Gå til innhold

Fotballfrue 3


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Der er Larsern inne og svarer for Caroline under hennes signatur igjen. Er ikke det å villede leserne?

Hvilken kommentar er det du tenker på? Den 20:59? Om det gjelder faktaspørsmål så ser jeg ikke noe veldig galt i at han svarer under ff-signaturen da svaret uansett ikke ville ha vært så mye annerledes om ff hadde svart selv. Mulig han synes det er morsomt å svare på lavkarbospørsmål :) Men det hadde selvfølgelig ikke skadet å slengt på navnet sitt på linja under innlegget, kan jo være han ikke tenker så mye over akkurat det. Å svare på hennes vegne på "personlige" ting blir annerledes, da BØR han huske å signere med sitt navn.

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg gi dere enda en ting fra bloggen om dagen som kan fyre opp under teoriene her om at hun er gravid....? Strekken hun har i låret som kommer igjen og igjen. Som kjent gir gravidhormonet progesteron den effekt på leddbånd, sener, muskelfester osv at de blir mer tøyelige og har lettere for å bli overstrukket... Wow:p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. gravidryktene så synes jeg man snart kan vente på at hun annonserer noe og ikke spekulere FOR mye:P Men blir jo litt spent selv da^^ Å kommentere med gratulasjoner i bloggen hennes synes jeg dog er smakløst.

Jeg synes hun ofte snakker om strekker og vondter, og så type "må ta rolig joggetur i dag grunnet vondt der og der" eller "igår var det vondt må prøve forsiktig idag" osv.... hva med å ta seg noen dager HELT FRI hvis man har vondt, så kroppen får hvilt og blitt bra igjen? Er jo ikke rart man får belastningsskader når man ikke hører på kroppen sin... Hun trener jo ikke til noen konkurranse så det burde ikke spille noen trille at hun tar seg en uke treningsfri hvis hun har forstrukket noe... (Og så hun nevnte et sted at hun tøyet typ 30 minutter hver dag... er dette vanlig? Og har det noen skadelindrene effekt? Trodde det var mest for å bli mer myk man drev med sånn stretching jeg...men er ingen ekspert:))

Endret av SoftKitty
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun ofte snakker om strekker og vondter, og så type "må ta rolig joggetur i dag grunnet vondt der og der" eller "igår var det vondt må prøve forsiktig idag" osv.... hva med å ta seg noen dager HELT FRI hvis man har vondt, så kroppen får hvilt og blitt bra igjen? Er jo ikke rart man får belastningsskader når man ikke hører på kroppen sin... Hun trener jo ikke til noen konkurranse så det burde ikke spille noen trille at hun tar seg en uke treningsfri hvis hun har forstrukket noe... (Og så hun nevnte et sted at hun tøyet typ 30 minutter hver dag... er dette vanlig? Og har det noen skadelindrene effekt? Trodde det var mest for å bli mer myk man drev med sånn stretching jeg...men er ingen ekspert:))

Amen. Sagt flere ganger at at hun om noen år kommer til å få varige belastningsskader noe som ikke er uvanlig selv for folk som løper slik som henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kommentar er det du tenker på? Den 20:59? Om det gjelder faktaspørsmål så ser jeg ikke noe veldig galt i at han svarer under ff-signaturen da svaret uansett ikke ville ha vært så mye annerledes om ff hadde svart selv. Mulig han synes det er morsomt å svare på lavkarbospørsmål :) Men det hadde selvfølgelig ikke skadet å slengt på navnet sitt på linja under innlegget, kan jo være han ikke tenker så mye over akkurat det. Å svare på hennes vegne på "personlige" ting blir annerledes, da BØR han huske å signere med sitt navn.

