Gå til innhold

Fotballfrue 3


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Valiumsjunkie

Jeg tror ikke det nytter, er en gjeng mennesker som skal inn og fortelle de som kritiserer FF at de er sjalu, bitre og feite mennesker som hater FF fordi hun har alt de ikke har.

Hver gang.

Anonym poster: f5dc06a6f4f160ec3ea5136992dc28df

Kan du fortelle meg hvorfor du finner FF så spennende? For jeg skjønner nemlig ikle hvorfor hun er gjenstand for en slik enorm interesse. Beundrer du henne, kanskje? Liker du oppskriftene hennes? Bidrar hun positivt til livet ditt? Forklar, plz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Eksamen nærmer seg, og han er den flinkeste'' ''i dag smurte jeg frokost kun til mannen''.

Synes hun formulerer seg på en utrolig rar og barnslig måte i innleggene sine. Hvorfor bruke ''mannen'' og ''storesøster''??.

Anonym poster: 40e7f1cf92061c3ba361e557911942a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Eksamen nærmer seg, og han er den flinkeste'' ''i dag smurte jeg frokost kun til mannen''.

Synes hun formulerer seg på en utrolig rar og barnslig måte i innleggene sine. Hvorfor bruke ''mannen'' og ''storesøster''??.

Anonym poster: 40e7f1cf92061c3ba361e557911942a9

Ja, her snakker vi journalistutdannelse på høyt nivå. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"God morgen, fine mennesker ♥", "Vel, ha en fin kveld, skjønne mennesker!"

"God onsdag, dere ♥", "Sov godt, dere ♥", "God natt, dere ♥", "Ha en fin, fin dag, dere ♥"....

Åh, så sukkersøtt. Jeg får litt barnehage-assosiasjoner.

Anonym poster: bc8c6cd21b2a547e58fdc5ba7c290f1c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det er skikkelig god-stemning over de siste blogginnleggene hennes? Skikkelig koselig å lese synes jeg :-) I tillegg ser hun nydelig ut når hun er kledd litt mer avslappende, og har mindre sminke.

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

Jo! Blir avslappet av å lese bloggen hennes nå i motsetning til tidligere, da ble jeg bare stresset :) Vet ikke hva det kommer av men jeg håper det fortsetter! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"God morgen, fine mennesker ♥", "Vel, ha en fin kveld, skjønne mennesker!"

"God onsdag, dere ♥", "Sov godt, dere ♥", "God natt, dere ♥", "Ha en fin, fin dag, dere ♥"....

Åh, så sukkersøtt. Jeg får litt barnehage-assosiasjoner.

Anonym poster: bc8c6cd21b2a547e58fdc5ba7c290f1c

Jeg lurer oppriktig på hvorfor dette er et problem for deg? Er det ikke "verre" ting med bloggen å diskutere enn noe så uinteressant som hjertene hennes i slutten av innleggene?

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppfordring: Kan vi ikke alle slutte med å insinuere hvem som har skrevet innleggene? Sånn type; Hei LK, eller Hei FF.

For det første så er de kommentarene brukt opp for 1 år siden i de første trådene. For det andre så er det dårlig hersketeknikk for å undergrave brukeres meninger og kommentarer, for det tredje så er de oppbrukte...

Om man etterlyser konstruktiv debatt så er iallefall ikke det der veien å ta :)

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Eksamen nærmer seg, og han er den flinkeste'' ''i dag smurte jeg frokost kun til mannen''.

Synes hun formulerer seg på en utrolig rar og barnslig måte i innleggene sine. Hvorfor bruke ''mannen'' og ''storesøster''??.

Anonym poster: 40e7f1cf92061c3ba361e557911942a9

Det virker for meg som om "slikt språk" har blitt en trend, både på blogg og på FB.. Fininger/finingen. Er ikke så glad selv i slikt ordbruk, men det gjør det muligens teksten mer personlig for de som skriver den? :vetikke:

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppfordring: Kan vi ikke alle slutte med å insinuere hvem som har skrevet innleggene? Sånn type; Hei LK, eller Hei FF.

For det første så er de kommentarene brukt opp for 1 år siden i de første trådene. For det andre så er det dårlig hersketeknikk for å undergrave brukeres meninger og kommentarer, for det tredje så er de oppbrukte...

Om man etterlyser konstruktiv debatt så er iallefall ikke det der veien å ta :)

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

Helt enig! Jeg er ofte kritisk til de meningsløse kommentarene/spekulasjonene her inne, og da er jeg plutselig LK?? Nei, jeg har bare vett i hodet.

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De later som de skriver til leserene privat da, og de går fem på. Og fruen tjener enda mer.

