AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #81 Skrevet 20. mai 2013 Jeg skrev innlegget over..Poenget mitt er: Om dere tror hun er gravid, respekter henne såpass med gratulasjoner og slikt til hun eventuelt har offentliggjort det Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #82 Skrevet 20. mai 2013 Enig med de siste innleggene. Hvis hun for eksempel nettopp har mistet en graviditet så er det kanskje ikke rart dersom hun ikke orker mer graviditetssnakk og spekulasjoner. Denne muligheten ville være kun en av mange grunner til at jeg aldri ville spurt eller kommentert en graviditet før det ble annonsert, samme om det var CBE eller hvem som helst. Det har å gjøre med normal høflighet. Anonym poster: e5bb58976b0d20533bc4fc0f1e06a38c 5
annsme89 Skrevet 20. mai 2013 #83 Skrevet 20. mai 2013 Nei, såklart ikke, ønsker henne lykke til jeg :-) forstår at man ikke ønsker å fortelle dette før risikoperioden er over. Da jeg var gravid drøyde jeg til det hadde gått 3 mnd selv ;-) poenget mitt var vel det at om hun ikke var gravid, hadde hun latt kommentaren gå og benektet det eller noe. Når hun ikke gjør det, tolker jeg det som hun er gravid og nettopp ikke ønsker å dele det enda. Igjen - forståelse for det, så - gratulerer FF! Det er så mange tydelige tegn om dagen at jeg ikke tror det er tilfeldig. Da jeg var gravid hadde jeg også veldig dilla på epler :-p om hun ikke er gravid synes jeg det er merkverdig hvordan hun hinter sånn mot graviditet. Så egentlig er det ikke annet å forvente at folk gratulerer/spør/spekulerer. Trenger ikke ligge mer enn nysgjerrighet bak det. Hun MÅ jo tross alt ikke gi slike hint som i det siste om hun ikke ønsker noe oppmerksomhet rundt tema ;-) Vær litt forsiktig. Hvis det skulle være slik at FF er gravid, så husk at de første tre månedene er usikre. Hvis FF skulle spontanabortere så har du vel ikke lyst til å være en som strør salt i såret? Anonym poster: de9165150d41c1f3213d5b5715ccefaa
Elanore Skrevet 20. mai 2013 #84 Skrevet 20. mai 2013 (endret) Elanore: selv om det var deg jeg siterte, så ser du jo at det ikke var deg jeg siktet til når det gjaldt dobbeltmoralen. Jeg skrev; "er det ingen som ser dobbeltmoralen i dette", og med det mente jeg dobbeltmoralen i at de som la igjen kommentarer på bloggen til Caroline om at hun er for tynn, ble så sur når LK kom med motargument. I tillegg skrev jeg dobbeltmoralsk av "mange her inne" og ikke deg. Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3 Den der kan tolkes på flere måter, så jeg svarte i fall det var meg du siktet til. Kan sitte og flisespikke på hvorfor jeg tolker det slik i et tilsvar til noe jeg skrev, men siden du har oppklart at det ikke var ment til meg, spiller det egentlig liten rolle. Takk for oppklaringen! Fremdeles tror jeg ikke at de som kritiserer den greia fra LK nødvendigvis er de samme som synes det er akseptabelt å slenge ut beinrangel-fornærmelser til FF, men skal spise de ordene om jeg ser flere som står for begge de klagene. Edit: Det siste der ble innmari knotete, men håper du(/dere andre her) forstår. Endret 20. mai 2013 av Elanore 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #85 Skrevet 21. mai 2013 Hun godkjenner jo kommentarene da, så mange kommer ikke med. Det skal vel noe til å slippe gjennom det nåløyet... Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e Ifølge henne selv godkjenner hun nesten alt også Anonym poster: 8528a46827cc59af624e70837683e795
