Gå til innhold

Hva synes dere om bloggeren Lizbeth Osnes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn jeg tolker det hun har skrevet ang BMI, så har hun hatt BMI på "12-tallet". Dvs under 13, 12,noe. Det kan være 12,99, som viser at hun har vært noen kg tyngre enn om hun hadde hatt BMI på 12 blank.



Anonymous poster hash: 1bc07...ac7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poenget er vel uansett at for å ha en BMI på 12, så er man ikke den høyden som er oppgitt. Uansett. Med mindre man er et lik eller tilnærmet.

Om noen for eksempel er 155cm og har en bmi på 12, så vil det si at de veier 29kg. :(

Anonymous poster hash: 423ae...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen for eksempel er 155cm og har en bmi på 12, så vil det si at de veier 29kg. :(Anonymous poster hash: 423ae...0ee

Jeg har veid 32 og er 157 cm høy. Men da var jeg nær nøden på sykehus.

Anonymous poster hash: 31867...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til side 5 i denne tråden, men må bare slutte å lese den. Jeg mister virkelig troen på menneskeheten når jeg ser hvordan enkelte av dere oppfører dere. Dette kalles mobbing, og jeg skjønner ikke hvorfor dere er så sykelig opptatt av denne bloggen. Liker dere ikke bloggen, SLUTT Å LESE DEN!! Det er faktisk ikke verre enn det. At dere bare MÅ diskutere og prøve å trekke henne ned i dritten forstår jeg ikke. Folk som dere snakker ofte om at enkelte bloggere er dårlige forbilder for barna sine. Vet dere hva? Sånn som dere holder på på internett, så er DERE dårlige forbilder for barna deres. Flaks for dere at dette er et forum hvor man kan være anonym (selv med brukernavn). Jeg HÅPER at dere ikke snakker dritt foran barna deres. Jeg håper for så vidt at dere ikke har barn i det hele tatt, og at dere heller ikke har planer om å få noen. Det er på grunn av slikt at barn begynner å mobbe andre barn.

Jeg gikk fra å ha en ganske bra dag, til å bli oppriktig lei meg (mulig det har litt med pms å gjøre). Lizbeth, ikke la disse folkene trekke deg ned. Enkelte har bare et stort behov for å tråkke på andre for å føle seg bedre. De er ikke verdt å bruke tiden sin på. De kommer aldri til å gi seg uansett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med denne bloggen. Synes hun er fin, grei, voksen og snill jeg.



Anonymous poster hash: d0965...bf7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Hva er galt med dere? Bruk heller all denne negative energien på dere selv og fiks deres egne liv, så slipper dere å være bitterfitter mot andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Når hun legger ut innlegg som er passordbeskyttet i hytt og gevær så er det allefall ett tegn på at hun beskytter datteren, kanskje litt i overkant også.

Har forstått som at babyen har kolikk og at foreldrene nesten ikke sover, men alt er jo så fryd og gammen med en liten nyfødt så det er jo ikke noe problem at all.

Jeg gleder meg til neste interiørbilde fra den kanten, det ser praktisk talt ikke ut der i måneskinn.
Enda hvor hardt hun prøver, hun burde les enoen interiørmagasiner eller blogger å lære litt. det gjelder forøvrig også i aller høyeste grad hvordan hun kler seg.



Anonymous poster hash: 43b74...cba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun legger ut innlegg som er passordbeskyttet i hytt og gevær så er det allefall ett tegn på at hun beskytter datteren, kanskje litt i overkant også.

Har forstått som at babyen har kolikk og at foreldrene nesten ikke sover, men alt er jo så fryd og gammen med en liten nyfødt så det er jo ikke noe problem at all.

Jeg gleder meg til neste interiørbilde fra den kanten, det ser praktisk talt ikke ut der i måneskinn.

Enda hvor hardt hun prøver, hun burde les enoen interiørmagasiner eller blogger å lære litt. det gjelder forøvrig også i aller høyeste grad hvordan hun kler seg.

Anonymous poster hash: 43b74...cba

Herregud! Man har da forskjell stil både når det gjelder hus og klær.

Så fint at ikke alle har det likt hjemme eller kler seg helt likt.

Foreslår at du bruker energien din på noe mer konstruktivt en å klage på sånne småting!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun legger ut innlegg som er passordbeskyttet i hytt og gevær så er det allefall ett tegn på at hun beskytter datteren, kanskje litt i overkant også.

Har forstått som at babyen har kolikk og at foreldrene nesten ikke sover, men alt er jo så fryd og gammen med en liten nyfødt så det er jo ikke noe problem at all.

