror at det de leser er sannheten er farlig,og går utover mange. De får et feil innblikk i hva sykdommen handler om,og det kan få fatale konsekvenser. Så svaret er mange.Det går utover mange.

Og til dere som ikke har lest bloggen,og bare lest her så er det det mye av sinne mot henne bunner i. Det er det folk reagerer heftig på. Og det at hun svarer så pent og høflig for seg her handler mye om at her kan hun ikke senuserer bort ting. Det kan hun på bloggen.Der fjerner hun alle konfrontasjoene hun får.De blir aldri postet.Hadde hun kunne gjort det her hadde hun gjort det. NEI jeg mener ikke at det er rett å gå til angrep på henne som person,og være direkte ufin. Men at flere og flere her ser på henne som et uskyldig offer blir også feil. Hun har gravd sin egen grav,og fortsetter å grave dypere, og det provoserer flere. Men igjen så oppfordres alle til å være saklig å holde seg til tema sånn at tråden faktisk blir stående.



Anonymous poster hash: b9826...cdb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden flettet med identisk tråd, men innlegg som bryter mot reglene er fjernet.

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om jeg så har løyet absolutt alle leserne mine huden full i årevis? HVA SÅ?! Hvem går det utover? Hvorfor hadde det gitt deg rettigheten til å oppføre deg så forkastelig mot meg?

Jeg er fullstendig klar over at dette er ironi,for er det en ting som er sikkert så er det at Lizbeth aldri vil innrømme at hun har jugd.Men jeg ønsker å svare på dette.

Å lyge så konstant og mye om en så alvorlig lidelese som anoreksi er når du har en haug med lesere som faktisk tror at det de leser er sannheten er farlig,og går utover mange. De får et feil innblikk i hva sykdommen handler om,og det kan få fatale konsekvenser. Så svaret er mange.Det går utover mange.

Og til dere som ikke har lest bloggen,og bare lest her så er det det mye av sinne mot henne bunner i. Det er det folk reagerer heftig på. Og det at hun svarer så pent og høflig for seg her handler mye om at her kan hun ikke senuserer bort ting. Det kan hun på bloggen.Der fjerner hun alle konfrontasjoene hun får.De blir aldri postet.Hadde hun kunne gjort det her hadde hun gjort det. NEI jeg mener ikke at det er rett å gå til angrep på henne som person,og være direkte ufin. Men at flere og flere her ser på henne som et uskyldig offer blir også feil. Hun har gravd sin egen grav,og fortsetter å grave dypere, og det provoserer flere. Men igjen så oppfordres alle til å være saklig å holde seg til tema sånn at tråden faktisk blir stående.

Anonymous poster hash: b9826...cdb

På hvilket grunnlag kan du påstå at hun lyver om sykdommen?

Anonymous poster hash: c13e8...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fulgt med på disse trådene så finner du svaret overalt,og jeg er ikke den eneste som mener dette. Men jeg føler ikke at jeg har noe behov for å forsvare dette ovenfor deg



Anonymous poster hash: b9826...cdb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fulgt med på disse trådene så finner du svaret overalt,og jeg er ikke den eneste som mener dette. Men jeg føler ikke at jeg har noe behov for å forsvare dette ovenfor deg

Anonymous poster hash: b9826...cdb

Har fulgt med, men enda ikke sett noen som har klare bevis for at hun har løyet, dette gjelder også ditt innlegg.

Forsvare dette ovenfor meg? He he he... Du slenger ut en påstand på et diskusjonsforum, som du ikke er åpen for å diskutere?

Hvis du virkelig mente at denne løynen hennes er så skadelig, hvorfor skulle du ikke ønske å få det frem i lyset?

Anonymous poster hash: c13e8...e32

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du din lille selvrettferdige mobber som stadig skriver i disse trådene og gjemmer deg bak diverse nick og som anonym bruker, er du stolt av deg selv nå? Kan du forsvare deg om du blir konfrontert med dine innlegg? Om Lizbeth nå ikke klarer å stå oppreist gjennom alt denne dritten lengere, kan du legge deg om kvelden og ha god samvittighet? Hvis du svarer nei, stopp dette nå. Hvis du svarer ja, søk profesjonell hjelp.

Anonymous poster hash: f66fe...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med, men enda ikke sett noen som har klare bevis for at hun har løyet, dette gjelder også ditt innlegg.

Forsvare dette ovenfor meg? He he he... Du slenger ut en påstand på et diskusjonsforum, som du ikke er åpen for å diskutere?

Hvis du virkelig mente at denne løynen hennes er så skadelig, hvorfor skulle du ikke ønske å få det frem i lyset?

