Gå til innhold

Fotballfrue 3


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Gjest nicola

Her kommer del 3 av fotballfruedebatten, siden forrige tråd ble stengt. Fortsett gjerne å debatter, bare prøv å diskuter så mye rundt tema som mulig.

Jeg lurer egentlig på hvem du er som etter to sekunder åpner en ny fotballfrue-tråd, og liksom "lar oss få lov" til å diskutere? Har du enerett på disse trådene? Og hvorfor åpner du alltid en ny tråd? Du diskuterer jo ikke engang...Gøy å ha en fotballfrue-tråd i ditt navn da eller? :O

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Reza08

Jeg lurer egentlig på hvem du er som etter to sekunder åpner en ny fotballfrue-tråd, og liksom "lar oss få lov" til å diskutere? Har du enerett på disse trådene? Og hvorfor åpner du alltid en ny tråd? Du diskuterer jo ikke engang...Gøy å ha en fotballfrue-tråd i ditt navn da eller? :O

Hvis du har så mye mot disse trådene, og bare skal legge igjen litt "konstruktiv" søppel kan du la være å lese istedet for å syte. Jeg åpner ikke alltid en ny tråd som noen skal ha det til. Sjekk fakta før du uttaler deg. Har aldri påstått at jeg har enerett på disse trådene. Kan ikke finne en eneste kommentar fra meg om dette. Har dessuten diskutert, selv om jeg ikke har vært den mest aktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har så mye mot disse trådene, og bare skal legge igjen litt "konstruktiv" søppel kan du la være å lese istedet for å syte. Jeg åpner ikke alltid en ny tråd som noen skal ha det til. Sjekk fakta før du uttaler deg. Har aldri påstått at jeg har enerett på disse trådene. Kan ikke finne en eneste kommentar fra meg om dette. Har dessuten diskutert, selv om jeg ikke har vært den mest aktive.

Du må virkelig være obsessed av henne..

Anonym poster: 367975dad718597500c06deba0dcce3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

Du må virkelig være obsessed av henne..

Anonym poster: 367975dad718597500c06deba0dcce3f

Enig. Og jeg skjønner at ts ikke har åpnet ALLE tråder av henne, men ts har vært veldig rask på labben på å starte tråd de siste to gangene. Jeg synes dette er et interessant emne, så jeg liker å "henge" på fotballfrue-tråder ;) MEN jeg stussa kun på ts ettersom jeg har sett vedkommende opprette ny tråd flere ganger og det bare sekunder etter sist stengte tråd, også starter h*n med overskrifter som "Her kan dere diskutere, vær så god, men vær konstruktive nå" - og bla bla bla. Skjønner liksom ikke hvem ts er som lar oss "få lov" til å diskutere fotballfrue :) Litt komisk i grunn! Hehe

Endret av nicola
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, denne tråden handler ikke om hvorfor eller hvem som starter tråden. Dersom dere ikke liker at Reza startet er ny tråd om Fotballfrue, greit det, men send ham en PM eller noe. Synes dessuten det er unødvendig å kommentere "å, du må være obsessed av henne" ol, for dersom han ikke hadde startet en ny tråd, ville garantert en ny tråd blitt startet av en annen person.

La være å klikke dere inn hit dersom dere ikke liker tråden.

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celebi

http://www.tv2.no/un...en-3473391.html

Hun får kritikk for anoreksia, men Frua er jo tynnere enn hun her. Ingen som ser det??

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

For det første: Modellen i artikkelen er tynnere enn Fotballfrue.

For det andre: Anoreksia er en sykdom, ikke en kriminell handling. "Får kritikk for"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så spent på om frua er gravid! Dersom hun er det stiger nok lesertallene til værs og penga strømmer inn....

Anonym poster: e2447c1ed1f8ea677c9543eebb53ead7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem pakker med seg tannbleking når man skal på ferie? Ikke rart hun alltid har overvekt på reisen..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faen er hun på tjukka?

Anonym poster: b6ea17089d1f6b4c62c1b35127fb5199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer del 3 av fotballfruedebatten, siden forrige tråd ble stengt. Fortsett gjerne å debatter, bare prøv å diskuter så mye rundt tema som mulig.

