Gå til innhold

Hva synes dere om bloggeren Lizbeth Osnes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo fordi du skriver innleggene dine under anonyme brukere! Ungene dine veit nok at mamma har et alterego som elsker å slenge dritt til mennesker hun ikke kjenner.

Eller blir det din store hemmelighet?

Hvis du ikke ser forskjell på å utlevere sine psykiske lidelser og å skrive et saklig innlegg som AB gjorde, hvor hun presiserte at hun var glad for at bare seriøse google-søk kommer opp på henne, vil jeg si at du har like lite innsikt som denne lizbeth.

Anonymous poster hash: 348c5...0f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lizbeth, jeg skal love deg en ting: jeg er alt annet enn sjalu på deg. Jeg har utdannelse, jobb, en samboer jeg elsker over alt, snart rekkehus i en av Norges største byer, og først nå, i en alder av 25, vurderer jeg å få barn snart.

Jeg kan ikke se for deg hva du mener det er å misunne ved deg og ditt. Du eier en leilighet, som ikke akkurat ligger i Ålesunds mest attraktive område, har ingen utdannelse, og får et barn med en mann du ikke har vært sammen med i to år en gang, i tillegg er du 21, og har nettopp (i følge deg selv) blitt frisk eller holder på å bli frisk av alvorlige psykiske lidelser.

I mine øyne er det totalt mangel på langsiktig og realistisk tankegang, og ikke noe mange over 18 år vil misunne.



Anonymous poster hash: 348c5...0f7
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil jeg si at du har like lite innsikt som denne lizbeth.

Anonymous poster hash: 348c5...0f7

Men nå synes jeg lizbeth har mye innsikt så da må jeg ta det som et kompliment! haha! =) Anonyme brukere blir ikke husket, - det er forskjellen på deg og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizbeth, jeg skal love deg en ting: jeg er alt annet enn sjalu på deg. Jeg har utdannelse, jobb, en samboer jeg elsker over alt, snart rekkehus i en av Norges største byer, og først nå, i en alder av 25, vurderer jeg å få barn snart.

Jeg kan ikke se for deg hva du mener det er å misunne ved deg og ditt. Du eier en leilighet, som ikke akkurat ligger i Ålesunds mest attraktive område, har ingen utdannelse, og får et barn med en mann du ikke har vært sammen med i to år en gang, i tillegg er du 21, og har nettopp (i følge deg selv) blitt frisk eller holder på å bli frisk av alvorlige psykiske lidelser.

I mine øyne er det totalt mangel på langsiktig og realistisk tankegang, og ikke noe mange over 18 år vil misunne.

Anonymous poster hash: 348c5...0f7

Så hvorfor skriver du da som anonym bruker? Dersom livet ditt er så mye bedre mener jeg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor skriver du da som anonym bruker? Dersom livet ditt er så mye bedre mener jeg?

Fordi jeg alltid skriver under AB her inne. Du kan spare deg AB-hetsen;)

Anonymous poster hash: 348c5...0f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor skriver du da som anonym bruker? Dersom livet ditt er så mye bedre mener jeg?

Ja, du mener jo voldtekt er greit, så din logikk er jo ikke akkurat den beste.

Anonymous poster hash: 348c5...0f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du mener jo voldtekt er greit, så din logikk er jo ikke akkurat den beste.

Anonymous poster hash: 348c5...0f7

Jeg har vel ikke sagt jeg er for voldtekt? Nå skrøner du fælt. jeg har sagt at sex skal være romantisk for monogame forhold.

Det er utroskap jeg forakter, så du blander nok begrepene! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke sagt jeg er for voldtekt? Nå skrøner du fælt. jeg har sagt at sex skal være romantisk for monogame forhold.

Det er utroskap jeg forakter, så du blander nok begrepene! =)

Var det ikke du som skrev i en tråd at du mente at jenter som hadde drukket mye var delvis skyld i voldtekt?

Anonymous poster hash: 348c5...0f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som skrev i en tråd at du mente at jenter som hadde drukket mye var delvis skyld i voldtekt?

