Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle dere som påstår dere ikke er misunnelige....det måtte vel vært deilig å kunne kle seg i hva som helst uten at den minste lille bulk eller valk var synlig?? Jeg hadde ihvertfall syns det...men jeg gidder ikke trene nok da. hehe

Jeg er ikke misunnelig på hennes liv. Men ja, selvsagt hadde det vært greit å slippe å tenke på valker! På den andre siden kjenner jeg mange svært tynne jenter som er redde for valker, så vet ikke hvor mye det hjelper å være tynn dersom man har lav selvtillit...

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg er høy og slank, men ikke så skrapet som FF. Finnes ikke misunnelig på den dama. Det er faktisk et problem for meg å være ufrivillig tynn, og jeg tenker på klesvalg som ikke gjør at jeg serså tynn ut. Rimelig kjipt å kle på seg ekstra i varmen for eks, ville hellerhatt bulker(!) og valker skal jeg være ærlig.

Anonym poster: b663f7cca8b2ce522ea04c613ed6137f

Endret av Bond
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg er høy og slank, men ikke så skrapet som FF. Finnes ikke misunnelig på den dama. Det er faktisk et problem for meg å være ufrivillig tynn, og jeg tenker på klesvalg som ikke gjør at jeg serså tynn ut. Rimelig kjipt å kle på seg ekstra i varmen for eks, ville hellerhatt bulker(!) og valker skal jeg være ærlig.

Det er langt mer påfallende hvorfor så mange som hater bloggen, vet alt som står der nesten før det står der. Selv leser jeg ikke bloggen, men gir den noen sympatiklikk som svar på de verste mobbeinnleggene her inne.

Anonym poster: 7e436c5718c24415a2ef48e0c811f151

Endret av Bond
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Til AB # 120:

Da var det vel ikke deg jeg siktet til....poenget ditt er?

Endret av *Cat*
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er langt mer påfallende hvorfor så mange som hater bloggen, vet alt som står der nesten før det står der. Selv leser jeg ikke bloggen, men gir den noen sympatiklikk som svar på de verste mobbeinnleggene her inne.

Hersketeknikkersom dette er så lavmål at jeg ikke gidder kommentere engang :Gjesp:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at du forsvarer dama når du ikke leser bloggen engang.. Likevel " vet" du at det kommenteres detaljer som postes og ikke postes på bloggen. Du er akkurat en av disse ABene jeg mener, forsvarer med nebb og klør, men vet liksom ingenting om dama, bare vil forsvare henne mot mobbing. Get real.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men Linni Meister er halvt filipinsk eller noe, og veldig liten og nett. Ikke at hun ikke er tynn altså, men det er nok mer naturlig å ha str xs når man er 158 cm enn når man er 178 cm.

Anonym poster: 11c99db7e882cede7677613395a2f24e

Ja 20 cm er jo litt forskjell, og det som redder Linni fra og se sykelig tynn ut er de enorme silikonpuppene hun har. De er egentlig for store til hennes lille kropp, rart hun ikke ser det selv. Måtte vært fryktelig å hatt slike svære jur i veien hele tiden. Hun kunne fint hatt 200 gr mindre.

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at du forsvarer dama når du ikke leser bloggen engang.. Likevel " vet" du at det kommenteres detaljer som postes og ikke postes på bloggen. Du er akkurat en av disse ABene jeg mener, forsvarer med nebb og klør, men vet liksom ingenting om dama, bare vil forsvare henne mot mobbing. Get real.

Jeg vil nå mene at vi alle i denne tråden vet like lite om henne. Så sånn sett forsvarer heller ikke det mye av tullekritikken ( jeg skriver tullekritikk for sevfølgelig er det ting hun kan konstruktiv kritiseres for som påvirkning osv)

Så for å sette det på spissen så kan man si; Enkelte brukere som tullekritiserer med nebb og klør men vet liksom ingenting om dama, vil bare tullekritisere.. Om du ser poenget :)

Anonym poster: ec90efa045baab6e7f86e0546fc7a45b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hersketeknikkersom dette er så lavmål at jeg ikke gidder kommentere engang :Gjesp:

... og dette velger du å svare på et innlegg som kommenterer den utbrukte hersketeknikken det er å insinuere at de som er kritiske mot debatten er fotballfrue selv eller ektemannen.