Gjest Spiderpig Skrevet 21. mai 2013 #87 Skrevet 21. mai 2013 Det kan ikke være lett for fotballfrue mannen for tiden, nå som det virker som fotballkarrieren er på hell. Hadde jo vært skadet i nesten 1 år og når han endelig fikk litt spilletid i en ekstraomgang så greide han å pådra seg rødt kort og 2 kamper karantene. Tror ikke LK liker å spille fotball jeg 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #88 Skrevet 21. mai 2013 Vær litt forsiktig. Hvis det skulle være slik at FF er gravid, så husk at de første tre månedene er usikre. Hvis FF skulle spontanabortere så har du vel ikke lyst til å være en som strør salt i såret? Anonym poster: de9165150d41c1f3213d5b5715ccefaa Kanskje FF skal slutte å hinte hver eneste dag om hun ikke ønsker spørsmål og spekulasjoner om graviditeten? Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc 7
Basi Skrevet 21. mai 2013 #89 Skrevet 21. mai 2013 Jeg må jo få lov til å si at jeg elsker disse ff-trådene her på KG, vanvittig underholdende. Spesielt nå som det er sekulasjoner om fruen er gravid. Kan godt hende det er noen som har poengtert dette tidligere, men hun har da vitterlig lagt ut et bilde av seg selv fra 17. mai med en pils i hånden. Mener folk at hun da har tyvlånt denne pilsen av en annen kun for kunne posere med alkohol? Til opplysning står det også noe som ser ut som et vinglass foran henne med cola e.l. Mest sannsynlig for å ha noe annet å drikke ved siden av. Jeg blir hvertfall veldig tørst av alkohol. Men lurer grådig på hva folk klarer å lire av seg rundt dette... 3
Basi Skrevet 21. mai 2013 #90 Skrevet 21. mai 2013 Glemte å si at pilsen selvfølgelig kan være alkoholfri til dere spekulanter ... 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #91 Skrevet 21. mai 2013 Jeg må jo få lov til å si at jeg elsker disse ff-trådene her på KG, vanvittig underholdende. Spesielt nå som det er sekulasjoner om fruen er gravid. Kan godt hende det er noen som har poengtert dette tidligere, men hun har da vitterlig lagt ut et bilde av seg selv fra 17. mai med en pils i hånden. Mener folk at hun da har tyvlånt denne pilsen av en annen kun for kunne posere med alkohol? Til opplysning står det også noe som ser ut som et vinglass foran henne med cola e.l. Mest sannsynlig for å ha noe annet å drikke ved siden av. Jeg blir hvertfall veldig tørst av alkohol. Men lurer grådig på hva folk klarer å lire av seg rundt dette... FF med pils? Hun drikker ikke øl Det er ganske stor enighet om at hun enten prøver å forvirre, hinte eller skjule at hun ikke drikker alkohol, for alle måltidene i Hellas var alkoholfrie for hennes del. Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #92 Skrevet 21. mai 2013 Glemte å si at pilsen selvfølgelig kan være alkoholfri til dere spekulanter ... Eller hun lånte LKs ølglass for å posere, for hun har vinglass med annen drikke ved siden av seg. Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc
Tjukk Norris Skrevet 21. mai 2013 #93 Skrevet 21. mai 2013 (endret) Nekter å tro at hun er såpass brødhue at hun ikke skjønner at bloggleserene hennes vil stusse litt over at hun sitter med en halvliter. Hvis hun nå skal ha fokuset vekk fra en eventuell graviditet, så kunne hun jo heller ha posert med et glass vin eller en annen rosa drink. Jeg ser poenget til dere som skriver at det er uhøflig å legge seg opp i andres graviditeter, men jeg klarer ikke ha sympati med CBE her, nettopp fordi hun selv har lagt så til de grader opp til det. Hun kan være gravid med trillinger for alt jeg bryr meg, men det er som vanlig taktikken hennes jeg reagerer på. Det er kun to utfall her: 1) hun er gravid, vil ikke si det enda(fair) men kommer med små hint for å øke trafikken og få mer penger i kassa(kyniskt) 2) hun er ikke gravid, men forstår at folk mistenker det og kommer med små hint for å øke trafikken og få mer penger til å kjøpe enda mer klær(kyniskt) = Kalkulert spill uansett utfall. Endret 21. mai 2013 av Tjukk Norris 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #94 Skrevet 21. mai 2013 Det eneste spennende med graviditeten hennes er om den er reell eller om hun er såpass kalkulerende at hun hinter daglig for å øke trafikken. Hun lå jo på andreplass da hun begynte dette tullet med et foto av en baby born-dukke, vannglass til maten osv. Jeg begynner faktisk å tro at hun bare tuller. Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #95 Skrevet 21. mai 2013 Hun trenger tydligvis flere klikk og mer penger, hun føler seg sikkert truet av Sisteplass bloggen som troner på toppen. Fruen får komme seg ned på sin høye hest, så kanskje vi kan tro henne. Slik hun fremstiller seg selv som fru Perfekt, så er det ikke troverdig. Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #96 Skrevet 21. mai 2013 Eller hun lånte LKs ølglass for å posere, for hun har vinglass med annen drikke ved siden av seg. Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc Hun kan jo ikke drikke på jobb! For hun var på jobb, eller? Eller ikke? Veldig forvirrende når hun er privat og når hun er på jobb/reklamerer. Anonym poster: 7c5b8130730198f6834f92b33c98c6c0 9
skyflakes Skrevet 21. mai 2013 #97 Skrevet 21. mai 2013 Hun kan jo ikke drikke på jobb! For hun var på jobb, eller? Eller ikke? Veldig forvirrende når hun er privat og når hun er på jobb/reklamerer. Anonym poster: 7c5b8130730198f6834f92b33c98c6c0 Hva mener du med "på jobb?" :-P
Ellevill Skrevet 21. mai 2013 #98 Skrevet 21. mai 2013 Nekter å tro at hun er såpass brødhue at hun ikke skjønner at bloggleserene hennes vil stusse litt over at hun sitter med en halvliter. Hvis hun nå skal ha fokuset vekk fra en eventuell graviditet, så kunne hun jo heller ha posert med et glass vin eller en annen rosa drink. Jeg ser poenget til dere som skriver at det er uhøflig å legge seg opp i andres graviditeter, men jeg klarer ikke ha sympati med CBE her, nettopp fordi hun selv har lagt så til de grader opp til det. Hun kan være gravid med trillinger for alt jeg bryr meg, men det er som vanlig taktikken hennes jeg reagerer på. Det er kun to utfall her: 1) hun er gravid, vil ikke si det enda(fair) men kommer med små hint for å øke trafikken og få mer penger i kassa(kyniskt) 2) hun er ikke gravid, men forstår at folk mistenker det og kommer med små hint for å øke trafikken og få mer penger til å kjøpe enda mer klær(kyniskt) = Kalkulert spill uansett utfall. Jeg fatter ikke at dere bryr dere om dette? Dere er jo konspirasjonsteoretikere til de grader. Jeg tror de aller fleste som leser eller titter innom hennes blogg ikke ville lagt merke til disse tingene. Jeg er en sporadisk leser og ville aldri, aldri, ALDRI giddet å brukt tiden min på å lete etter hint i bilder og tekst for deretter å beskylde henne for et kyniskt spill for å få penger til mer klær... Alvorlig talt, har dere så lite å gjøre? 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #99 Skrevet 21. mai 2013 Jeg fatter ikke at dere bryr dere om dette? Dere er jo konspirasjonsteoretikere til de grader. Jeg tror de aller fleste som leser eller titter innom hennes blogg ikke ville lagt merke til disse tingene. Jeg er en sporadisk leser og ville aldri, aldri, ALDRI giddet å brukt tiden min på å lete etter hint i bilder og tekst for deretter å beskylde henne for et kyniskt spill for å få penger til mer klær... Alvorlig talt, har dere så lite å gjøre? Ja. Anonym poster: 41c89f6261a845e8b3bf814a1d1babcc 13
Chloe- Skrevet 21. mai 2013 #100 Skrevet 21. mai 2013 Jeg fatter ikke at dere bryr dere om dette? Dere er jo konspirasjonsteoretikere til de grader. Jeg tror de aller fleste som leser eller titter innom hennes blogg ikke ville lagt merke til disse tingene. Jeg er en sporadisk leser og ville aldri, aldri, ALDRI giddet å brukt tiden min på å lete etter hint i bilder og tekst for deretter å beskylde henne for et kyniskt spill for å få penger til mer klær... Alvorlig talt, har dere så lite å gjøre? Jeg forstår ikke hvordan folk kan lese bloggen hennes uten å legge merke til hintingen. 7
Fremhevede innlegg