Gå til innhold

Hva synes dere om bloggeren Lizbeth Osnes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du vet, hadde det vært seriøse mennesker som virkelig bekymret seg fordi de var gode mennesker så hadde de ikke behøvd å vært anonyme. Dette her er mobbere og kvinneguiden har en veldig fin funksjon for mennesker som er glade i mobbing og det å være mange mot en, - og det kalles anonymbruker funksjonen.

Faktisk er denne funksjonen så vellykket for kvinneguiden at de til og med spør seg selv, - hvordan var det de klarte seg uten!?

Tilbake til deg. Det å være psykisk syk er veldig tøft, først skal du slite med dine indre demoner og tillegg skal du slite med vrangforestillingene ute i samfunnet. - Altså hvordan omstendigheten håndterer psykisk syke.

- Og det er som vi alle vet består av en form for mobbing hvor man ved utfrysninger, identitifiseringer og kollektiv mobbing utstøter de psykisk syke slik at de psykisk friske kan føle seg velberget og i god form.

Man nyter det å være frisk og mobbe en syk. Det gir en glede for en som har det bra å se en har det vondt.

Kvinneguiden er veldig interessant slik, for da kan man lettere se hvordan mennesker egentlig er,- når mennesker slipper å behøve å bekymre seg for stressende ting som kutyme, alminnelig folkeskikk og det å oppføre seg ordentlig blant folk.

Mange av disse menneskene som trakasserer har store problemer selv så sånn sett kan de unnskyldes bittelittegranne...!

Som jeg har sagt tidligere; jeg håper virkelig ikke disse menneskene har barn/får barn før de modnes voldsomt fra det stadiet de er på nå. Jeg kan ikke se for meg noe mer skummelt enn å bli oppdratt av foreldre som syns det er helt i orden å mobbe andre på denne måten - jeg vil absolutt strekke meg så langt som til å si at det faktisk hadde vært verre det, enn om alle ryktene om meg her inne er sanne, og min rolle som mamma i samme forbindelse. Huff!

Jeg takker igjen for flotte innlegg, det gjør godt å se at det fremdeles er håp for verden, haha! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lizbeth, jeg mente det som at jeg bryr meg ikke om hvordan du blogger. Jenter nå for tiden har et større eksponeringsbehov og det skjønner jeg. Tror ikke du burde ta deg så veldig til ting, fordi folk kan være veldig slemme på nettet.

Den mistet nok ikke poenget sitt, når jeg syntes at de på KG legger seg opp i så jævlig mye de ikke har noe med. Ikke vær dum.

Du kan ikke klandre meg for å tro at denne GIF'en var rettet mot min forklaring? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke klandre meg for å tro at denne GIF'en var rettet mot min forklaring? :)

Jeg har ikke lest din forklaring, ei heller denne tråden. Jeg har derimot besøkt bloggen din og andre tråder som har handlet om deg.

Jeg skjønner at du føler behovet for å svare, men la folk holde på. De er de som er noen bitre fitter uansett. Og de har et problem, ikke du.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest din forklaring, ei heller denne tråden. Jeg har derimot besøkt bloggen din og andre tråder som har handlet om deg.

Jeg skjønner at du føler behovet for å svare, men la folk holde på. De er de som er noen bitre fitter uansett. Og de har et problem, ikke du.

Beklager, jeg tror alt dette tullet har gjort at jeg trekker til konklusjoner litt for raskt altså, det var ikke meningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke EmilyLane, derfor jeg har støttet henne lenge gjennom kampen. Men hvordan man orker å blogge når man har tolv i BMI og er alvorlig dårlig, det forstår jeg ikke. Men mange vil nok finne trøst i å skrive, det er mange som velger å blogge om sykdommen, men når man er SÅ dårlig, da klarte ihvertfall ikke jeg gjøre noe annet enn å stirre i veggen og slåss for å holde meg i live ihvertfall. Men i bedre perioder har man gjerne mer ork til slikt. Mener ikke å virke så nedlatende, har fulgt henne lenge og støttet henne i bloggen. Men jeg klarer ikke se for meg hvordan en klarer gjøre så mye i den verste sykdomstiden likevel. Og synes det virker litt rart når man ser det oppsummert. Uansett har jeg fortsatt stor respekt for at hun har kjempet seg så bra opp som hun har og er utrolig glad på hennes vegne nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg tror alt dette tullet har gjort at jeg trekker til konklusjoner litt for raskt altså, det var ikke meningen :)