Synes for øvrig det blir mer og mer interessant å følge disse trådene. De går fra "saklig debatt" til krangling, rydding og avsporinger på stadig kortere tid.

Endret av Zess
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Fotballfrue har skrevet at hun er litt over 170 cm, ikke nærmere 180 cm.

Anonym poster: 445bdc97e15c968cfc859ee5b3b5c583

Endret av Bond
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Wow. Jeg hadde ikke engang hørt om Fotballfrue, eller giddet å klikke meg inn på bloggen for å se hva alt oppstyret er om (og jeg skjønner det ennå ikke, for en kjedelig blogg) før jeg leste om henne her på KG.

Ironisk at dere gir dama som dere misliker så sterkt så mye publisitet og oppmerksomhet ved å konstant bable om henne. Er det en tråd som hele tiden popper opp i tickeren på forsiden av KG forumet, så er et Fotballfrue-tråden.

Anonym poster: 42cc0b7d7b7d8973e4db62bd85cec856

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Point proven. I rest my case

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Point proven. I rest my case

Kanskje du kan utdype litt? Jeg henger ikke med..beklager altså..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forsvarer ikke dama, jeg tar oppgjør med mobbingen. Den er ikke kg verdig. Hva er forresten greia med denne multisiteringen uten kommentar?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan utdype litt? Jeg henger ikke med..beklager altså..

Nei, jeg tror du skjønner godt hva jeg mener.

Jeg forsvarer ikke dama, jeg tar oppgjør med mobbingen. Den er ikke kg verdig. Hva er forresten greia med denne multisiteringen uten kommentar?

Hvis du vil ta oppgjør med mobbing på KG kan jeg linke tilutalige tråder du heller burde konsentrere deg om. Det finnes vel knapt noen tråd på KG som blir moderert og fulgt så tett.

Hvorfor kan ikke du/dere heller overlate moderatorjobben til de som faktisk har den? Tråder om FF blir veldig ofte moderet pga deres sterke kontrollbehov for hva som er "greit" å kommentere. Slik har det vært i samtlige tråder om FF. På tide å innse at FF blir diskutert uansett.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får gjette meg frem da...er du provosert fordi vi som kritiserer mange av innleggene her sier vi ikke leser bloggen og derfor egentlig ikke kan uttale oss? Isåfall, jeg har aldri sagt at jeg ikke leser bloggen. Jeg leser den mer eller mindre hver dag.

Jeg forstår virkelig ikke hva du ville med innlegget ditt, jeg gjør det ikke for å provosere deg men for å finne ut hvordan jeg kan forsvare meg om jeg føler meg misforstått. Litt vanskelig å komme med motsvar når jeg ikke skjønner helt hva du mener..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ta oppgjør med mobbing på KG kan jeg linke tilutalige tråder du heller burde konsentrere deg om. Det finnes vel knapt noen tråd på KG som blir moderert og fulgt så tett.

Hvorfor kan ikke du/dere heller overlate moderatorjobben til de som faktisk har den? Tråder om FF blir veldig ofte moderet pga deres sterke kontrollbehov for hva som er "greit" å kommentere. Slik har det vært i samtlige tråder om FF. På tide å innse at FF blir diskutert uansett.

Moderatorene er avhengig av at vi rapporterer inn de verste innleggene, så da gjør vi det. Hvorfor vi bryr oss? For min del fordi jeg har opplevd mobbing selv og kjenner igjen småligheten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så hvis man enten ikke kritiserer FF eller bare kritiserer innleggene her som man synes er kritikkverdige så har man egentlig ikke noe her å gjøre? Er det det som er greia?

• Liker 1
Skrevet

For min del bryr jeg meg fordi jeg ikke synes dere fortjener å ha det så enkelt og "hyggelig" at dere får holde på med ondsinnet sladring og ville spekulasjoner helt uten motstand. Denne tråden "tilhører" da på ingen måte dem som bare ønsker å skrive kritisk om FF. Det er et merkelig argument å si at vi andre liksom bare skal "stikke av" og la dere få ha "anti-Caroline-klubben" deres i fred. Det fungerer kanskje i skolegården, men funker dårlig på et åpent diskusjonsforum.

• Liker 6
Skrevet

Der er Larsern inne og svarer for Caroline under hennes signatur igjen. Er ikke det å villede leserne?

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...