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, snakk om forsvar. Og hva skjer med å overdrive og skrive at hun har angst for stress? Tror ikke hun har fått den diagnosen av en psykolog, hva med å skrive som vanlige mennesker at hun har "støv på hjernen".

hello on May 24, 2013 at 11:01 said:

MASSE fine sko! Men det som undrer meg, er at de ser så merkelig rene og nye ut i forhold til hvor mye du “overreklamerer” med at du er ute og trener. Hm :)

Reply ↓

Fotballfrue on May 24, 2013 at 12:26 said:

Vet du ikke at jeg har angst for skitt? Er bare å vaske dem godt etter løpeturen ute. Du har sikkert også fått med deg at jeg ikke liker å løpe ute i drittvær? Skoene blir ikke møkkete av å løpe på tørr asfalt, ikke verre enn at det går av ved å tørke over dem. Jeg har aldri lagt skjul på at jeg foretrekker mølle, så hvor du har denne overreklameringen fra vet jeg ikke :/

Alt noen lurer på og stiller spørsmålstegn ved, blir like overrasket hver gang… :) :/

Anonym poster: 6cefe5e11be74f2f751247ea905a00bd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Jeg er enig i at hun forsvarte seg veldig i den kommentaren. Men hva er det med å pirke på at hun skrev angst for skitt??? Er ikke det helt normalt ordbruk da? Selv om hun ikke har fått diagnosen angst (noe som forsåvidt kan hende at hun har, uten at du vet noe om det). Det er jo helt vanlig å bruke slike ord for å "overdrive" litt når man snakker.

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I "Summer blonde"-innlegget der hun forteller at hun har farget håret ble det litt snakk om hårfarging under svangerskap. FF skriver:

"Har hørt av lege at å farge håret under svangerskap ikke er farlig i det hele tatt, er ganske sikker på at nyere forskning også viser til dette :) Men det er jo opp til hver enkelt :)"

Hmmm!

Anonym poster: 72332bf1e28af9ec01f42d70671a6ccb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På mange måter virker hun som en sterk personligheten, men samtidig virker hun også som en engstelig person. Hun synest det er vanskelig å sove alene i huset hvis LK er på treningsleir e.l, og sist han var borte reist hun til foreldrene sine og var der i flere dager. Hun er mørkeredd og har " angst " for bakterier og skitt, livredd for å fly og nå fra siste innlegg: redd for å løpe offentlig i et løp Norge i tilfelle noen kan følge med på henne. Sier også selv at hun ikke drikker brus fra boks p.g.a at noen kan ha tatt på der hun skal drikke. Virker som hun har levd et veldig overbeskyttende liv og er veldig lite robust.

Anonym poster: 7844794296d1bd7979fa34bcd3838a7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvilken kjole hun skal ha på seg i bryllupet imorgen. Etter min mening burde hun tone ned kjolene hun bruker til slike anledninger. Det er ikke hun som er midtpunktet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mange måter virker hun som en sterk personligheten, men samtidig virker hun også som en engstelig person. Hun synest det er vanskelig å sove alene i huset hvis LK er på treningsleir e.l, og sist han var borte reist hun til foreldrene sine og var der i flere dager. Hun er mørkeredd og har " angst " for bakterier og skitt, livredd for å fly og nå fra siste innlegg: redd for å løpe offentlig i et løp Norge i tilfelle noen kan følge med på henne. Sier også selv at hun ikke drikker brus fra boks p.g.a at noen kan ha tatt på der hun skal drikke. Virker som hun har levd et veldig overbeskyttende liv og er veldig lite robust.

Anonym poster: 7844794296d1bd7979fa34bcd3838a7f

Sterk er hun ikke utfra det du lister opp her. Nei sterk er hun definitivt ikke. F.eks det å være sykelig opptatt av å ha kontroll er ikke et tegn på styrke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterk er hun ikke utfra det du lister opp her. Nei sterk er hun definitivt ikke. F.eks det å være sykelig opptatt av å ha kontroll er ikke et tegn på styrke.

Nei, tvert i mot så er det en forsvarsmekanisme fordi man er skjør. Det kan blir svært vanskelig for henne dersom det skulle bli et brudd mellom henne og LK eller om det skulle skje noe med han. Hun later til å lene seg enormt mye på sin mann og nære familie, jeg tror ikke hun hadde taklet å være alene rett og slett, og dèt er noe hun burde jobbe med. Hun ønsker å fremstå som voksen og selvstendig, men hvis man leser mellom linjene så ser man egentlig et barn som er avhengig av andre for å fungere i sin "egen" hverdag.

Anonym poster: b6ea17089d1f6b4c62c1b35127fb5199

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...