Anonymous poster hash: 348c5...0f7

Det er nok ikke meg! Men hadde jeg drukket og blitt voldtatt hele tiden så hadde jeg nok gått littegranne inn i meg selv og sjekket om det var noe med min atferd jeg kunne endre..?

Hadde ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh, nå er det vel stort sett kvinner som sjikanerer bloggere da.

Jeg synes filmen var relevant uansett, og synes flere her inne bør se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å fjerne enhver tvil, kan dere titte her http://archive.org/web/web.php

Denne har buffret gamle nettsider, her lever den gamle bloggen i beste velgående :-)

Anonymous poster hash: 6ca4e...05c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes filmen var relevant uansett, og synes flere her inne bør se den.

Jo du har helt rett. Jeg bare reagerte på tittelen, burde den ikke ha hett, mennesker som trakasser bloggere? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beviser den gamle bloggen at Lisbeth lyger?

Anonymous poster hash: 747de...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beviser den gamle bloggen at Lisbeth lyger?

Anonymous poster hash: 747de...52d

Ja.

Jeg har lest bloggen hennes noen ganger, og hun har slettet alt av det hun ikke vil skal frem i lyset nå.

Anonymous poster hash: 0ef91...d47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare til å google Lizbeth Osnes anoreksi, så kommer de gamle innleggene opp, selv om hun har slettet de fra selve bloggen.



Anonymous poster hash: 0ef91...d47
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo du har helt rett. Jeg bare reagerte på tittelen, burde den ikke ha hett, mennesker som trakasser bloggere? =)

Akkurat i denne dokumentaren så er det akkurat det temaet som blir belyst. Det er noen kvinner som har uttrykt seg, enten på blogg, Facebook eller på andre måter, som hetses og trues. I hovedsak av menn, i disse tilfellene. Og det er også veldig ekstremt i denne dokumentaren. Men jeg liker ikke utviklingen, og jeg liker ikke at det liksom er helt ok å mobbe folk på nettet. Stakkars våre barn som vokser opp i en verden med så mye hat og så lite omtanke for andre mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bare til å google Lizbeth Osnes anoreksi, så kommer de gamle innleggene opp, selv om hun har slettet de fra selve bloggen.

Anonymous poster hash: 0ef91...d47

Og hun som har hevdet at hun var helt frisk i høst.... Dette henger bare ikke på greip.

Anonymous poster hash: 0b5a1...1f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun som har hevdet at hun var helt frisk i høst.... Dette henger bare ikke på greip.

Anonymous poster hash: 0b5a1...1f2

Hun var iallefall ikke frisk på senhøsten ifjor, siste innlegget om anoreksia og hvor mye hun slet var i november. Og vips så ble hun frisk i januar.

Anonymous poster hash: 0ef91...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en kommentar fra 11. desember, fra denne bloggen: http://annais.blogg.no/1355224649_skoleflink.html

Hvorfor ha en sånn kommentar hvis man er frisk og gravid????

"Håper prøven går bra! =) Lykke til med lesingen!

♥ Lizbethosnes.com - Mitt liv med mine interesser, og lidelsene angst og anoreksi."



Anonymous poster hash: 0b5a1...1f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i denne dokumentaren så er det akkurat det temaet som blir belyst. Det er noen kvinner som har uttrykt seg, enten på blogg, Facebook eller på andre måter, som hetses og trues. I hovedsak av menn, i disse tilfellene. Og det er også veldig ekstremt i denne dokumentaren. Men jeg liker ikke utviklingen, og jeg liker ikke at det liksom er helt ok å mobbe folk på nettet. Stakkars våre barn som vokser opp i en verden med så mye hat og så lite omtanke for andre mennesker.

Du skjønner det at gapestokken er frigjørende for mennesker. Den har samme funksjon som tribunalene og lekene under romer-tiden. Mange skal samle seg om å skape seg en felles fiende. Det styrker samholdet og utløser endorfin-hormoner, -altså at man kjenner en glede.

Å lete seg frem i fortidens arkiver er en del av denne gleden. Man kan sammenligne det med en detektiv eller en etterforsker, bare at betalingen er gleden over å skade andre! Man behøver ikke lønn fra staten en gang for å ha lyst til å plage andre.

Helt morsomt å granske publikum på kvinneguiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...