Anonymous poster hash: c13e8...e32

Jeg har fått den frem i lyset jeg,og jeg tok den opp med Lizbeth under fult navn på bloggen hennes. Men den ene konkrete tingen jeg siktet til var et bilde hun la ut under to forskjellige andledninger,men informasjoen om hva hun vistnokt veide på det bilde var ganske så sprikenede begge gangene. Men det er mye mer enn det oppetter som tilsier at det hun sier ikke helt har rot i virkligheten.

Anonymous poster hash: b9826...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du din lille selvrettferdige mobber som stadig skriver i disse trådene og gjemmer deg bak diverse nick og som anonym bruker, er du stolt av deg selv nå? Kan du forsvare deg om du blir konfrontert med dine innlegg? Om Lizbeth nå ikke klarer å stå oppreist gjennom alt denne dritten lengere, kan du legge deg om kvelden og ha god samvittighet? Hvis du svarer nei, stopp dette nå. Hvis du svarer ja, søk profesjonell hjelp.

Anonymous poster hash: f66fe...15f

Hvis du sikter til meg så synes jeg du kan lese innlegget mitt om igjen.Jeg sier at jeg er enig i at man ikke skal gå til angrep på Lisbeth som person,og være direkte ufin(ref navn på unge,inntekt,samboer,utssende osv),men holde ting på et saklig nivå.Og jeg gjemmer meg ikke bare diverse nick.Det er flere enn meg som sitter med denne formeningen så alt kommer ikke fra meg. Og jeg har tatt dette opp med Lizbeth på bloggen hennes under fult navn.

Anonymous poster hash: b9826...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sikter til meg så synes jeg du kan lese innlegget mitt om igjen.Jeg sier at jeg er enig i at man ikke skal gå til angrep på Lisbeth som person,og være direkte ufin(ref navn på unge,inntekt,samboer,utssende osv),men holde ting på et saklig nivå.Og jeg gjemmer meg ikke bare diverse nick.Det er flere enn meg som sitter med denne formeningen så alt kommer ikke fra meg. Og jeg har tatt dette opp med Lizbeth på bloggen hennes under fult navn. Anonymous poster hash: b9826...cdb

Sikter til alle her som ikke klarer å forstå når nok er nok. Det er ikke noe nytt i det dere kommer med, det er oppgulp av det samme på nytt og på nytt.

Anonymous poster hash: f66fe...15f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen planer om å delta videre i denne diskusjonen, det har vist seg å være fullstendig meningsløst. Men det er en aldri så liten sak jeg vil ta opp; dere diskuterer hvorvidt jeg skrev en hel drøss om spiseforstyrrelsen og angsten allerede så sent som i september/oktober/november/desember 2012. Dere påstår at dette fremdeles var store tema for bloggen min og at jeg skrev mye om at jeg hadde det forferdelig på denne tiden, mens jeg på min side selvfølgelig vet sannheten; at jeg allerede da var utrolig mye bedre, og at det slett ikke opptok store deler av bloggen min overhodet. Dette er en av grunnene til at dere kaller meg løgner, og gir meg mye ufortjent pes på grunn av dette.

Selvfølgelig skrev jeg litt om det, men det kan jeg jo fremdeles finne på å gjøre :) Bevis er vanskelig med tanke på at alle innleggene før januar i år er slettet, men om dere ikke setter dere fullstendig på bakbeina tror jeg nok at dette kan være et bevis greit nok - i alle fall MYE bedre enn anonyme påstander uten rot i virkeligheten :) Vær så god: https://www.facebook.com/pages/Lizbethosnescom/123314384434429?sk=wall

Ser dette ut som innlegg som omhandler "stakkars meg", "jeg er så syk" og alt annet dere prøver å få det til å fremstå som..? ;) Jeg for min del syns det ser ut som en alminnelig rosablogg.

Endret av Lizbeth
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dette ut som innlegg som omhandler "stakkars meg", "jeg er så syk" og alt annet dere prøver å få det til å fremstå som..? ;) Jeg for min del syns det ser ut som en alminnelig rosablogg.

Nå har ikke jeg fulgt med men jeg vil si du er tøff. Å diskutere med anonyme brukere som ikke finner på bedre ting enn å bruke dagen sin på å trakassere folk er veldig vanskelig. Blir som et mangehodet troll som hvor hver gang du kapper hodet av ett, så vokser det frem to nye.

At folk ikke skjønner at man ikke er en tekstutgave av en virkelige person er veldig vanskelig å forstå, man ER ikke den folk oppfatter at man er, men man er den man er selv.