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

Ja, riktig. Du skjønner, det er ikke helt greit; jeg skrev en kommentar på det til henne sist det skjedde ser du(det var helt åpenbart at det var Larsa som hadde skrevet svaret til en leser, var veldig sånn kostholds-aspergers-ketogen osv osv ikkesant..) Og da svarte hun meg og hevdet at det var hun som hadde skrevet det, at hun hadde "lært litt her og der."

-JA, og jeg er den nye Paven.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, riktig. Du skjønner, det er ikke helt greit; jeg skrev en kommentar på det til henne sist det skjedde ser du(det var helt åpenbart at det var Larsa som hadde skrevet svaret til en leser, var veldig sånn kostholds-aspergers-ketogen osv osv ikkesant..) Og da svarte hun meg og hevdet at det var hun som hadde skrevet det, at hun hadde "lært litt her og der."

-JA, og jeg er den nye Paven.

Enig i at det er litt vel mye LK over det svaret, MEN, tror du han hadde avsluttet med "klem tilbake" ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det er litt vel mye LK over det svaret, MEN, tror du han hadde avsluttet med "klem tilbake" ?

Hehe.. Vel.. Jeg finner det mer sannsynlig at han har skrevet det(sikkert nettopp for å fremstå som henne) enn at hun har hentet dette fra eget hode.

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre Jesus....dere har virkelig lite å gjøre folkens.

Anonym poster: 42cc0b7d7b7d8973e4db62bd85cec856

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til AB # 120:

Da var det vel ikke deg jeg siktet til....poenget ditt er?

Alle dere som påstår dere ikke er misunnelige....det måtte vel vært deilig å kunne kle seg i hva som helst uten at den minste lille bulk eller valk var synlig?? Jeg hadde ihvertfall syns det...men jeg gidder ikke trene nok da. hehe

Her retter du et spørsmål til alle de som påstår at de ikke er misunnelige. Jeg er en av dem. Derfor svarte jeg.

Anonym poster: a27d4ed8383e4cbb7823ff994e58434f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, riktig. Du skjønner, det er ikke helt greit; jeg skrev en kommentar på det til henne sist det skjedde ser du(det var helt åpenbart at det var Larsa som hadde skrevet svaret til en leser, var veldig sånn kostholds-aspergers-ketogen osv osv ikkesant..) Og da svarte hun meg og hevdet at det var hun som hadde skrevet det, at hun hadde "lært litt her og der."

-JA, og jeg er den nye Paven.

Om du har håndfaste bevis på at det var han som skrev det og så argumenter FF imot så forstår jeg du reagerer.

Men det tilfellet som var lengre opp her syns jeg ikke er så galt. Hva så om han svarte på ett faktaspørsmål under ff? Om noen konfronterer dem og de nekter - ja, kan forstå det er unødvendig. Men i dette tilfeller var det vel ingen som påsto hverken det ene eller det andre (ikke sist jeg sjekket iallefall).

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal fruen studere når hun tjener pengene sine på bloggen sin, forbruk og shopping? Hvem gidder å jobbe da? Men den mannen må nok jobbe snart, han er vel skadet igjen på det der fotballaget? Nei, ingen tro på dette paret jeg. De smaker nok kaken snat, den de meler selv.

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal fruen studere når hun tjener pengene sine på bloggen sin, forbruk og shopping? Hvem gidder å jobbe da? Men den mannen må nok jobbe snart, han er vel skadet igjen på det der fotballaget? Nei, ingen tro på dette paret jeg. De smaker nok kaken snat, den de meler selv.

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Det er jo ganske mange yrker hvor som etter hennes mening ikke er kreative så det hadde vært interessant å visst.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal fruen studere når hun tjener pengene sine på bloggen sin, forbruk og shopping? Hvem gidder å jobbe da? Men den mannen må nok jobbe snart, han er vel skadet igjen på det der fotballaget? Nei, ingen tro på dette paret jeg. De smaker nok kaken snat, den de meler selv.

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Kanskje hun synes det er greit å ha noe å "falle tilbake på" når man ikke orker å blogge lengre?