Jeg skjønner deg veldig godt. Hadde blitt veldig redd og lei meg selv av alt dette bråket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått den frem i lyset jeg,og jeg tok den opp med Lizbeth under fult navn på bloggen hennes. Men den ene konkrete tingen jeg siktet til var et bilde hun la ut under to forskjellige andledninger,men informasjoen om hva hun vistnokt veide på det bilde var ganske så sprikenede begge gangene. Men det er mye mer enn det oppetter som tilsier at det hun sier ikke helt har rot i virkligheten.

Anonymous poster hash: b9826...cdb

Men det er fortsatt bare dine påstander, og du har ingen bevis? Eller har jeg oversett noe?

Anonymous poster hash: c13e8...e32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig med bevis når alt er slettet vettu ;)



Anonymous poster hash: b9826...cdb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig med bevis når alt er slettet vettu ;)

Anonymous poster hash: b9826...cdb

Jeg tror ikke det finnes noen som så inderlig som meg kunne ønske at ingenting var slettet, og at bevis var enkelt å komme opp med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh, nå er det vel stort sett kvinner som sjikanerer bloggere da.

Jeg har sett denne dokumentaren før, og må si at det overhodet ikke er det med menn som er Lilleulv's poeng i min sak altså :) Er vel heller selve dokumentaren som passer veldig godt inn, selv om tittelen på den er uheldig i denne sammenhengen. Tror verken Lilleulv eller jeg er mannehatere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med all respekt Lizbeth, du fremstår som over gjennomsnittet oppmerksomhetssyk. Nå har debatten endelig kjølnet, hvorfor hiver du bensin på bålet ved å fortsette å argumentere i hytt og pine? Du har svart i nesten alle trådene her inne, også mindre kritiske tråder, begynner nesten å spekulere i om dette er egenreklame for deg.

Hvis du selv ønsker at dette skal slutte, som du selv sier, så ikke gi folk flere tråder å gripe i. Jeg hadde sympati for deg en stund, men nå ser det ut til at du bruker all den mulighet du har til å la diskusjonene fortsette å rulle.



Anonymous poster hash: 118b8...fe8
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poeng tatt; vil dere meg noe kan jeg selvfølgelig garantere fullstendig åpent svar om dere kontakter meg per mail - [email protected]. Jeg kommer ikke til å svare her inne lenger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med all respekt Lizbeth, du fremstår som over gjennomsnittet oppmerksomhetssyk. Nå har debatten endelig kjølnet, hvorfor hiver du bensin på bålet ved å fortsette å argumentere i hytt og pine? Du har svart i nesten alle trådene her inne, også mindre kritiske tråder, begynner nesten å spekulere i om dette er egenreklame for deg.

Hvis du selv ønsker at dette skal slutte, som du selv sier, så ikke gi folk flere tråder å gripe i. Jeg hadde sympati for deg en stund, men nå ser det ut til at du bruker all den mulighet du har til å la diskusjonene fortsette å rulle.

Anonymous poster hash: 118b8...fe8

Enig i dette, da det stormet som verst tenkte jeg "stakkars jente", men nå har flere her inne gitt henne gode og saklige råd om å la ting ligge. Nå har det faktisk vært relativt stille en stund, men hun opprettholder tråden ved å svare på alt som kommer opp. Nå er alt som kommer frem rene gjentakelser, det handler om å innse at man må gi seg på et tidspunkt også.