Stå på!

ps, hadde jeg vært deg så hadde jeg bevisst unnlatt å svare på anonyme brukere, det kanskje hadde lært dem litt folkeskikk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har ikke jeg fulgt med men jeg vil si du er tøff. Å diskutere med anonyme brukere som ikke finner på bedre ting enn å bruke dagen sin på å trakassere folk er veldig vanskelig. Blir som et mangehodet troll som hvor hver gang du kapper hodet av ett, så vokser det frem to nye.

At folk ikke skjønner at man ikke er en tekstutgave av en virkelige person er veldig vanskelig å forstå, man ER ikke den folk oppfatter at man er, men man er den man er selv.

Stå på!

ps, hadde jeg vært deg så hadde jeg bevisst unnlatt å svare på anonyme brukere, det kanskje hadde lært dem litt folkeskikk?

Takk skal du ha! :) Jeg ser selvfølgelig poenget ditt; å skulle svare for meg selv gir ingen som helst mening når det eneste disse patetiske menneskene er ute etter er å ha noen å mobbe - ikke å faktisk "høre etter" på hva det er jeg har å si, for å kanskje endre synet deres på meg. Så mye tid og energi som de legger i denne diskusjonen skulle jeg tro det ville lette sjelene deres litt om de fikk sannheten servert og ikke bare en oppdiktet historie denne snøballen har rullet seg rundt til å bli :)

Her fikk jeg i alle fall frem et av de største poengene for hele diskusjonen; de mener at jeg ikke er troverdig ettersom jeg lyver om det jeg nå har lagt fram av bevis her (altså, at jeg lyver når jeg sier at psykisk sykdom ikke var et stort tema i periodene jeg nevner), og dermed ikke er troverdig når det gjelder noe som helst. Så får jeg håpe at fremfiskingen av dette aldri så lille beviset kan hjelpe meg LITT på veien mot å bli trodd, eller i det minste hørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2uikcj9.gif

Denne hadde vært sååååå kul! Ja, om det ikke var for at du tydeligvis bryr deg ettersom du følger med her da, da mistet den jo egentlig hele poenget sitt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk jeg i alle fall frem et av de største poengene for hele diskusjonen; de mener at jeg ikke er troverdig ettersom jeg lyver om det jeg nå har lagt fram av bevis her (altså, at jeg lyver når jeg sier at psykisk sykdom ikke var et stort tema i periodene jeg nevner), og dermed ikke er troverdig når det gjelder noe som helst. Så får jeg håpe at fremfiskingen av dette aldri så lille beviset kan hjelpe meg LITT på veien mot å bli trodd, eller i det minste hørt :)

Du vet, hadde det vært seriøse mennesker som virkelig bekymret seg fordi de var gode mennesker så hadde de ikke behøvd å vært anonyme. Dette her er mobbere og kvinneguiden har en veldig fin funksjon for mennesker som er glade i mobbing og det å være mange mot en, - og det kalles anonymbruker funksjonen.

Faktisk er denne funksjonen så vellykket for kvinneguiden at de til og med spør seg selv, - hvordan var det de klarte seg uten!?

Tilbake til deg. Det å være psykisk syk er veldig tøft, først skal du slite med dine indre demoner og tillegg skal du slite med vrangforestillingene ute i samfunnet. - Altså hvordan omstendigheten håndterer psykisk syke.

- Og det er som vi alle vet består av en form for mobbing hvor man ved utfrysninger, identitifiseringer og kollektiv mobbing utstøter de psykisk syke slik at de psykisk friske kan føle seg velberget og i god form.

Man nyter det å være frisk og mobbe en syk. Det gir en glede for en som har det bra å se en har det vondt.

Kvinneguiden er veldig interessant slik, for da kan man lettere se hvordan mennesker egentlig er,- når mennesker slipper å behøve å bekymre seg for stressende ting som kutyme, alminnelig folkeskikk og det å oppføre seg ordentlig blant folk.

Mange av disse menneskene som trakasserer har store problemer selv så sånn sett kan de unnskyldes bittelittegranne...!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hadde vært sååååå kul! Ja, om det ikke var for at du tydeligvis bryr deg ettersom du følger med her da, da mistet den jo egentlig hele poenget sitt :/

Lizbeth, jeg mente det som at jeg bryr meg ikke om hvordan du blogger. Jenter nå for tiden har et større eksponeringsbehov og det skjønner jeg. Tror ikke du burde ta deg så veldig til ting, fordi folk kan være veldig slemme på nettet.

Den mistet nok ikke poenget sitt, når jeg syntes at de på KG legger seg opp i så jævlig mye de ikke har noe med. Ikke vær dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...