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RamaLama

Hvorfor skal fruen studere når hun tjener pengene sine på bloggen sin, forbruk og shopping? Hvem gidder å jobbe da? Men den mannen må nok jobbe snart, han er vel skadet igjen på det der fotballaget? Nei, ingen tro på dette paret jeg. De smaker nok kaken snat, den de meler selv.

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Kanskje fordi hun savner å være student? Kanskje hun vil ha bedre innblikk i økonomiske fag? Hun skal jo tross alt ta over familiebedriften, da er det greit å ha litt kunnskap om bedriftsutvikling.

Hun har jo sagt at hun ikke ønsker å blogge for alltid, og selv om bloggingen sikkert åpner mange nye dører for henne senere har høyere utdanning aldri skadet noen.

Og LK studerer jo ernæring, og kommer sikkert til å jobbe med det når han legger opp som fotballspiller (om kanskje ikke så lenge?). Lurer på hvor han kommer til å jobbe da, han har jo et litt ekstremt syn på ernæring og kosthold til tider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi hun savner å være student? Kanskje hun vil ha bedre innblikk i økonomiske fag? Hun skal jo tross alt ta over familiebedriften, da er det greit å ha litt kunnskap om bedriftsutvikling.

Hun har jo sagt at hun ikke ønsker å blogge for alltid, og selv om bloggingen sikkert åpner mange nye dører for henne senere har høyere utdanning aldri skadet noen.

Og LK studerer jo ernæring, og kommer sikkert til å jobbe med det når han legger opp som fotballspiller (om kanskje ikke så lenge?). Lurer på hvor han kommer til å jobbe da, han har jo et litt ekstremt syn på ernæring og kosthold til tider.

hadde passet bra sammen med Tom Cruise i Scientologikirken f.eks?

Anonym poster: b6ea17089d1f6b4c62c1b35127fb5199

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fotballfrue lever i en boble ... og den kommer til å sprekke en dag, med mindre hun bruker hele livet sitt på å passe på boblen.

Hun ser bare seg selv og sitt, og aner ikke noe om hvordan det er å ha det vondt. Det har hun selv skrevet.

Hun forstår ikke mennesker som ikke har hennes liv, men det er mange årsaker til at ikke alle kan leve hennes perfekte liv. Hun viser lite forståelse, syns jeg ... det er akkurat som om hun ikke orker problemene til folk? Eller at hun ser ned på folk som ikke gjør alt i rett rekkefølge?

Eller har jeg misforstått helt?

Anonym poster: f77fbab963ce44b75cf2539b36116f88

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lest bloggen, men etter å ha lest tråden skal jeg sannelig hi henne sympatiklikk fra pcen på jobben, min egen og kjærestens min kun pga medlidenhet :)

Anonym poster: 367975dad718597500c06deba0dcce3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det er skikkelig god-stemning over de siste blogginnleggene hennes? Skikkelig koselig å lese synes jeg :-) I tillegg ser hun nydelig ut når hun er kledd litt mer avslappende, og har mindre sminke.

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue lever i en boble ... og den kommer til å sprekke en dag, med mindre hun bruker hele livet sitt på å passe på boblen.

Hun ser bare seg selv og sitt, og aner ikke noe om hvordan det er å ha det vondt. Det har hun selv skrevet.

Hun forstår ikke mennesker som ikke har hennes liv, men det er mange årsaker til at ikke alle kan leve hennes perfekte liv. Hun viser lite forståelse, syns jeg ... det er akkurat som om hun ikke orker problemene til folk? Eller at hun ser ned på folk som ikke gjør alt i rett rekkefølge?

Eller har jeg misforstått helt?

Anonym poster: f77fbab963ce44b75cf2539b36116f88

Unnskyld meg, men du virker faktisk helt blåst når du skriver dette. Hvordan kan du si det? Hvilke fakta baserer du dette på?

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...