Anonymous poster hash: 7e81f...fd9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hva jeg syns om henne? Kjenner henne ikke så kan jo egentlig ikke uttale meg om henne som person, men hun virker som ei jente som er litt over gjennomsnittet oppmerksomhetssyk. Hun takler tydeligvis ikke kritikk så greit og har en tendens til å legge på ekstra for å få sympati. Iallefall slik jeg tolker det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt inntrykk? Ei ung, veldig impulsiv jente som ikke tenker spesielt langt. Hun utleverer seg selv og sine personlige erfaringer i stor skala, og går deretter tilbake på deler av det. Når hun blir konfrontert reagerer hun med å komme med lange, utenom-tema-bortforklaringer og irriterer seg over at folk fortsatt spør. Synes også det er veldig merkelig at hun fremdeles skriver i denne tråden.



Anonymous poster hash: 348c5...0f7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare lykkelig og glad for at når barna mine googler navnet mitt, kommer det opp et utdrag fra masteren min, et bilde fra et kurs jeg har deltatt på og noe skattelistegreier.

Tror mange av dere bloggere ikke tenker en cm lengre enn nesa deres rekker, hva framtiden angår. "Jeg skal lære barnet mitt om toleranse, ytringsfrihet og være stolt av familien sin!". Jojomensan, men det er dritkjipt å være fjortis å få opplest i klassen ting som mamma eller pappa har skrevet på nettet etc, toleranse eller ei.



Anonymous poster hash: 8fe06...ec7
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt tidligere; jeg håper virkelig ikke disse menneskene har barn/får barn før de modnes voldsomt fra det stadiet de er på nå (...)

Jeg takker igjen for flotte innlegg, det gjør godt å se at det fremdeles er håp for verden, haha! :P

Jeg vil aldri skjønne denne tankegangen. De fleste i denne tråden ønsker å gjøre deg obs på at oppførselen din ikke samsvarer med å være en ansvarsfull mor. Vi forsøker å fortelle deg at det beste er å slette hele bloggen, til barnets eget beste, fordi du allerede har utlevert deg selv altfor mye. Det er ikke noe særlig vei tilbake.

Svaret ditt er at det er vi som er umodne, det er bare dem som støtter deg som gir håp for verden, på bloggen din konkluderer du med at "motstanderne" dine er sjalu.

Jeg kan love deg at jeg ikke er sjalu på deg. Jeg har et godt liv nå, men jeg vet hvordan det er å ha en mor som har psykiske problemer. Jeg hadde aldri orket at vennene mine skulle lest om hennes privatliv på internett. TENK deg om, vær så snill, før du lever et liv på nett. Ikke forsvar deg med at "alle andre gjør det". Ikke ha Rannveig Heitmann som ditt store idol, jeg ser hvordan du smisker med henne i kommentarfeltet hennes, det er ikke HUN som bør være forbildet ditt. Det er faktisk tvert i mot fryktelig mange som aldri ville utlevert seg selv på nett, fordi vi har opplevd nok i livet til å innse viktigheten av privatliv.

Jeg har forsøkt, etter beste evne, å forklare deg hvordan folk oppfatter deg, og svaret ditt er å rakke ned på oss i stedet. Du MÅ jo ha tatt en del av kritikken til deg, siden du har valgt å passordbeskytte innhold og fjerne den milelange signaturen, dette er jo en start. Kan du ikke da takke dem som har forsøkt å hjelpe deg i denne situasjonen, i stedet for å parere med å beskylde andre for å være umodne og sjalu?

Jeg beklager, men det er ikke vi som framstår umodne i denne saken.

Anonymous poster hash: 0b5a1...1f2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare lykkelig og glad for at når barna mine googler navnet mitt, kommer det opp et utdrag fra masteren min, et bilde fra et kurs jeg har deltatt på og noe skattelistegreier.

Anonymous poster hash: 8fe06...ec7

Det er jo fordi du skriver innleggene dine under anonyme brukere! Ungene dine veit nok at mamma har et alterego som elsker å slenge dritt til mennesker hun ikke kjenner.

Eller blir det din store hemmelighet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...