Og temaet er som følger.....

Hvem pakker med seg tannbleking når man skal på ferie? Ikke rart hun alltid har overvekt på reisen..

?? Eller går dette under avsporing? Usakligheter? Jeg bare spør jeg for det vikrer ikke som noen vet helt hva det er å diskutere når man må bemerke hva noen pakker...

Og ja, jeg spør oppriktig for å prøve å hinte frem til hva slags se og hør-tråd dette er og ikke så saklig som mange skal ha det til..

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger hun bleke tenna hele tiden da? Eller er det kaffien som setter gulfarge på dem? Burde ikke måtte bleke de hele tiden vel?

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem pakker med seg tannbleking når man skal på ferie? Ikke rart hun alltid har overvekt på reisen..

Haha, det tenkte jeg også på! En ukes chartertur til Lanzarote; tannblekingen må med! Lett å se at hennes koffert blir tung dersom hun fyller den med slike "nødvendigheter".

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger hun bleke tenna hele tiden da? Eller er det kaffien som setter gulfarge på dem? Burde ikke måtte bleke de hele tiden vel?

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Skjønner ikke dette jaget etter hvite tenner. I mange tilfeller ser det skrekkelig unaturlig ut og jeg kan ikke tro at det er bra for tennene heller.

Endret av Samaysa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke dette jaget etter hvite tenner. I mange tilfeller ser det skrekkelig unaturlig ut og jeg kan ikke tro at det er bra for tennene heller.

Nei, det er ikke bra for tennene; de blir mer porøse, og dermed også svakere.

Anonym poster: 3b807e44642ef7be8ff21a59b92f7870

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem pakker med seg tannbleking når man skal på ferie? Ikke rart hun alltid har overvekt på reisen..

Hun har selvfølgelig ikke med det, men var nok en måte og få med et ekstra produkt med i reklameinnlegget sitt tror nå jeg ;)

Anonym poster: bd0334a4e9a1ac58091af8741b4377d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem pakker med seg tannbleking når man skal på ferie? Ikke rart hun alltid har overvekt på reisen..

Hun kommer til å ha ufattelig dårlige tenner om noen år om hun fortsetter å bleke dem minst en gang i uken.

Anonym poster: c2efb1e3e89d95ee64b7e1e06ca07b33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så spent på om frua er gravid! Dersom hun er det stiger nok lesertallene til værs og penga strømmer inn....

Anonym poster: e2447c1ed1f8ea677c9543eebb53ead7

Det er rimelig kjedelig å lese disse "gravid dagbøkene" til bloggerne. Blir uansett spennende å se hvordan hun kommer til å kle seg.

Vet ikke hvor gammel hun er på det siste bilde med søsteren, men hun ser nesten tynnere ut i dag. scary....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rimelig kjedelig å lese disse "gravid dagbøkene" til bloggerne. Blir uansett spennende å se hvordan hun kommer til å kle seg.

Vet ikke hvor gammel hun er på det siste bilde med søsteren, men hun ser nesten tynnere ut i dag. scary....

Nå får du gi deg, hun ser ikke tynnere ut idag! Joda, du sier riktignok nesten men det er nok med den antydningen etterfulgt av ordet scary... Jeg skjønner ikke denne trangen til å gjøre om ei fjær til ti høns! Men, det er vel som de sier, det kommer an på øynene som ser. Og man ser vel gjerne det man vil se.

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer til å ha ufattelig dårlige tenner om noen år om hun fortsetter å bleke dem minst en gang i uken.

Anonym poster: c2efb1e3e89d95ee64b7e1e06ca07b33

Det er jo godt nytt for kvinneguiden, da kan man sitte her om noen år og spekulere dag ut og dag inn på om det er hennes ekte tenner.

Anonym poster: 7e436c5718c24415a2ef48e0c811f151

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et hint om graviditeten, FF klarer seg ikke uten eple for tiden:

post-37809-0-01723800-1369046931_thumb.j

Anonym poster: e7c346667fbb8e4cdc66121b71b283d2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...