Jeg gleder meg til neste interiørbilde fra den kanten, det ser praktisk talt ikke ut der i måneskinn.

Enda hvor hardt hun prøver, hun burde les enoen interiørmagasiner eller blogger å lære litt. det gjelder forøvrig også i aller høyeste grad hvordan hun kler seg.

Anonymous poster hash: 43b74...cba

Jeez....ta og les innlegget ditt en gang til. Legg merke til hvor heslig det egentlig er! Skal det være helt likt i de ganske hjem her i landet? Skal alle kle seg helt likt?

Kan man ikke ha et kolikkbarn men samtidig være lykkelig over å ha blitt foreldre? Er det ikke hennes valg å ikke eksponere datteren, og er ikke det egentlig en god ting?

Innlegget ditt oser av fritidsproblemer, smålighet og baksnakking a la 5. klasse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra at hun har valgt å passordbeskytte innlegg som omhandler datteren og bilder av datteren. Ganske mange som har null sprerrer og skriver mye stygt. Les bare igjennom kommentarene på bloggen til Rannveig Heitmann, folk prestrerer og være så idiot i hodet at de skriver stygt om babyjenta hennes på 8 uker!!!! En helt uskyldig baby!

Ang hvordan hun har det hjemme hos seg så blir det lavmåls å kritisere det, likedan hva hun har på seg. Hver og en må få velge sin egen stil og hva de liker uten at det skal kritiseres i hytt og gevær bare pga de ikke har det identisk med en bohusreklame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne egentlig bedre nå, da jeg begynte å lese bloggen var det fordi den var litt sånn bilulykke, du vil ikke se, du bare må, men så likte jeg den veldig godt en periode. Akkurat nå synes jeg den er kjedelig, hun blogger veldig lite og skriver veldig lite utfyllende. Jeg skjønner jo at det tar tid å være mor, men..



Anonymous poster hash: 1bc07...ac7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer faktisk å tro på at hun er frisk fra anoreksien når jeg ser bildene av henne nå. Nå vet jeg ikke hvordan hun tenker, men det er tydelig at hun har spist godt i det siste (uten at jeg sier at hun er feit altså).



Anonymous poster hash: 1bc07...ac7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at folk reagerer på interiøret når hun selv skryter sånn av det.

Anonymous poster hash: 55626...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må da få lov til å like sin egen stue? Synes hjemmet er fint jeg, hun er ung og gjør så godt hun kan.



Anonymous poster hash: d0965...bf7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må da få lov til å like sin egen stue? Synes hjemmet er fint jeg, hun er ung og gjør så godt hun kan.

Anonymous poster hash: d0965...bf7

Enig! Syns hun har utrolig dårlig smak når det gjelder både interiør og klær, men det er da heler ikke jeg som skal bo der, så hvorfor bry meg? Hvordan hun har det hjemme og hva hun kler seg i gjør jo ingen andre vondt. Så la hun være kry og kose seg, og om det skjærer for mye i øynene er det jo bare til å enten slutte å lese blogger eller myse med øynene mens man skroller fort forbi bildene.

Anonymous poster hash: c53a5...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Må si jeg stusser litt når hun skriver at de har lagt babyen, som ikke er mange ukene gammel, på eget rom bl.a pga babyen våkner av hundene når hundene klør seg og våkner/rører på seg.

Har det ikke vært mere naturlig å ikke hatt hundene inne på soverommet men heller babyen der når den er så liten? Hun har jo ganske mange hunder også...



Anonymous poster hash: 0ef91...d47
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Må si jeg stusser litt når hun skriver at de har lagt babyen, som ikke er mange ukene gammel, på eget rom bl.a pga babyen våkner av hundene når hundene klør seg og våkner/rører på seg.

Har det ikke vært mere naturlig å ikke hatt hundene inne på soverommet men heller babyen der når den er så liten? Hun har jo ganske mange hunder også...

Anonymous poster hash: 0ef91...d47

nå røyker vel samboeren hennes også, så det er vel ikke så dumt med tanke på krybbedød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå røyker vel samboeren hennes også, så det er vel ikke så dumt med tanke på krybbedød

Samsoving er ikke anbefalt hvis en av foreldrene røyker mtp krybbedød, men det er ikke noen restriksjoner på å sove i egen seng på samme rom som foreldrene.

Anonymous poster hash: 0ef91...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner faktisk å tro på at hun er frisk fra anoreksien.



Anonymous poster hash: 1bc07...ac7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...